EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קומבינות אבי חימי 1: הצצה לאסטרטגיות הסנגוריה של אבי חימי – כיצד הביא לאבא של עדי ביטי 9 חודשי שטיפת גוויות על משלוח תמונות בולבול לקטינות? “גרושתו לא נתנה לו מין והוא היה מתוסכל מינית”

כיצד הפך עו”ד אבי חימי לעו”ד פלילי כל כך מוערך ומהולל? מה הוא הסוד של אבי חימי? איך הוא עושה זאת כאשר כל השופטים בתיקים פליליים הם עוינים מאוד, ורק רוצים הרשעות בכל מחיר ואחוזי ההרשעה הם 99.9%? בדרך כלל אבי חימי מייצג עובדי מדינה, שוטרים ושאר עובדי מדינה פושעים שמאוד קל להגן עליהם, כי השופטים מלכתחילה מאוד רחמניים כלפי שוטרים ועוובדי מדינה עברייניים. לא צריך להיות סנגור חכם במיוחד. השופט ששומע שמדובר בשוטר או איש שהוא עובד מדינה, מייד נחלץ לעזרת הנאשם ומוציא עבורו את תפוחי האדמה מהאש. דוגמאות יש למכביר. ראו למשל את השופט בני שגיא (בעצמו שוטר זוטר לשעבר) אשר זיכה את ניסו שחם מעבירות האונס של 9 נשים הכפופות לו שקיימו איתו יחסי מין מרצון ובחשק רב.

אבי חימי מתמחה בייצוג שוטרים פושעים שהשופטים מטייחים את פשיעותיהם ולכן הוא מצליח כי השופטים מטייחים שוטרים פושעים כענין של מדיניות
אבי חימי מתמחה בייצוג שוטרים פושעים שהשופטים מטייחים את פשיעותיהם ולכן הוא מצליח כי השופטים מטייחים שוטרים פושעים כענין של מדיניות

כעת לפנינו גזר הדין של האבא של עדי ביטי, רוננוש ביטי. רוננוש הוא קבלן ביצוע של ההוצאה לפועל. לפי גזר הדין הוא לא ניזוק כספית כי המשיך לעבוד באמצעות רשיונות הקבלנות של החברים שלו. השופט מיכאל קרשן גזר עליו 9 חודשי עבודות שירות בשטיפת גוויות בחברא קדישא. האישומים שיוחסו לו היו חמורים מאוד. הוא התכתב עם מעריצות של הבת שלו, חלקן קטינות ביותר ושלח להן תמונות של הזין שלו, סרטונים של עצמו מאונן, סרטים של ילדים שמוצצים אחד לשני בבית ספר. הוא ביקש מהבנות לצלם עבורו את הישבנים, או להחדיר אצבעות לפות. הוא פתח קבוצות ווצאפ לקטינות, ואלו השמות שנתן לקבוצה: “ב.ב. כישרון להרביץ אחד ולישון”, “רונן פתח פה כן נכנס יפה”, “ב.ב. כישרון עושה גומרת ולישון”, “רונן פותח פה כוס נכנס יפה”, “ב.ב. החרמנית משתוללת מתמיד” ו”רונן מאונן מזדיין וישן”. בקיצור היו לרוננוש ביטי חיים עליזים ביותר מאז שהבת שלו התחילה להתפרסם.

במקום עבודות שירות - 20 חודשי מאסר לרונן ביטי » obiter - אוביטר
רונן ביטי ואבי חימי

אז איך אבי חימי הוציא לו 9 חודשים בניקוי ושטיפת גוויות? דבר ראשון, הוא לא ניהל משפט כך שלא ניתן לדעת מה הכישורים שלו לחקור עדים. הוא הוביל את רונן ביטי להודות בעבירות ופשוט הכין אותו היטב לשיחות עם קצינת המבחן. השופט קרשן מציין שרונן ביטי הגיע לשיחות עם קצינות המבחן כשהוא מתודרך היטב. אם כך, נניח שיש לחימי מומחיות בהדרכת נאשמים לראיונות אצל קצינות מבחן – בקיצור איך לעשות להן הצגה וליבב.

אולם מה היא אסטרטגיית ההגנה לקולא בתיק מגעיל שכזה? ובכן לדברי השופט קרשן אבי חימי טען בפניו שני דברים: האחד הוא שרונן ביטי הפך מתוסכל מינית בגלל שגרושתו לא פתחה לו את הנקבים. חימי אפילו הביא את הגרושה של רונן ביטי, אמא של עדי ביטי כדי להעיד לטובתו. לנו לא ברור התירוץ הזה. אם היא גרושה היא לא אמורה לספק אותו מינית. הוא אמור לחפש מין בקבוצות של פנויים-פנויות, או ליסוע לתאילנד שם אפשר אולי למצוא קטינות. לכן לא הצלחנו להבין מדוע השופט קרשן התפעל כל כך מעדותה של אמא של עדי ביטי על זה שהיא לא נתנה מין לגרוש שלה ובגלל זה התפתח אצלו חסך מיני. בקיצור, אצלנו זה לא היה עובד.

רונן ביטי שכר את אבי חימי ויצא בזול

האסטרטגיה השניה של הסנגור המהולל אבי חימי הייתה שרונן ביטי, אבא של עדי ביטי הסתחרר מעצם זה שהוא היה מוקף במעריצות קטנות בנות 13 ו 14 והתחיל לחשוב שהוא בעצמו קטינה בת 13 או 14, והחל להתנהג כאחת המעריצות. ראו ציטוט מגזר הדין בסע’ 24: “לדברי עו”ד חימי, ההתנהלות בקבוצות הוואטסאפ היתה מאוד מבלבלת. חטאו המרכזי של הנאשם היה בכך שהרגיש חלק מהקבוצה, חרף פער הגילים הרב בינו לבין הנערות. התכנים המיניים הם לא עיקר השיח ולא היו יומיומיים. היו שיחות נוספות”. וואו! מרשים מאוד!!!! איזה סנגור תותח!!! שווה את ה 200,000 ש”ח ששולמו לו!!!! באמת חימי, זה התירוץ הכי מבריק שיכולת להמציא? באיזה עולם קטינות בנות 13 שולחות תמונות של זין מאונן זו לזו בקבוצת ווצאפ שהשם שלה “כוס נכנס יפה”? וזו העבודה של יו”ר לשכת עורכי הדין! וואו!

אבי חימי ואסתי חיות – מושחת ומושחתת
הבת הטובה - ידיעות אחרונות
רונן ביטי וכוכבת הפופ עדי ביטי

Views: 105

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *