EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שני וייל הפרקליטה שתפרה תיק לזדורוב החתימה זקנה דמנטית על צוואה לטובת החברה שלה מקיבוץ חולתה דנה פרדיס

שני וייל בהמת המגדר שתפרה תיק לרומן זדורוב החתימה זקנה דמנטית

את זדורוב תפרו 2 פרקליטות.  אחת בשם שילה ענבר והשניה בשם שני וייל.  אותה שני וייל תופרת התיקים גרה בקיבוץ חולתה.  היא קנתה את הדירה ב 2007 אחרי שזכתה בהגרלה.  צמודה לה מתגוררת החברה הכי טובה שלה בשם דנה פרדיס שהיא נכדה של זקנה דכאונית מגרמניה בשם שרה פרדיס ז”ל שנפטרה והשאירה צוואה.

שני וייל בהמת המגדר שתפרה תיק לרומן זדורוב החתימה זקנה דמנטית
שני וייל בהמת המגדר שתפרה תיק לרומן זדורוב החתימה זקנה דמנטית

את הצוואה ערכה שני וייל.  הרכוש המשמעותי היה הדירה בקיבוץ ושני וייל החתימה את המנוחה שהיא מורישה את הבית ל 2 הנכדות דנה והילי, כך שהבת של הזקנה גלית פרדיס לא קיבלה כלום והיא נושלה.  הבת הגישה התנגדות לצוואה שנדונה אצל הדוס המנחוס ארנון קימלמן בקרית שמונה.

הדוס המנוחס ארנון קימלמן מינה מומחה אפרים ברטל שהוא נוירולוג ופסיכיאטר לבדוק אם המנוחה היתה כשירה.  המומחה ברטל קבע שהחל מ 1/1/2007 המנוחה היתה דמנטית.  אלא מאי?  הצוואה נערכה ב 16/11/2006 שזה 6 שבועות לפני המועד בו “קבע” המומחה שהמנוחה כבר היתה דמנטית.  על פניו נראה שלהגיד שמי שבטוח היתה דמנטית ב 1/1/2007 לא היתה דמנטית 6 שבועות קודם לכן זה ממש לא מקצועי שכן דמנציה לא נופלת כרעם ביום בהיר וזו מחלה מתפתחת של ירידה בתפקוד הקוגניטיבי.

בלי לחשוב פעמיים שני וייל החתימה את הזקנה כשפי הנראה כן היתה דמנטית על צוואה המורישה חצי מהבית בקיבוץ חולתה לחברה הכי טובה שלה דנה פרדיס.

זה נראה מאוד מסריח.  תשפטו אתם.  גם אם הזקנה לא היתה דמנטית, והייתה בשלב קינן הדמנציה טרום-דמנציה עדיין יש טעם לפגם שפרקליטה במחוז צפון מחתימה אישה זקנה על צוואה המנשלת בת, ומורישה בית ל 2 הנכדות.

ראו את הצוואה של שרה פרדיס

הצוואה של שרה פרדיס

ראו תצהירה של שני וייל – הפרקליטה שתפרה את זדורוב:

תצהיר שני וייל על נסיבות עריכת צוואה לטובת החברה הכי טובה שלה

ראו את חקירתה של שני וייל אצל הדוס הפמינאצי ארנון קימלמן:

חקירת שני וייל בבית משפט למשפחה בחולתה

ראו את חוות הדעת של המומחה אםרים ברטל נוירולוג ופסיכיאטר

חוות דעת אפרים בנטל בענין שרה פרדיס המנוחה

ראו את חקירתו של אפרים ברטל בבית המשפט אצל השופט הנבלה הדוס הפמינאצי ארנון קימלמן:

חקירת אפרים בנטל מומחה לנוירולוגיה ופסיכיאטריה

 

 

מ

 

Views: 36

One Comment

  1. בושה וחרפה של אתר, שני וייל עורכת דין ישרה והגונה ואתם מטנפים פה סתם. היה שם סכסוך משפחתי ולהביא צד אחד זה ממש לא האמת . בדקתם מה הירושה הכוללת היתה? מי קיבל מה? וזדורוב לא הופלל , הוא רצח . ושני וייל לא היתה העורכת דין מטעם הפרקליטות בתיק .אתר ביזיון . מקווה שהיא תתבע אותכם.
    [email protected]
    הערת מערכת: שני וייל היא זונה של הפרקליטות והיא דפקה את רומן זדורוב. כלבה עם סיפיליס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *