EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הודלף: השוטרות עו”ד טטיאנה גרמן רוזנראוך וספיר חרזי יצאו לצוד קטינים בתחנות דלק להפליל אותם בכתב אישום על אי עטיית מסיכת קורונה

ליזי פרוינד שופטת נוער הוציאה צווי הבאה לקטינים שלא עטו מסיכה

ב 2022, שנה לפני פלישת הנוחבה היה למשטרת ישראל שפע של כסף ושפע של כוח אדם, שאפילו לא ידעו מה לעשות עם כל השפע הזה.

בתחנת משטרת חדרה היו כל כך משועממים ששלחו שוטרות שהן עורכות דין לצוד קטינים מתחת לגיל 18 בתחנות דלק ולדפוק להם כתב אישום על אי עטיית מסיכת קורונה.

מפקד משטרת חדרה מתלונן על חוסר כוח אדם ומקצה 2 שוטרות לכתב אישום על מסיכה לקטין

צפו פה בכתב אישום כזה שהגישה טטיאנה גרמן רוזנראוך והתגאתה בזה כל כך שהפיצה במייל הארצי של הפרקליטות.  את כתב האישום היא הגישה לבימ”ש לנוער בחדרה, ושם התייצבה חברה שלה, עו”ד ספיר חרזי.  מדינת ישראל נ’ אמיר מסאלחה, 48726-06-22.

השופטת ליזי פרוינד הוציאה צו הבאה.  הבנתם כמה כסף הוציאו על כתב אישום לקטין שלא עטה מסיכה…. בתחנת דלק??????

הבנתם את זה?  הוא מתחת לגיל 18, הוא נתפס בלי מסיכה בתחנת דלק (לא מקום הומה, לא צפוף) מדובר בשנתיים אחרי פרוץ המגיפה, והיד של השוטרת הזו, טטיאנה, לא רועדת כשהיא הולכת לדפוק לקטין הזה עבר פלילי וגיליון רישום…..  על מסיכת קורונה בתחנת דלק.

ככה מאמנים במשטרה עורכות דין חדשות – ניסויים על בני אדם

 

יש בתחנה בחדרה 2 שוטרות חדשות.  צריך ללמד אותן…..  מתחילים בקטנה…..  מביאים להם ערימה של דו”חות קורונה, ונותנים להן להתאמן על תיקים זוטרים.

אלא מה….  בכל תיק כזה יש קטין שנפגע, וכל תיק כזה, זה עוד עומס על המערכת.

איך היד של השופטת ליזי פרוינד לא רעדה כשהוציאה צו הבאה על מסיכת קורונה לקטין????

 

ראו את הפרוטוקול אצל השופטת ליזי פרוינד. הזניקה שוטרים בצו הבאה לתפוס את הבחור מכפר קרא.  כשהביאו אותו הוא בכלל לא ידע מה קרה…  היה בשוק……  השופטת אפילו לא ביקשה מהשוטרת ספיר חרזי להציג אישור מסירה לקטין.  ישר צו הבאה.  עם שוטרים.  עם ניידת.  עם אזיקים.  ביוש אסטרונומי הכל כפר קרא….  על מסיכת קורונה.  ולשופט ליזי פרוינד לא מדגדג הפות.  מה אכפת לה?

כשהקטין ואביו הגיעו עם השוטרים שיצאו עם ניידת אליהם הביתה, אפילו סגור מהסנגוריה לא המתין לקטין.

 

ליזי פרוינד שופטת נוער הוציאה צווי הבאה לקטינים שלא עטו מסיכה
ליזי פרוינד שופטת נוער הוציאה צווי הבאה לקטינים שלא עטו מסיכה

 

כן כן היו זמנים שבמשטרה חשבו שהתפקיד שלהם זה להפליל את אזרחי ישראל, להשתמש באזרחי ישראל כשפני ניסיון (להתלמדות של טטיאנה וספיר בדיני ניסוח כתבי אישום), ומנגד הנוחבה התחמשה…..  ובסוף הנוחבה גם באה.  והמשטרה לא היתה מוכנה כי השוטרים היו מתורגלים בהתנפלות על אזרחי ישראל, ולא בהגנה מפני נוחבות רצחניות.

והכי בידור שמפקד תחנת חדרה התראיין ואמר ישי לו מצוקה של חוסר בכוח אדם….24/4/2023

זוהר מוסלאוי מפקד תחנת חדרה מדבר על הכול: יש לנו מחסור בכוח אדם

שנה אחרי שנכנס לתפקידו מסכם סנ”צ זוהר מוסלאוי את התקופה העמוסה. בריאיון הוא מדבר על מצוקת כוח האדם, ההפגנות הסוערות ומכת הגניבות

על אף מצוקת כוח האדם בתחנת חדרה לא נרשמו אירועי אלימות חריגים או תלונות על התנהגות שוטרים. סנ”צ מוסלאוי מספר כי בתחנה מקבלים זרי פרחים משני צידי המתרס הפוליטי כהוקרה על התנהלות המשטרה. “השוטרים שלי קוסמים ואני מוריד בפניהם את הכובע”, הוא אומר. “תחנת חדרה כוללת בתוכה שבעה יישובים: חדרה, אור עקיבא, קיסריה, אליכין קיבוץ שדות ים, גן שמואל ותלמי אלעזר, ובסך הכול כ-150 אלף תושבים. יש לנו רק 88 אחוזי איוש בתחנה. יש לנו 160 שוטרים בלבד על כל האזור. במקביל יש עלייה דרסטית בכמות האירועים, עליה של 63 אחוז בפתיחת תיקים על עבירות רכוש ולמרות הכול, אנחנו עושים הכול כדי לתת את המענה הכי טוב לתושב”.
נו….  מי מאמין לשקרן הזה?  חסר כוח אדם?  אז למה העסקתם 2 שוטרות על מסיכת קורונה אחת, ואח”כ שלחתם ניידת שלמה מחדרה לכפר קרא להביא את הקטין לשופטת ליזי פרוינד?????
זוהר מסלואי מפקד משטרת הבבונים חדרה שלח שוטרות לחפש קטינים בלי מסיכת קורונה
זוהר מסלואי מפקד משטרת הבבונים חדרה שלח שוטרות לחפש קטינים בלי מסיכת קורונה

https://hadera.mynet.co.il/local_news/article/hjcntoafn

 

 

PDF

כתב אישום נגד קטין לא עטה מסיכה טטיאנה גרמן רוזנראוך וליזי פרוינד 68726-06-22
Views: 196

One Comment

  1. אם בזה המשטרה מתעסקת, לא נראה שיש מצוקת כח אדם להיפך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *