EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הופמן שרה נגד הופמן יואל – הפמינאצית ביקשה להפר את זכויות האדם שלו ובית המשפט העליון קבע כי לא ניתן לסטות מהחוקה

Court orange new york
הופמן שרה נגד הופמן יואל – הפמינאצית ביקשה להפר את זכויות האדם שלו ובית המשפט העליון קבע כי לא ניתן לסטות מהחוקה
Court orange new york
יום חג לדמוקרטיה, האמריקאית !
בתביעה של הגברת מגיע לי כי אני אישה שרה הופמן נגד יואל הופמן בעלה עסקה בסוגיה האם מותר לבית המשפט באמריקה לשלול זכויות אדם בכדי להכריח אותו לתת גט (מבחינת הגויים מכתב שמעיד על גירושים לא תקף באמריקה) וזאת כדי שהיא תשיכ יתרון נגדו ותוכל להמשיך להתעלל בחיו ולא לאפשר לראות את הילדים לנכר ולעשות על גבו חופן דולארים.
הבעל באמצעות עורך דינו טען כי על פי החוקה האמריקאית לא ניתן לשלול לאדם את זכויות האדם שלו. מאידך המופרעת בעצת עורכי דינה מטעם ארגונים פמיניאצים וישראלים ניסו לטעון בכל דרך כי זהו הדבר הנכון לעשות לבעל שמעז להמרות פיה של אישתו הרי לא יעלה על הדעת שבמסגרת שוויון זכויות בין נשים לגברים הגבר יעז להמרות את פיה של אישתו הרוצה להתגרש ממנו ולהותיר אותו עירום ועריה מזוכויותיו!!!
הטרלול הזה הצליח להגיע עד לבית המשפט העליון שלא נוהג להתעסק בטירלולים ולמרות הלחצים שהופעלו כנגדו בניו יורק אחד מהמעוזים הגדולים ביותר של הפמינאציזם החליט השופט כי אין לסטות מהחוקה האמריקאית ומשכך אסור להפר את הדיבר הראשון של החוקה והיא זכויות האדם. להזכירכם לא מדובר אלא במינימום של זכויות אדם.
 אינני נכנס לעובי הקורה מדוע הוא מסרב לתת לה גט, הגם שמנסיוני הרב אך סביר כי הפוסטמה לא נותנת לו לראות את הילדים ו/או עשתה כמעשה אחיותיה לפמיניזם הרדיקאלי ועל כך אמרו חז”ל “כל אחת תאכל את מה שבישלה” להבדיל מהגרסה בסדום “כל אחד אוכל את מה שגרורתו בישלה יחד עם השופט”
1:0 לטובים

 

 

 

 

הופמן נגד הופמן

Views: 5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *