EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

המרכז לבריאות הנפש ברחובות, כיצד פועלת מערכת הבריאות נגד האבות הגרושים? כל הפרטים בקרוב

מה קורה במרכז לבריאות הנפש ברחובות? עדנה תפרסם כתבה על כך בקרוב.

 

תכירו את הגיבורים של הכתבה הבאה של עדנה דנה פקידה שמאיימת על אב שהיא תזמין לו משטרה רק בגלל שהוא הודיע לה שהוא מקליט אותה לאחר שהיא איימה עליו שלא יגיע למרכז לטיפול של בנו ואם יגיע לא יתקיים הטיפול. רק לאמא מותר להיות נוכחת.

זה לא המקרה הראשון ולא המקרה האחרון בישראל בו משרדי הממשלה השונים ובכללם משרד הבריאות ובראשם משרד הרווחה אשר לא רק שמונעים מאב לקחת את בנו לטיפול אלא עושים כל אשר בידם בכדי למנוע את הטיפול בילדים בהליכי גירושין כאשר הפניה נעשית על ידי אבות.

התוצאה להתנהלות העברינית הזו היא ניכור הורי. זהו ניכור הורי על ידי נציגי המדינה ועובדי ציבור שרק מצטרף לניכור ההורי הקלאסי (ניכור על ידי אם). כמו תמיד תמצאו תמיד שופטים ודיינים הנותנים לכך גיבוי של המדינה על כל מערכותיה ובראשם משטרת ישראל שימנעו מהאב להיות אב במשרה מלאה לילדיו.

זכרו כי מניעת טיפול רפואי בילדים, הינו עבירה על החוק בישראל.

מטרד הבריאות

אז מה גורם לפקידה במשרד הבריאות למנוע מאב להגיע לטיפול של בנו? מה גורם לפסיכיאטר הפוגש את הילד בן ה 9 לכתוב כי האב חנק את הילד? מדוע הפסיכיאטר לא כותב “לטענת” הקטין האב חנק אותו? מדוע הפסיכיאטר לא חקר את הילד? מדוע הפסיכיאטר קיבל את הילד לטיפול המלווה באימו ללא הסכמת האב? מדוע הטיפול מוסתר מהאב? מדוע אימה הפקידה על האב שאם יגיע לפגישה עם הילד הטיפול יבוטל?

כפי שניתן לשמוע מההקלטה הגיבור השני שלנו בכתבה הוא הפסיכיאטר צבי חיים שטרנליכט שאומר בעל פה לאבא ש”יכול להיות שהאמא אמרה לילד להגיד” אך אם כך מדוע הוא לא לא היה מוכן להוסיף הערה זאת בדוח הכתוב? הרי מהדוח שלו כפי שנכתב עולה כי הוא קובע כי האבא חנק את הבן?

שאלות רבות נוספות נעלה במסגרת תחקיר מקיף על מקרה זה בקרוב מאחר והוא דגן מייצג של התנהלות עברינית של גופיים ממשלתיים הנשלטים על ידי ארגונים פמיניסטיים והמכתיבים את צורת העבודה באופן הנוגד את חוקי השוויון בישראל ואת זכויות האדם לא רק של האב אלא במיוחד את הזכויות של הילדים לדמות אב נוכחת בחייהם.

מדוע אבות המגיעים למרכז לבריאות הנפש ברחובות (אך לא רק) לא זוכים לקבל את דוחות הטיפול בילדיהם? התשובה לכך נעוצה בתורת הגזע (המגדר) הפמיניסטית אשר תפסה לה שליטה בישראל.

ה די אן אי הישראלי כיום הינו רעיל ומכוון פמיניזים. מדינת ישראל כדי לבסס את מעמדה בעולם הצטרפה לסדר החולני החדש ורכשה ערכים מדומים של פמיניזים זכויות להטבים ועקרונות פרוגרסיבים ומחקה לחלוטין את זהותה היהודית של המדינה. אזרחי ישראל המעדיפים את סיר הבשר ולא לזוז מאיזור הנוחות ומקווים שמישהו אחר יעשה עבורם את העבודה השחורה של לצאת ולהלחם על צביונה של המדינה.

פנינו אל הנהלת המכון בריאות הנפש ברחובות וביקשנו לקבל את הקלטות השיחות עם האב, אך לא קיבלנו תשובה עד רגע סגירת הכתבה.

ההתנהלות העבריינית כמו זו של המכון לבריאות הנפש ברחובות גורמת לפגיעה נפשית בילדים, מעודדת ניכור הורי ומייצרת פגיעה פוסט טראומטית לאבות וילדיהם.

מעל 300 אבות גרושים מתאבדים בשנה כתוצאה מפוסט טראומה הנגרם עי ארגונים פמיניסטיים רעילים כגון המכון לבריאות הנפש ברחובות ועובדי הציבור שלהם כמו הפקידה ההודית איצ’יקי דנה, ופסיכאטרים רשלניים (מעדיפים לחשוב במקרה זה הדוח המטומטם שלו נובע מרשלנות ולא מזדון) כמו צבי חיים שטרנליכט.

בקרוב אחרי החגים נפרסם את התחקיר המלא עם כל ההוכחות…..

 

Views: 7

One Comment

  1. מכיר את זה מנסיוני האישי

    “יועצת חינוכית” של הבת הבכורה שלי אמרה לי שטוב בית אחד בית האמא ולא שני בתים. התלוננתי למנהלת בית הספר – תוצאה איום בתלונה למשטרה עלי.

    שני מכתבים מעו”ד, תלונה למפקח האיזורי לאחר שכמידיניות הפלו אותי. הבת לא מדברת איתי

    עד כאן “מערכת החינוך”

    במהלך גירושי, “הדרכה הורית” ע”י “פסיכולוגית” – שוב המסר “המקצועי” ברור שטובת הילד אצל האמא. המכון אפילו כתב שאני מסרב שהילדים יקבלו טיפול פסיכולוגי לבקשת הרווחה.
    התוצאה – שני מכתבים מעו”ד למכון, תלונה למשרד הבריאות על הפרת חסיון רפואי, דיווח לבית המשפט.

    כל מקרה “נמרח” ונסגר.

    בשני המקרים היו מעורבות “נשות מקצוע” מזן “יועצת חינוכית” ומזן” “פסיכולוגית” – בקיצור שני שרמוטות.

    תביעה קטנה לנזיקין תסתיים שבית המשפט יטיל עלי הוצאות, חבל על הזמן.

    אני כן מקווה שאבות גרושים יתלוננו לכל גוף מפקח, גם שהמשחק מכור.

    כפי שאמר בן גוריון “תדע כל שרמוטה עבריה שמתעללת באבא גרוש שהוא יעשה הכל שתפוטר ממשרתה ע”י תלונות” ועל זה נאמר אמן כן יהי רצון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *