EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הרשעת שווא הגניקולוג בני שכטר: אברהם הימן חשף שם השוטרת תאיר ישראל שנשלחה להפליל ולהיחדר במכשירים אורגזמיים והשוטרת שסירסרה אותה רונה מורד פינגלאי

אברהם הימן חלאה טינופת גנב לאייכמן את הגלימה

מישהו שמע על השוטרת תאיר ישראל ממשטרת גלילות ליד רמת השרון? מישהו יודע מה היא עושה בתפקידה כשוטרת? עכשיו הודות לשופט אברהם הימן מבית המשפט המחוזי בתל אביב, ושני חבריו להרכב טלי חיימוביץ וגרשון גונטובניק, אתם יכולים לדעת איך השוטרת תאיר ישראל מרוויחה את לחמה. הנ”ל נשלחה ע”י מפקדה אברהם אבי ברסנו להתחזות למטופלת, להתלונן שכואב לה הכוס, ולגרום לגניקולוג בני שכטר להכניס לכוס שלה מכשיר גניקולוגי רוטט, ואולי גם לתת לה למשש לה את הדגדגן וכל זאת על מנת להפליל אותו.

הנ”ל אכן ביצעה את עבודתה, התפשטה בפני בני שכטר, הראתה לו את הכוס שלה פעור לרווחה, וביקשה ממנו להסביר לה למה הכוס שלה יבש, ואינו מגיב לריגושים מיניים. היא הגיעה מצויידת במצלמה ותיעדה את כל האירוע בו היא מתפשטת, מתלוננת על בעיות בכוס (פטריות, דליחות, עובש, שפתיי כוס צרות, כיווצים בלתי רצוניים, דגדגן לא מגיב וכו’…), ולא התביישה לבוא לבית המשפט ולספר על כל החוויות האינטימיות הללו, כולל העובדה שבמהלך הטיפול חוותה אורגזמה, והכל הוקרן בפני שלושת השופטים. השוטרת קיבלה על כך פרס, והשופטים היללו אותה על אומץ ליבה. – הגינקולוג בני שכטר הורשע בביצוע מעשים מגונים במטופלות. גינקולוג זוכה משתי עבירות אונס והורשע במעשים מגונים, https://מי מנשות ישראל רוצה להתרגש, ולקבל משכורת..

ואנחנו אומרים: זו לא שוטרת. מי שבוקר לובשת מדי משטרה, ואז יוצאת לתפקיד בו היא מתפטשת ונותנת לגבר זר למשש לה את הדגדגן ולהניח על הכוס שלה מכשירי רטט גניקולגיים, והיא גם חווה אורגזמה, זו אחת שסופסרה ע”י המפקדים שלה, אברהם ברסנו ורונה מורד פינגלאי למשימת זנות. אין דרך אחרת לומר זאת אבל השוטרת הזאת מכרה את הגוף שלה והחפיצה את הכוס שלה, בעבור בצע כסף (המשכורת שלה), ולכן זו זונה לכל דבר וענין, ואברהם ברסנו המפקד שלה והשוטרת שמפקדת עליה רונה מורד פינגלאי הם סרסור זונות לכל דבר וענין. נציין שהיו עוד 3 שוטרות שגם הן נשלחו לאותה משימה, אבל הן לא העידו. אולי הבושה אחזה בהן, ואולי הצילומים שהביאו לא היו מספיק טובים להפללה, ולכן הפרקליטות לא קראה להן לעדות. בעוד שבפסק הדין ראינו את שלושת השופטים משווים את חוויות האורגזמה של 3 המתלוננות, לחוויות האורגזמה של תאיר ישראל השוטרת המפלילה, לא ראינו שם השוואות של חוויות אורגזמיות עם 3 השוטרות האחרות שהלכו והתפשטו אצל בני שכגטר.

ואנו שואלים: חוץ מזהותו של המפקד המטורלל אברהם אבי ברסנו ששלח 4 שוטרות להתמסר לאצבעותיו המיומנות של בני שכטר, ומכשדירי הרטט הגניקולוגיים שלו, מי עוד במשטרה ובפרקליטות אחראי למחדל הזה? על פניו רווזי כבאז היא הפרקליטה שהעמידה לדין את בני שכטר, והשוטרת האחראית לחקירות רונה מורד פינגלאי, מי עוד אחראי לסרסרנות השוטרות הזו? איך הצליחו לשכנע שוטרות, בנות ישראל חסודות וצנועות, לגשת לגניקולוג, לסבן אותו בסיפורים של כאבי כוס, ולתת לו לחדור בהן ולהביאן לאורגזמה? מי אישר את ההפללה הזו בדרגים הגבוהים?

כמו תמיד במשטרת ישראל, הם כל כך להוטים להביא הפללות והרשעות, שהם לא חושבים פעמיים על הנשים שבהם הם משתמשים כנערות פיתוי, ואחר כך הדבר מתנקם בהם כאשר השוטרת המשמשת נערת פיתוי, מגיעה לאחת מעורכות הדין הפמיניסטיות שמסבירה להן שהמשטרה ניצלה את גופן, סחרה בהן, ושהן בעצם קורבנות של המשטרה. או אז הן תובעות את המשטרה על נכות פסיכיאטרית ופוסט טראומה, והמדינה משלמת על זה פיצויים של מיליונים, כולל הביטוח הלאומי שמזדרז לתת להן דרגות נכות. כך למשל היה עם הסוכנת הסמויה שהפעיל השוטר אורן סבג, שגם קיים איתה יחסי מין בעוד שניהם בהיי על קוקאין, והיא גם עשתה קוקאין בלי סוף עם אין ספור סוחרי סמים בדרום, רבים מהם בדואים, כדי להפליל אותם, אבל בסוף באה הרווחה ולקחה לה את הילדה. כדי להחזיר את הילדה הביתה, השוטרת הסמויה, שעשתה סמים והזדיינה עם סוחרי סמים, נאלצה לתבוע את המשטרה ואת אורן סבג. בקיצור, הפעילות התפוצצה למשטרה בפרצוף.

אין לנו ספק שעוד חודש, תאיר ישראל מגישה תביעה נגד שלושת השופטים הללו, בגלל שחשפו את השם שלה, ונגד אברהם אבי ברסנו ורונה מורד פינגלאי, בטענה שהפכו אותו משוטרת לזונה, ועכשיו יש לה טראומות והיא סובלת. השוטרת תאיר ישראל יכולה כעת לתבוע את השופט הימן על פרסום שמה בנסיבות אלו כמי שפתחה כוס לגניקולוג כדי להפליל אותו. ראו בעמ’ 92 של פסק הדין, שום נכתב שמה במפורש.

 

רוזי כבאז תופרת עבירות מין שלא היו ולא נבראו
רוזי כבאז תופרת עבירות מין שלא היו ולא נבראו

 

ובמה דברים אמורים? בני שכטר פיתח נישה לטיפול בנשים עם שפתי ערווה צרות, שאינן יכולות להנות מסקס, בגלל שהכוס שלהן סוגר על הזין ולא מאפשר כניסה. הטיפול כמובן דורש שיתוף פעולה של המטופלת, לרבות בדיקות של רמת העוררות המינית וגם הסיבות לאי היכולת להנות ממין. צריך לשלול כמובן שהגברת מגדלת בכוס חוות פטריות (שמפיניון, שיטאקי, וכו’). כל זה דורש בדיקה מעמיקה של הכוס, לרבות בדיקה של הסיבות לפעילות הסגירה של שפתי הכוס בעת ההמגע המיני. שכטר משתמש במקלות גניקולוגים שונים גם על מנת לבצע דיאגנוזה, וגם על מנת לטפל, כלומר להרחיב את השפתיים של הכוס, ולהרגיל את הכוס למגע עם איברים חודרניים כמו זין. בהתחלה מדובר במקלות, ובהמשך היא כבר תוכל לקלוט זין כמו שצריך מבן זוגה, וגם להנות מזה. למיטב הבנתנו מתחילים עם מקלות דקים (אחת המתלוננות מתארת את זה כמו עט), ואחר כך עוברים למקלות עבים.

בהכרעת הדין שלפניכם, בני שכטר זוכה מאשמת אונס, וזוהי מפלה קשה לפרקליטה רוזי כבאז, אשר פשוט תפרה תיק אונס לשכטר וחגגה עליו בתקשורת. אבל אז מגיע האישום של מעשה מגונה. מעשה מגונה דורש שמבצע המעשה יעשה זאת לשם גירוי מיני, וכאן אין שום ספק שבני שכטר לא התגרה מינית מאף מטופלת, ולא קיבל ריגוש מיני מאף מטופלת. לכן נדרשו פה יותר מ 100 עמודי חירטוטים מייגעים ומתישים כדי שהשופטים, ואברהם הימן בראשם ימציאו תיאוריות מטופשות איך אפשר להרשיע אדם בלי שיש לו כוונה פלילית בעבריינות מין להתגרות מהמעשה המגונה.

 

בתמונה: בני שכטר הגניקולוג שהפלילה תאיר ישראל
בתמונה: בני שכטר הגניקולוג שהפלילה תאיר ישראל

זוהי דוגמא להדרדרות המוסרית של שופטי ישראל, אשר בשם הפמינאציה מוכנים להרשיע כל גבר, ובכל תירוץ אפשרי, והעיקר לצאת עם “מסר לאומה” שלשופטים מאוד אכפת לשמור על כבוד הוגינה וטוהרתה, וכך לצבור עוד פסק דין שהשופטים יוכלו לנפנף בו כאשר הם מבקשים קידום על רקע יישום אג’נדה פמינאצית.

תופרת התיק עו”ד רוזי כבאז מסרה ש”בית המשפט הרשיע את הנאשם בעבירות מעשה מגונה במרמה. הנאשם ביצע את העבירות בשלוש מתלוננות תוך שהוא מנצל את האמון שנתנו בו לאחר שהגיעו אליו לטיפול רפואי….הפרשה החלה כאשר חיילת אמיצה החליטה להתלונן במשטרה נגד הנאשם, שהוא גם גניקולוג וגם מטפל מיני. אליה הצטרפו שתי נשים אמיצות שהתלוננו במשטרה. המסר שיוצא היום הוא מסר מאוד חשוב – רופא לא יכול לנצל את מעמדו כדי לבצע מעשים מגונים במטופלות. בית המשפט הבהיר חד משמעית שמעשי הנאשם הם לא חלק מטיפול רפואי לגיטימי”.

אבל מי היא רוזי שתחליט מה הוא טיפול לגיטימי ומהו טיפול לא לגיטימי? הרי אם אישה מתלוננת שכואב לה בכוס במהלך יחסי מין, מי היא רוזי כבאז שתחליט עבור נשים איזה טיפול מותר להן לקבל ואיזה טיפול אסור להן לקבל? זה לא הכוס שלה! בכלל “המסר” שייוצא מבית המשפט הוא לא שהורשע עבריין מין – כי בכלל לא בוצע פה מעשה מגונה. המסר שיוצא הוא שכל גבר בישראל עלול ליפול קורבן לפרקליטות חמות להרשיע כמו רוזי כבאז, שלא יהססו לעשות כל דבר תחת השמש על מנת להשיג הרשעה, כולל שליחת שוטרות נטולות מוסר ומצפון, לחוות אורגזמה, וכולנו צריכים לשלם להן משכורת עבור החוויה.

שימו לב גם מה קרה בזמן מעצרו של בני שכטר, עד כמה שקרנית השוטרת רונה מורד פינגלאי. אז בדיוני המעצר היא טענה ש”מיוחסות לחשוד עבירות מין כשהוא מנצל את מעמדו כגניקולוג וכאשר מגיעות אליו לקוחות ומבקשות לטפל בכאב או פטריה או ליטול גלולות הוא משתמש בצעצועי מין שונים שלא אמורים להימצא ברשותו וכך בסופה של הבדיקה, הן מגיעות לסיפוק מיני”.

כמובן שאלה היו שקרים שהשוטרת ידעה שהיא לעולם לא תיתן את הדין על שקריה. הנשים המתלוננות לא הגיעו לטפל בכאב, פטריה או לקבל גלולות הריון. זה היה שקר שפורסם למדיה, כאילו מישהי באה לבקש גלולות, והגניקולוג אנס אותה. בהכרעת הדין רואים שהיא התביישה לספר למשפחתה ובטלוויזיה שהיא באה להיבדק בכלל קושי באורגזמה. גם הטענה ששכטר משתמש בצעצועי מין שלא אמורים להיות ברשותו היתה טענה שקרית. מכשירים גניקולוגים הם לא צעצועי מין, והם לא נראים כמו זין. בהכרעת הדין רואים שהמתלוננות לא דיברו על צעצועי מין, אלא על מכשיר שדומה לעט.

רפק רונה מורד פינגלאי, ראש לשכת חקירות מרחב ירקון (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
רפק רונה מורד פינגלאי, ראש לשכת חקירות מרחב ירקון (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
בתמונה: רונה מורד פינגלאי – מסרסרת בגוף שוטרות כדי להפליל גברים

בתמונה: בתיה שטר לזר - שוטרת במשטרת גלילות - חברה של רונה מורד פינגלאי
בתמונה: בתיה שטר לזר – שוטרת במשטרת גלילות – חברה של רונה מורד פינגלאי

 

 
Views: 44

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *