EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הטלפון של אפי נוה 28: עו”ד רוית מזרחי מתמחה נכשלה במבחני לשכה ושכבה עם אפי. דרשה ממנו שיסדר לה פקטור ופגישות

רוית מזרחי מוצפת אורגזמה לאחר בילוי עם אפי נוה במיטה

פוסט זה מפורסם שוב לאחר שלרוית מזרחי לא התאים להגיב לכתבה וגם לא מתאים לה לדעת כיצד היא מתקדמת בחיים. אז רוית פנתה בבקשה לגוגל שיסירו את הכתבה. לנו חשוב שתדעו ממי להיזהר כי אתמול היא נכנסה לאפי למיטה ומחר עם מישהו אחר ואולי אחד מהם יפסיק יום אחד לקדם אותה. ביום שזה יקרה סביר להניח כי הוא יקבל תלונה על אונס של טורפת (שזה רק בישראל קיים, אישה כמובן לא יכולה לאנוס בישראל). לעדנה חשוב שהציבור ידע ויזהר. בהצלחה לכולנו.קריאה מהנה. ורוית מזרחי את מוזמנת לשלוח תגובה להנהלת האתר ואנו נשקול את פרסומה.

 

רוית מזרחי.  בחורה יפה מאוד.  מושכת.  לא פלא שאפי חשק בה כשראה אותה רוקדת בפוסיקט.  רוית מזרחי היא עוד עו”ד ששכבה עם אפי וכשהיו לה בעיות הוא היה הכתובת הראשונה שאליה כל הבנות מצלצלות כדי שאפי יפתור להן את הבעיות.

היא חייגה אליו כדי להזכיר לו שבזכות הקשר המיני מגיע לה ממנו יחס מיוחס, שיסדר פגישות וידאג לה לפקטור כדי לעבור את הבחינה ולקבל את הרישיון לעריכת דין.

מדובר באחת שב 2016 היתה מתמחה, ובערב עבדה כחשפנית ורקדנית על עמוד במועדוני זימה וחנגולים למימון הלימודים. אפי פגש אותה בפוסיקט.  עם אפי עשתה מין בזמן שהייתה סטודנטית למשפטים וגופה היה צעיר ולולייני.

אבל אפי נקט במדיניות של הכשלת מתמחים סיטונאית כדי לייצר לעצמו תדמית של מי שנלחם נגד הצפת המקצוע, והוא סגר דיל עם ראש ועדת הבחינות יוסף אלרון להכשיל בכוונה 70%-80% מהנבחנים. רוית נפלה בסטטיסטיקה של ה 70% נכשלים….

מי שנפלה בפח הזה היתה רוית מזרחי, אשר ניגשה למבחני הלשכה – ביודעה שאפי – זה שהיא נתנה לו לחדור בגופה ולטעום מאיבריה- נתן הוראה להכשיל מתמחים.  ואכן רוית מזרחי נכשלה והיתה חסרה לה נקודה אחת.

 

רוית מזרחי עורכת דין שרוקדת על עמוד עם עבר מיני במיטה של אפי
רוית מזרחי עורכת דין שרוקדת על עמוד עם עבר מיני במיטה של אפי

רוית מזרחי נרתמה לקבוצת המתמחים הפעילים לבטל את השאלות המכשילות ולעשות לנבחנים פקטור כדי שהם יעברו.

רוית מזרחי לא היססה להתקשר לאפי לטלפון הסודי ולדרוש כי ייפגש איתה ועם העורכת דין של המתמחים – וכל זה בזכות העובדה שפעם היתה שוכבת איתו.  אם לא היתה שוכבת איתו, לא היתה מעיזה לבוא בדרישות שייפגש איתה כדי שהוא יתמוך בדרישות לבטל שאלות ויחולל פלאים מאחורי הקלעים.

אפי אכן סידר לה פגישות ונמנע מלהתערב באופן אישי – אבל הוא דם נזכר כמה טובה היא במיטה ולכן בא לו עוד קצת.  הוא הציע לה טיסה לרומא ולכנסים באילת, אבל היא היתה עסוקה קודם כל לקב את הרישיון שלה.

אפי נוה מתגלה כאן במלוא הדרו כאיש חברותי, נאמן לחברותיו, שש לעזור, איש אשכולות וקשרים ואין ספק שהוא יבחר להיות ראש הלשכה הבא אחרי אבי חימי. מגיע לו.

אחרי שקיבלה את הרישיון רוית מזרחי עשתה לעצמה פרסומת.

פרסומת בלאישה לעוד רוית מזרחי הלוליינית על עמוד
פרסומת בלאישה לעוד רוית מזרחי הלוליינית על עמוד

https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5672488,00.html

להלן הסמסים בין אפי נוה ורוית מזרחי. מקבץ 1:

סמסים מהטלפון של אפי נוה עם רוית מזרחי 1

להלן הסמסים בין אפי נוה ורוית מזרחי. מקבץ 2:

 

רוית מזרחי סמסים מהטלפון של אפי נוה נכשלה בבחינות לשכה
Views: 539

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *