EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

החלאה יחיאל לסרי לקח פטריות הזיה? מלקק פי טבעת לחוטפות הילדים של אשדוד: “העו”סיות גיבורות על”

יחיאל לסרי לשונו תקועה עמוק בתחת של בהמות המגדר העוסיות

לא להאמין, ראש עירית אשדוד מפרסם בפייסבוק שלו שהוא מעריץ את העובדות הסוציאליות שהן עושות מלאכת קודש, וש””העיר כולה מצדיעה לכם, לגיבורי העל האנושיים שלנו. אשרינו שזכינו בכם ובכן“.

באיזה עולם חי הראש עיר הזה? על הצד ההפוך של הירח?  עובדות סוציאליות לא עשות שום מלאכת קודש.  כולן נבלות אכזריות שמנתקות אבות מילדים, כותבות תסקירים מלאי טינופת על גברים ושאיפתן היא לעזור לכל אישה גרושה לרסק, למוטט, לנכר ואפילו להביא למותו של הבעל.

 

יחיאל לסרי לשונו תקועה עמוק בתחת של בהמות המגדר העוסיות
יחיאל לסרי לשונו תקועה עמוק בתחת של בהמות המגדר העוסיות

העובדות הסוציאליות לא בוחלות באמצעים.  הן מתדרכות נשים איך לשקר ולהגיש תלונות שווא במשטרה.  הן מעלימות מהתסקירים פרטים מביכים על נשים, והן אחראיות לייצור המוני של עשרות אלפי ילדים יתומים מאביהם כל שנה.

מדובר במקצוע של פרזיטיות, שאין להן שום דרך לעזור לאף אחד ומי שבא לבקש מהן עזרה הן בוגדות באמונו, ופועלות לחסל אותו ולמרר לו את החיים.  כולן בלי יוצא מהכלל בהמות מגדר פמיניסטיות.

אפילו כאשר אישה לא רוצה לגדל ילדים בעצמה, ברירת המחדל אמורה להיות שהאבא יקבל את הילדים, אבל לא אצל העובדות הסיציליאניות הישראליות.  בשביל זה יש עו”ס לחוק נוער והיא תפעל להוציא את הילד למוסדות, והעיקר שלא יגדל אצל האבא.

בתמונה:  אחת מבהמות המגדר הכי קליניות באשדוד קטי אליאב.  ממונה על תפירת תיקי אלימות על גברים כדי לנתק אותם מילדיהם. טל. 08-9238766 מייל [email protected].

 

 

קטי אליאב ערפדה סוציאלית בעירית אשדוד מייתמת ילדים מאבות
קטי אליאב ערפדה סוציאלית בעירית אשדוד מייתמת ילדים מאבות

 

קטי אליאב אשדוד תופרת תיקי אלימות לגברים חפים מפשע
קטי אליאב אשדוד תופרת תיקי אלימות לגברים חפים מפשע

להלן כתבת ליקוק התחת לעו”סיות בהמות המגדר של אשדוד פורסם 19/3/2024

 

יחיאל לסרי: מצדיעים לעו”סים במלאכת הקודש

היום מציינים את יום העו”ס הבינלאומי ברחבי העולם ובאשדוד יצאו בקמפיין הצדעה והוקרה לפועלם של העו”סים בעיר. השנה, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, עבודת העו”סים הפכה למשמעותית ורלוונטית יותר מתמיד.

יחיאל לסרי ראש העיר: “להיות עובד סוציאלי משמעותו לעבוד תמיד ב’מצב חירום’ ולהיות זמין וקשוב לכל אחד, תמיד”

יום ציינו בכל העולם את יום העו”ס הבינלאומי, ובמקומות רבים בעולם הביעו הוקרה ותודה עמוקה לנשים ולאנשים אשר בחרו במקצוע שכל תכליתו עזרה לאחר. בפוסט אישי שהעלה ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי, הוא מביא את רגשי התודה של כל ציבור התושבים לעו”סים מאשדוד, והדגיש את חשיבות עבודתם בכל עת ובמיוחד בחודשים האחרונים מאז פרוץ מלחמת ‘חרבות ברזל’.

להיות עובד סוציאלי משמעותו לעבוד תמיד ב’מצב חירום’ ולהיות זמין וקשוב לכל אחד שצריך אותך” כתב ראש העיר בדף הפייסבוק וציין כי כשפרצה המלחמה נאלצו העובדים והעובדות הסוציאליים להוסיף לעבודתם הרגילה גם את הטיפול בכל מי שנפגע מהמלחמה – ברכוש בגוף ובנפש. “הם היו שם עבור משפחות שאיבדו את יקיריהם ודאגו שאף אחד לא יישאר לבד” אמר והוסיף: “נדרשת כאן רמת אנושיות גבוהה מאוד, יכולת לתמרן בין משימות ולהצליח בכולן בידיעה שיש מישהו שזקוק לך ואתה נמצא שם עבורו בכל עת“.

יום העוס”ים הוא הזדמנות מצוינת להגיד תודה לאנשים ונשים מדהימים ומדהימות, אשר הקדישו את חייהם לטובת האחר ועושים לילות כימים כדי לסייע לזולת. “גם כשלרגע נדמה שמדובר במצבים בלתי אפשריים לכאורה, הם מצליחים לעשות את המיטב הודות ללב ענק, מחויבות ונשמה גדולה” פירגן ראש העיר ואמר בשם כל התושבים: “העיר כולה מצדיעה לכם, לגיבורי העל האנושיים שלנו. אשרינו שזכינו בכם ובכן“.

https://www.ashdod.muni.il/he-il/%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%A8/%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/2024/3/%D7%9E%D7%A6%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A2%D7%95-%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%A9/

Views: 272

One Comment

  1. כתבה חשובה.

    הרבה ראשי ערים “מאמצים” אל ליבם את עובדות “הרווחה”, חשוב שידעו שיש מחיר פוליטי לכך.

    אני בספק רב אם אבות גרושים ונפגעי הרווחה אחרים יתמכו בראש עיר כזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *