EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד רחל דיין (צפת) ייעצה לאישה להיכנס למעון נשים מוכות ללא סיבה והשופטת אביבית נחמיאס הוציאה את הילדים אחרי שנה וחצי

רחל דיין (צפת) זנזונת פמיניסטית סוחטת גברים מעלילה תלונות שווא

עוד עו”ד פמיניסטית מגעילה מתגלה במלוא כיעורה, עו”ד רחל דיין ליאונה מצפת.  העו”ד הזנותית המליצה ללקוחה שלה לחטוף את הילדים למעון לנשים מוגות ולהעליל על הבעל שהוא אלים ומסוכן.

השופטת אביבית נחמיאס נתנה לה בעיטה בתחת והורתה שהילדים ייצאו מהקלט, ושהאמא המעלילנית יכולה להישאר במקלט לשטוף את הכלים. 3637-05-21.

 

רחל דיין (צפת) זנזונת פמיניסטית סוחטת גברים מעלילה תלונות שווא
רחל דיין (צפת) זנזונת פמיניסטית סוחטת גברים מעלילה תלונות שווא

 

רחל דיין (צפת) שולחת נשים לא מוכות למעונות לנשים מוכות כצעד טקטי
רחל דיין (צפת) שולחת נשים לא מוכות למעונות לנשים מוכות כצעד טקטי

 

דניאל גוטליב (המומחה) לא האמין לשרמוטה

כותבת אביבית נחמיאס השופטת:

המומחה לא מצא בבדיקתו ממצא המצביע על מסוכנותו המינית של האב . המומחה ציין כי למעט אותו אירוע מצולם, לא היו לאם בעבר טענות לגבי התנהלות האב עם  הקטינים. באשר לתיאור אירוע ציין כי בעוד האב דיבר בצורה ברורה ועניינית, אופן הצגת הדברים על ידי האם היה מבולבל ולא מדוייק. המומחה הדגיש כי העובדה שהאב ידע שהאם ואחותה נכחו במקום וידע שמצלמים אותו, מעלה ספק רב לפגיעה מינית בקטין בנסיבות אלה. “אומנם רואים את האב כאשר ילד שוכב עליו, אולם כאמור, הדבר נעשה כאשר האב יודע כי הדלת לבית וכן גם הדלת לחדר פתוחים לרווחה, וכי הוא מצולם על ידי אחות האם.  זאת ועוד; כאשר הילדים סוף סוף עשו את דרכם לדלת על מנת לצאת, הם נראו שמחים מאוד מה גם שהם ממש לא מיהרו לצאת אלא התעכבו שם דקות ארוכות במה שנראה כרצון להמשיך את השהות שלהם עם האב. גם האם לא מיהרה להוציא את הילדים מביתו של האב. לא היה כל עימות בין ההורים. יש גם לציין, כי האם נכחה בעת האירוע ולא היה ניתן לראות בסרטון כל ניסיון שלה להפסיק את הנעשה או להעיר לו דבר או חצי דבר” .

 

 

 

דניאל גוטליב מפחד מנשים אלימות וכותב עליהן חוות דעת פרווה
דניאל גוטליב מפחד מנשים אלימות וכותב עליהן חוות דעת פרווה

כמו כן ציין המומחה כי התרשמותו מהאב היתה חיובית לגמרי, דיבר בצורה ברורה ועניינית ולא הפגין שום סימן של הפרעה בחשיבה בשיפוט או בשיקול הדעת. האב הפגין רגישות לצרכי הילדים, מנהל את חייו בצורה נורמטיבית. עוד ציין כי מהתצפית שערך, התרשם באופן ישיר 10 מאינטראקציה חיובית בין האב לקטינים. הילדים נהנו להיות במחיצתו, לא נרתעו כלל ולא הביעו מצוקה כלשהי. המומחה הדגיש כי “לא היה ניתן להבחין בהבדל כלשהו בהתנהלות 12 של הילדים בנוכחות האב לעומת ההתנהלות שלהם בנוכחותה של האם”.

המומחה התרשם כי האם לא גמרה אומר בליבה בעניין רצונה להתגרש מהאב, דבר אשר מעמיד לדעתו בספק את האשמות האם, שאמורה בנסיבות אלה להיות נחושה בדעתה להתגרש.

לסיכום, המליץ המומחה על הסדרי השהות פתוחים ללא הגבלה, בין האב לקטינים”.

שימו לב:  עו”ד רחל דיין החלה לתקוף את דניאל גוטליב שהוא לא מקצועי ושהיא רוצה מומחה אחר….  השופטת אביבית נחמיאס נתנה לה.  מינו את אל”י.  אנחנו לא מבינים למה לאישה נותנים מומחה נוסף ולגבר לעולם לא ייתנו מומחה נוסף.

בבית משפט נורמךי, אם התקבלה חוו”ד מדניאל גוטליה, השופטת היתה צריכה לקבוע את התיק להוכחות תוך שבוע!!!!!

השרמוטה נכנסה למקלט למרות שהעו”סים אמרו לה שהיא לא בסכנה

ביום 23.8.2022 הוגש לתיק דיווח העו”ס, ממנו עולה כי האם ביקשה לצאת למקלט בטענה  לאלימות. הומלץ לה ע”י מנהל היחידה להמשיך בטיפול ולא לצאת למקלט, נוכח הערכתו  שהאם אינה נמצאת בסכנה. בהמשך טענה האם כי היא “חוששת לחייה”. לדברי מנהל 12 היחידה למניעה וטיפול באלימות במשפחה כשאישה מבקשת לצאת למקלט חוות אלימות, אין מונעים בעדה לעשות כן.

עוד צויין כי בשל האלימות הרגשית הממושכת בעבר אותה תארה האם, ומצבה הרגשי הנוכחי, הוחלט על הוצאתה למקלט לצורך מעטפת הגנתית שנותן המקלט, עם זאת הודגש כי בהתאם להערכת סיכון שערך מנהל היחידה, “האם נמצאת בדרגת סיכון נמוכה“. עוד צויין כי “האב לא ניסה ליצור קשר או להיפגש עם האם, כמו כן האם לא נפגשה עם האב ולא קיבלה איומים קונקרטיים באופן ישיר, ולמרות זאת לתחושתה היא מאויימת על ידו”. העו”ס הדגישה את חשיבות הקשר בין הקטינים לאביהם, ולהשלמת עריכת חווה”ד של מכון אל”י. נוכח המרחק הרב בין מרכז הקשר למקלט עד לאיתור מרכז קשר חדש, בהתאם להוראות המקלט, הומלץ כי הקשר עם האב יתקיים באמצעות טלפון/וידאו, פעמיים בשבוע למשך רבע שעה וכי השיחות יהיו תחת פיקוח“.

ההתרשמות של אביבית נחמיאס”

“בית המשפט גילה סבלנות רבה כלפי האם (ויש שיאמרו רבה מדי) לבירור טענותיה לפגיעה מינית מצידו של האב. התסקירים, חוו”ד מומחים שנעשו הן להורים ולקטינים והן תוך התמקדות בקטינים, חקירת הקטינים במשטרה (יצויין כי חומר החקירה לרבות חקירת  הקטינים הובאו לעיוני במעטפה סגורה ובתמצית יאמר כי לא נמצא בחומר כי האב מהווה סכנה לקטינים, דיווחים ממרכז הקשר, כל אלה אשר לא איששו את חשדה של האם, לא  הניחו את דעתה, נהפוך הוא.

כל דיווח חיובי/חוו”ד גררו טענות קשות כנגד עורכיהם, הצפת בית המשפט בבקשות כאשר גם אם לשיטת האם כולם טעו בהער כתם, עדיין אין בידי האם כל ממצא פוזיטיבי מעבר לסרטון שכלל הצופים בו סבורים כי הוא מצדיק הדרכת האב לקבלת כלים ליצירת קשר גופני מותאם, ולא מעבר לכך”.

“יודגש כי במהלך הדיון ניתנה לאם הזדמנות לפרט מהי הפגיעה המינית שחוו הקטינים, וביו היתר טענה “הילדים גם אם זו לא היתה אלימות מינית, שוב ואפשר לחלוק על זה , אני יודעת מה אני מרגישה , הילדים חוו הרבה הכחשה של הרגשות שלהם, דברים שהם לא מוכנים לקבל והם קיבלו, זה נקרא ילדים שהם חשופים לאלימות והם היו חשופים מאוד מאוד לאלימות מצד התלמוד תורה ומצד מי שאישר את ההתנהגות של התלמוד תורה. במרחק של זמן, אני חושבת שצריך להגן עליהם מפגיעה. חייב שיישב מישהו עם הילדים באופן פרטי ולא יחד עם האבא. הם אמרו שהם לא אומרים שום דבר ליד אבא כי הם מפחדים”.

אף אם כל טענותיה של האם יתבררו כנכונות, אין בכך כדי להצדיק הותרת הקטינים במקלט אלא לכל היותר לעבד ולהפריד בין דמות המלמד שלימדה בעבר מי מהקטינים, לבין דמותו של האב שנראה כי היא זו שעברה עיוות אצל הקטינים.

מדברי האם וב”כ עולה בצורה ברורה כי עיקר העיוות בחשיבה ובמציאות של הקטינים שלטענת האם נגרם ע”י האב הינו הכחשת האלימות שחוו הקטינים בתלמוד תורה ע”י האב. דברים אלה עולים אף ממסקנת מכון אל”י כאשר צויין מפורשות בחווה”ד כי “אין ספק כי  הילדים חווים מצוקה. עם זאת יתכן ומצוקתם נובעת הן ממצבה הרגשי של האם, והן בשל אורח חיים קפדני שהנהיג האב. בנוסף לכך, חוו הילדים התנהגות בלתי הולמת במקום  לימודיהם וחשו כי אביהם לא היה קשוב לצרכיהם אלה” .

בעניין זה יש ממש בטענת ב”כ האב כי הדיסוננס אצל הקטינים מקורו בשוני בין דמות האב כפי שהם חווים אותה לבין דמות האב כפי שהיא מצטיירת ע”י אמם: “היא טוענת שהם חזרו מבולבלים, זה לא בגלל מה שהאב דיבר עם הילדים כי המפגש הוא מפגש מבוקר במרכז הקשר הבלבול נובע מזה שהילדים לא רואים דמות שלילית אלא דמות חיובית של האב ולכן הם מבולבלים”.

יוטעם כי האב הסביר שאכן בדק עם גורמים שונים בביה”ס את הטענה להתעללות ע”י המלמד, והגם שלא סבר כי יש ממש בטענה, על מנת להרגיע את האם הסכים כי הקטין יעבור למסגרת של חב”ד השונה מזרם החינוך בה למדו (טענה שלא הוכחשה ע”י האם). אף פעולה זו יש לתווך לקטינים כפעולה מיטיבה שנעשתה ע”י אביהם תחת הצגתו בקטגוריה אחת עם  אותו המלמד”.

התוצאה הסופית:  העו”ס תוציא את הילדים מהמקלט

כך קבעה אביבית:  “העו”ס תגיש תוך 7 ימים המלצותיה בעניין המעטפת הטיפולית שיקבלו הקטינים לצורך יציאתם מהמקלט והשבתם ל****, וקבלת הדרכה הורית מתאימה לשני ההורים.

מובהר כי כל עוד האם תיוותר במקלט – ייקבעו עימה זמני שהות רחבים. למען הסר ספק מובהר כי אין בהחלטה זו משום כפיה על האם לצאת מהמקלט ככל שהיא סבורה כי שם ורק שם תוכל לקבל מענה טיפולי לו היא זקוקה”.

בקיצור, אחרי כל זה, אבא גם לא מקבל את הילדים למשמורתו, וגם לא קיבל הוצאות……..

 

אביבית נחמיאס הוציאה ילדים ממעון לנשים מוכות אחרי שנה וחצי ששהו שם על סמך תלונות שווא
אביבית נחמיאס הוציאה ילדים ממעון לנשים מוכות אחרי שנה וחצי ששהו שם על סמך תלונות שווא

 

PDF

 

אביבית נחמיאס בקשת אב להוציא ילדים ממעון נשים מוכות 3637-05-21
Views: 19

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *