EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליט רואי כחלון: שלי דנינו מחנכת אלימה ופושטקית שהרביצה לבעלה “אין להשעות אותה מחינוך כי נשים הורמונליות”

שלי דנינו סגנית מנהלת בית ספר רמבם אשקלון תקפה את בעלה והרביצה

מה דינה של סגנית מנהלת בית ספר “רמב”ם” באשקלון שתקפה את בעלה, שרטה אותו בציפורניה ומרוב פחד בעלה ברח מהבית?  נפתחה חקירה פלילית נגד הגברת על “איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש לבן זוג”.

שמה של מחנכת הילדים הדגולה הוא:  שלי הודיה דנינו.   חבלה של ממש!!!!

מאגף המשמעת של נציבות שירות המדינה עו”ד אלומה ריפס ברקוביץ ביקשה מהפרקליטות המלצה האם להשעות את המחנכת הדגולה.

ראו מה כתב לה הפרקליט רואי כחלון הפמיניסט המהולל:  “גב’ שלי הודיה דנינו, עובדת משרד החינוך, מועסקת כסגנית מנהלת בבית הספר רמב”ם באשקלון.  נגד גב’ דנינו נפתחה חקירה פלילית בחשד לביצוע עבירות של איומים ותקיפה הגורמת חבלה של
ממש בן זוג.  מחומר החקירה שהועבר לעיוננו, עולה כי התפתחה מריבה בין גב’ דנינו לבן זוגה. במסגרת המריבה עולה שבני הזוג תקפו אחד את השני באופן הדדי. החבלות להן גרמה גב’ דנינו בהתפרצותה באו לידי ביטוי בשריטות ציפורניים, ועולה מחומר החקירה שבן זוגה של גב’ דנינו לא חושש מפניה. יש לציין שבני הזוג עברו להתגורר בנפרד, ובחקירתה גב’ דנינו הסכימה לערב
את גורמי הרווחה.

גב’ דנינו טענה בחקירתה שהשריטות נגרמו מהתגוננות עצמית שלה, ומכחישה שנקטה באלימות כלפי בן זוגה.  בנסיבות העניין איננו סבורים כי האינטרס הציבורי מצדיק את השעייתה של גב’ דנינו מתפקידה . נוכח האמור לעיל, איננו ממליצים על השעייתו של גב’ דנינו מתפקידה. נשוב ונבחן המלצתנו בהמשך עם סיום החקירה ובחינת התיק על ידי מחלקת התביעות”.

הבנתם את זה?  התוקפת האלימה מכחישה ובגלל שהיא אישה צריך להאמין לה, ולא להשעות אותה.  כי היא אישה.  היא גם טוענת שזו הגנה עצמית, וצריך להאמין לה כי יש לה כוס.

 

שלי דנינו סגנית מנהלת בית ספר רמבם אשקלון תקפה את בעלה והרביצה
שלי דנינו סגנית מנהלת בית ספר רמבם אשקלון תקפה את בעלה והרביצה

 

שלי דנינו מחנכת דגולה באשקלון הרביצה לבעלה כי מבעבע לה בכוס
שלי דנינו מחנכת דגולה באשקלון הרביצה לבעלה כי מבעבע לה בכוס

לא היתה שום הדדיות:  האישה היא התוקפנית

 

ברור שאם זה היה גבר הוא היה מושעה מיד.  ברור שאם זה היה גבר רואי כחלון לא היה כותב ש”התפתחה מריבה”, אלא שהגבר “פתח מריבה”, (שהרי בעולם הפמיניסטי מה פתאום שאישה תפתח מריבה…  הן הרי כל כך עדינות וענוגות…..), וכמובן שכדי להסוות שהמחנכת הדגולה היא מקור הפרובוקציה אז כותבים ש”תקפו אחד את השני באופן הדדי”.

נזכיר:  לאישה יש וסת כל 24 ימים.   אישה היא זו שכל חודש יש לה מחזור הורמונלי והיא עצבנית.  נשים הן אלה שכל הזמן עצבניות וחושבות שמגיע להן יותר.  ובמבחן התוצאה בעלה הוא זה שנשאר עם השריטות ולה לא קרה כלום. ובעלה הוא זה שברח מהבית והיא נשארה בבית.  כי היא אישה.

 

ומיהו/מהו “האינטרס הציבורי” שלא מצדיק השעיה?  

 

רואי כחלון כותב שהאינטרס הציבורי לא מצדיק השעיה.  אבל מדובר באחת שמחנכת ילדים.  באה במגע עם הורים כולל אבות של ילדים.  היא מסוכנת.  היא אלימה.  היא פצצה מתקתקת.  אם תקפה פעם ראשונה בציפורניים, הפעם הבאה תהיה במספריים, ובפעם הבאה היא תשים לבעלה רעל במזון.

איפה האינטרס הציבורי הזה?  הפרקליט רואה אותו?  מדבר איתו?  האינטרס הציבורי הוציא בת קול שדיברה עם רואי כחלון? אולי האינטרס הציבורי תקשר עם רואי כחלון בערוץ סיגינטי חסוי בתעודת חיסיון????

זה קצת מזכיר את משה רבינו שדיבר עם אלוהים…..  ואיפה ההוכחה שאלוהים באמת דיבר עם משה רבינו?  ואיפה ההוכחה שהאינטרס הציבורי באמת דיבר עם רואי כחלון?

 

רואי כחלון איזה כייף לתפור תיקים כלכליים במתפרה
רואי כחלון איזה כייף לתפור תיקים כלכליים במתפרה

PDF

רואי כחלון המלצה על שלי הודיה דנינו סגנית מנהלת ביס רמבם אשקלון שרטה את בעלה לא להשעות אותה 30-1-2018
Views: 93

One Comment

  1. עוד דוגמא לזבל האנושי של מכללות בארץ בכלל ומכללות לחינוך בפרט.
    השטאנץ של מנהלות בתי”ס במחוזות דרום וצפון (בפריפריה. לא בספר) שהן צ’אחלות מבוגרות ומשומשות , שהתקבלו למערכת כצ’אחלות צעירות.

    זאת מודל לחיקוי? זאת? זאת מחליטה מי יתקבל אצלה כמורה ומי לא (כלומר, מי שנראה לה חכם ממנה לא יתקבל.
    תקבל לעבודה רק צ’אחלות צעירות וממושמעות ולא גבר מעל גיל 35 עם כמה תארים שמאפיל עליה).
    אם תגיע לערעור במחוזי ב”ש , השופטת הפמינאצית הארורה יעל רז-לוי תקל עימה או בכלל תזכה אותה . לא לדאוג !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *