הפסד צורב לעו”ד בתאל מנור בהמת מגדר פמיניסטית המיוצגת ע”י ניר ברקון בתביעת השתקה שהגישה על 100,000 ש”ח נגד 7 גולשים שכתבו “אין מה להתגאות כשאת מייצגת אישה. החוכמה זה לייצג גבר”.

בתאל מנור כוס פמינאצי דלוח בהמת מגדר קלינית

לפנינו 2 פסקי דין באותה תביעה של בהמת המגדר הפמינאצית בתאל מנור (קרית חיים), עורכת דין פמיניסטית שהתפארה בפייסבוק כיצד התעללה בגבר גרוש, ריסקה אותו והרסה את חייו.  בתאל מנור ציפתה שהגולשים יחמיאו לה על הניצחון, אבל גולשי ישראל לא פראיירים והם יודעים לזהות זונה משוקמת מרחוק. הבהמה שכרה את שירוי עו”ד ניר ברקון שיגיש עבורה את תביעת ההשתקה. ת”א 22914-10-17 : מנור נ’ בן זקן ואח

בתאל מנור כוס פמינאצי דלוח בהמת מגדר קלינית
בתאל מנור כוס פמינאצי דלוח בהמת מגדר קלינית

הבהמה בתאל מנור הגישה תביעת השתקה על סך 100,000 ש”ח נגד 7 גולשים שענו לה וכתבו לה ש”זה לא חוכמה לייצג אישה בישראל כי השופטים לטובת נשים”.  הבהמה נעלבה לבית משפט שלום בחיפה וקיבלה את השופטת כאמלה ג’דעון.

הנה הטקסט המלא שבגינו הגישה תביעת השתקה בלשון הרע:  “במדינת הנשים (ישראל) הכי קל לייצג אישה.  גם אם לעו”ד יש ידע בסיסי ביותר בדיני משפחה.  החוכמה לייצג גבר.  אז אני לא מבין מה בתאל מנור מתגאה בתוצאה שהשיגה. כל עו”ד זוטר היה משיג אותה תוצאה כאשר הוא מייצג אישה”.  

כאמלה השופטת  לא התמוגגה מהתביעה הזו.  בפסק דין קצר וחד כתבה לגבי 2 נתבעים שאין בדברים שכתבו שום לשון הרע, וזו ביקורת פוליטית, ולגבי 2 נוספים רמזה לה שכדאי מאוד שהיא תיסוג מתביעתה.  תוך חצי שנה בתאל הזנזונת התקפלה והודיעה על ביטול התביעה שלה נגד יעקב אילוז ואמיר שיפרמן.  בתאל המפגרת היתה צריכה לדעת שאם השיפרמן לא מתעסקים!!!!  מפגרת.

בתמונה:  העו”ד הדלוח ניר ברקון מכרמיאל שייצג את בתאל והפסיד הפסד צורב.

ניר ברקון טינופת וחלאה מגיש תביעות השתקה נגד גברים גרושים
ניר ברקון טינופת וחלאה מגיש תביעות השתקה נגד גברים גרושים

מי רוצה גישור אצל נחשת צפע פמיניסטית

בתאל מנור מפרסמת עצמה כ”מגשרת”.  איזה גבר שיקרא כתבה זו יסכים להתגשר אצל צירעה עוקצנית בהמתית ופמינאצית כמו בתאל מנור?

בתאל מנור מחכה לגברים הגרושים בפינה כדי לפשוט להם את המכנסיים
בתאל מנור מחכה לגברים הגרושים בפינה כדי לפשוט להם את המכנסיים

בתאל מנור?  זו לא בתאל זו בת זונה.  מקריית חיים?  היא לא מקריית חיים.  היא מקריית מוות. (המוות שהיא גורמת לגברים הגרושים שהיא נועצת בהם את טלפיה).

להלן פסק הדין הראשון:

בתאל מנור נדחתה תבעת השתקה נגד חגי מדמון ועמי ויסוצקי

ולהלן פסק הדין השני:

בתאל מנור פסק דין נדחתה תביעת השתקה נגד יעקב אילוז ואמיר שיפרמן

5 Comments

  1. אם את עורכת דין כל כך מוכשרת לכי תצילי את הילדה ימית דדוביץ הכלואה מכיל 9 הכלא הרווחרא. היא כבר בת 17 ועשרה חודשים. הרווחרא ובית הזונות הישראלי המכונה ״בית משפט״ בכדי להשתיק אותה ולהמשיך לכלוא אותה במקום לשחרר אותה רוצים להכריז עליה כעל נזקקת ולהשאירה עד המוות בכלא הרווחה בתמורה ל20 אשח לחודש למתקן הכליאה. אם תצליחי אני בטוחה שעדנה תפרסם עד כמה את טובה ומוכשרת אז היידי לעבודה

  2. עורכת דין בתאל מנור הינה אישה ועורכת דין מיקצועית מכובדת ומוכרת בשמה הטוב,. הכתבה עילגת מגוחכת ומטופשת ואינה ראויה ליחס, אין בה טיפת אמינות ושום צל של אמת הינה בזיון לכותביה . זו ואין בה אלא הטעית ציבור הקוראים וניצולם לטובת מאבקים אישיים מול אנשי משפט וצדק תוך השחרת שמם הטוב באמצעות הכפשות חסרות רמה. כתבה והאתר גם יחד מגוחכים ולא ראויים להתייחסות. תוכן הכתבה שקרי בעליל.
    העניין הועבר לטיפול הגורמים המיקצועיים והאכיפה ולרבות בהתאם לאמנות ההסגרה המקובלות.

    הערת מערכת:
    ניר ברקון, זה הסגנון שלך? חפש את הזין בתוך המכנסיים. כנראה יש שם חור.

  3. מתי יקבע יום עשרת הרוגי מלכות בו נזכור את הקדושים גיל רונן זצ”ל, לורי שם טוב, מוטי לייבל, נחמה דר ורבים טובים אחרים, שמסרו נפשם במלחמתם מול גלקסי “הרווחה”, תהיה נשמתם צרורה בצרור החיים.

    נזכור את כל היהודים שהמירו דתם וברחו שרק בגדיהם על גופם מסדום לפלסטין להציל את ילדיהם מציפורני גלקסי הרווחה.

    נתפלל ליום שיסתיים השואה בסדום ועמורה ונרחם על התמימים שנפלו

  4. בתאל זה תמיד שם של מרשעת כשמדובר בעו”ד. כמו שרלילה שמתעטפת בשביס ככה הן מאמצות לעצמן שם כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button