EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

העם דורש להחליף מייד את יריב לוין באמיר אוחנה כשר משפטים: יריב לוין לא תומך בביטול חזקת הגיל הרך

יריב לוין לך הביתה תצטרף לקוקסינלים בגן החשמל

ביבי יא ביבי.  תעשה לנו טובה ותעיף את יריב לוין ממשרד המשפטים.  תחזיר לנו בבקשה את אמיר אוחנה.

הבוקר 14/5/2023 פורסם שהוא אמר שהוא לא יעביר את החוק לשוויון במשמורת על הילדים (ביטול חזקת הגיל הרך) כי הוא צריך ללמוד את הנושא.  זו תשובה של קוקסינל מתחמק והגיע הזמן להעיף אותו ממשרד המשפטים.  די.  נמאס.

אמיר אוחנה, האיש והאורגזמה היה שר המשפטים הכי טוב!!!!

אמיר אוחנה היה שר משפטים מדהים.  הוא היה משתף את הציבור בכל החלטותיו.  הוא היה יורד לפרטי פרטים של הפרמטרים שהביאו אותו להחליט החלטות ומשתף את הציבור.

אוחנה היה נחוש לשוויון ולהגינות בממשל ובעשיית הצדק  הוא היה כריזמטי.  הוא לא פחד מהפרקליטות (גילה את מעשה הנבלה שעשו לניר חפץ כשהביאו את הפילגש קרן למשטרה) וגם לא פחד משדולת הנשים.

אמיר אוחנה גם דאג להקלת חייהם של עורכי הדין והאזרחים.  הביא מהפכה דיגיטלית, למשל ברשות החברות וחתימה דיגיטלית על תצהירים. הוא היה אהוב ביותר ואהבו אותו אפילו יותר מאשר את ביבי.  כיום אוחנה יושב ראש הכנסת.  תפקיד אפור.  לא שומעים ממנו יותר.  שומש ונזרק.

מי ממנה שמוק קוקסינלי להיות שר משפטים????

ואז ביבי ניצח בבחירות והביא לנו את השמוק הקוקסינלי יריב לוין כשר משפטים.  צנון יבש ולא מושך.    יריב לוין עשה את כל הטעויות האפשריות.

הוא לא התראיין.  הוא לא הסביר לציבור איזה רפורמה הוא מתכנן.  מכר לוקשים לציבור שהוא יעשה רפורמה בשיפוט אבל בפועל מה שעניין אותו זה רק להתכסח עם בג”צ, ולא להציל את העם מידי השופטים הקלגסים שרודים בו, ולא הציע תכנית לעשות שינוי בדרכי עשיית הצדק (תיקוני החסד”פ והתקסד”א, ביטול שק”ד לראיות לא קבילות, ביטול הלכות מחפירות שמאפשרות לפרקליטות להסתיר ראיות, ביטול חסינות השופטים, ביטול כל צורות ההפליה בין גבר לאישה וכו’).

יריב לוין לך הביתה תצטרף לקוקסינלים בגן החשמל
יריב לוין לך הביתה תצטרף לקוקסינלים בגן החשמל

את מי מעניינים כל השטויות שיריב לוין מכר לציבור על “משילות” בתור רפורמה?    אנשים רצו שהוא יטפל בסחבת של השופטים,   האיכות האנושית הזבלית של השופטים שעדנה ארבל חולשת על המינוי שלהם בוועדת השתיים, ההלכות המטורללות של העליון, תפירת התיקים של הפרקליטות….  החקירות הבזויות של חפים מפשע ע”י המשטרה וכל תעשיית הריגול.  ומה יצא ממנו?  כלום.

יריב לוין “צריך ללמוד” אם הפליה זה באמת הפליה?????

הבוקר, 14/5/2023 אנו מתבשרים שח”כ טלי גוטליב ביקשה ממנו תמוך במחיקת כמה מילים בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות שבהם כתוב שבמשמורת על הילדים, האישה תמיד תהיה עדיפה.

זהו עיוות מגדרי וחוסר שוויון שאינו מקובל באף מדינה בעולם.  ומה תשובתו של הליצן יריב לוין?  שהוא צריך ללמוד את הנושא….

הנה דבריה של טלי גוטליב האלופה:

הצעת החוק שלי לביטול חזקת הגיל הרך עולה היום לוועדת שרים לחקיקה. לצערי שר המשפטים לוין מתעתד לבקש דחיה ללימוד הסוגיה הזו. בי נשבעתי לא אשקוט עד להשגת שוויון הורי לטובת אבות אמהות וילדי ישראל.  אל דאגה אירגוני הפמיניזם העבירו נייר עמדה שכולו התנגדות והפחדה..”

חיה רודניצקי דרורי הגיגי פוסטמה פמינאצית: מחקרים בקופים נקבות מלפני 70 שנה מצדיקים את הנצחת הפליית הגברים במשמורת בגירושין ואת חזקת הגיל הרך “קיים דמיון בין נשים ישראליות לקופות מ”תיאוריית ההתקשרות של בולבי

בע”מ 919/15 שוויון במזונות מגיל 6 – האמנם? מופת של צביעות ואפרטהייד מגדרי נגד גברים

מדריך עדנה קרנבל לגבר בגירושין 5: הפלייה מגדרית נגד גברים בדיני משפחה, אפרטהייד מגדרי וג’יהאד פמיניסטי

הרפורמה במשפט של יריב לוין 1: מריצים את בועז סנג’רו לנשיאות בית משפט עליון וביטול הסיניוריטי

מי שהוא בעצמו גבר והחוק שהוא מתבקש לבטל אומר שהוא עצמו אזרח סוג ב’ כי הוא גבר ולא ראוי למשמורת על ילדיו, הוא קוקסינל ויש להיפטר ממנו.  שיילך הביתה ויעוף מהכנסת.

עד כה כל הקדנציה שלו היא ביזיון אחד גדול.

ביבי פליז!!!!! תחזיר לנו עטרה ליושנה.  תחזיר לנו את אמיר אוחנה.

Views: 852

2 Comments

  1. צודק לוין לא מתאם לתפקיד עוסק בשעשועי בגץ במקום בלוחמה עיקשת בשחיתות בבתי המשפט ובמערכת המשפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *