EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד ראובן בילט: הידועה בציבור שי לי אבנבך (מנהלת מועדון הזימה הבורסה) טענה שהמנוח הראה לה סקיצה של בית שיבנה על מגרש ובגלל זה מגיע לה חצי מגרש והפסידה

ראובן בילט עורך דין שמייבא בשמים של קרולינה הררה

איש בשם שמעון שחר שניהל מועדוני זימה ולאפ דאנס מת בלי ילדים אבל היתה לו ידועה בציבור בשם שי לי אבנבך שניהלה לו את עסקי החשק והזימה, יחד עם כל בני משפחתה.  היו לו גם 4 אחים ומגרש בנחלת יהודה ראשל”צ.  בצוואה הוא השאיר את המגרש לשכנה שלו, דינה שאולי, ואת הרכב וותכולת הבית שלו לבן של השכנה, גיא שאולי.

אותה שכנה דינה גם עבדה בחנות הבגדים של המנוח, והמנוח מאוד אהב אותה ואת הבן שלה גיא.  לאחים שלו הוא השאיר שקל אחד ככל אחד.

שי לי אבנבך שכרה את שירותי עו”ד ראובן בילט (שהוא יבואן בשמים יוקרתיים כגון קרולינה הררה) וטענה שמגיע לה חצי מהמגרש, כי המנוח הראה לה סקיצות של הבית שרצה לבנות על הבנין והיא נתנה הערות על הסקיצות……. בגלל זה היא טענה שקמה חזקת שיתוף עם ידועה בציבור ומגיע לה חצי מהמגרש.  בגלל הסקיצות…..

שי לי יצאה מהכלא אחרי שנה של ישיבה בנוה תרצה על העלמות מס מניהול המועדונים.  בוודת השחרור המוקדם שלה היא טענה שבזכות הכלא היא השתקמה נפשית ושהיא בכלל לא רצתה לנהל מועדוני זימה, ושנכנסה לעולם מועדוני המין בעקבות בן הזוג המנוח: “הייתי בת 21, התאהבתי בו, עזרתי לו… אני מאשימה את עצמי שבמשך 15 שנים הלכתי אחריו בעיניים עצומות… לקחתי אחריות ושילמתי את כל המסים. אני רוצה עכשיו למצוא בן זוג, להינשא, להביא ילדים…”.

מי שהכניס לה לפה את הטענות האלה שהגבר (שמת, שמעון שחר ז”ל) הוא האשם והיא נגררה אחריו היה הסנגור שלה קובי מרגולוב.

 

ראובן בילט עורך דין שמייבא בשמים של קרולינה הררה
ראובן בילט עורך דין שמייבא בשמים של קרולינה הררה

 

אלא מאי?  היה תיק קודם שבו היא רבה עם האחים שתבעו כי הם לא הסתפקו בשקל אחד כל אחד, ושם היא הודתה שזה נכס חיצוני, שלא קשור אליה.

חוץ מזה, המגרש נרכש 17 שנים לפני שהוא הכיר את הידועה בציבור, ואת הצוואה לטובת השכנה שעבדה בחנות הבגדים שלו הוא עשה 3 שנים לפני שהכיר את הידועה בציבור.

התוצאה:  הידועה בציבור חטפה הוצאות בסך 25,000 ש”ח.

שימו לב שפסק הדין לא מספר מי זאת שי לי אבנבך ומי זה שמעון שחר

השופט מתאר את שמעון שחר כבעל חנות בגדים, אבל למעשה הוא היה הבעלים של מועדוני סקס וזימה, ו”הידועה בציבור” שי לי אבנבך, היתה מנהלת תעשיית הזימה.  בסוף הפרקליטות הצליחה לשלוח את שי לי אבנבך לכלא לשנתיים.  אלא שהיא ישבה בכלא רק שנה כי טענה שהיא שוקמה בתכנית שיקום של רש”א.

מה שמצחיק הוא שהשוטר הסמוי שהפרקליטות הפעילה, ניקיטה קורילוב כדי להפליל את שי לי אבנבך בעצמו שכב עם הזונות, וחלקן טענו שהוא כפה עליהן מין.

לפי כתבה בהארץ של ג’וש בריינר, “הבנו שהיינו צעצוע”: קורבנות סחר העידו איך שוטר ניצל את תפקידו ליחסי מין.  לפי הנשים, החוקר ניקיטה קורילוב אמר שיסייע בהבאת אימהותיהן לישראל, ואחת מהן אף טענה כי היחסים היו בניגוד לרצונה אך שתיהן סירבו לומר שאנס אותן. עקב הקושי להוכיח יחסי מרות, הוא הואשם בהפרת אמונים בלבד.

 

 

ניקיטה קורילוב הכניס זונות למעון נשים מוכות וזיין אותן כי היו משועממות
ניקיטה קורילוב הכניס זונות למעון נשים מוכות וזיין אותן כי היו משועממות

 

מסתבר שניקיטה קורילוב שתל גרסה אצל הזונה ייבגנייה אלכסנדר מישנקו שהיא בת ה-21, הגיעה לישראל עם אמה מאוקראינה כדי שאחיה – עיוור מלידה – יעבור ניתוח. ב 2017 הכירה גבר שהחל להעסיק אותה בזנות – ולדבריה החל בשלב מסוים לאנוס אותה. כשהיא ואמה היו זקוקות לאישור על שהייתן בבית החולים, אמר להן הגבר כי ישיג להן את האישור תמורת 300 דולר או שישכבו עמו.  בסוף ניקיטה קורילוב שכב איתה בעצמו……..  איזה בידור!!!!!!

https://www.haaretz.co.il/news/law/2019-05-26/ty-article/.premium/0000017f-f6bc-ddde-abff-fefd07980000

בסוף ניקיטה עצמו נכנס לכלא. “10 חודשי מאסר לחוקר לשעבר שניצל את תפקידו לקשר מיני עם 5 נשים”.  כחלק מתפקידו, גבה ניקיטה קורילוב עדויות והיה בקשר רציף עם נשים המוכרות כקורבנות סחר בבני אדם, חלקן עוסקות בזנות. החוקר הורשע בהפרת אמונים וניצול ראיות. הוא הודה כי ניצל את הקשר בינו לבין הנשים כדי לקיים עימן קשרים מיניים בהסכמה

החוקר הודה כי ניצל את הקשר בינו לבין הנשים כדי לקיים עימן קשרים מיניים בהסכמה. הוא רכש טלפון נייד נוסף כדי להסתיר את הקשר בינו לבין הנשים. לאחר מכן הוא מחק את התכתובות והורה לחלק מהנשים למחוק אותן גם כן ולא לספר על יחסיהם.

עו”ד עדי וולנרמן מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, אמרה לאחר גזר הדין: “הנאשם ניצל את כוחו ומעמדו. במקום לסייע לנשים ולתמוך בהן בעת ששהו במקלט, הוא ניצל את האמון שנתנו בו וקיים עימן קשרים מיניים במשך כמה חודשים. הנשים מוכרות כקורבנות סחר בבני אדם, אינן דוברות עברית ואינן בעלות אשרת שהייה”.

בית המשפט קבע בגזר הדין כי “הנאשם שם עצמו בניגוד עניינים מהותי בין תפקידו המשטרתי וחובותיו במשטרת ישראל, לבין סיפוקו האישי״. בנוסף נקבע כי מעשיו של החוקר מהווים פגיעה קשה באמון הציבור במשטרה. עוד הובהר כי מעשיו של קורילוב לא גרמו נזק ראייתי לתיק החקירה המשטרתי בפרשה אחרת, המתנהלת נגד מעורבים אחרים.

 

https://www.kan.org.il/content/kan-news/law/305562/

 

ראו פרסום בפוסטה ע”י זיוה קריסטל פורסם 25/6/2019

שנתיים מאסר למנהלת מועדון הבורסה שי-לי אבנבך על עבירות מס

אביה ואחיה של אבנבך יבצעו עבודות שירות, ומעל מיליון שקלים יחולטו על ידי מס הכנסה. לנאשמת ואביה יש תיק נוסף על סרסרות במועדון TLV

פרסום ראשון: הסדר טיעון בתיק עבירות המס של מנהלי מועדון הבורסה. שי-לי אבנבך (42), שהיתה מנהלת המועדון, תישלח לשנתיים מאסר, ואילו אביה מיכאל אבנבך (69) והאח מרדן (33) יישלחו לתשעה חודשי עבודות שירות. מעל מיליון שקל שנתפסו בתיק ישמשו לסגירת חוב הנאשמים למס הכנסה. מלבד זאת, שי-לי תשלם קנס של 100 אלף שקלים, בעוד אביה ואחיה נקנסו ב-70 אלף שקלים כל אחד.

“מועדון הבורסה”, מוסד בילוי ותיק לצרכני תעשיית המין ומופעי חשפנות, פעל במשך 25 שנה. הוא נפתח בתחילת שנות התשעים במתחם הבורסה ברמת גן, על ידי שמעון שחר, שניהל אותו עד מותו ב-2013. אבנבך, שהיתה בת זוגו של שחר, הצטרפה לניהול המועדון מתחילת שנות האלפיים. ב- 2010 עבר המועדון לרחוב טברסקי בתל אביב.

לפי כתב האישום, שהוגש בשנת 2017, אבנבך העלימה לאורך השנים, החל מ-2006, מיליוני שקלים מהכנסות המועדון, ולא הגישה דוחות. ב-2001 “מכר” בן זוגה שחר, בחוזה כתוב, את זכויותיו במועדון לכאורה לאדם בשם נסים יצחייק, שחודשיים אחר כך עזב את ישראל, בעוד שחר המשיך לנהל את המועדון באופן רציף.

בשנת 2006 רכשה אבנבך מיצחייק, את המועדון תמורת 50 אלף שקל כביכול. שנתיים לאחר מכן נערך הסכם חדש, לפיו מכרה את מניותיה לאדם בשם רם זלזניק, שמתגורר בתאילנד מאז שנת 1997. בפועל, לפי כתב האישום, אבנבך ושחר המשיכו לנהל את המועדון, בסיוע אביה ואחיה. הכנסות “מועדון פאב הבורסה” דווחו במסגרת הדוחות השנתיים של איש הקש מתאילנד, זלזניק, אך לפי כתב האישום, הושמטו ממנו מיליוני שקלים.

פעילות המועדון נוהלה במזומן, ללא תיעוד חשבונאי ותוך הגשת דוחות כוזבים על שם זלזניק, כשאפילו חתימתו של “הבעלים מתאילנד” זויפה באמצעות מנהל החשבונות צבי שגיב, שחתם על הדוחות.

בתחילת החקירה הגלויה בשנת 2014, טענה רשות המסים שהמועדון מרוויח עשרה מיליון שקלים בשנה, אולם בכתב האישום לא ננקב סכום מדויק של ההכנסות שהועלמו. רק אחרי שהשופט שאול אבינור דרש לציין סכומים, קבעה הפרקליטות כי סך ההשמטה המינימלי הוא שישה מיליון שקלים.

במסגרת ההסדר שסוכם מול עו”ד דורון איתני, פרקליטם של בני משפחת אבנבך, תוקן סכום ההשמטה לשני מיליון שקלים בלבד, בין השנים 2010-2013. הסכום קרוב לסך החילוט האזרחי בתיק.

 

דורון איתני סנגור צווארון לבן לבתי זנות ועינוגים
דורון איתני סנגור צווארון לבן לבתי זנות ועינוגים

בדיון קודם הוצג הסדר טיעון למנהל החשבונות, שגיב (72), שמיוצג על ידי עו”ד אבי גרוס. שגיב הודה בזיוף מסמך בכוונה לרמות ועבירת מס הכנסה ויבצע שלושה חודשי עבודות שירות. התיק נוהל על ידי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

התיקים של בני משפחת אבנבך לא מסתיימים היום עם ההסדר במועדון הבורסה. לשי-לי ולאביה יש תיק נוסף על ניהול מועדון החשפנות tlv ברחוב המסגר.

התיק, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב לפני שנה, כולל עבירות סרסרות, החזקת מקום לזנות והבאת אדם לזנות, ובניגוד לתיק הראשון, אינו כולל עבירות מס.

לפי כתב האישום, המועדון הופעל על ידי שי-לי במשך מספר חודשים בשנת 2017. מדי ערב סיפקו בין עשר ל-26 נשים במועדון מופעי חשפנות, שירותי לאפ דאנס ושירותי זנות בחדרים פרטיים. לכאורה, אבנבך היתה הבעלים והמפעילה, ואחראית על סדר ירידת הבנות אל החדרים במרתף המועדון וזמני השהות בהם. נטען כי אביה סייע בניהול, והיה אחראי על הכספים וגביית תשלומים מהחשפניות, שהשאירו בקופה “דמי ניהול”.

והזיקה המשפחתית אל עסקי החשפנות לא מסתיימת כאן. אחרי שני המועדונים הקודמים שנסגרו, נשאר מקום שלישי, “הפלאזה”, שאפילו פועל באותה הכתובת של “מועדון הבורסה” עליו השלום.

המועדון שברחוב טברסקי מנוהל לפי המשטרה על שמה של ילנה אלקין, שהיא לא אחרת מגיסתה של שי-לי, בת הזוג של האח מרדן.

 

ילנה-אלקין ניהלה את מועדון הזימה פלאזה
ילנה-אלקין ניהלה את מועדון הזימה פלאזה

 

 

 

בדצמבר האחרון 2018 סגרה המשטרה בצו זמני למשך חודש גם את המועדון הזה, באישור בית המשפט, בטענה שכמו ב-tlv לפניו, מתבצעת בו פעילות זנות אסורה. בינתיים הצו המנהלי פג, המועדון נפתח מחדש ולא הוגש כתב אישום.

https://posta.co.il/article/490251/

 

להלן כתבה בווינט פורסם 6/12/2023

גבר (שמעון שחר) הוריש מגרש לשכנה – הידועה בציבור שי לי אבנבך תבעה

זוגתו של המנוח טענה שצוואתו לא מונעת ממנה לתבוע שיתוף בקרקע. היא נדחתה לאחר שנמצא כי היא הודתה בהליך קודם שאין לה חלק במגרש

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה לאחרונה תביעה שהגישה אלמנתו של בעל מגרש בראשון לציון לקבלת מחצית ממנו מתוקף היותה ידועה שלו בציבור.
השופט יונה אטדגי קבע שצוואתו, שבה הוריש את הקרקע לשכנתו, לצד נסיבות נוספות וביניהן העובדה שהמגרש נקנה שנים רבות לפני ההיכרות בין התובעת למנוח, מצדיקים את דחיית התביעה.
יונה אטדגי שופט פמינאצי רעיל
יונה אטדגי שופט פמינאצי רעיל
ב-1982 רכש המנוח את המגרש נשוא התביעה. 14 שנה לאחר מכן הוא ערך צוואה שבה הוריש אותו לשכנה, שהייתה גם חברתו ועבדה בחנות הבגדים שלו. עוד ציווה שכל אחד מארבעת אחיו יירש ממנו אחרי מותו שקל אחד. שלוש שנים לאחר מכן הוא הכיר את התובעת והם חיו יחד כידועים בציבור עד למותו ב-2013. הוא הלך לעולמו מבלי שהביא צאצאים לעולם.
שנתיים לאחר מותו ניתן צו לקיום צוואתו, ובהתאם נרשמה שכנתו כבעלת המגרש. בעקבות זאת הגישה בת הזוג, שנושלה כליל מהקרקע שלו, את התביעה לבית המשפט. היא סיפרה שמדובר בפיסת נדל”ן שעליה תכננו השניים להקים את בית מגוריהם, כאשר לנוכח הזוגיות הממושכת והיותם ידועים בציבור – יש להכיר בה כבעלים של מחצית המגרש חרף הצוואה לטובת השכנה, מכוח הלכת השיתוף.
השופט אטדגי הבהיר למען הסר ספק כי קיומה של הצוואה אינו שולל את זכותה של האלמנה לטעון לשיתוף בנכסי העיזבון, ובכללם המגרש, מכוח הסטטוס הזוגי שלה עם המנוח. עם זאת, הוא קבע שמתקיימים שני טעמים מרכזיים שבגינם מוצדק לדחות את תביעתה.
האחד, הודאת האלמנה במסגרת הליך משפטי שניהלה מול אחי המנוח, שלפיה אין לה חלק בנכסי הצוואה. מאחר שרצתה להוכיח כי בן זוגה נישל את אחיו מירושתו, היא הגישה בעצמה את הבקשה לצו קיום צוואה ותבעה במסגרתה את זכויותיה ב”יתרת עיזבון המנוח שלא מוזכר בצוואה”.
“המסקנה הנובעת מהמתואר לעיל”, נכתב בפסק הדין, “היא שהתובעת טענה בהליכים משפטיים קודמים שהיא זכאית רק לנכסים שאינם כלולים בצוואה, כלומר, היא לא תבעה כל זכות במגרש הכלול בצוואה”. בנסיבות אלה קבע השופט שהיא מנועה מלהעלות טענה סותרת בהליך הנוכחי, לנוכח השתק שיפוטי.
הטעם השני לדחיית התביעה הוא העדר שיתוף במגרש בפועל. השופט נימק כי המגרש נקנה שנים רבות טרם היכרות התובעת והמנוח, מה שהופך אותו ל”נכס חיצוני”, באופן שמציב משוכה משפטית לא פשוטה בפני הטוען לשיתוף בו.
נקבע שהאלמנה לא עברה משוכה זו. כך למשל, המנוח לא שינה עד ליום מותו את צוואתו כדי שזוגתו תירש את המגרש במקום השכנה. בנוסף, טענת האלמנה כי תכננה להקים עם המנוח את ביתם על המגרש נמצאה תאורטית בלבד, שעה שהוכח כי עבודות הבנייה לא קודמו במאומה.
יתרה מזאת, המנוח לא פעל במשך השנים לרשום את זכותה של בת הזוג על המגרש. בנסיבות אלה השופט דחה את התביעה, הותיר את השכנה כבעלים על מלוא המגרש וחייב את האלמנה לשלם לה הוצאות ושכר טרחת עו”ד בסך 25 אלף שקל.
• לקריאת פסק הדין המלא – לחצו כאן
הכתבה בשיתוף אתר המשפט הישראלי פסקדין
ב”כ האלמנה: עו”ד ראובן בילט •
ב”כ השכנה: עו”ד אברהם שולביץ
PDF

שי לי אבנבך שוחררה מהכלא שחרור מוקדם עקב “שיקום רש”א”

כתב האישום שהןגש נגד שי לי אבנבך כלל אישומים אלו:  פגיעות בסדרי המשטר והחברה, זנות ותועבה, פגיעות בסדרי המשטר והחברה זנות ותועבה, פגיעות בגוף ותקיפה.  ת”פ 35955-02-18 מדינת ישראל נ’ שי לי אבנבך ואיגור יוטקין.

פורסם ע”י זיוה קריסטל ב 19/10/2020 בפוסטה

שחרור מוקדם למנהלת מועדון “הבורסה” שי לי אבנבך שריצתה מאסר על עבירות מסים

מצד אחד המשטרה טוענת כי האסירה ומשפחתה עומדים גם מאחורי מועדון “הפלאזה”, שנסגר בינואר האחרון ומבקש בימים אלה רישיון עסק חדש. מצד שני, הפרקליטות לא העלתה את הטענה הזו בוועדת השחרורים שקיצרה את עונשה של האסירה

למרות התנגדות הפרקליטות, ועדת השחרורים שליד כלא מעשיהו אישרה שחרור מוקדם למנהלת מועדון החשפנות המיתולוגי “הבורסה” שנשפטה למאסר של שנתיים על עבירות מסים.

האסירה היתה בת הזוג של שמעון שחר, מייסד המועדון שנפתח בתחילת שנות ה-90. שחר נפטר בשנת 2013 אבל בת הזוג שחיה איתו במשך 15 שנים היתה דומיננטית בניהול המועדון שנרשם על שמות אנשי קש.

ביוני 2019 היא נשפטה לשנתיים מאסר על זיוף פנקסי חשבונות והשמטת הכנסה של שני מיליון שקל מניהול המועדון בשנים 2010-2013. לגזר הדין שלה נוסף חודש מאסר אחד בגין תיק נוסף, מאוחר יותר, של סרסרות והחזקת מקום לזנות במועדון חדש (TLV) שפתחה ברחוב המסגר בשנת 2017. העונש בתיק השני היה שישה חודשי מאסר, אך רק חודש אחד במצטבר למאסר שכבר ריצתה.

עקב נוהל ועדות השחרורים, ההחלטה הותרה לפרסום ללא פרטי האסירה, למרות הפרסום שניתן בעבר לתיק.

עד לשחרורה המלא נותרה שנה, אבל האסירה, שי לי אבנבך, באמצעות עו”ד קובי מרגולוב, הציגה לוועדת השחרורים בראשות השופט שלמה איזקסון תוכנית של הרשות לשיקום האסיר (רש”א) התומכת בשחרורה, ואת דוחות שב”ס על התנהגותה החיובית בכלא וחוות הדעת הסוציאליות המעידות על שיתוף הפעולה שלה בהליכי הטיפול.

 

קובי מרגולוב ליווי משפטי צמוד למועדוני זימה וחשק מיני
קובי מרגולוב ליווי משפטי צמוד למועדוני זימה וחשק מיני

 

הפרקליטות התנגדה לקיצור העונש וטענה שההסבר שלה בכך שנהתה אחרי בן הזוג הדומיננטי, אינו אמין לאור העובדה כי אחרי פטירתו היא פתחה את ה-TLV. לטענת המדינה, מועדוני החשפנות הם עסק משפחתי של האסירה יחד עם אביה ואחיה, שהורשעו בניהול משותף של המועדונים אבל נשפטו לעבודות שירות.

האסירה חזרה וטענה בוועדת השחרורים כי נכנסה לעולם מועדוני המין בעקבות בן הזוג המנוח:

“הייתי בת 21, התאהבתי בו, עזרתי לו… אני מאשימה את עצמי שבמשך 15 שנים הלכתי אחריו בעיניים עצומות… לקחתי אחריות ושילמתי את כל המסים. אני רוצה עכשיו למצוא בן זוג, להינשא, להביא ילדים…”.

ועדת השחרורים קבעה כי האסירה עומדת בקריטריונים לשחרור מוקדם, לאור התרשמותה החיובית. הפרקליטות החליטה לא לערער על השחרור.

גלגול שני: המשטרה נגד המועדון החדש של משפחת האסירה

למרות האישור שניתן בהחלטת הוועדה לכך שהתנתקה לכאורה מסצנת המועדונים, המשטרה ממשיכה לטעון כי האסירה העומדת להשתחרר ומשפחתה עומדים מאחורי מועדוני חשפנות נוספים שפעלו עד לאחרונה, המבקשים בימים אלה רישיון עסק חדש. לטענת המשטרה, אשת הקש לצורך המשך הפעלת עסקי המשפחה היא גיסתה של האסירה (אשתו של אחיה), ילנה אלקין.

סיפור המעשה המלא: לאחר סגירת מועדון הבורסה, ולאחר סגירת מועדון TLV של האסירה ברחוב המסגר, הגיסה ילנה אלקין החלה לכאורה לבצע שיפוצים במועדון קודם ברחוב טברסקי בתל אביב, לשם החזרתו לפעילות תחת השם “הפלאזה”. בפברואר 2018 היא פתחה אותו על שמה המוצהר, בעוד שנגד בת משפחתה (האסירה) הוגשו כתבי האישום על העלמת ההכנסות ממועדון הבורסה ושירותי המין במועדון TLV.

ילנה אלקין הגישה בקשה לרישיון עסק, אבל המשטרה סירבה וטענה שהיא למעשה “קופה” של האסירה ומשפחתה, כולל בעלה של ילנה – דני אבנבך, שהורשע בפרשת מועדון הבורסה.

בנובמבר 2018 הוציאה המשטרה צו סגירה זמני ל”פלאזה” בעקבות הנחייתו החדשה של פרקליט המדינה, אשר הקלה בהגדרת עבירות זנות וסרסרות עקב מופעי/ריקודי “לאפ דאנס” פרטיים עם לקוחות. אבל הניסיון הראשון לסגור את המועדון נכשל, למשטרה לא היו ראיות לעבירות סרסרות, ובינואר 2019 בית המשפט נתן אישור לפתוח מחדש את “הפלאזה”. אז המשטרה פנתה למסלול ב’: הגשת כתב אישום על ניהול העסק ללא רישיון.

בינואר השנה, בית המשפט לעניינים מקומיים הרשיע את ילנה אלקין והוציא צו סגירה קבוע למועדון, עד אשר יתקבל רישיון עסק.

אלקין שבה ופנתה למשטרה, וזו הודיעה לה כי בקשת הרישיון מסורבת כמו בעבר – בטענה שגיסתה האסירה וכל המשפחה עדיין מעורבים בניהול. לפני ארבעה חודשים הגישה ילנה אלקין עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי באמצעות עו”ד רלי אבישר ועו”ד ערן ברנר, נגד הסירוב למתן רישיון למועדון.

 

 

רלי אבישר רווה מקדמת זכויות נשים למין בתשלום וריקוד לאפדאנס על בולבול
רלי אבישר רווה מקדמת זכויות נשים למין בתשלום וריקוד לאפדאנס על בולבול

המשטרה הציגה מידעים מודיעיניים להוכחת הטענה שילנה אלקין היא “קופה” של הגיסה, שכן היתה מעורבת בניהול המועדון לפני מאסרה.

מאחר שהמידעים המודיעיניים אינם מעודכנים, השופטת אסתר נחליאלי-חיאט המליצה לעותרת ילנה אלקין להגיש בינתיים בקשות רישוי לשאר הגורמים האזרחיים (כגון עירייה) ולאחר מכן להגיש עתירה חדשה נגד המשטרה, ככל שהסירוב יישאר.

הפרט המעניין הוא שבעוד המשטרה מסרבת לאשר רישיון למועדון החשפנות החדש בטענה שהאסירה המרצה את עונשה על ניהול מועדונים קודמים מעורבת גם בו, בדיון בוועדת השחרורים בעניין האסירה הפרקליטות כלל לא העלתה את הטענה ולא הציגה מידעים מודיעיניים לביסוס מעורבותה כביכול במועדון הפלאזה.

סוף דבר, בינתיים: אלקין הגישה בקשת רישוי בהיתר לשימוש חורג לעיריית תל אביב, אך גם כאן היא נתקלת בחומה. בשבוע שעבר ועדת המשנה לתכנון ובנייה דחתה את בקשתה, בהמשך להחלטה רוחבית שהתקבלה בוועדה לפני כחודש, לפיה העירייה לא תאשר עוד הפעלת מועדוני חשפנות במסגרת שימוש חורג. במסגרת המדיניות החדשה, שהכריזה מלחמה על מועדוני החשפנות, נקבע כי העירייה “תפעל בכלים העומדים לרשותה לביעור מועדוני החשפנות בתחומה, מתוך קבלת הגישה הרואה בפעילות המתקיימת בהם החפצה וביזוי שאינם תואמים את ערכי העיר”.

https://posta.co.il/article/67545675-2/

 

ראו כאן ההליך לסגירת מועדון ה TLV CLUB ברח’ המסגר

השופטת שסגרה את המועדון היא הפמיניסטית נועה תבור.  לא פלא שסגרה את המועדון.  עם הכיעור שלה היא לעולם לא היתה מתקבלת שם ע”י שי לי אבנבך לעבוד כחשפנית.  וזו הנקמה של השופטת המכוערת.

צ”מ 59157-02-18 מדינת ישראל נ’ שי לי אבנבך ואיגור יוטקין.

את המדינה ייצגו הצוות לצמצום השימוש בווגינה שלא באמצעות חופה וקידושין:  לבנת מלמד, מרדית שיבן ויוסי קנפו.

 

לבנת מואב מלמד צוות לצמצום השימוש בווגינה שלא באמצעות חופה וקידושין
לבנת מואב מלמד צוות לצמצום השימוש בווגינה שלא באמצעות חופה וקידושין

מי שהעידה נגד שי לי אבנבך היתה הזונה האוקראינית יבגניה מישנקו אלכסנדר.  זו אחת מ 5 הזונות ששכבו עם השוטר הסמוי שחקר את הפרשה, ניקיטה קורילוב.

 

Mishenko Yevgenya Alexander Ukranian Passport EP991935 testified as prostitute
Mishenko Yevgenya Alexander Ukranian Passport EP991935 testified as prostitute

 

 

PDF

החלטה נועה תבור מדינת ישראל נ שי לי אבנבך סגירת מועדון ה TLV קלאב ברח המסגר צמ 59157-12-18

ערעור על החלטת נועה תבור נכשל אצל יוסי טופף לסגירת מועדון ה TLV קלאב

עצ”מ 68183-03-18 שי לי אבנבך נ’ מדינת ישראל.  פה נטען שהיו במועדון 2 חדרי זיונים.  שכל זונה גבתה מהלקוח בין 400 ש”ח ל 1,000 ש”ח והפרישה רק 125 ש”ח לשימוש בחדר.  מי שהוציא את צו הסגירה היה השוטר צ’יקו אדרי.  צ’יקו שלח למועדון שוטרים שהזמינו ריקוד על בולבול ל 3 דקות במהלכו קיבלו הצעות לזיון בחדר הסודי.

הפרקליטים לבנת וקובי קנפו טענו שהשימוש בחדר הסודי מסכן את שלומן של הבנות, ומבזה את גופן.

שי לי אבנבך טענה שבחדר הפרטי היה מותר לעשות רק ריקוד חושני, ולא זיונים ושהיא אמרה את זה במפורש לכל עובדת.

מסתבר שהיא צדקה, כי העדות שהעידו היו רק עובדות זרות מאוקראינה והן העידו ששי לי הירשתה רק לישראליות להיכנס לחדר הפרטי הסודי ושהתיירות האוקראיניות לא הורשן להתמש בחדרים האלה.

היה עד אחד, לקוח שנתפס.  אבל גם הוא העיד שלא היה זיון אלא ריקוד בעירום ושהוא פלט זרע בגלל שהתגרה מהמראה של הציצים וחיכוכים קלים של הגוף.  אבל זיון לא היה.

השוטר גל אילוז העיד שאחת החשפניות הציעה לעשות לו “בפה וביד” ב 400 ש”ח ואחרת הציעה ב 500 ש”ח.

השוטר אבי בן דוד רכש 4 ריקודים ב 25 ש”ח והוא עצמו ביקש ללכת לחדר הסודי, אבל כל 4 הרקדניות לא רצו אותו.

 

אבי בן דוד שוטר יצא להפליל בתי זונות והזונות דחו אותו ונגעלו ממנו מינית
אבי בן דוד שוטר יצא להפליל בתי זונות והזונות דחו אותו ונגעלו ממנו מינית

 

 

אבי בן דוד שוטר אלים שחונק מבלה במועדוני זימה ומזמין ריקוד אירוטי
אבי בן דוד שוטר אלים שחונק מבלה במועדוני זימה ומזמין ריקוד אירוטי

 

 

השוטר דוד פלדמן גם היה שם ורשם שהוא הבחין בגברים שנכנסים לחדר הסודי.

דוד פלדמן שוטר מקבל ריקודים חושניים בבתי זונות בחקירה סמויה
דוד פלדמן שוטר מקבל ריקודים חושניים בבתי זונות בחקירה סמויה

 

השוטר יובל מגן אומר שחשפנית הציעה לו מציצה ב 400 ש”ח והוא נכנס איתה לחדר הסודי אבל הפסיק את החקירה המשטרתית כשהחשפנית ניסתה להוריד לו את התחתונים.

בפשיטה של המשטרה איתי אקוקה ניגש ישר לחדר הסודי וצילם ויברטור ורוד וקונדומים.

 

 

וכך נקלע השופט לבעיה.  הוא רוצה להרשיע אבל אף שוטר לא נכנס לחדר הפרטי, ואף אוקראינית לא נכנסה לחדר הפרטי.  לא היו עדות ישראליות.

כדי לפתור את הבעיה השופט קבע שבגלל שכולם אומרים ש”ידוע” שזה מה שקרה בתוך החדרים, אז זה מצא עובדתי ועל סמך זה אפשר לסגור את המקום.

 

PDF

 

פסד יוסי טופף סגירת מועדון חשפנות של שי לי אבנבך ערעור על נועה תבור 68183-03-18

 

השוטר ניקיטה קורילוב הפליל את שי לי אבנבך וזיין את הזונות שלה

כאמור העדה הזו שכבה עם השוטר שחקר אותה ניקיטה קורילוב.  מי שייצג את ניקיטה קורילוב היה גיא פרידמן.  גיא פרידמן טען שלא היה מקום להחמיר עם ניקיטה בגלל שהוא חשף שהבנות של המועדון מקבלות לקוחות לזיונים ומגיע לו על זה הנחה בגזר הדין.  כמו כן הוא טוען שזה שוטר זוטר שלא היה לו יחסי מרות עם הזונות כאשר הוא חקר אותן.

לדבריו של גיא פרידמן:  “הנאשם עבר שיימינג מטורף. חייו הלכה למעשה נהרסו. הנאשם לא ביצע פעולות של שיבוש בתיקים משטרתיים ולא גרם להם נזק. גם לאישה העוסקת בזנות מותר לרצות יחסי מין עם אדם. הוא היה איתן בקשר אך הן לא ‘ראו בו מלאך'”.

 

גיא פרידמן מומחיות בייצוג חוקרי בתי זונות ששוכבים עם זונות
גיא פרידמן מומחיות בייצוג חוקרי בתי זונות ששוכבים עם זונות

 

 

זו העו”ד עדי וולנרמן, פרקליטה במח”ש שביקשה בגזר דין עונש מאוד מקל לניקיטה קורילוב.

 

עדי וולנרמן פרקליטה ממחש עזרה לנאשם השוטר ניקיטה קורילוב לקבל עונש מקל
עדי וולנרמן פרקליטה ממחש עזרה לנאשם השוטר ניקיטה קורילוב לקבל עונש מקל

 

ניקיטה קורילוב השוטר ששכב עם זונות בזמן ששהו במעון נשים מוכות
ניקיטה קורילוב השוטר ששכב עם זונות בזמן ששהו במעון נשים מוכות

ניקיטה טען ש”המחשבה המעוותת שרשמו לגביי – זה לא נכון. הבנתי והודיתי בהכל. עצם היותי שוטר בכלל לא קשור, אני מעולם לא ניצלתי שום גבר ואישה בקשר”.

https://www.ynet.co.il/article/5655316

השופטת נועה תבור סירבה לאשר חשיפת הטלפון הפרטי של החוקר ניקיטה קורילוב 

רק שתבינו מה קורה פה.  השוטר הסמויניקיטה קורילוב שצוות פרקליטות מחוז ת”א הפעילה שכב עם 5 זונות.

זה מראה שהן זונות שלא נוצלו ושהן לא מסכנות, ושאף אחד לא הפעיל עליהן כוח.  הנה בא שוטר מציע להן מין והן שוכבות איתו וכל זה קורה מחוץ למועדון במסגרת חקירה משטרתית כשהן ממתינות לעדותן במעון לנשים מוכות.  שימו לב שאף גבר לא היכה אותן.  להיפך, הן נהנו ועשו הון תועפות של כסף.

דבר כזה אמור להפיל את כל התיק!!!!!

זה מראה שבמשטרה כשהוא חקר את הזונות הוא שתל בהם גרסאות שקר שהן מנוצלות ושסוחרים בגופן, והנה פה רואים שהן שוכבות איתו מרצונן.  זה מפיל את כל הסחר והסרסרות.

השופטת הנבלה נועה תבור ידעה את זה וזו הסיבה שלא הסכימה לחשוף את הטלפון הפרטי של ניקיטה שדרכו קבע זיונים עם הזונות…..בע”ח 10058-11-18 : שי לי אבנבאח ומיכאל אבנבאח נ’ פרקליטות מחוז תל אביב פלילי.

לצורך הזיונים עם הזונות ניקיטה השתמש בטלפון נייד נוסף לזה המשטרתי, והיה מוחק התכתבויות איתן ומנחה אותן למחוק התכתבויות גם כן – כדי להסתיר את הקשר. בין היתר כתב “את רוצה סקס?” ו”זה הסוד שלנו“.

חלק מהנשים אף הביא לדירתו והן סיפרו שהוא העמיק להן גוד טיים כי היו משועממות במעון לנשים מוכות (שם הוא שיכן אותן עד שיעידו נגד שי לי).

ומה אומרת השופטת נועה תבור שמונעת גילוי חומרי חקירה?  ש”לא יצמח כל יתרון מגילוי מספרי הטלפון של הזונות”.  כנראה הןם קיבלו טלפונים חדשים בזמן ששמו אותם במעונות לנשים מוכות בציפיה למתן העדות במשפט.

למה השופטת נועה תבור כותבת שלא יצמח כל יתרון?????  כי היא כבר החליטה שתהיה בתיק הרשעה, ויהי מה!

אז מי הזונה פה?  5 הזונות העדות שעשו חיים וחגגו על הזין של ניקיטה קורילוב או השופטת נועה תבור שמקבלת משכורת לעשות צדק ומטה את המשפט????

 

 

שי לי אבנבאך נ פרקליטות מחוז פלילי נועה תבור מסרבת לאשר גילוי הטלפון של השוטר ניקיטה קורילוב שששכב עם הזונות
שי לי אבנבאך נ פרקליטות מחוז פלילי נועה תבור מסרבת לאשר גילוי הטלפון של השוטר ניקיטה קורילוב שששכב עם הזונות

 

Views: 25

3 Comments

  1. מח’’ש מחפיצים נשים .
    לא העמידו לדין את שוטרים.
    שניצלו ושכבו עם הזונות.

  2. גם השוטרים צריכים לשבת בכלא על העבודה דלהם.
    מה זה ?
    לשכב עם בחורות באמצע המשמרת שלך . ועוד להגיד שזה לצורך ההעבודה…

  3. מעניין שבחר להוריש לשכונה ולא לידועה בציבור, הוא חזה פני עתיד.

    ידועה בציבור זה גרושה עם “ניסיון” שמנסה לעשות עוד אקזיט בשיטת “מצליח” בבית המשפט למשפחה.

    בקיצור “סחורה פגומה” שאתה אוסף מהג’ורה להעביר את הזמן ומקווה לא לקבל מחלות מין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *