EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הכירו את מורן זר כצנשטיין חולה בפרנויות של רדיפה והפליה על רקע איבר מינה – מי רוצה להעסיק בהמת מגדר פמינאצית?

מורן זר כצנשטיין סובלת מדלוזיות שמחפיצים אותה ומפלים אותה ברבנות ובצהל

על רקע התגבשות ממשלת הליכוד בקואליציה עם כל מיני דתיים חשוכים ופרימיטיביים, קפצה אחת על העגלה פמיניסטית כדי להסית נגד הממשלה ונגד הגברים.  מורן זר כצנשטיין.

הפמיניסטית מורן זר כצנשטיין מחולון הפיצה (29/12/2022)  שהיא מקימה קואליציה בין של שדולות הווגינה: ויצו, נעמת, מרכז רקמן, שדולת הנשים בישראל, רוח נשית, אסל”י, מבוי סתום לסחטניות גט, מרכז צדק לנשים, פורום דבורה, לא עומדות מנגד, נשים עושות שלום, והשדולה להפרעה לזונות להתפרנס.

לדבריה:  “במקביל להשבעת הממשלה, הודיעו מעל 30 ארגוני נשים על התאחדותן לקואליציית ארגוני הנשים והשוויון במטרה לייצר חזית אחידה ושיתופי פעולה במאבק למען זכויות נשים בישראל. הקואליציה החדשה מקווה למנוע את הפגיעה בנשים כפי שעלתה במגעים הקואליציוניים”.

 

מורן זר כצנשטיין סובלת מדלוזיות שמחפיצים אותה ומפלים אותה ברבנות ובצהל
מורן זר כצנשטיין סובלת מדלוזיות שמחפיצים אותה ומפלים אותה ברבנות ובצהל

 

 

 

מורן זר כצנשטיין בהמת מגדר קלינית תופסת טרמפ על הפמיניזם
מורן זר כצנשטיין בהמת מגדר קלינית תופסת טרמפ על הפמיניזם

עוד לדבריה:

“אצלנו אין ימין ושמאל, אין חילוניות, או דתיות או חרדיות, יהודיות או ערביות – כולנו יחד למטרה אחת – שמירת זכויות נשים בישראל,” כך בהודעת הקואליציה.

“לא תפלו אותנו בקבלת שירותים.

לא תפרידו אותנו במרחב הציבורי.

לא תקבעו איך ייראו חיינו או חיי ילדנו מבלי שנהיה ליד שולחן קבלת ההחלטות.

לא תשפטו אותנו בבתי דין בהם דיינים גברים בלבד.

לא תקבעו לנו אם ואיך נשרת בצה”ל- זו גם המדינה שלנו,” אומרות הנשים.

״בשעה שהאפליה מעוגנת בשלושה הסכמים קואליציוניים, נשים בישראל צריכות להתאחד כדי להגן על הזכויות שלהן.

כוחנו באחדותנו. לא ניתן שיפלו אותנו, שידירו אותנו או יקבלו החלטות מעל ראשנו. קואליציית ארגוני הנשים והשוויון תפעל למען זכויות נשים וביטחונן בכל מקום שהן נמצאות. אנחנו קוראות לממשלה החדשה לפעול למען שוויון, להילחם באלימות נגד נשים ולמתן הזדמנות שווה לנשים. בכל פעם שהממשלה תפעל לקידום נשים ומלחמה באלימות נגד נשים היא תמצא בנו שותפות״.

 

 

https://www.onlife.co.il/news/568363

 

תגידו לנו האישה הזו לא סובלת מדלוזיה?  היא לא זקוקה לאשפוז פסיכיאטרי

מי מפלה נשים במדינת ישראל?  כל מוסדות המדינה משותקים מפחד מפני התנפלות של מקהלת שדולות הנשים על מי שיעז לפתוח פה נגד הנשים.

כל הדיינים בבתי דין דתיים מגוייסים למען הווגינה והכתובה.  כל שופטות המשפחה בישראל מגוייסות לסחיטת הגבר וניתוקו מילדיו.

כל רשמות ההוצל”פ בישראל מגויסות להכניס גברים לכלא ולעקל להם את התחתונים.

כל השוטרים משקיעים 90% מהזמן שלהם בקריאות של נשים ש”חשות מאויימות” במקום למגר את הפשיעה האמיתית, והפרכה הזו מחולון צורחת “לא תפלו אותנו”?

לדבריה של מורן זר כצנשטיין “שנים ארוכות עבדה מורן זר-קצנשטיין כשכירה בתחום השיווק בארגונים גדולים. בעברה היא שימשה כמנהלת מותג בלוריאל, מנהלת מותג קוקה קולה, מנהלת שיווק בחברה המרכזית, סמנכ”לית שיווק בהוניגמן, ובתפקיד האחרון בחוזה זמני לכשנה – שימשה כמנהלת שיווק בגוגל. בתחילת 2019 הקימה סוכנות קריאטיב YYY. בין הדברים שטיפלה בהם בגוגל היה יוטיוב. כשסיימה את התפקיד החלטתי להקים את yyy, שהיא סוכנות קריאייטיב ובית ספר למקצועות היוטיוב”.

מישהו הפריע לה להתקדם בקריירה?  מישהו לא שילם לה שכר שווה לשכר גברים?  מישהו לא נתן לה חופשות לידה?  מישהו לא כיבד את זכותה לצאת לפגוש רופאי פריון?  מישהו לא הפריש לה את ההפרשות הסוציאליות שמגיעות לה????  על מה היא מדברת?????

זו עוד דוגמא לפריבילגית שיש לה הכול, אבל היא מתקרבנת שמפלים אותה, כי זה טוב לעסקים וטוב לפרסום.

מצאה טרמפ לפרסום: לטנף על אייל גולן

בתמונה:  מרוב שעמום ותאווה לפרסום מורן זר כצנשטיין ארגנה הפגנה נגד אייל גולן, הזמר מרטיט הלבבות. מורן רק שכחה שהאופי הנשי של נשים ישראליות הוא לנסות למצוא גבר עשיר כמו אייל גולן שיפרנס אותן, וזו הסיבה שכל הבנות הצעירות מייחלות שיזמינו אותן ל”אירועים פרטיים”.

לפי מה שרואים שיש (או אין) מתחת לסטרפלס הלבן, אייל לא היה נוגע בה במקל.

 

איזו הפלייה יש נגד נשים בצה”ל???

הכי מצחיקה היא זעקתה “לא תקבעו לנו אם ואיך נשרת בצה”ל – זו גם המדינה שלנו”.   יש יותר בדיחה מזה?  כמה לוחמות בשירות קרבי יש?  מי מגן על המדינה?  מי חוטף פגזים?  מי רואה את חבריו חוטפעם פגזים?  כמה גופות של גברים יש בבתי עלמין תבאיים וכמה גופות של נשים יש בבתי עלמין צבאיים?

ועוד יותר בדיחה זו העובדה שאפילו קצין התגמולים של צה”ל מגוייס לפמיניזם.  כדחייל מגיע לקצין התגמולים וטוען שהוא בטטראומה בגלל שראה את כל חבריו נשרפים ועולים באש בגלל פגש של האויב, מוציאים לו את המיץ.  לא מוכנים להכיר בו כנכה צה”ל.

אבל כשחיילת מגישה תביעהלקצין התגמולים של צה”ל שאיזה חייל ניסה להתחיל איתה ולא בא לה עליו, מיי זו החפצה מינית, מייד יש לה טראומה לכל החיים, מייד היא מקבלת אחוי נכות פסיאטרית צמיתה, ושופכים עליה גמלראות וקצבאות מפה ועד להודה חדשה.

ומורן זר כצנשטיין עוד טוענת שמפלים את הנקבות בצה”ל?????

הביטו בתמונה זו:  מה עושה מורן זר כצנשטיין עם נציג הפטריארכיה, מי שצפוי כי יגדל להיות גבר אלים, אנס ויפלה נשים ויטריד אותן מינית?

 

Views: 187

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *