EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הדס גולדקורן, עינת משולם ויפעת שקדי שץ שופטות משפחה בחדרה שיסו 6 כלבלבי שמירה להכות ולעצור מפגינים נגד השחיתות והרשע השיפוטי בחדרה

יפעת שקדי שץ

גולדקורן הדס, משולם עינת, שקדי שץ יפעת שופטות בית המשפט למשפחה בחדרה הידועות גם בשם המכשפות מאיסטויק, שלחו שישה כלבלבי השמירה שלהם, להכות ולעצור את המחאה כנגד השחיתות המשפטית.

הדס גולדקורן , כלבה פמינאצית, שופטת בית המשפט למשפחה חדרה מטעם שדולת הוגינות

בכל יום שופטים ושופטות מאבדים שליטה לגמרי על הסוגרים שלהם (הפה והמקלדת) ולא בכל יום אנחנו זוכים לקבל הצצה לתוך האופל המשפטי הישראלי הציוני שמזכיר משום מה לכולנו ובצדק את מערכות הצדק של גרמניה הישנה והטובה של המאה הקודמת.

אפשר להבין את התסכול של השופטים והשופטות ומכאן גם להבין את הרוע המשפטי שיפוטי לאור הפסיקות של השופטים הנוגדות רובן ככולן לא רק את החוק אלא כל זכות אדם בסיסית ואת הידיעה הברורה של השופטים כי אלו שנאלצים להישפט באולמם בזים להם ומתעבים אותם וכך נוצר מחול שדים של משוב חיובי שרק מגביר ומעצים את עצמו ואין דרך לכבותו עד שהצי-בור יתקומם.

יפעת שקדי שץ, עוד כלבה פמינאצית, שופטת בית המשפט למשפחה חדרה מטעם שדולת הוגינות

גיבורי המחאה הזו

במחאה השתתפו דניאל עמירם לוחם זכויות אדם נדיר בנוף המקומי הנלחם את מלחמת כל האבות המנוכרים בישראל נשים וגברים כאחד. יחד איתו הגיעו למקום מספר נשים מנוכרות אשר אינן רואות את ילדיהן ועוד בחור הנשוי (נישואים שניים) לאמא מנוכרת. המשותף לכולם הוא שמדינת ישראל אסרה עליהם לגדל את ילדיהם באמצעות מערכת משפטית מתועבת מבית היוצר הציונאצי.

מה היה באירוע?

ביום ראשון בשעה 11 לערך הגיעו קבוצת אזרחים מודאגים מצומצמת לרחבת בית המשפט שם סיפרו לכל העוברים והשבים כיצד בית המשפט למשפחה בכלל ושופטות בית המשפט למשפחה בחדרה בפרט מפירות את חוקי האדם ופועלות כמו החיה הנאצית בגרמניה הישנה והטובה שכולנו אוהבים להיזכר בה אך בשפה עדינה ומנומסת.

אמא נורמטיבית שילדיה נוכרו ממנה באישור בית המשפט למשפחה בחדרה

הדבר לא מצא חן בעיני גולדקורן הדס, משולם עינת, שקדי שץ יפעת. השופטות המכשפות של בית המשפט בחדרה, השופטות החלאות אינן רוצות שידעו כיצד הן מתנהגות כמו קצינות SS ופוגעות ביהודים החיים בישראל, והן שלחו את הכלבלבים שלהם ממשמר בתי המשפט אל מחוץ לבית המשפט לשטח הציבורי הסמוך לעירית חדרה ולבית המשפט לדרוש מהמוחים לעזוב את המקום למקום מרוחק יותר או להנמיך את עוצמת הווליום.

המוחים מסיבות ברורות הרוצים שמחאתם תישמע סירבו בנימוס והזהירו את הכלבלבים של בית המשפט כי הדבר אינו בסמכותם מאחר והם במרחב הציבורי וביקשו מהם להפסיק ולהפריע להם בקיום המחאה. מאבטח של העיריה הגיע למקום והודיע שהוא הזמין משטרה.

אל המקום הגיעו צמד שוטרים השוטר אזולאי (אחאסן) ושוטרת ממשטרת חדרה שניסו להתערב לטובת השופטות בניגוד לחוק בניסיון לחסל את המחאה. השוטר אזולאי (אחסאן) דרש מהמוחים להזדהות כאשר אינו מבסס עילה לבקשה זו. המוחים סירבו להזדהות והשוטר שהבין כי הוא פועל בחוסר סמכות די נאלם ונטש להתיעצות טלפונית.


דניאל עמירם משוחח עם השוטרים אזולאי ממשטרת חדרה
כלבלב בית המשפט למשפחה עמי דגו – כושי שמרצה את אדוניו הלבנים

בזמן זה מול עיני השוטרים אחד הכלבלבים עמי דגו ניגש יחד כלבלב אחר בשם דניאל צפתי אל דותן לוי ודניאל עמירם. השניים הודיעו לדניאל עמירם שהוא עצור (ללא סמכות). הכושי עמי דגו דחף בידו את דותן לוי. דותן הסיט את ידו הדוחפת של הכושי והדף אותו בחזרה (מאחר והכלבלב עשה שימוש בכח ללא סמכות). כמו בסימן מוסכם מיד ששת הכלבלבים של בית המשפט קפצו על דותן והחלו להכותו בצוותא מכות נמרצות עד זוב דם. בסיום זממם הם כבלו את דותן כאשר ידיו מאחורי גבו וגררו אותו למעצר בלתי חוקי לתוך הטריטוריה שלהם, בית המשפט הרחק מהמצלמות.

לנוחיותכם מצורף קטע הסרטון שמראה בבירור כיצד המאבטחים תוקפים ראשונים את דותן ואם לא די בכך מדרדרים את המצב בכך שהם מכים אותו ביחד.

כלבלב בית המשפט בחדרה דניאל צפתי המרצה את בעליו שופטות בית המשפט למשפחה בחדרה

כל אותה העת ניתן לראות בסרט בבירור כיצד השוטרת והשוטר אזולאי שהיו במקום עומדים כמו דחלילים ואינם עושים את תפקידם לעצור את התקיפה ולמעשה נראים כמנותקים שאינם מבינים כלל מהו תפקידם ובכך למעשה מועלים בתפקידם.

לאחר שסיימו לכסח את הצורה לדותן לוי החליטו הכלבלבים של משמר בתי המשפט לעצור את הגיבור שלנו דניאל עמירם לאחר שהוא סירב בנימוס להזדהות בפניהם (ונזכיר שללא סמכות), כאשר הם אוזקים את ידיו מאחורי גבו מבלי שהוא מגלה התנגדות וללא שום עילה ו/או סמכות.

הכלבלב מאור לוי עם יד על הנשק בתוך כותלי בית המשפט בחדרה מאיים על אודליה לוי לצאת מבית המשפט לאור דרישתה לראות את בעלה שנחטף פצוע לתוך בית המשפט

מצ”ב סרטון מצלמה מספר 3 מהאירוע שמוכיח כי מדובר בשוטרים ומאבטחים עבריינים הפועלים מטעם בית המשפט המושחת למשפחה (חדרה). בעקבות תלונות הצורר הציונאצי לחברת גוגל הם הסירו את הסרטון בו מתועדת האלימות של כלבלבי בית המשפט בחדרה תחת עינם הפקוחה של שוטרי משטרת חדרה.  לכן עדנה העלתה את הסרטון לאתר “רמבל”. זהו האתר המתחרה של יוטיוב. עדנה ממליצה לציבור לעבור להשתמש ב Rumble.com.  ניתן לצפות בסרטון בכתובות הבאות.

 

פנינו לדמוקרטיה הגדולה ביותר במזרח התיכון והם נתנו לנו את האפשרות להשתמש בשרתים של חברת גוגל בדמוקרטיה האיראנית לצורך אחסון סרטונים שהצורר הציוני פועל להסרתם בשרתי גוגל בסדום. כך שאנו בעדנה מודים לאייתולות על הסיוע שהם נותנים לנו במאבקנו הצודק לזכויות אדם וחופש עיתונות בישראל.

https://www.aparat.com/v/gyJTP

תיעוד מצלמה מספר 4 לאירוע התקיפה. לאחר שסרטון זה יוסר נעבירו לרמבל. עדנה מתעדת את כל שיתופי הפעולה של חברות הביג דאטה עם הפרת זכויות אדם המבוצעות על ידי המשטר הציונאצי ונבוא עימם בחשבון

למקום הוזמנה משטרה (במקום שני הליצנים) אשר לאחר ששוחחו עם המאבטחים הגיעו למסקנה כי דניאל עמירם לא ביצע שום עבירה והורו על שחרורו. דניאל עמירם ביקש להגיש נגד המאבטחים תלונה על כליאת שווא אך נאלץ לכתת רגליו אל משטרת חדרה. איש מאלו שכלאו את דניאל עמירם בניגוד לחוק לא נעצר ולא נפתח תיק כנגדו.

למרות שהתקיפה אירעה מול עיני שוטרים ומאבטחים ואזרחים רבים וצולמה מזויות רבות, המשטרה חקרה את דותן באזהרה בחשד לתקיפת המאבטחים. שימו לב כיצד 3 שופטות, 6 מאבטחים וארבעה שוטרים לפחות, נציגי “המדינה” קושרים ביחד קשר להרשעתו של אדם חף מכל פשע שכל פשעו הוא פשע המחאה נגד שופטים מושחתים.



כך נראה אזרח שהגיע הפגין נגד ניכור הורי באמצעות שופט לאחר שהוכה על ידי שישה מכלבלבי בית המשפט למשפחה בהוראת השופטות

מדינת ישראל 2022 לאזרח אסור לעשות מחאה במרחב הציבורי. אם תעזו בכל זאת להפגין כלבלבי המשטר ישברו לכם את העצמות

הסיפור עם דותן לוי אינו ברור עד כה ונראה כי מנסים לתפור לו תיק תקיפה. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת חדרה. לאחר חקירה הוא שוחרר למעצר בית בן 3 ימים.

למרות שהשוטר והשוטרת אזולאי מוקלטים ולמרות שהשוטר אזולאי אומר בקולו למוחים כי מותר להם להיות במקום, השוטרים אזולאי לא עשו דבר בכדי לוודא שזכות חוקית זו תשמר. יתרה מכך הם אפשרו לכלבלבי בית המשפט לנהוג כנגד המוחים בצורה בריונית עברינית.

מדוע התקיימה המחאה ליד בית המשפט בחדרה?

עמותת ה.ל.ב, העמותה לשוויון בהורות שהוקמה לאור נסיונו האישי של מייסדה, עת בית משפט מסדום סייע לגרורתו למנוע ממנו כאבא נורמטיבי ומקסים לפגוש את ילדיו במשך תקופה של כחצי שנה וכל זאת בשם תורת הגזע הפמינאצית. משכך שמה לעצמה העמותה שלו מטרה לפעול כנגד פריעת החוק על ידי שופטים ושופטות עבריינים המסלפים את החוק ביודעין בכל רחבי הממלכה הישראלית ואשר מפלים באופן מובהק אבות עד כדי פגיעה בגופו ונפשו של כל זכר המגיע בשעריהן.

נזכיר כי כיום כל אזרח במדינת ישראל מודע לעובדה כי בית המשפט הינו כנופיה מסוכנת הפועלת בניגוד לחוק אך הכבש הישראלי עדין לא מרים את קולו ומחפש “נבחרי ציבור” שיעשו עבורו את העבודה השחורה. לצערנו אין שום סיכוי שעם המפלגות הקיימות משהו ישתנה מאחר והמפלגות הקיימות הן הן האחראיות למצב הנפשע הזה.

נציין כבר עתה כי המטרה של עמותה זו כמו עמותות רבות הפועלות בנושאים אלו היא הבאתם של השופטים הארורים הללו לבית המשפט הפלילי בהאג לדין בשל פשעים כנגד האנושות בתקווה שמשם ימצאו את דרכם אל העונש הראוי להם כפי שנעשה בעבר עם הנאצים ובסוף המסלול יחכה להם העמוד והחבל.

המחאה היא נגד ניכור הורי שאותו מייצרים השופטים

ניכור הורי מתרחש בחסות בית המשפט החותם על “גזר דין מוות להורה” המאפשר להורה אחד (על פי רוב נשים) לא לאפשר להורה השני להיפגש ולחוות את ילדיו באופן קבוע סדיר ושוויוני עד ניתוק קשר מלא.  ניכור הורי הוא ניכור באמצעות שופט. ניכור בהוראת שופט. ניכור בחסות נציגי החוק (והפשע המאורגן של הנהלת בתי המשפט).

ניתוק הקשר בין ההורה לילדיו  נעשה על פי רוב ללא צו של שופט אלא תוך התעלמות בוטה גסה של השופט ו/או השופטת המאפשר בעצימת עינים ועד לזלזול בזכויות אדם של המתדיינים בפניו. הגישה המאפשרת את ניתוק בין ההורה לבין ילדיו מתבססת על תורת המגדר והגזע על פי התורה הנאצית. על פי הגישה הנאצית ניתוק קשר בין הורה לילדיו הינו הכרחי לצורך חינוך מחדש של אחד מההורים. סוג של אילוף כפי שעושים עם בעלי חיים. על ניתוק הקשר מופקדות עובדות סוציאליות של מחלקת ה SS של הרווחה ואשר מסתייעות במשטרת ה SS הישראלית.

ניתוק קשר בין הורה לילדיו נעשה במספר דרכים.

האחד הם לא מתערבים בכפית הסדרי ראיה כאשר אין פסק דין וכשיש פסק דין הם מעבירים את הטיפול לבית המשפט.
השני הוא נדיר בכך שהם מעבירים את הטיפול לרווחה אשר נושאת את הדגל הפמינאצי שאין לו כל קשר לטובת הילד אלא לעליונות האישה ורמיסת הגבר.
עלילת שווא כנגד ההורה בחשד להיותו הורה מוכה או הורה שאונס את ילדיו (בדרך כלל שיטה נהוגה כנגד גברים). עד לבחינת הטענות השקריות יעברו שנים בהן ההורה יהיה מנותק מילדיו והשופט או השופטת לא ממהרים לשום מקום.
במקרים והאם מנוכרת כשנעשה הדבר הוא מקבל מידית חותמת משפטית המכשירה את ההפרדה בין ההורה לילדיו (מקרים אלו יחסית נדירים).
על פי רוב כל תופעת הניכור זוכה לחותמת גומי של שופטים המסתתרים מתחת לשמלות של פקידות סעד ארורות כשכל צד טוען לנקיון כפיו ומטיל את האחריות לצד השני. (השופט יטען כי הוא חותם על הצו מאחר וזו המלצת המדינה על ידי עובדות השטן של הרווחרא ואילו העובדות הסוציאליות יטענו כי ההחלטה בסופו של יום הינה של השופט השוחט).
כך או אחרת כלקח מחטיפת הילדים בציון כל הנושאים הללו זוכים לחיסיון מוחלט ולצווי איסור פרסום גורפים על כל התהליך בכדי להסתיר את הפשעים מידיעת הצי-בור.

בישראל תמיד התקיים סחר ענף בילדים “חוקי לחלוטין” אשר החל בחטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן, אז באופן בלתי חוקי (התבצעו ללא הסדרה ובניגוד לחוק) ואשר זכו לחסינות עד היום ולטיוח על ידי ועדות חקירה בראשות שופטים (שימו לב שבכל פשע שופטים מעורבים מכשירים אותו). מאז הכנסת השותפה לדבר עבירה חוקקה חוקים שונים המאסדרים את התופעה (של הסחר בילדים) ורגוליציה. לרשות כנופיות הסחר בילדים פועלים מנגנוני תעמולה משומנים פרטיים וציבוריים (עיתונות, משפט, רווחה, עמותות המרוויחות הון עתק על גב הילדים החטופים) ופקידי סעד ושופטים המקבלים תשלום באמצעות הדלת המסתובבת מהמוסדות בהם הילדים מאופסנים.

המשותף לכל תופעת הניכור היא העובדה שאילו השופטים היו עושים את עבודתם נאמנה ולא רמיה, ובית המשפט היה מתערב ומונע שימוש בניכור הילדחם לצרכי נקמה וסחיטה, לא היה ניכור הורי.  ניתן לומר בוודאות שאין מדובר בניכור הורי אלא בניכור שיפוטי, ניכור באמצעות שופט, ניכור ברישיון מדינת ישראל ובחסותה. ההורה המנכרת זוכה לחותמת הכשר מבית המשפט ואילולא בית המשפט הישראלי ציוני לא היה כל כך מתועב, כמות ניתוקי הקשר בין הורה לילדיו היתה תופעה שולית ואפסית ויתכן כי לא הינו מכירים אותה כלל.

למרות שעל פי הפסיקה בישראל נקבע כי זכות המחאה הינה חשובה ומוכרת בשמות שונים כגון חופש הביטוי והמחאה, חופש ההפגנה, הזכות לאסיפה (אשר בשיאן ראינו כיצד הגיעו אנשי שמאל ישראלים אל ביתו של ראש הממשלה וכיצד הפגינו כנגדו), בישראל תוכלו לקיים את זכות המחאה רק אם אתם פועלים עם המניע “הנכון והמקובל”.  משטרת ישראל תפעל כנגד המוחים שלא מוחים נגד האג’נדה הנכונה, ותערים נגדם קשיים רבים.

זכות ההפגנה בישראל – רק למי שהחונטה חפצה ביקרו

בישראל כמו כל מדינה דמוקרטית כדוגמת סין, צפון קוריאה וכיוצא באלו זכות המחאה הפוליטית נתונה ל”פרשנות משפטית”.  ידוע לכולנו כי הפרשנות היא מוטה וקיומה מותנה במידת התאמתה לעקרונות של השופטים בבית המשפט הישראלי ולנהמות ליבם…..  אם פעלת מהמניע הלא נכון אתה עלול למצוא את עצמך מתמודד מול מכות משוטרים וכתבי אישום פלילים ומשם הדרך להרשעה פלילית קצרה.

כמו כל דבר רע, בישראל או במדינות שבשליטת אנגליה בעבר שאימצו לעצמם את חוקי המלך והמלכה של אנגליה, החופש להפגין לא באמת קיים ומשטרת ישראל ובתי המשפט הם הרגולטורים שיכולים לאשר או לאסור על קיומה של הפגנה.

בסופו של יום חופש הביטוי בישראל הינו כלי תעמולה המיועד לשוות למדינת ישראל תדמית דמוקרטית למדינה הנשלטת על ידי כנופית שלטון החוק (משטרה, פרקליטת, בית משפט).

הזכות להפגין הינה תעמולה של המשטר הישראלי אשר אזרח יוכל לקבלה רק אם המטרה של ההפגנה תהלום את ערכי בית המשפט ו/או המשטרה ו/או הדיפסטייט.

החוק הישראלי שהתפתח מהחוק האנגלי שהתפתח מחוקי המלך והממלכה באנגליה ב 900 השנים האחרונות נועדו בראש ובראשונה לתת למלך אפשרות לשלוט בעדר תוך משא ומתן עם חשובי הממלכה לצורך השליטה בעם. זו הסיבה בדיוק מדוע חשוב בישראל לתת לנאשם את התחושה שהוא זוכה למשפט הוגן שעה שהוא בסך הכל משתתף בתיאטרון משפטי (על חשבונו כשהוא השחקן הראשי) אשר בסיומו הוא יחטוף את צינור דוד במקום שלא רואה את אור השמש ויצא מבית המשפט בצרחות אימים.

אך לא רק עדנה סבורה שעובדים עליכם בעינים עם זכויות אדם לכאוריות כאשר מגיעה תמיד המציאות וטופחת על פנינו. שימו לב מה כותבים על זכות זו לדוגמא בויקיפדיה.

מנגנון התעמולה הציוני ישראלי מציג את מעמדה המשפטי של חופש ההפגנה על פי הפסיקה בישראל מכירה בחופש ההפגנה כזכות חוקתית, אך הזכות מעולם לא עוגנה בחוקי היסוד או בחקיקה הראשית, ולא קיימת הגדרה שלמה וברורה הקובעת את היקפה של הזכות. בית המשפט העליון הגדיר את זכות ההפגנה כזכות חוקתית בעלת מעמד נורמטיבי עליון ובעלת מעמד חוקתי כחלק מרכזי מהאוטונומיה של הפרט לביטוי עצמי ומחשבתי,של כל אדם בישראל. בהצעות חוק, הצעות לחוקי יסוד והצעות חוקה שהונחו על שולחן הכנסת במשך השנים, נראה כי המחוקק “התכוון” לעגן את הזכות ליזום ולהשתתף בתהלוכות והפגנות בדרכי שלום, כשהגבלתם תיעשה בדרך מצומצמת ומכוח חוק בלבד, אך חקיקתם מעולם לא הושלמה.

שימו לב מה במשרד המשפטים כותבים על הבדיה הזו הנקראת הזכות להפגין

זכרו: הפגנה שהמשטר אינו חפץ ביקרה תהפוך די מהר להפרעה לסדר הציבורי, חלק ממשתפי המחאה יעצרו וחלקם אף יעמוד לדין בגין שקר כל שהוא.

בכל יום “שופטים ושופטות” עברינים הלכה למעשה, מתעלמים באופן מוצהר מטובת ילדנו כך שללא שום קושי בוודאי שלא קושי ראיתי ובאבחת מקלדת הם שוללים את כל זכויותיו של האזרח (בדרך כלל זכר), הכלכליות הרכושיות ואם לא די בכך אף את זכות האדם על גופו ועל חירותו ומנתקות אותם מילדיהם מה שמוביל לפגיעה כפולה לא רק באבות אלא במיוחד בילדיהם שבודאי לא חטאו ובבני משפחתם המורחבת. ואז ממש כמו במכונת התעמולה המשומנת הנאצית הם יוצרים תעמולה גבלסית שבה הם מצהירים בכל אמצעי התקשורת (המשתפים עם הכנופיה פעולה) המספרת לכולנו בכל דרך כיצד בית המשפט למשפחה בישראל פועל בשם טובת הילד ובנאורות!

כפי שאנחנו תמיד מצינים בעדנה מדובר בשואה של ממש. שואה המתרחשת על אדמת אבותינו על ידי מי שמתימרים לקרוא לעצמם יהודים או אחינו או בשמם המוכר יותר ציוניים. שלא במפתיע מה שקורה היום במדינת ישראל המכונה בטעות מדינה יהודית התרחש לא מזמן בגרמניה הנאצית בה הגרמנים על פי חוק ובשמו של החוק הפרו את כל זכויות האדם של היהודים ואם לא די בכך השתמשו ביהודים משתפי פעולה (יודנראט) כדי להפר את כל זכויות האדם של היהודים. 80 שנה חלפו וכאילו דבר לא השתנה.

קווי הדמיון בין הנאציזם לציוניזם ומכונות התעמולה שלהן

הנאצים לקחו ליהודים את כל הרכוש ופעלו להשמידם.  הציונים לוקחים רכוש בעיקר לזכר היהודי ופועלים להשמידו.

הנאצים שללו ליהודים את הזכות לנהוג וגם הציוניים שוללים (בעיקר לזכרים יהודים) את רישיון הנהיגה אפילו בגין חוב כספי. יש שיטענו שהחוק הזה כבר לא בתוקף אבל זה לא נכון ומי שלא מאמין שיפנה לרבנות ויגלה שפשע שנאה זה עדין בתוקף.

הנאצים שללו ליהודים את הזכות לנהל כספים בבנקים ואחזקת כרטיסי אשראי וגם הציוניים מגבילים זכות זו בעיקר לזכרים יהודים.  הנאצים הפרידו בין היהודים לילדיהם וגם הציונאצים מפרידים בין היהודים לילדיהם.  הנאצים רצחו את הילדים די מהר ואילו הציונים מתעללים ורוצחים את נשמתם של הילדים במשך שנים.  הנאצים שללו ליהודים את הדרכונים וגם הציונאצים שוללים את הדרכונים ליהודים. כל מה שהתשנה מגרמניה הנאצית לישראל הציונאצית הוא רק הצידוק לפשעים אלו.

אבל מה שגרוע יותר היא העובדה שהגרמנים ניהלו את התעמולה הנאצית שלהם החל משנת 1933 ועד לשנת  1942 (כ 9 שנים בלבד) אז העולם די מהר החל בחרם נגד הנאצים (חרם שהופר על ידי התנועה הציונית שסחרה עבור הנאצים) ואילו הציונאצים מנהלים את התעמולה שלהם ובכיסוי על הפשעים שלהם (גם נגד ילדים) יותר מ 74 שנים, החל מיום הקמת המדינה 1948 תוך שהם זוכים להגנה מהאו”ם (מאחר ומבחינת האו”ם כולנו “יהודים” אז העולם שותק).

לנוחיותכם צפו בתיעוד המלא מהאירוע בו מאבטחי בית המשפט בחדרה היכו אזרחים שהגיעו למחות כנגד השופטות העברייניות שם ובהוראתן.

התיעוד המלא מצלמה מספר 1

התיעוד המלא מצלמה מספר 2

Views: 96

5 Comments

  1. גם אצל הנאצים השתמשו ביהודונים כקאפואים וכיודנראט בנגד יהודים. כך, העקרון הזה מיושם ביעילות מזה 70 שנה במשטרת ישראל. זהו בעצם העקרון של לקיחת הילד המופרע ונמוך המצח בכיתה ומינויו לאחראי על המשמעת ולסוג של מבוגר אחראי. ארנסט רוהם שכלל זאת באֶס-אַה (SA), פלוגות הסער הנאציות, שהורכבו מאלפי בריונים ומובטלים שניתנה להם דרך אחרת להשתלב בחברה. תמיד יהיו שם הזבלים הגדולים ביותר מבין היהודונים, אם הם בכלל יהודונים ולא גויים אנטישמים.

  2. גם אצל הנאצים השתמשו ביהודונים כקאפואים וכיודנראט בנגד יהודים. כך העקרון הזה מיושם ביעילות מזה 70 שנה במשטרת ישראל ובשאר הארגונים האלימים. זהו בעצם העקרון של לקיחת הילד המופרע ונמוך המצח בכיתה ומינויו לאחראי על המשמעת ולסוג של מבוגר אחראי. ארנסט רוהם שכלל זאת באֶס-אַה (SA), פלוגות הסער הנאציות, שהורכבו מאלפי בריונים ומובטלים שניתנה להם דרך אחרת להשתלב בחברה. תמיד יהיו שם הזבלים הגדולים ביותר מבין היהודונים , במקרה שבכלל מדובר ביהודונים ולא בגויים אנטישמים.

  3. מכיוון שמחאת האבות הלגיטימית מדוכאת באופן קבוע כל כמה ימים, רצוי בכל מקרה בנפרד שאילו שנפגעו יגישו תביעת נזיקין בבית המשפט לתביעות קטנות. ואף יתלוננו במח”ש ואם כצפוי התלונה תיסגר לערער על הסגירה.

    לדעתי לפחות בתביעה הראשונה לקבל יצוג משפטי, כי התביעות הבאות סביר יהיו דומות דומות

    אני תקווה שמאות תביעות קטנות ממשתתפי מחאת האבות, יצננו במקצת את להיטות המערכת להפעיל אלימות חסרת רסן נגד פעילי זכויות האבות הגרושים.

    אני מאחל לפעילי זכויות האדם, החלמה מהירה. הכי חשוב לצלם, לתעד, להקליט ולעלות לענן בזמן אמת לפני שהתיעוד ימחק ויטוייח ע”י המערכת.

  4. הנאצים השתמשו נגדינו ביודנראט שהכיל יהודים. אך הציונאצים דווקא הביאו לישראל שבטים אפריקנים+ערב רב , הכשירו אותם כיהודים ושיבצו אותם במשמר בתי המשפט, ביס”מ, במג”ב ובכל מנגנון דיכוי של המשטר. ככה הם א. מצטיירים כנאורים. ב. כל טענה כנגדם תתקבל בטענה נגדית של “גזענות”. ג. אלו אוכלוסיות שלמדו דמוקרטיה אצל פוטין, היילה סלאסי וחסן המלך הפדופיל ולכן אינן כפופות לשום דבר מלבד להוראות הניתנות להן מטעם הקאפואים הממונים עליהן. האתיופי עמי דגו אפילו אינו מבין איזה שימוש ציני הציונים עושים ולו בצבע עורו. הם כמו הגזענים הגדולים ביותר בארה”ב שלפני 60-80 שנה תמיד הביאו כושי שינגן או ירקוד לפניהם. איכסה.

  5. משמר בתי המשפט- כלבי התקיפה של הדקטטורה הנאצו-שיפוטית. זה ארגון פשע שמכיל בעיקר כושים ומזרחים בלתי מפותחים. כמעט כל התביעות נגדו נדחו כמובן בידי שופטי חונטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *