EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הקוקסינליאדה של איתמר בן גביר: מגדיל לשוטרים משכורת ב 3,000 ש”ח כדי שיתפרו יותר תיקים לאזרחי ישראל. שיא הטמטום.

איתמר בן גביר קוקסינל בהתהוות מממן את המפלצת שוטרי ישראל תופרי התיקים

היום פרסם איתמר בן גביר השר לביטחון פנים שהוא סידר לשוטרים העלאה במשכורת של 3,000 ש”ח ושזה יתרום לביטחון המדינה ולביטחון האישי.  הוא גם גאה בשטות הזו.

למי מגדיל בן גביר את המשכורת??? לתופרי התיקים?????

מדובר בהזיה קוקסינלית ומטופשת ביותר של איתמר בן גביר.  הבעיה במשטרה היא לא המשכורות.  מי שמגיע למשטרה מתחיל עם משכורות נמוכה אבל ככל שהוא מטפס למעלה המשכורת צומחת אל על. גם הפנסיה.

איתמר בן גביר קוקסינל בהתהוות מממן את המפלצת שוטרי ישראל תופרי התיקים
איתמר בן גביר קוקסינל בהתהוות מממן את המפלצת שוטרי ישראל תופרי התיקים

לא מדובר ביצורים מוכשרים שיש להם הרבה אופציות אחרות בשוק הפרטי.  העבודה שלהם היא לא מי יודע מה קשה.  רק מעטים יוצאים לשיטור ברחובות.

מה עושים השוטרים?  יושבים רגל על רגל

רוב השוטרים יושבים רגל על רגל חצי יום במשרדים ותופרים תיקים.  כמויות של אוכלי חינם אוכלים משכורות במשטרה:  דוברים למיניהם, יועצות מגדר למיניהן, מפקדים עם כל מיני תארים שעסוקים כל היום במריבות אחד עם השני ובמין, כולל השוטרות החרמניות.

איתמר בן גביר קוקסינל בהתהוות מתפאר בתוספות משכורת לשוטרים למען הביטחון האישי
איתמר בן גביר קוקסינל בהתהוות מתפאר בתוספות משכורת לשוטרים למען הביטחון האישי

זקוקים למשטרה רזה ונקייה ולא לתופרי תיקים

הבעיה היא לא המשכורות.  הבעיה היא סדרי העדיפויות והקצאת המשאבים.  בשביל מה צריך מחלקת אלמ”ב ששולחת 5 ניידות כל פעם שאישה שרוצה להתגרש מצלצלת וצורחת שהיא חשה מאויימת?

פעם אחת מעמידים אותה לדין על תלונת שווא והיא לא תבוא יותר.  יש נשים שהגיעו ל 200 תלונות שווא ואפילו 250 תלונות שווא, ולא עושים להם כלום.

בשביל מה לבזבז את הזמן להפעיל סמויים לחפש מגדלי עציצים?  האם המרדף אחרי קנביס לא מיצה את עצמו ברגע שברוב אומות העולם הקנביס הוכרז חוקי לגמרי?

בשביל מה לבזבז את הזמן על סגירת מכוני עיסוי, סגירת מועדוני לפדאנס ותצפיות על בתי זונות כולל משלוח לקוחות סמויים למכוני הליווי?????  למה לפגוע בפרנסה של הבנות האלה?  אכיפת המוסר הפמיניסטי תורם משהו לביטחון האישי?

בשביל מה להעמיד סוכנים סמויים על גשרים בכבישים כדי לתצפת מי נגע בטלפון?  בשביל מה לבזבז כל כך הרבה כסף על מצלמות מהירות ואכיפת מהירות כשזה לא הוביל למניעת תאונה אחת????

הגיע הזמן להפסיק לייצר עבריינים בעל כורחם

אנחנו אומרים:  צריך לצמצם את המשטרה ולא להגדיל את המשכורות.

צריך לפטר את כל אוכלי החינם במשטרה, הדוברים והיועצים וה”בכירים” שסתם מקשקשים.

צריך להפסיק את המרדף אחרי אכיפת “ערכים מוסרים פמיניסטים וערכי תרבות” המקדשים את הווגינה, כמו המרדף אחרי גברים גרושים, בתי זונות הקנביס ומחלקת התעבורה….  את כל השוטרים בלי יוצא מהכלל יש להפנות לטיפול בפשיעה הערבית.

כשיוכיחו השוטרים שהם מביאים תוצאות, אז אפשר לחלק להם צ’ופרים ובונוסים….. אבל נכון לעכשיו אף אחד ממי שמגדילים לו משכורת ב 3,000 ש”ח לחודש לא הוכיח את עצמו, וזה בטח לא מה שיתרום לביטחון ישראל.

ועוד דבר:  צריך דחוף לשנות את חוק פרי העץ המורעל שהעביר גדעון סער שנותן לשופט שיקול דעת, ולבטל את שיקול הדעת של השופטים.

ברגע שהשוטרים יבינו שאין טעם לתפור תיקים באמצעות האזנות סתר לא חוקיות, תעלולי חקירה מטורפים, הפעלת לחץ על חפים מפשע להודות במה שלא ביצעו, גם העומס בבתי המשפט יקטן ופחות שוטרים יבזבזו זמנם בחקירות נגדיות על תפירות התיקים שלהם.

Views: 83

One Comment

  1. בן גביר חלאה שתמיד דאג לעצמו. לא אכפת לו שהעבריינים של המשטרה ירמסו אתכם. העיקר מבחינתו הוא להשיג תוצאות שישמרו את כוחו הפוליטי. הוא ימני כביכול כיוון שזה משתלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *