EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה עינת ברוכי יריב מפריעה לנשים להתפרנס ב”מיזם”: מכנה את ה”סרסוריות” לאה זברסקי ולאורה גורבונוב “מנהלות מיזם שירותי זנות”

עינת ברוכי יריב פרקליטה מזוהמת תופרת תיקים לחפים מפשע

שמעתם על הבדיחה החדשה מהבית היוצר של הפרקליטות מחוז ירושלים?  בית זונות זה כבר לא בית זונות אלא “מיזם זנות“..  כן כן.. מיזם  MEIZAM!!!!  וסרסורית היא לא מנהלת בית בושת או מאדאם.  בעברית החדשה של הפרקליטות היא “מנהלת מיזם שירותי זנות“……

מה הבעיה של הפרקליטה עינת ברוכי יריב עם נשים שעובדות ומתפרנסות בזנות במקום לגנוב או לחלוב את הקופה הציבורית?  למה היא מפריעה לנשים לעבוד?

תלמדו מילה חדשה:  “המיזם”

הנ”ל הגישה כתב אישום נגד 2 נשים בטענה שהן “פתחו מיזם להעסקת שירותי נשים בזנות“.  למה קשה להגיד שהן סרסוריות? 

אולי בגלל שבפרקליטות לא רוצים לקלקל את תדמית הסרסור שהוא “מנצל גופן של נשים”, מאיים עליהן, לוקח מהן דרכונים ותעודות זהות, כופה עליהם 30 לקוחות ביום בעל כורחן……

אז כשאישה היא סרסורית קוראים לה בפרקליטות “מנהלת מיזם זנות”?  איזה צביעות.  

והפרקליטות זה לא “מיזם”?  והפרקליטה עינת ברוכי יריב היא לא עובדת במיזם ציבורי?

עינת ברוכי יריב פרקליטה מזוהמת תופרת תיקים לחפים מפשע
עינת ברוכי יריב פרקליטה מזוהמת תופרת תיקים לחפים מפשע

 

 

עינת ברוכי יריב פרקליטה ערפדה נועצת טלפיה בחפים מפשע
עינת ברוכי יריב פרקליטה ערפדה נועצת טלפיה בחפים מפשע

 

 

למרות שזה לא נכון שהזונות הן מנוצלות ומסכנות, (כי בישראל כל הזונות עובדות מרצון), כאשר מדובר בסרסורית קשה למכור את הבלופים ש”הנשים עבדו בכפיה” או שלא מרצונן, כי הרי אישה לא יכולה לכפות על אישה אחרת לעבוד בזנות…. 

מבחינת הפרקליטות והעיתונאים את ה”חולשה” של האישה אפשר להקביל לכוח של הגבר הסרסור לנצל ולהשתמש בגוף האישה, אבל הקלישאה לא עובדת כזו אישה זונה מול אישה סרסורית…..  הרי לשיטת הפמינאציה הרווחת בפרקליטת רק גבר יכול לכפות על אישה. 

וזו הסיבה לביטוי המכובס “מיזם לשירותי זנות”, ולכתבה סטרילית על הגשת כתב אישום נגד “מנהלות מיזם זנות”…… בלי הפיוטים על “ניצול גופן של נשים”, נשים מוחלשות, החפצה וכל שאר תעמולת הזבל הפמיניסטית.    

 

כתבה באתר “מגזין בית המשפט”  פורסם 17/8/2023

מיזם להעסקת נשים לשירותי זנות: כתב אישום נגד לאה זברסקי מקרית אתא ולאורה גורבונוב מבת ים

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד לאה זברסקי (51), תושבת קרית אתא, ולאורה גורבונוב (28), תושבת בת ים, וזאת לאחר שהיו מעורבות במיזם עברייני אשר העסיק נשים לצרכי מתן שירותי זנות באזור חיפה וירושלים.

עינת ברוכי יריב אובססיבית לזונות ולחיי הזנות
עינת ברוכי יריב אובססיבית לזונות ולחיי הזנות

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד עינת ברוכי יריב, החל מאפריל 2022 עד לחודש מאי 2023 עבדה הנאשמת זברסקי במיזם עברייני אשר העסיק נשים לצרכי מתן שירותי זנות באזור חיפה. זרבסקי פרסמה את מספר הטלפון שלה ונהגה לקבל שיחות מצרכני הזנות ולמסור להם פרטים כגון מחיר, כתובת ותמונות של הנשים. כמו כן הייתה זרבסקי מכווינה את צרכני הזנות לדירות שונות בהן עבדו נשים בזנות. זרבסקי הייתה מודיעה לנשים על הגעת לקוח לאחת מהדירות ומקבלת מהן הודעות על סיום המפגשים עם הלקוחות.

בנוסף, על פי כתב האישום ניהלה הנאשמת גורבונוב ואדם נוסף מיזם עברייני אשר העסיק נשים לצרכי מתן שירותי זנות באזור חיפה ובירושלים. גורבונוב העסיקה את שירותיה של זרבסקי לתיאום המפגשים בין צרכני הבנות לנשים העובדות בזנות. במסגרת המיזם העברייני הקימו הנאשמות קבוצות טלגרם עם נשים העוסקות בזנות על מנת להפעיל אותן ולתדרך אותן ביחס לצרכני הזנות המגיעים לדירה וכן פרסמו נשים לצורך עבודה בזנות באתרי אינטרנט שונים. כמו כן גורבונוב נהגה לשוחח עם צרכני הזנות ולשלוח להם תמונות של נשים שונות שעוסקות בזנות.

 

לצורך המיזם העברייני הביאו הנאשמות לארץ בדרכים שונות נשים על מנת שיתנו שירותי זנות. הנאשמות נהגו לשלוח לנשים, בדרך כלל מאוקראינה, מכתבים בהם נרשם בכזב כי האישה הינה חברה של אחת הנאשמות וצפויה להתארח אצלה מספר ימים בישראל. זאת כאשר מטרת ההגעה לישראל בפועל הייתה מתן שירותי זנות. במספר מקרים הנשים סורבו להיכנס לישראל בשל חשדם של בקרי הגבול אך במקרים אחרים הנשים נכנסו והחלו לעסוק בזנות בישראל.

 

כתב האישום מייחס לנאשמות, כל אחת על פי חלקה, סיוע להחזקת מקום לשם זנות וסרסרות למעשי זנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות, איסור פרסום בדבר שירותי זנות, גרימת לעזיבת המדינה לצורך עיסוק בזנות, ידיעה כוזבת וניסיון קבלת דבר במרמה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת תנאיהן המגבילים של הנאשמות, בין היתר מעצר בית מלא, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדן.

צור חוטה פרקליט מזוהם נועץ טלפיו בחפים מפשע
צור חוטה פרקליט מזוהם נועץ טלפיו בחפים מפשע
Views: 17

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *