EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הדס שטייף כתב תביעה נ’ גלי צהל ושירלי אנגלרד להכיר בה כחושפת שחיתויות להגן עליה מפני אפי נוה ולפצות אותה ב 500,000 ש”ח על תרומתה לניקוי אורוות השפיטה

הדס שטייף עם ליפסטיק ורוד זרחני להחפצה מינית עצמית

תראו איזה קטע…  הדס שטייף תובעת עכשיו את המעסיקה שלה מדינת ישראל בגלל העובדה שהמדינה לא רוצה לתת לה ייצוג משפטי מול תביעתו של אפי נוה נגדה ונגד צוות גלי צה”ל. תיק תא 39497-12-22 הדס שטייף נ’ גלי צהל ושירלי אנגלרד.

אפי נוה תובע 7,000,000 ש”ח והמדינה העמידה ייצוג משפטי לשאר החברים של הדס מגלי צה”ל, אבל אותה החריגו גם מכיסוי הייצוג וגם אם תפסיד, היא תשלם מכספה ללא חסינות עובדת מדינה בטענה שהיא “הפרה את הפרטיות של אפי”.

הבדיחה היא שאפי נוה הוא גבר גרוש ולפי הדין הישראלי-פמיניסטי המצוי, לגבר גרוש בישראל אין שום זכות לפרטיות בטלפון שלו, ולגרושה תמיד יש זכות עילאית לחטט בטלפון של הגרוש כמה שהיא רוצה. ראו בהמשך החלטה של השופטת המחוזית מחיפה, נחשת הצפע, אספרנצה אלון….

הדס שטייף לומדת בדרך הקשה: מי שמאמין למדינת ישראל אוכל זרג

זה מה שקורה לכל מי שעובד עם מדינת ישראל או משרת את מדינת ישראל נאמנה. המדינה הזו מחליפה אינטרסים כמו זיקית, ויודעת לבעוט בתחת בקלי קלות למי שרק לפני יום קשרה לו כתרים של גבורה וצל”ש.

כך בדיוק קורה לגברים גרושים שמשרתים את המדינה, נותנים את הנשמה, אבל ברגע שהם מתגרשים כל זרועות המדינה נרתמים להפוך אותם לאלימים ומסוכנים לאישה ולילדים.  טינופת של מדינה.

 

הדס שטייף עם ליפסטיק ורוד זרחני להחפצה מינית עצמית
הדס שטייף עם ליפסטיק ורוד זרחני להחפצה מינית עצמית

שי ניצן צוחק על כל העולם מהספרייה הלאומית

נזכיר:  אפי שכח טלפון אצל גרושתו חני נוה שהיא עו”ד בהליכי גירושין ממנו.  חני לקחה מישהו שהדפיס עבורה חומרים מהטלפון.  חני נתנה להדס שטייף להציץ.  הדס נבהלה כששמעה את כל הנשים גונחות לאפי בשקיקה ומציעות לו זיונים בכל רגע נתון ובכל פוזה אפשרית.  אולי הדס גם קצת קינאה. כולן נהנות ורק היא לא.

הדס קיבלה יעוץ מגלי צה”ל לגשת למשטרה, ובו ביום שי ניצן שלח אליה שוטרים לראות מה הדייגת דגה בחכתה.

שי ניצן היה להוט לזמבר את אפי כי בדיוק שבועיים לפני כן אפי התראיין בטלוויזיה ואמר שהוא יעשה הכל למנוע מינויו של שי ניצן (ניצי פיצי) לבית משפט עליון.

שי ניצן החליט לשרוף את המדינה עם מעצר מתוקשר על שוחד מיני שהוצע לאפי, והכל כדי להפיל את אפי.

 

שי ניצן ניצי פיצי קוקסינל שתפר עשרות אלפי תיקים לחפים מפשע
שי ניצן ניצי פיצי קוקסינל שתפר עשרות אלפי תיקים לחפים מפשע

הפרשה נסגרה כי אפי שחרר לערוץ 12 שיחה עם מנדלבליט שאומר ששי ניצן סוחט אותו ומחזיק נגדו תיק פתוח בחקירה פלילית.  בפרקליטות הבינו שלא כדאי להתעסק עם אפי, וסגרו את החקירה.

זה היה הרקע.  מאז שי ניצן פרש וסידרו לו ג’וב חלומי כספרן בספרייה הלאומית.  הוא צוחק על כולם, איך היתל בכולם, עשה מה שבא לו, הבטיח הבטחות שווא, שיגע מדינה שלמה והכל בגלל האגו הנפוח שלו.  אבל הפרשה לא נרגעה והיא מעסיקה את בתי המשפט כל פעם מזווית אחרת.

מדינת ישראל מתעמרת בהדס שטייף ומתכחשת לתרומתה לניקוי אורוות

כאמור אפי תבע את הדס שטייף ואת צוות גלי צה”ל.  המדינה החליטה להתכחש להדס ולהשאיר אותה בודדת במערכה להתגונן מפני אפי נוה.

לפנינו כתב תביעה של הדס שטייף בבית דין לעבודה בו היא טוענת שהיא שבתחילת הפרשה כולם סגדו לה והייתה יקירת הפרקליטות, ועכשיו הפכה להיות הצ’ילבה של הפרקליטות ועכשיו כולם שונאים אותה בפרקליטות.

הדס מבקשת סעד הצהרתי שמגיע לה לקבל גם ייצוג משפטי על חשבון המדינה, וגם לקבל חסינות של עובדת ציבור מתשלום פיצויים לאפי.  כמו כן לפי חוק חושפי שחיתויות היא מבקשת הכרה במעמד של חושפת שחיתויות ודורשת מהמדינה 500,000 ש”ח לכיסה הפרטי – פיצוי על ההתעמרות בה.

האמת היא שלא ראינו בכתב התביעה טענות שבעבודה שלה התעמרו בה או הגבילו את צעדיה, אבל כן התעמרו בה במישור הכיסוי הביטוחי (שלילת הייצוג).  לא כל כך בטוח שזו התעמרות בעבודה.

כמו כן היא דורשת סעד דקלרטיבי להחלטה שאומרת שמגיע לה ייצוג וכיסוי הנזק, אבל למיטב ידיעתנו היא צריכה לכמת את הסכום ולשלם עליו אגרה.  כלומר עליה לשלם אגרה גם על שווי הייצוג הפרטי וגם על 7 מיליון שאותם היא מבקשת להשתפות מהמדינה, אם תפסיד.

הדס שטייף לועגת לפרקליטי המדינה קובי דוידוביץ וחנה לנדאו

שימו לב לנספח 4.  זה כתב ההגנה שהגישו פרקליטי מחוז מרכז להגנת צוות גלי צהל בתביעה של אפי, למעט הדס שטייף.  הדס טוענת שכתב ההגנה הזה הוא רשלני, מגוחך ושהטענות השקריות הכתובות בו יפלו ברגע שייחקר העד הראשון.

לדבריה של הדס אילו היו משתפים אותה בהליך הכנת כתב התביעה היא הייתה מעלה טענות הגנה הרבה יותר מדויקות וטובות יותר.

אלא מאי?  גם פרקליטי מחוז מרכז גם באי כוחה של הדס שכחו שיש תקדים מבית משפט מחוזי בחיפה בהרכבי ערעורי משפחה של השופטת הנאלחת אספרנצה אלון.

אספרנצה הפמינאצית הוציאה חחת ציפורני הטרף שלה פסק דין לפיו אין שום בעיה לפרוץ לטלפון של גבר גרוש במדינת ישראל כדי להגיע לחקר האמת כי לגברים גרושים בישראל אין הגנה של פרטיות בטלפונים שלהם.  ואפי הוא הרי גבר גרוש…..

 

אספרנצה אלון זנזונת פמיניזם - תביאו לי גברים גרושים לחיסול
אספרנצה אלון (הודית-כורדית) זנזונת פמיניזם – תביאו לי גברים גרושים לחיסול

די בכך כדי להפיל לאפי את כל מגדל הקלפים.  גרושה מהגהנום 21: אסתר בן איון שידלה הבת לגנוב לאבא טלפון ופרצה אותו. הנבלה אספרצה אלון: לגבר אין זכות לפרטיות ומותר לפרוץ טלפונים של גברים. אסף לאור ייצג את העבריינית אסתר בן איון

להלן כתב התביעה של הדס שטייף

 

 

תביעת הדס שטייף את מדינת ישראל כחושפת שחיתות

 

להלן נספח 1 תרשומת רז נזרי עם יפעת תומר בפרוץ פרשת הטלפון של אפי

הדס שטייף טוענת שהתרשומת הזו של אלופת צה”ל יפעת תומר היא שקרית, ושהאלופה יפעת תומר הכפישה אותה.

נספח 1 תרשומת רז נזרי עם יפעת תומר בפרוץ פרשת הטלפון של אפי
יפעת תומר אלופה בצהל שהדס שטייף אומרת עליה שהיא שקרנית
יפעת תומר אלופה בצהל שהדס שטייף אומרת עליה שהיא שקרנית

 

להלן נספח 2 כתב התביעה המתוקן של אפי נוה נגד הדס שטייף וצוות גלי צהל

אפי תובע על 7,000,000 ש”ח.  מתוך זה 5,000,000 ש”ח על פגיעה בפרנסה במשך 3 שנים.  כלומר הוא הפסיד לטענתו בגלל הדס 1,600,000 ש”ח כל שנה 3 שנים.  השאר זה פיצויים בגלל השפלתו, הכבוד הרמוס, חשיפת סודותיו בפומבי וכו’ וכו’.

לנו לא ברור איך שופטים מאפשרים לתביעות כאלה להתקדם להגשת כתב הגנה, כאשר הנזק לא מפורט בדחילו ורחימו.  על הפרת פרטיות ללא הוכחת נזק מקבלים 50,000 ש”ח.  איך הוא נגיע ל 7 מיליון ש”ח?  למה שופט לא דרש מאפי שיתקן ויסביר איך הוא חישב 5 מיליון ש”ח פגיעה בפרנסה????  כמה הוא הרוויח בשנה שקדמה למעצר, ואיך ההכנסה ירדה?  הרי לא שללו לו את הרישיון אפילו ליום אחד!!!!

 

נספח 2 כתב התביעה המתוקן של אפי נוה נגד הדס שטייף וצוות גלי צהל

 

להלן נספח 3 ארז קמיניץ להדס שטייף שמתנער ממנה

במכתבו מתאריך 27/5/2020 ארז קמיניץ מאשים את הדס שטייף בפגיעה בפרטיות של אפי נוה ומסיבה זו הודיע לה שהיא לא תקבל ייצוג וכיסוי ביטוחי של מדינת ישראל.  ממש בדיחה.  שי ניצן ידע לשלוח אליה הביתה מייד שוטרים כדי לקחת את החומרים המודפסים ביום הראשון בו דיווחה במשטרה.

שי ניצן הוציא אותה למלחמה הזו, וכעת מדינת ישראל בועטת לה בתחת ופתאום “הפרטיות” של אפי נוה יותר חשובה מהכול???  גיחי גיחי צחוק של פסיכי.

 

ארז קמיניץ פרקליט בכיר נתן בעיטה בתחת להדס שטייף
ארז קמיניץ פרקליט בכיר נתן בעיטה בתחת להדס שטייף
נספח 3 ארז קמיניץ להדס שטייף שמתנער ממנה

להלן נספח 4 כתב ההגנה השקרי שניסחו קובי דוידוביץ וחנה לנדאו לצוות גלי צהל בתביעת אפי

קובי דוידוביץ וחנה לנדאו עובדים תחת שרביטה של שירלי אנגלרד שאותה הדס שטייף תובעת כנתבעת 2.

שירלי אנגלרד בהמת מגדר פמיניסטית נגד נישואין אזרחיים בישראל
שירלי אנגלרד בהמת מגדר פמיניסטית נגד נישואין אזרחיים בישראל
נספח 4 כתב ההגנה השקרי שניסחו קובי דוידוביץ וחנה לנדאו לצוות גלי צהל בתביעת אפי

להלן נספח 5 מענה של הפרקליטה הצבאית מאיה בלומנפלד לאפי נוה

מאיה בלומנפלד היועמ”ש של גלי צה”ל ענתה לבועז בן צור (העו”ד של אפי) שטען שגלי צהל מבצעים שורה של עבירות פליליות כלפיו, ולדבריה בגלל שנפתחה חקירה אין לה סיבה לענות לו עניינית, ושממילא הונחו צוות גלי צהל “להימנע מכל שימוש בחומרים שתחת צו איסור פרסום”.

 

מאיה בלומנפלד לשעבר יועמשית גלי צהל ענתה לאפי נוה שיחפש מי ינענע אותו
מאיה בלומנפלד לשעבר יועמשית גלי צהל ענתה לאפי נוה שיחפש מי ינענע אותו
נספח 5 מענה של הפרקליט הצבאי לאפי נוה

להלן נספח 6 החלטת הגניזה של שלמה למברגר בתיק השוחד המיני של אפי נוה

 

מומי למברגר נחקר בתביעת נזיקין על תפירת תיק לחף מפשע ומתנגד לפומביות הדיון
מומי למברגר נחקר בתביעת נזיקין על תפירת תיק לחף מפשע ומתנגד לפומביות הדיון
נספח 6 החלטת הגניזה של שלמה למברגר בתיק השוחד המיני של אפי נוה
Views: 30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *