EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הערפדה ליאת פטרזיל שפיר (ראשלצ): גם אם אישה מתחננת למשטרה שלא יאשימו את בן זוגה באלימות כי היא רוצה להתחתן איתו – הערכים המוגנים של מדינת ישראל הם שהגבר יישב בכלא במקום להתחתן

גיא אבנון הכניס גבר לכלא על משיכה בשערות בת זוג שהתחננה שיעזוב את הגבר שלה לנפשו

יושבת לה בראשון לציון עו”ד ליאת פטרזיל שפיר ורק מחפשת גברים להתעלל בהם.  הערפדה ליאת פטרזיל שפיר הגישה כתב אישום נגד גבר דוד פיקאדו שלכאורה היה אלים נגד בת זוג עדן נגאש.

בת הזוג עדן נגאש העידה לטובת בן זוגה הנאשם שהיא מכירה אותו שנים רבות, שהוא בן זוג נפלא ושהיא רוצה להתחתן איתו, ושהמריבה היתה אירוע חריג.

גיא אבנון הכניס גבר לכלא על משיכה בשערות בת זוג שהתחננה שיעזוב את הגבר שלה לנפשו
גיא אבנון הכניס גבר לכלא על משיכה בשערות בת זוג שהתחננה שיעזוב את הגבר שלה לנפשו

מדובר באירוע שהיה ברחוב.  מריבה קולנית בין השניים ונטען שהוא משך לה בשערות.  זה קורה וזה יכול לקרות מהמון סיבות.  אולי היא התגרתה בו, אולי הקניטה אותו, אולי שניהם היו בעצבים.  אבל סך הכל הם מכירים שנים ורוצים להתחתן ושניהם לא חשבו שזה מצדיק התערבות של המשטרה “לטובת הערכים המוגנים של מדינת ישראל” כפי שטענה ליאת פטרזיל שפיר.

אותה ליאת פטרזיל שפיר שבאה כביכול להגן על האישה, עדן נגאש, וטענה בלהט שהאירוע הוא בניגוד לערכם המוגנים של מדינת ישראל, גרמה לכך שהאיש נשלח ע”י השופט גיא אבנון לחצי שנה בכלא, וכך במקום לשמח את האישה שמצאה חתן והיא רוצה להקים בית בישראל, אותה עדן תצטרך ליסוע לכלא כל שבוע, לפחות 30 פעם, להביא לארוס שלה כסף למזון בקנטינה, סיגריות ובגדים.

ממש יופי.  כך עובדת האג’נדה הפמיניסטית של המשטרה.  אישה לא יכולה לשלוט על עתידה.  אישה לא יכולה לבטל תלונה.   השוטרת ליאת פטרזיל מחליטה בשבילה מה טוב לה וליאת פטרזיל שפיר מחלטה שעדיף לאותה אישה שבעלה לעתיד יישב חצי שנה בכלא, מאשר לשחרר, ולעבור לתיק הבא.

טינופת.  ליאת פטרזיל שפיר מטונפת.

מדי נ דוד פיקדו גזר דין איומים בת זוג שהעידה לטובתו תפ 1140-07-19
Views: 9

2 Comments

  1. לדעתי הלא מלומדת, אם האתר יחקור את עבירות בהם הורשע הגבר בעבר יגלה מחדלים כאשר אני נסמך הטיעונים על אחוזי הרשעה גבוהים מעל הסביר של הפרקליטות ביחס לעולם המערבי, שיעורן הגבוה של תלונות שווא והאפלייה החוקית של גברים בחוק. לכן גם “ההיסטוריה של הגבר” לא מעידה רבות, ללא בדיקה מעמיקה של המקרה.

  2. נו באמת,
    הבנאדם תוקף סדרתי, מה אתם מצפים שיחכו עד שמישו((גבר/אישה) ימות ממנו.
    הרי לא מדובר על תלונת שווא, אלא על מי שהגדיש את הסאה ולאחר מספר תקיפות של אנשים זרים
    תקף אפילו את חברתו מזה שלוש שנים.
    האם זכר שתוקף אשה חלשה יכול להיקרא גבר בכלל??????????

    זה לא המקרה שהאתר צריך להתעסק איתו לטעמי, הנ”ל לא נדפק ע”י המערכת אלא ע”י העצבים שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *