EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת שוש שטרית עוררה זקפה מינית בנאשם חיים אוביטש והוא הציע לה זיון ושפריץ בפרצוף (תיק של חיים יואל בת אל)

חיים יואל בת אל עצרה נאשם שאמר לה שיפריץ לה זרע בפרצוף

לפנינו החלטה משעשעת של השופטת שוש שטרית (ב”ש).  הגיע אליה נאשם מערד חיים אוביטש וביקשו ממנה לעצור אותו עד תום ההליכים כי ב 6 הזדמנויות התפרע בציבור.

השופטת ידעה שבמעצר ימים השופט צבי פורר הורה לשב”ס לשלוח אותו למרפאה פסיכיאטרית לאבחון פסיכיאטרי, והדבר לא בוצע.  שבוע קודם לכן הביאו אותו אליה והוא רצה לדבר, והיא לא נתנה לו.  זה היה ב 7/5/2017.  אוביטש אמר לה שהיא על הזין שלו, ובתגובה היא שלחה אותו בחזרה למעצר 7 ימים לחכות עד לדיון הבא שהיא קבעה.

בדיון הבא ב 14/7/2017 שבו המשטרה רצתה כבר לעצור אותו עד תום הליכים, הוא אמר לשופטת שוש שטרית שישפריץ לה זרע על הפרצוף.

 

שוש שטרית עוררה יצרים מיניים בנאשמים והוזמנה לזיון ושפריץ בפרצוף
שוש שטרית עוררה יצרים מיניים בנאשמים והוזמנה לזיון ושפריץ בפרצוף

כששופטת מקבלת הזמנה לשפריץ בפרצוף זה סימן שעוררה בו גירוי מיני

 

אין מחלוקת שלשיטת הפרקליטות אם א’ אומר לב’ שהוא ישפריץ לה זרע בפרצוף, הרי שזה לשם גירוי מיני והתחרמנות, ומכאן אין מנוס מהמסקנה המשפטית שהשופטת שוש שטרית גירתה אותו מינית, עוררה בו יצרים מיניים, חשק מופלא וטבעי לבצע בה זיונים (שגם את זה הוא אמר לה), והכל על רקע של חרמנות מינית, גירוי מיני ועוררות מינית, בשל מינה של השופטת ומיניותה הכובשת.

 

טעמי השופטת שוש שטרית לעצור את מי שרצה להשפריץ עליה זרע

 

השופטת שוש שטרית החליטה לעצור אותו עד תום ההליכים כי “נשקפת מסוכנות, מי שמזמן עבר את הגבול של מטרידן הציבור, מדובר במי שמאיים ומשבש את אורח חייהם של הסוחרים במרכז המסחרי בערד, של שכניו ושל עוברי אורח תמימים.  מדובר במי שהמסוכנות ממנו הינה גבוהה, לרבות בשים לב לתעוזתו בהפניית איומים כלפי שוטרים, מפקד תחנת ערד ואף בעת מעצרו בבית המעצר אוהלי קידר”.

נאמר בעדינות שזה לא תיק למעצר עד תום ההליכים ולניהול משפט.  זה תיק להסתכלות פסיכיאטרית.

אבל מה שכן מבדר זה האינטראקציה בין הנאשם והשופטת….  מסתבר שהיא עוררה בו חשק מיני מוגבר, ייתכן שאף עוררה בו זקפה. הרי לא ייתכן שהוא סתם ככה ירצה לזיין אותה ולקנח בשפיץ עסיסי על הפרצוף שלה…….  איזה בידור.

חיים יואל בת אל התובעת היא כיום סנגורית – בעצמה הקליטה סנגורים!!!!

 

עו”ד חיים יואל בת אל, התובעת המשטרתית ידעה שהשב”ס ביצע מחדל, ולא ציית להוראת השופט צבי פורר לבצע אבחון פסיכיאטרי במעצר הימים.

במקום לחכות לאבחון, חיים יואל בת אל החליטה לדפוק מעצר עד תום ההליכים, למי שהיא ידעה בוודאות שהוא לא שפוי.

תובעת זו התפרסמה כמי שכאשר שופטת אמרה לה שהיא מגזימה, היא ענתה לשופטת שרה חביב שהיא “עפה יותר מידי על התביעות“….  כלומר מציקה לתביעה יותר מידי בדרישות להוכחות הטענות ולא חותמת לה חותמת גומי.   התובעת חיים יואל בת חן הקליטה את הסנגור שי ברגר.  כעבור 4 שנים ב 2019 שי ברגר ממונה לשופט שלום).

שימו לב:  בדיון אצל מי שהייתה שופטת, שרה חביב, חיים יואל בת אל הודיעה שהיא מבטלת עדים.  השופטת שאלה למה….

התשובה של התובעת (שהיא כיום סנגורית):

“אני הודעתי לב”כ הנאשם כי אני מבטלת את העדים. לשאלת בית המשפט, נכון שרק בית המשפט מחליט על ביטול עדים ולא הוגשה בקשה בעניין.  כפי שקרה לא פעם, הגענו להסדרים והגיעו עדים, במקרה הזה חשבנו שלא ייגרם נזק גדול.  בשעה 18:00 לאחר שביטלתי את העד, ב”כ הנאשם הודיע לי שאין הסדר. לשאלת בית המשפט, נכון שעדים לא מבוטלים באולם זה רק לאחר שיש הכרעת דין בתיק. השיחה עם ב”כ הנאשם מוקלטת. אני מרגישה כאילו אני בחקירה נגדית. זאת עמדת המדינה. גברתי עפה על התביעות יותר מדי”.

השופטת הפסיקה את הדיון והורתה לתובעת חיים יואל בת חן לעזוב את האולם. עו”ד רומן זילברמן מלשכת התביעות המשטרתית,  הודיע כי הוא יתייצב מטעם המשטרה. בסופו של דבר האישום בוטל.

כתבה של יניר יגנה בוואלה, פורסם 12/11/2015

תובעת לשופטת במהלך דיון: “גברתי עפה על התביעות יותר מדי”

 

במהלך דיון בבית משפט השלום בבאר שבע התפתח עימות בין התובעת המשטרתית לשופטת שרה חביב, שבמהלכו חשפה הראשונה כי היא מקליטה שיחות עם סנגורים. בתגובה סילקה השופטת את התובעת מהאולם. “אם אלה התגובות המזלזלות של תובעת, מה הפלא שנאשמים זורקים נעליים על בית המשפט?”  ת”פ 1501-01-14.

עימות חריג התפתח אתמול (רביעי) בין שופטת בבית משפט השלום בבאר שבע לתובעת משטרתית. במהלך דיון אמרה עורכת הדין כי ביטלה זימון עדים מאחר שהגיעה להסכם עם סנגורו של החשוד בתיק, אך הוא הכחיש זאת. השופטת התרעמה על כך, ובתגובה חשפה התובעת כי הגיעה להסדר על כך עם בא כוחו של הנאשם, שלא הביע התנגדות לכך, ואף חשפה כי הקליטה את השיחה שתאשש זאת.

“המתלונן אמר שהוא יכול להיות מפוטר על סמך היעדרות מעבודה, אמרתי לחברי (עורך דינו של הנאשם) והוא אמר שזה מקובל. השיחה עם בא כוחו של הנאשם מוקלטת. אני מרגישה כאילו אני בחקירה נגדית. גברתי עפה על התביעות יותר מדי”, אמרה התובעת לשופטת שרה חביב. השופטת, שלא התלהבה מהדברים, סילקה את התובעת וסירבה להמשיך בדיון עד שהיא תצא מהאולם ויגיע נציג אחר מטעם המדינה.

שי ברגר סנגורו של הנאשם אמר כי אכן נוהל משא ומתן עם התביעה והצדדים הגיעו למתווה של הסכם, אך טען בנחרצות כי לא אישר אותו וכי הסביר לנציגת המשטרה שהוא צריך להתייעץ תחילה עם הלקוח שלו. לטענתו, לאחר ההתייעצות עדכן את נציגת המשטרה כי אינו מעוניין בהסדר המדובר.

“מדובר במקרה חמור ביותר אם אכן תובעים מקליטים שיחות עם סנגורים“, אמר היום עורך דין שקרא את פרוטוקול הדיון. “מעבר לעובדה כי מדובר על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין, חמור מכך היחס המזלזל של בא כוחה של היועץ המשפטי כלפי בית המשפט. מה הפלא שנאשמים זורקים נעליים על בית המשפט אם אלה התגובות המזלזלות של תובעת משטרתית אל בית המשפט?”.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה:

“התביעה המשטרתית מתנהלת בכבוד ועל פי כללי האתיקה של משטרת ישראל ולשכת עורכי הדין – הן כלפי בית המשפט והן כלפי בעלי הדין והסנגורים. ההתבטאויות המיוחסות לתובעת מצויות בשלב זה בבדיקה, אשר בסיומה יבחנו הצעדים שיינקטו”.

https://news.walla.co.il/item/2906156

 

 

חיים יואל בת אל עצרה נאשם שאמר לה שיפריץ לה זרע בפרצוף
חיים יואל בת אל עצרה נאשם שאמר לה שיפריץ לה זרע בפרצוף

 

וזה שי ברגר שהיה הסנגור שאותו הקליטה חיים יואל בת אל כשהיא היתה תובעת משטרתית.  הוא נהיה שופט באילת ב 2019.  היא הפכה לסנגורית.

 

השופט שי ברגר (אילת) כשהיה סנגור המשטרה הקליטה אותו נגד החוק
השופט שי ברגר (אילת) כשהיה סנגור המשטרה הקליטה אותו נגד החוק

פורסם לראשונה באתר “פשעי משרד הרווחה”, ע”י ג’וליה טל. מדינת ישראל נ’ מאיל סלימוב, ת”פ 1501-01-14.

https://welfarelies.com/2015/11/17/%D7%94%D7%AA%D7%91%D7%98%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%91%D7%AA-%D7%90/

להלן ההחלטה למעצר עד תום ההליכים של חיים אוביטש על התפרעות בציבור

 

בית משפט השלום בבאר שבע
מ”ת 11192-05-17 מדינת ישראל נ’ אובישט (עציר)   14 מאי 2017
  לפני כבוד השופטת שוש שטרית
 

המבקשת

 מדינת ישראל

ע”י ב”כ עו”ד בת אל חיים יואל והמתמחה אירית אלפסי

 נגד 
המשיב  חיים אובישט (עציר) – בעצמו

ע”י ב”כ עו”ד ניר פוגל

החלטה

מורה על שחרורו של עו”ד ניר פוגל והסנגוריה הציבורית מהמשך ייצוגו של המשיב בהליך זה ובהליך העיקרי.

ניתנה והודעה היום י”ח אייר תשע”ז, 14/05/2017 במעמד הנוכחים.

שוש שטרית , שופטת בכירה

החלטה

בקשה למעצר עד תום ההליכים על רקע כתב אישום המייחס למשיב 6 אישומים בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, איומים, היזק לרכוש במזיד והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו והעלבת עובד ציבור.

 

מעובדות כתב האישום עולה כי ביום 22.3.2017 המשיב התפרע סמוך לדוכן הפלאפל במרכז המסחרי בערד וכשבעלת המקום ביקשה ממנו לעזוב את המקום הוא איים עליה שיפגע בה.

 

ביום 30.3.2017 בשעת לילה איים המשיב על שכנתו, גב’ רחל בן חיון, בכך שדפק בחוזקה על דלת ביתה וצעק “זונות תפתחו לי את הדלת אני אהרוג אתכם“.

עוד באותו יום, 30.3.2017, בשעת בוקר ברחוב בערד איים המשיב על המתלונן שהלך לתומו ברחוב  ואמר לו “אם לא תזוז מפה אני אפגע בך”.

 

בתאריך 23.4.2017 (אישום רביעי) הרס המשיב שלא כדין את דלת ביתו של חיים גומז המתגורר בערד בכך שבעט בדלת ושבר אותה.

 

ביום 25.4.2017 הגיע לקיוסק בערד איים על המתלונן, אמר לו “אני אזיין אותך”. בשלב הזה הגיעו שוטרים לעכב את המשיב וזה איים על השוטר  און באזוב בכך שאמר לו שאמא שלו זונה והוא ירצח אותה ויאנוס אותה לאחר שידקור אותה. עוד הוסיף ואמר לשוטר שהוא ירצח גם אותו.

 

המשיב הובא לתחנת המשטרה ואיים על השוטר החוקר. כן איים כי יפגע בשופטים ובמפקד תחנת ערד, בכך שאמר לחוקר “אני איימתי שאני הולך לרצוח שופטים ואת מפקד התחנה ואני הולך לעשות את זה”.

 

בתאריך 2.5.2017 שוב התקבלה קריאה בתחנת משטרת ערד כי המשיב מציק לעוברים ושבים במרכז המסחרי בערד, ניידת נשלחה למקום אולם המשיב סירב להישמע להוראות השוטרים, סירב להתפנות מהמקום תוך שהחל להשתולל ולהניף ידיו כשבסופו של דבר הוכנס בכוח לניידת.

בתחנת המשטרה איים על אחד השוטרים בכך שאמר לו “אני יודע איפה אתה גר אני אזיין אותך אני אאנוס את אמא שלך אני אשפריץ לה על הפרצוף” ועוד הוסיף כי הוא “יוריד” את השוטרים ואת מפקד התחנה. בהמשך איים על שוטרת נוספת, קילל אותה ואמר לה כי יבצע בה מעשים מגונים.

 

בעת מעצרו העליב המשיב את הסוהרת בת אל אביטן בכך שאמר לה “אני שם עלייך זין תראי” והוריד חלקית את מכנסיו תוך שהוא מנסה לחשוף את איבר מינו.

עוד בהליך מעצר הימים סירב המשיב לייצוגו ע”י סנגור וחרף ניסיונות של בית המשפט לשכנעו לייצוג משפטי הוא עמד בסירובו.

 

בדיון הקודם המשיב הפנה אמירות פוגעניות כלפי מותב זה, כאלה שהפנה כלפי השוטרים והדיון נדחה להיום לאחר שסירב להיכנס לאולם.

 

היום שוחרר הסנגור מטעם הסנגוריה הציבורית והתיקים בהם המשיב המיוחסים למשיב הובאו לעיוני.

 

ב”כ המבקשת פירטה בתשתית הראייתית אותה מצאתי מבוססת מעבר לנדרש לשלב הזה של ההליך בהינתן הודעותיהם של המתלוננים.

 

כאן המקום לציין כי משיב זה מוכר לבית המשפט מהליכי מעצר קודמים בעבירות דומות, רובן התרחשו במרכז המסחרי בערד. המדובר במשיב ממנו נשקפת מסוכנות, מי שמזמן עבר את הגבול של מטרידן הציבור, מדובר במי שמאיים ומשבש את אורח חייהם של הסוחרים במרכז המסחרי בערד, של שכניו ושל עוברי אורח תמימים.

 

מדובר במי שהמסוכנות ממנו הינה גבוהה, לרבות בשים לב לתעוזתו בהפניית איומים כלפי שוטרים, מפקד תחנת ערד ואף בעת מעצרו בבית המעצר אוהלי קידר.

 

בהינתן האמור ובשים לב לריבוי האישומים נגד המשיב, בשים לב לעברו הפלילי המכביד בעבירות דומות ובפרט כלפי שוטרים, בגינן הוא ריצה תקופות מאסר שונות ובהעדר חלופת מעצר, אני מורה על מעצרו עד תום ההליכים במשפטו.

 

שב”ס יאפשר למשיב 5 שיחות טלפון, כמו כן ינפיק לו ציוד ראשוני או יאפשר הכנסתו ע”י מי מבני משפחתו.

 

ניתנה והודעה היום י”ח אייר תשע”ז, 14/05/2017 במעמד הנוכחים.

שוש שטרית , שופטת בכירה

החלטה

משפטו של המשיב החל. משבוצעה הקראה מורה על ביטול דיון ההקראה בתיק העיקרי שנקבע ליום 21.5.2017, ועל ביטול זימון המשיב באמצעות שב”ס לאותו מועד.

 

ניתנה והודעה היום י”ח אייר תשע”ז, 14/05/2017 במעמד הנוכחים.

שוש שטרית , שופטת בכירה

PDF

 

 

מדינת ישראל נ חיים אוביטש הנאשם התחרמן מהשופטת שוש שטרית והציע לה זיון 11192-05-17

 

הדיון שבוע קודם לכן ב 7/5/2017

 

בתאריך 7/5/2017 הביאו את חיים אוביטש מהכלא לדיון מעצר אצל שוש שטרית, אחרי שבדיון קודם (מעצר ימים) השופט פוגל הורה על הסתכלות פסיכיאטרית.  אלא שבשב”ס לא העבירו אותו למב”ן, לא פעלו על פי ההוראה, והוא הוחזק כעציר רגיל, ללא הסתכלות פסיכיאטרית.

במשטרה החליטו לשדרג לו מעמד מעצור ימים לעצור עד תום ההליכים, למרות שידעו כי מדובר במועמד לסגירת תיק בגלל אי שפיות.  הם גם ידעו שיש החלטה לבדוק אותו, וההחלטה לא בוצעה.  ביודעין הביאו אותו אל שוש שטרית, החותמת גומי שלהם, כשהם יודעים שהוא לא כשיר לדין.

כשהכניסו אותו אל השופטת שוש שטרית הוא “ביקש לומר דברים” והיא לא רצתה לשמוע אותו, ולכן הוא אמר לה שהיא “על הזין שלו” וסירב להיכנס לאולמה.  בתגובה השופטת תקעה לו 7 ימי מעצר נוספים בהמתנה לדיון הבא שהיא קבעה ב 14/5/2017 – למרות שהיא ידעה שמדובר באחד שכבר נקבע לגביו שהשב”ס צריך להביא אותו למרפאה לבריאות נפש להסתכלות פסיכיאטרית.

לכן לא פלא שמי שישב סתם כך 7 ימים בגלל שהשופטת נקמה בו כי לא נתנה לו לדבר….. אז הוא אמר לה שישפריץ לה על הפרצוף.   והשופטת עוד חושבת שהיא מסכנה…….

להלן ההחלטה:

 

 

בית משפט השלום בבאר שבע
מ”ת 11192-05-17 מדינת ישראל נ’ אובישט(עציר)    07 מאי 2017

 

לפני כבוד השופטת שוש שטרית
 

המבקשת

 מדינת ישראל

ע”י ב”כ עו”ד כרמית כהן והמתמחה רפי שמואל

 נגד 
המשיב  חיים אובישט (עציר) ת.ז.  015579204 – בעצמו

ע”י ב”כ עו”ד ניר פוגל

פרוטוקול

הערת בית המשפט:

בכניסתו של המשיב לאולם בית המשפט הוא ביקש לומר דברים עוד טרם שהסתיים הדיון הקודם ומשסורב פנה לבית המשפט בדברים ” אה… אז גם את על הזין שלי” ויצא מהאולם.

 

ב”כ המשיב:

מגיש את פרוטוקול הליך מעצר הימים כדי שבית המשפט יראה את ההתנהלות, הוא לא מעוניין בייצוג שלי. כב’ השופט פורר הורה על מינויי בהליך מ”י ואני שומע את דבריו והוא לא מעוניין בייצוג והדבר לא נוח לי.

כב’ השופט פורר הורה על בדיקה פסיכיאטרית מיידית והדבר לא בוצע.

 

הערת בית המשפט:

בית המשפט מבקש משב”ס להכניס את המשיב לאולם.

 

נציג שב”ס:

המשיב מסרב להיכנס לאולם.

 

הערת בית המשפט:

בית המשפט שומע את דברי המשיב מעבר לדלת אשר מנבל את פיו ומסרב להיכנס לאולם. אציין כי משיב זה מוכר לבית המשפט מדיונים קודמים.

 

ב”כ המשיב:

אני התייעצתי עם הסנגוריה הציבורית ואנו משאירים את ההחלטה לעניין המשך המינוי לשיקול דעת בית המשפט.

אני לא עיינתי בחומר הראיות, כתב האישום הוגש רק היום.

החלטה

בהינתן האמור, לקחתי לידי את תיק החקירה. כתב האישום מייחס למשיב 6 אישומים בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, איומים והיזק לרכוש במזיד, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו. המעשים המיוחסים למשיב כולם מתבצעים לכאורה בחודשיים האחרונים.

 

עיון בחומר החקירה מעלה יותר מניצוץ ראייתי למיוחס למשיב. בנסיבות אלה ובהינתן שהמשיב מסרב להיכנס לאולם הדיונים, קובעת לדיון נוסף ליום 14.5.2017 בשעה 09:00.

 

המשיב יישאר במעצר עד החלטה אחרת ויובא לדיון באמצעות שב”ס.

 

בשלב הזה הסנגוריה הציבורית באמצעות עו”ד ניר פוגל תמשיך לייצג את המשיב בהליך זה.

 

 

ניתנה והודעה היום י”א אייר תשע”ז, 07/05/2017 במעמד הנוכחים.

שוש שטרית , שופטת בכירה

PDF

מדינת ישראל נ חיים אוביטש שוש שטרית תקעה 7 ימי מעצר בכלל שסירב להיכנס לאולם 11192-05-17

 

Views: 868

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *