EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת טל אוסטפלד נאווי הגישה תלונת שווא נגד בעלה הכדורסלן עמי נאווי “חפר בבלטות לקבור אותי בביוב”

עמי נאווי כשאתה נשוי לשופטת טל אוסטפלד נאווי לא יאמינו לך

נו…  כשאתה נשוי לשופטת שעוצרת אנשים על ימין ועל שמאל, והיא רוצה להתגרש, היא לא תעצור גם אותך?  ולמי יאמינו?  לך או לשופטת????

 

טל אוסטפלד נאוי ממגרת פשיעה מכניסה לכלא סוחרי קנביס על עסקות 70 שח
טל אוסטפלד נאוי ממגרת פשיעה מכניסה לכלא סוחרי קנביס על עסקות 70 שח

 

עמי נאווי כשאתה נשוי לשופטת טל אוסטפלד נאווי לא יאמינו לך
עמי נאווי כשאתה נשוי לשופטת טל אוסטפלד נאווי לא יאמינו לך

 

 

עמי נאווי הכדורסלן חטף תלונת שווא מאשתו השופטת טל אוסטפלד נאווי
עמי נאווי הכדורסלן חטף תלונת שווא מאשתו השופטת טל אוסטפלד נאווי

למה השופטת לא נכנסה למעון לנשים מוכות????  כי היא לא פחדה כלל.  אבל ידעה שלזמבר אותו היא יכולה.  מעניין אם הוא מימן לה את לימודי המשפטים????  שיעשה לה איזון משאבים על ניתוח האף שקנה לה.

 

כתב אישום נגד הכדורסלן עמי נאווי שאמר לאשתו השופטת טל אוסטפלד נאווי – אני אקבור אותך בבית שימוש

פרשה יוצאת דופן נחשפת בכתב אישום שהוגש אתמול לאחד מבתי משפט השלום.  הנאשם הוא כדורסלן עבר ישראלי מוכר, אחת הדמויות המוכרות בכדורסל הישראלי.  המתלוננת היא אשתו לשעבר, שופטת בתי משפט מזה שנים לא מעטות, בעלת תפקיד בכיר למדי במערכת בתי המשפט.

כדורסלן העבר נאשם כי איים על אשתו לשעבר, השופטת, עד כדי איומי רצח לכאורה, וכי תקף אותה במספר הזדמנויות.

בשל בכירות המתלוננת ומעמדה, כתב האישום הוגש על ידי הפרקליטות, ולא כפי שמקובל בדרך כלל בתיקים האלה, על ידי התביעה המשטרתית.

הנאשם כאמור הוא אחת הדמויות היותר מוכרות בכדורסל הישראלי, ששיחק בקבוצות בכירות בליגת העל ואף התנסה באימון כמאמן ראשי וכעוזר מאמן. בצעירותו שיחק בנבחרות הנוער והעתודה וגדל לצד כמה מבכירי הכדורסלנים. בהמשך אימן קבוצות ושימש כעוזר מאמן. כיום הוא מאמן קבוצת נוער באחד המועדונים הגדולים בארץ, במקביל להיותו מורה לחינוך גופני.

המתלוננת, שופטת בכירה בערכאה בה היא מכהנת. לפי כתב האישום שהוגש בתום חקירת משטרת גלילות, העבירות התבצעו לפני כשנתיים על רקע רצונה של השופטת להתגרש. נטען כי הנאשם, כדורסלן העבר איים עליה כשאמר לה בין היתר: “אני אקבור אותך מתחת לאדמה, מתחת לבלטות, ולא אתן לך לגדל את הילדים”.

בהזדמנות אחת, לפי הנטען, איים: “אם תמשיכי לדבר על גירושין, אני אתן לך בוקס ואעיף לך את כל השיניים מהפה”.
נטען כי בהזדמנות אחרת, לאחר ויכוח על חלוקת כספים, איים הנאשם ש”ירצח אותה, יישב בכלא והילדים יסבלו”.

מפרטי כתב האישום יוצא הדופן, עולה כי בסמוך לאחר הדברים האלה ובמהלך ויכוח, הנאשם תקף באלימות, לכאורה, את אשתו השופטת וניסה לדחוף אותה מחוץ לחדר השינה. היא התנגדה, ובתגובה, כך נטען, הנאשם אחז בצווארה בשתי ידיו, לחץ עם אגודליו על גרונה והדף אותה לעבר המיטה, כשהוא אינו מרפה מאחיזתו בצווארה. לפי האישום, הוא חדל רק לאחר שבת זוגו השופטת השתנקה, ולאחר שהדפה אותו לאחור באמצעות ידיה. האירוע הותיר סימן אדום על צווארה.

הפרקליטות טוענת כי בהמשך אותו יום, בספטמבר 2019, הודיע הנאשם לאשתו: “בחיים לא אפרק את המשפחה, אני גדלתי על ערכים”, ולאחר הדברים “התמימים” האלה המשיך באיום חמור: “אני אקבור אותך מתחת לאדמה, מתחת לבלטות”.

לפי הנטען, בת הזוג השופטת נמלטה מחדרם לחדר המשחקים של הילדים, והותקפה על ידי בן הזוג גם שם.

ילדיהם של בני הזוג, קטינים, נזעקו מהקומה העליונה כששמעו את צעקת אמם, וכשהגיעו למקום, כך נטען, ראו את אביהם אוחז בצוואר אמם, מכופף את גבה ואז “מוליך אותה לכיוון הסלון”. הכל כאשר הוא מפטיר לעבר הילדים שהוא “מחבק אותה”. נטען כי הבן הגדול ניסה להרחיק את אביו מאמו וחצץ ביניהם.

מפרקליטו של הנאשם לא התקבלה תגובה עד פרסום הידיעה.

https://posta.co.il/article/87966-11

Views: 431

One Comment

  1. . פעם בא אלי חבר עו”ד ושאל אותי אם אני מעוניין לצאת עם שופטת . אמרתי לו אין מצב בדיוק מהסיבה של נאוי . שופטות האחרונות שאחשוב עליהם כי בכל מחלוקת ינהלו משפט מכור נגדי ויהיה בידה לתפור אותי . קיצר גבר זהיר שופטות האחרונות אצלו בתור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *