EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת כרמית פאר גינת לא השביעה רצון את הנאשם בעבירת תחבורה והוא קרא לה שרמוטה וזונה והציע לה זיון. השוטרת שירה כהן לוי דפקה לו כתב אישום (כתבת יח”צ של השופר אברהם בלוך)

ולרי וולושצ'וק בבון ביחידת נחשון מכות הרבצות ואזיקים

דוברות משטרת חיפה הדליפה לשופרות שלה שהוגש כתב אישום נגד אדם ש”לא היה שבע רצון” מהחלטת השופטת כרמית פאר גינת, שופטת תחבורה בחיפה, ושהוא אמר לבבונים של יחידת נחשון שהיא “שרמוטה זונה ושהוא יזיין אותה בחוץ”.

בגלל זה גם הוגש נגדו כתב אישום על איומים, למרות שהמילים “שרמוטה וזונה” הם רק קללות, והביטוי “אני יזיין אותה בחוץ” הוא לא ביטוי מילולי לכך שהוא מתכוון להחדיר את איבר מינו בכוס של השופטת.  זו גם קללה שנאמרת בעידנא דריתחא ואין פה שום איום.

את המשטרה שיבח והילל לקקן המשטרה והפרקליטות אברהם בלוך – ודי נגעלנו.

 

כרמית פאר גינת זכתה לכינוי שרמוטה זונה כי תקעה גבר במעצר שווא
כרמית פאר גינת זכתה לכינוי שרמוטה זונה כי תקעה גבר במעצר שווא

מה זה הביטוי המכובס “לא היה שבע רצון מהשופטת”

מה שמעצבן אותנו זה הביטוי המכובס “לא היה שבע רצון מהחלטת השופטת”…..  ככה מדבררים את עבודת המשטרה???  בלי פרטים?  מה הייתה החלטת השופטת?  למה שבכלל תהיה לבחור ציפיה להיות שבע רצון מהשופטת?  מה כרמית עשתה שציבור הלקוחות שלה לא שבע רצון ממנה ומחלק לה מחמאות כגון שרמוטה וזונה?

למה הדוברות של המשטרה לא סומכת על הציבור ומספרת לציבור מה באמת קרה בבית המשפט?  מה השופטת עשתה לאיש הזה?  למה הוא בכלל עצור עד תום ההליכים בתיק תחבורה???

מצוטט שהוא אמר לכרמית ” “אני מבקש לגזור את הדין היום, לא רצחתי אף אחד”.

 

 

אברהם בלוך לקקן תחת של הנהלת בתי המשפט קופי פייסט של כתבות
אברהם בלוך לקקן תחת של הנהלת בתי המשפט קופי פייסט של כתבות

למה כרמית לא נתנה גזר דין כמו שהנאשם ביקש?

כלומר אי שביעות הרצון היא מזה שהנאשם הגיע אל השופטת לקבל גזר דין, וכנראה היה סיכוי שהוא ישוחרר מהמעצר עד היום.  קבלת גזר דין פירושה:  או שהוא הודה ועשה עסקת טיעון או שהוא הורשע.  כנראה שהיתה לו ציפייה שהוא יחטוף קנס, נקודות, הסתפקות במעצר ושהוא ישוחרר בו במקום.  במקום זה הבבונים של נחשון אזקו אותו והחזירו אותו לכלא.

בתמונה:  אחד הבבונים של יחידת נחשון שאזק את הנאשם ודפק לו תלונה, ולרי וולושצ’וק.

ולרי וולושצ'וק בבון ברוטלי ביחידת נחשון
ולרי וולושצ’וק בבון ברוטלי ביחידת נחשון

 

ולרי וולושצ'וק בבון ביחידת נחשון מכות הרבצות ואזיקים
ולרי וולושצ’וק בבון ביחידת נחשון מכות הרבצות ואזיקים

 

בוודאי שבנסיבות כאלה יש לו לבחור, ששמו רבינו מיכאילוב סיבה מספיק טובה להיות לא שבע רצו מכרמית.  מדוע היא לא גזרה את הדין ומשדוע היא שלחה אותו בחזרה למעצר???

משהו מאוד מסריח בסיפור הזה.  או שהשופטת היתה עסוקה, או שמיהרה למכון יופי לעשות לק ג’ל או שעווה בכוס , אבל אם משתמע מזעקות השבר של האיש שהוא ציפה לקבל גזר דין והשופטת צפצפה עליו.  לכן ברור שהשופטת זכתה ביושר למחמאות שקיבלה:   “זונה ושרמוטה”.

הקטע הוא שהיא בכלל לא זכתה לשמוע את המחמאות כי הוא פלט את זה בפני הבבונים של נחשון, ולא בפניה.  לכן איך השופטת בכלל מאיימת???

להלן כתבת שופר תעמולה של המשטרה, אברהם בלוך ב”סרוגים”, פורסם 25/12/2022. 

שימו לב שאבהם בלוך מ”סרוגים” לא בדק כלום, לא הוסיף כלום, לא חקר כלום, לא ביקש תגובות מאף אחד וישר הלך והעתיק מילה במילה את הודעת הדוברות של המשטרה.  ועל זה הוא מקבל כסף.  מה שנקרא קוף אחרי בן אדם”.

בתמונה:  אברהם בלוך, שופר הזבל של המשטרה באתר “סרוגים”

 

 

עוד תמונה של הקוף – אברהם בלוך

 

אברהם בלוך כתב מעריב שופר של המשטרה לא אמין!!!!
אברהם בלוך כתב מעריב שופר של המשטרה לא אמין!!!!

 

אברהם בלוך שופר המשטרה והפרקליטות משפרר ומשפרר
אברהם בלוך שופר המשטרה והפרקליטות משפרר ומשפרר

 

כתב אישום: אדם איים על שופטת כרמית פאר גינת שהאריכה את מעצרו:  אני אזיין אותה

השופטת כרמית פאר גינת ספגה איומים מנאשם שמעצרו הוארך עד תום ההליכים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום. בעקבות האיומים, חטיבת התביעות של המשטרה הגישה נגד הנאשם כתב אישום נוסף

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה במהלך סוף השבוע כתב אישום נגד אדם שאיים על השופטת כרמית פאר גינת מבית משפט השלום בחיפה שהאריכה את מעצרו.

האיומים התרחשו לפני כשבוע וחצי בעת דיון בבית משפט השלום לתעבורה בחיפה בעניינו של עצור עד תום הליכים.

ככל הנראה על רקע אי שביעות רצון של הנאשם מהחלטת השופטת, הכה הנאשם באגרופו על מחסום הזכוכית בדוכן העצורים וצעק לעברה: “אני מבקש לגזור את הדין היום, לא רצחתי אף אחד”.

בהמשך לכך, אזקו לוחמי יחידת נחשון של שב”ס את הנאשם ובדרכם ליציאה מן האולם איים הנאשמת על השופטת : “בת זונה בת שרמוטה, אני אז**ן אותה בחוץ”.

כאמור, חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה בסוף השבוע כתב אישום נגד החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא “רואה בחומרה רבה איומים כלפי עובדי ציבור ותמשיך לנקוט בכל הצעדים הדרושים על מנת להביא את העבריינים לדין”.

https://www.srugim.co.il/745137-%D7%9B%D7%AA%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%AA-%D7%A9%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%90%D7%AA

 

שירה בתאל נורמנד שוטרת שחם מתחנגלת מינית עם כל המפקדי משטרה
שירה בתאל נורמנד שוטרת שחם מתחנגלת מינית עם כל המפקדי משטרה

 

 

נופר פז מתחנגלת עם כל השוטרים במפקדה מין מין מין
נופר פז מתחנגלת עם כל השוטרים במפקדה מין מין מין

להלן כתב האישום שהוגש נגד רבינו מיכאילוב

כתב האישום הוגש ע”י פקד שירה כהן לוי, עו”ד. תיק 49004-12-22.

העדים: קנג’ בדרייה, סנבטו גטו, ולרי וולושצ’וק, נופר פז, שירה בת אל נורמנד

 

 

מדי נ רבינו מיכאילוב קללות על השופרת כרמית פאר גינת שרמוטה זונה 49004-12-22
Views: 64

One Comment

  1. קנג’ בדרייה (ערבוש) , סנבטו גטו (כושי פלשמורה) , ולרי וולושצ’וק (רוסי מסריח) , נופר פז, שירה בת אל נורמנד כולם שוטרים וסוהרים שצריך לחלק להם בננות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *