EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הטלפון של אפי נוה 25: כנרת בראשי נתנה שטיפה לאפי נוה שהוא מתכופף ומתחנף ל”מאפיה” (הפרקליטות) שאיימו להחרים כנסי לשכה בהנחיתה

כנרת בראשי תקפה את אפי נוה שהוא מתכופף לפרקליטות ומוכר ערכים

כל הכבוד לעו”ד כרת בראשי שנתנה לאפי נוה וואחד שטיפה רצינית על זה שהוא מתקפל בפני מאפיה, הפרקליטות ואביחי מנדלבליט.

כנרת בראשי כתבה לאפי נוה:  “הדרך בה נהגתם, בה אתם מקריבים את החברים של הלשכה בשם אינטרסים פוליטיים שלכם , שלך במקרה הזה. לא תסתום לי את הפה על מה אני חושבת על הפרקליטות. התנהגות מביכה לא מקצועית מיותר לציין שהיא לא חברית. לא כחברה בארגון הזה ולא בכלל”.

הפרקליטות הודיעה לאפי נוה ב 2016 שהם והעומד בראשם אביחי מנדלבליט יחרימו כל כנס וכל פאנל שבו תשתתף או תנחה כנרת בראשי.  אפי התקפל בפניהם וזרק את כנרת בראשי מהפאנל.  במקומה הביאו את מלקקת הישבנים החומים, שלשונה חומה מרוב ליקוקי חרא.. תמר אלמוג.

על זה כנרת בראשי אמרה לאפי:  “אני לא חושבת שזה מה שאנחנו צריכים , לשכה שתתקפל בפני כח בפני מאפיה. אני לא זקוקה לפלטפורמה שלכם, לא זקוקה לכם יש לי פלטפורמה נפלאה. היית צריך לקבל את זה שאם הוא יחליט לא לבוא שלא יבוא, ולא לעשות כך לחברה בארגון שאתה עומד בראשו.אני לא אשב על זה בשקט”.

כנרת בראשי תקפה את אפי נוה שהוא מתכופף לפרקליטות ומוכר ערכים

 

אפי חשב שכנרת בראשי קורצה מאותו חומר שקורצו שאר הכבשים בלשכת עורכי הדין ולא הבין איזה ביצים של שור יש לכנרת בראשי, והוא עוד הציע לה לעשות סולחה עם אביחי מנדלבליט.

אבל קארמה איז א ביצ’ ומי שאכל אותה בתחת היה אפי שאביחי מנדלבליט יחד עם שי ניצן תפרו לו את תיק השוחד המיני.  חחח.

כנרת בראשי אלופה!!!  עדנה קרנבל מצדיעה לה.  אין כמוה.

 

להלן הסמסים:

29/03/16, 9:33 – כנרת בראשי: בוקר טוב, הדרך בה נהגתם, בה אתם מקריבים את החברים של הלכה בשם אינטרסים פוליטיים שלכם , שלך במקרה הזה. לא תסתום לי את הפה על מה אני חושבת על הפרקליטות. התנהגות מביכה לא מקצועית מיותר לציין שהיא לא חברית. לא כחברה בארגון הזה ולא בכלל.
התקפלויות מהסוג שאתה נקטת במקרה הזה לא מנציחות תפקיד הן רק משמרות אותו למקסימום קדנציה אחת.
שיהיה לך בהצלחה
29/03/16, 9:39 – אפי: נשמה את סתם יוצאת עלי.  לא הייתי מעורב בכלום בעניין הזה. ואף אחד לא מתקפל בפניהם רק שתסכימי שאסור לפוצץ את הטקס כי זה פכיעה בנו. אני רוצה לסדר סולחה בינך לבינו בכנס.  מה דעתך?
29/03/16, 9:42 – כנרת בראשי: ממש לא ! ואני לא קונה את זה שראש הלשכה לא היה מעורב. זו פגיעה באינטליגנציה. אתה יודע שפי וליבי שווים כשהיית צריך לקדם ולעשות הכרת את המס שלי להתנצל על ההתנהגות המבישה שלכם לא ידעת. אני לא חושבת שזה מה שאנחנו צריכים , לשכה שתתקפל בפני כח בפני מאפיה. אני לא זקוקה לפלטפורמה שלכם, לא זקוקה לכם יש לי פלטפורמה נפלאה. היית צריך לקבל את זה שאם הוא יחליט לא לבוא שלא יבוא, ולא לעשות כך לחברה בארגון שאתה עומד בראשו.
אני לא אשב על זה בשקט
29/03/16, 9:43 – כנרת בראשי: אני חושבת שחרגתם לגמרי מהאינטרסים של חברי הלשכה
29/03/16, 9:55 – אפי: בואי נשב לדבר.
29/03/16, 9:55 – אפי: ואם אני אומר לך שלא הייתי מעורב אז לא הייתי!!!
29/03/16, 9:56 – כנרת בראשי: וזה
29/03/16, 9:56 – כנרת בראשי: תודה לא מעוניינת
29/03/16, 10:02 – אפי: תיכף אתן לך כאפה. את תנחי את הטקס וזהו. מי שלא מתאים לו שלא יבוא.  רק תהיי נחמדה שלא יגידו שעשינו פרובוקציה
29/03/16, 10:06 – אפי: ואם אני אומר לך משהו אז בחיים אל תפקפקי.  אני אף פעם לא משקר ואת חברה קרובה וחשובה שלי כבר מספיק זמן
29/03/16, 10:09 – כנרת בראשי: לא מנחה שום טקס, לא מעניין אותי מה אתם עושים. אני לקחתי ממכם צעד אחורה ביג טיים. שיהיה לך בהצלחה
08/04/16, 6:29 – ‏כעת השיחות וההודעות הנשלחות בצ’אט זה מאובטחות עם הצפנה מקצה לקצה. הקש למידע נוסף.

להלן ה PDF “סמסים מהטלפון של אפי נוה כנרת בראשי נתנה לו שטיפה על זה שהוא מתרפס לפרקליטות”

סמסים מהטלפון של אפי נוה כנרת בראשי נתנה לו שטיפה על זה שהוא מתרפס לפרקליטות
Views: 273

3 Comments

  1. מסתמן שכנרת בראשי בין המזרחים הבודדים שלא התקרנפו לתוך החונטה או לתוךפרקליטות או לתוך השמאל . סורי לגבי הכפילות בכינוי של אותם מחנות ב-3 שמות.

  2. נו מתי מפרסמים עליה? היא גם שכבה איתו או שסתם סמסים
    הערת מערכת:
    ממש לא. להיפך היא נתנה לו שטיפה באבו אבוהה שהוא מתחנף ךפרקליטות ולאביחי מנדלבליט. אישה אמיצה ומדהימה. עדנה אוהבת אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *