EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

החלטה מחפירה: הרשם אורי הדר (ב”ש): שוטר ולדי מורדסון שכלא את עו”ד יונתן רבינוביץ חצי שעה ביצע “עיכוב כדין”. הפרקליט ציון אילוז טען שפיצוי בשווי 30 דקות עבודה של עו”ד זה 5.86 ש”ח!

יונתן-רבינוביץ-שוטרים-זה-עם-של-בבונים-אלימים-ודוחים

פנינו פסק דין של רשם בכיר בשם אורי הדר מבאר שבע אשר ממחיש לנו עד כמה השופטים בישראל מוטים תמיד לטובת המשטרה, המדינה והרשויות ועד כמה האזרח אף פעם לא יכול לזכות בתביעות נגד המשטרה, המדינה והרשויות השונות. פסק הדין הוא לא פחות ממחפיר. לשיטתו של הרשם בגלל שכתוב בחוק שכל שוטר יכול לעכב כל אזרח למשך 3 שעות, אז כל עיכוב במשך אותן 3 שעות איננו יכול להיחשב כליאת שווא. פירושו של דבר סמכויות בלתי מוגבלות לשוטרים להציק ולעכב אזרחים, כאשר הסיכוי של האזרח לקבל צדק בבית משפט ישראלי שואף לאפס.

יונתן רבינוביץ שוטרים זה עם של בבונים אלימים ודוחים

ניתן גם לראות כיצד הפרקליטות מגייסת כל נימוק שבעולם, גם כשהנימוק נשמע מופלץ, אידיוטי וחרטטני, אין להם שום בעיה לטעון הכל. הנה כאן שוטר אלים בשם ולדי מורדסון עיכב למשך 27 דקות את עו”ד יונתן רבינוביץ, רק בגלל שרבינוביץ הפריע לו במשמרת בעצם נוכחותו. השוטר האלים ולדי מורדסון כלא את עו”ד רבינוביץ כליאת שווא, ופרקליטות מחוז באר שבע טענה שגם אם מגיע פיצוי, הפיצוי על חצי שעה של עו”ד בשלילת חירות הוא 5.86 ש”ח. הרשם אורי הדר אפילו לא כתב מה השם של הפרקליט ההזוי כדי להגן עליו, ובמקום זאת נכתב שהשוטרים הנתבעים יוצגו ע”י “פרקליט מפרקליטות מחוז דרום”.

הפרקליט הרשום בתיק הוא ציון אילוז.

עורך דין ציון אילוז הוא פרקליט מחוז דרום אזרחי בפרקליטות המדינה
בתמונה: עו”ד ציון אילוז שטען כי חצי שעת סנגור שווה 5.86 ש”ח

עו”ד יונתן רבינוביץ הגיע לתחנת המשטרה באילת על מנת לשחרר עציר בשליחות הסנגוריה הציבורית. העצור כבר היה עצור שעתיים ו 55 דקות, ולקצין ולדי מורדסון לא הייתה כל תשובה מתי העציר ישוחרר. רבינוביץ ביקש להקפיץ שופט לבקשת שחרור, אולם המזכירה בבית המשפט אמרה לו לשאול את הקצין מה תגובתו הרשמית לבקשה לפני שהיא תקפיץ שופט. כשרבינוביץ פנה לקצין ולדי, ולדי חשב שרבינוביץ מתחכם איתו, וענה בגסות “אני לא נותן לך שום תגובה”. רבינוביץ ניסה לצאת מהתחנה אבל ולדי רדף אחריו עם מצלמה, נעל את השער ותקע את רבינוביץ 30 דקות להתייבש בתחנה, כביכול בעילה של העלבת עובד ציבור. על כך הגיש רבינוביץ תביעה על סך 50,000 ש”ח בגין כליאת שווא.

ולדי מורדסון שוטר אלים תמונה ישנה

ציון אילוז מהפרקליטות טען שרבינוביץ הוא תובע סדרתי, ושהוא האשם באשם תורם של 100% (כנראה בגלל הפה הגדול שלו), ושבכלל שווי הזמן שלו שבוזבז הוא 5.86 ש”ח. לא הצלחנו להבין איך הגיעו לחישוב הזה. אולי זה נגזרת של שכר הסנגוריה. למשפט, השוטר האלים ולדי בכלל לא הגיע כי היה בחו”ל. כל שופט נורמלי היה צריך למחוק את תצהיר העדות הראשית של העד שלא התייצב ולתת פסק דין בהעדר הגנה לטובת רבינוביץ. אבל לא כך אצל הרשם אורי הדר. הוא החליט לתת לולדי עוד הזדמנות להופיע, ובסוף הוא כן הופיע. אדם מן הישוב בחיים לא היה מקבל משופט הזדמנות נוספת להגיע בהעדר התייצבות מוצדקת כמו במקרה זה.

אחרי המשפט ראו איזו לוליינות משפטית נוקט הרשם כדי לדחות את התביעה. הוא מאשים את רבינוביץ בכך שהסרטון שצילם השוטר ולדי לא היה זמין לבית המשפט. הוא טוען שהטענות של רבינוביץ הן “עדות יחידה”. הוא טוען שיש עוד שוטר בשם יורם אחטרי ושרבינוביץ אשם בכך שהוא לא הביא אותו לעדות ועוד כל מיני טענות שנתפסות לזוטות ולשטויות והעיקר שלא לקבוע שהכליאה הייתה כליאה שלא כדין. זהו פסק דין המבייש את הגלימה.

להלן פסק הדין המחפיר אורי הדר – מחפיר!!!!

ל

עדכון המערכת: יונתן רבינוביץ ערער למחוזי בבאר שבע, קיבל את הזונה הפמיניסטית גאולה לוין בתור שופטת – וזכה!!!

Views: 43

One Comment

  1. רבינוביץ צודק אבל הוא אדם מגעיל ולא נעים עם אגו בשמיים ולכן מסתבך, לא רק עם שוטרים. הוא פליליסט שיום אחד החליט שהוא גם מומחה ללשון הרע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *