EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד רונן דליהו ב 3 ערכאות בייצוג שמואל פלג הסבא שחטף את איתן בירן מאיטליה – מכר לוקשים שאפשר להתגבר על אמנת האג וחגג על 500,000 ש”ח שכר טרחה

פמיניסט רונן דליהו כשלונות בצרורות נכשל בכל תיק שמייצג גבר

כמה לוקשים יכול עו”ד רונן דליהו למכור ל”לקוחות” שלו?  הנה לקוח בשם שמואל בירן, שהנכד שלו איתן בירן גר באיטליה אצל הדודה לפי צו חוקי של בית משפט באיטליה.

 

רונן דליהו כשלונות בצורורות נכשל בכל תיק שמייצג גבר
רונן דליהו כשלונות בצורורות נכשל בכל תיק שמייצג גבר

שמואל בירן ניצל את תמימות הדודה מצד האבא שאיפשרה לו מפגש (בהיותו הסבא מצד האמא), והוא הבריח את הקטין את הגבול לשוויץ והטיס את הילד לישראל במטוס פרטי שאורגן מראש. הילד המסכן הוא יתום שאיבד את הוריו בתאונה באתר סקי.

כיום שמואל בירן הוא עבריין מבוקש ע”י ממשלת איטליה דרך האינטרפול.  מי שייצג אותו ב 3 ערכאות ונכשל הוא רונן דליהו.  דליהו לקח על הלוקשים 500,000 ש”ח שכר טרחה והביא ללקוחות שלו קדחת.

 

רונן דליהו צוחק כל הדרך אל הבנק סחט חצי מיליון שכר טרחה ומכר בלופים
רונן דליהו צוחק כל הדרך אל הבנק סחט חצי מיליון שכר טרחה ומכר בלופים

 

רונן דליהו פמינאצי מלקק כוס לשדולת הווגינות דופק גברים
רונן דליהו פמינאצי מלקק כוס לשדולת הווגינות דופק גברים

 

 

שמואל בירן לקח את רונן דליהו, עו”ד פמיניסט המקושר לשדולת הנשים, מרכז רקמן ו”קרטל הווגינות”.  רונן דליהו הוא החבר הכי טוב של רות הלפרין קדרי ודפנה הקר.  הוא משתתף בכנסים שלהן ותומך בדעות ובאג’נדה שלהם.

כאשר גברים פתיים מגיעים אליו לייצוג, אין לו בעיה לקחת מהם מאות אלפי שקלים שכר טרחה, ואז למכור אותם לצד שכנגד, שבדרך כלל מיוצגות ע”י קולגות פמיניסטיות כמוהו שהן חברות שלו.

 

רונן דליהו עם החברות שלו ממרכז רקמן רות הלפרין קדרי
רונן דליהו עם החברות שלו ממרכז רקמן רות הלפרין קדרי

 

 

 

אפי עם רונן דליהו ושלומי באשי 9-12-2016
אפי עם רונן דליהו ושלומי באשי 9-12-2016

בתמונה:  רונן דליהו עם אפי נוה אחרי שליקק לו כדי לקבל תואר יו”ר ועדת משפחה, ועם שלומי באשי עוד פמיניסט ידוע

הסיבה היחידה שרונן דליהו חשב שהוא יוכל להתגבר על אמנת האג ולהתגונן מפני מעשה החטיפה היתה ששמואל בירן הוא הסבא מצד האמא וכידוע בישראל כל מי שמקושר לצד של האמא ידו על העליונה, וכל מי שמקושר לצד של האבא נחשב לזבל ותת אדם.

אלא שרק בגלל התקשורת בישראל ובחו”ל, ורק בגלל שממשלת איטליה הבהירה שהיא רואה את מעשה החטיפה בחומרה והוציאה צו הסגרה לחוטף, שלושת הערכאות בישראל פחדו מבושות במישור הבינאומי.

רונן דליהו ידע את זה.  איך הוא מכר לשמואל בירן לוקשים תמורת 500,000 ש”ח שכר טרחה – שיש סיכוי להשאיר את הילד בארץ – רק אלוהים יודע.

רונן דליהו מכר לדודה גלי פרי בלוף שהיא יכולה לאמץ את איתן בארץ

למיטב הבנתנו דליהו מכר למשפחה בישראל בלוף שאפשר להגיש בקשה לאמץ את הילד בישראל.  בנוסף לייצוגו של העבריין בירן, הוא גם מייצג את הדודה, האחות של האמא שנפטרה, והוא מכר לה בלוף שהוא יסדר לה אימוץ בישראל.

 

רונן דליהו עוקץ גברים סדרתי במאות אלפי שקלים - עקיצות בצרורות
רונן דליהו עוקץ גברים סדרתי במאות אלפי שקלים – עקיצות בצרורות

 

גלי פרי היא אחותה של טל בירן ז”ל, והיא הונחתה ע”י דליהו למסור “הצהרה לתקשורת בה הגדירה את העברתו של איתן הקטן לידי דודיו מצד האבא באיטליה כ”חטיפה”.  “עצרנו את החיים שלנו בשביל מטרה אחת”, אמרה פרי בהצהרה לתקשורת. “איתן כרגע נחטף על ידי משפחה שכלל לא הכירה אותו, שלא הייתה קרובה אליו בשום צורה. הילד הזה עבר טראומה כל כך קשה. טראומה באמת בלתי נתפסת. אנחנו כאן במטרה להראות לאיתן שאנחנו פה, לא ניתן לאנשים להעלים אותנו. אנחנו לנצח נהיה פה”.

רון פרי, בעלה של גלי, אמר באותו מעמד: “מדובר בהורים ישראלים, המורשת שלהם ישראלית. הם גידלו אותו על ערכים ישראלים והם ייחלו לחזור הביתה”.

דליהו בעצמו אמר לתקשורת שהדודה מאיטליה החזיקה באיתן “כבן ערובה, נעשו דברים שלא יעשו”.  “בימים האחרונים הוגשה על ידי גלי ורון תביעה לאימוצו של איתן. גלי ורון מבקשים להבטיח לילד בית חם ויציבות אמיתית עד בגרותו. אין ולא יכול להיות ספק שזכותו של איתן לגדול במקום שבו הוריו רצו שהוא יגדל. טלי ועמית המנוחים שהו באופן זמני באיטליה, רק לצורך לימודים. הם תכננו חזרה לישראל בקרוב”.

דליהו גם הודה שהסיבה היחידה לעניין בילד הזה היא שהוא זכאי לקבל המון כסף….

בינתיים היחיד שקיבל המון כסף על שלושה הליכי סרק ב 3 ערכאות הוא רונן דליהו בעצמו.

איך מתרץ רונן דליהו את הכישלון בעליון?

עו”ד דליהו טען התראיין למעריב ב 29/11/2021 ובפתח דבריו אמר: “זו טרגדיה כפולה, בפעם הראשונה איתן איבד את כל משפחתו, ובהחלטה הסופית של ביהמ”ש העליון, הוא איבד ענף גדול של משפחתו, של אמו המנוחה שספק שיהיה לו קשר איתם. מבחינה משפטית נדונה רק אמנת האג. אנו מכירים את האמנה, אבל צריך לפתוח את העיניים והאוזניים”.

הוא הוסיף וטען: “באמנת האג בדרך כלל יש סכסוכים בין הורים שמתגרשים, אין מקרה כזה שעל פי אמנת האג, זה חסר תקדים בעולם, יש מאבק בין שתי משפחות מורחבות. גם כשיש אמנת האג, יש עוד אמנות בעולם. צריך להקשיב לילד ולהבין מה טוב לו במגבלות של אמנת האג, ואת זה לא הצלחנו להבין. עד כה דנו בהליך האזרחי. בהיבט הפלילי, זו אופרה אחרת לגמרי. אם יהיה צו מעצר או הליך פלילי, הסב יתמודד עם זה”.

“במשך כל התקופה הילד נמצא בארץ, עד ה-12 לדצמבר הוא יחזור לאיטליה. הדבר הכי מצער בעיניי שהדודה שאמורה לחזור עם הילד לאיטליה מונעת באופן משמעותי ביותר את הקשר עם המשפחה, אמרנו לאורך כל הדרך שזה מה שיקרה גם באיטליה. בסופו של דבר זו אותה משפחה”.

הוא סיכם את גרסתו: “זה נורא בעיניי, פשוט נורא בעיניי. הפכנו כל אבן, אני לא חושב שזו טובתו של הילד, זכותו של הילד שאם מחליטים איפה הילד יגור, שיעשו את זה בצורה מושכלת. לא יכול להיות דבר כזה במערכת משפט מתוקנת, קולו של הילד צריך להישמע. אסור לשפוט גם את הסבא הזה, אף אחד לא היה רוצה להימצא בסיטואציה הזו”.

כל מה שדליהו אומר זה פשוט שקר אחד גדול להצדיק את חצי מיליון השקלים שגבה עבור הליכי סרק.

הדודה מאיטליה לא ניכרה את הקטין.  עובדה שהיא נתנה את איתן לשמואל בירן למפגש חופשי בלי עובדת סוציאלית ובלי “מרכז קשר”.  זה מה שאפשר לו לחטוף את הילד.

ולגבי אמנת האג, אין מה לעשות.  אמנה היא אמנה והמדינה מחוייבת לה.  כאשר ילד נחטף ממדינה זרה, רק אמנת האג מדברת ולא שום קשקוש אחר כמו “הילד ישראלי” או “ההורים רצו להחזיר אותו לארץ” או ש”יש לשמוע את הילד”.  אלה חירטוטים וזרייית חול בציבור.

צריך לחקור איך בכלל אפשרו בישראל לאיש הזה שמואל בירן להיכנס לארץ עם ילד חטוף?????  מי בנתב”ג קיבל שוחד להגניב את הקטין הזה בלי בדיקה איפה ההורים שלו?

ואם יש נהלים בנתב”ג שצריך לתקן כדי למנוע הכנסת ילדים חטופים לארץ, יש לעשות את זה ומייד.

רונן דליהו ובת הזוג הרוסיה שלו בסנט פטרסבורג
רונן דליהו ובת הזוג הרוסיה שלו בסנט פטרסבורג

פשקוויל אבות וגברים – היזהרו לנפשותיכם – רונן דליהו עקיצות בצרורות 

ולקוראינו הגברים אנו חוזרים ומזהירים:  אל תיגשו אל העו”ד הזה רונן דליהו בשום פנים ואופן.  לא רק שהוא דופק מחירים בשמיים, הוא גם לא מאמין בהורות של הגברים או בשוויון.  הוא פמיניסט רדיקלי מבית היוצר של רות הלפרין קדרי בכל רמ”ח איבריו והוא ימכור אתכם בהזדמנות הראשונה.

היזהרו גם מהכפוף של רונן דליהו, הנצר לשושלת הפמיניסטית – עמרי דליהו.

 

 

עמרי דליהו נצר למשפחת פמיניסטים שסוחטים גברים
עמרי דליהו נצר למשפחת פמיניסטים שסוחטים גברים
Views: 19

2 Comments

  1. Yes i was also a victim 250000 shekel he promkses the world once he has your money he wants more then if he sees no ability to gain more money he looks to dump you

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *