EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופט ירון לוי הוא השופט המחוזי שהבת המסוממת שלו נעצרה במצור הפושטקים על המספרה של שרה נתניהו בכיכר המדינה

ירון לוי גידל בת פושטקית מסוממת הלך לשחרר אותה ממעצר

ירון לוי הוא השופט שהלך לשחרר מעצר את הבת שלו שנעצרה במהלך המצור בכיכר המדינה על המספרה של שרה נתניהו.  2/3/2023.

ירון לוי הוא שופט בבית משפט מחוזי תל אביב.  הוא התפרסם כהשופט של פאינה קירשנבאום.  כתב עליה מגילות כמה שצריך לבער את נגע השחיתות כי זה פוגע בדמוקרטיה היפה של ישראל.

ומה השופט גידל אצלו בבית?  ילדה עבריינית, פושטקית טרוריסטית מגעילה שקיבלה קריאה בווצאפ להגיע לכיכר המדינה ולעשות מצור על שרה נתניהו.  מכל המפגינים, והיו הרבה, עצרו דווקא אותה.  זה אומר שרמת הוולגריות והפראות שלה במהלך המצור היתה מופרעת ביותר.  כנראה היתה מסוממת.

ירון לוי גידל בת פושטקית מסוממת הלך לשחרר אותה ממעצר
ירון לוי גידל בת פושטקית מסוממת הלך לשחרר אותה ממעצר

מי שהגיע לתחנת המשטרה לשחרר את הבת הסוררת הפושטקית שלו היה השופט ירון לוי בכבודו ובעצמו, ואפילו לא הזדהה כשופט.  איזה טמטום, איזו בושה.  מייד זיהו אותו והשמועה פשטה כאש בשדה קוצים.  איזה פסיכי.  אם טלי גוטליב לא היתה בכנסת הוא היה יכול לשלוח את טלי גוטליב ואף אחד לא היה יודע על זה.

אבל ירון לוי בחר להסתמך על שירותיו המפוקפקים של עו”ד דניאל חקלאי….

 

 

 

ביתו של השופט ירון לוי נעצרה בהפגנה בכיכר המדינה נגד המספרה של שרה נתניהו
ביתו של השופט ירון לוי נעצרה בהפגנה בכיכר המדינה נגד המספרה של שרה נתניהו

 

 

 

ירון לוי השופט שהבת המסוממת שלו הטרידה את שרה נתניהו
ירון לוי השופט שהבת המסוממת שלו הטרידה את שרה נתניהו

 

 

הבת הפושטקית של השופט ירון לוי היא חברת נשפ של הפושטק יגאל רמבם מי שהלך לעו”ד טלי גוטליב, ואיים עליה ועל ביתה האוטיסטית שאם טלי תיסע לכנסת להצביע בעד הרפורמה במשפט, ההמון המשולהב שמחכה לה מחוץ לבית יזיק לה.  מי שרוצה לתמוך ביגאל מוזמן: 052-515-0077.

 

 

יגאל רמבם החבר של הבת של השופט ירון לוי מההפגנות נגד שרה
יגאל רמבם החבר של הבת של השופט ירון לוי מההפגנות נגד שרה

כתבה של ביני אשכנזי בוואלה פורסם 2/3/2023

בתו של שופט במחוזי נעצרה בהפגנה נגד המהפכה המשפטית – ושוחררה בתחנת המשטרה

בתו של שופט פלילי מוערך נעצרה בהרצליה לאחר שלכאורה העירה לשוטר, ואף נאזקה ברגליה. אביה הגיע לתחנת המשטרה אך לא הציג את עצמו כשופט. “גרמו לי להרגיש שאני לא בסדר, אמרתי ‘תעזבו אותי, אני מגנה על המדינה'”, סיפרה

בתו של שופט נעצרה אמש (רביעי) בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בהרצליה. במהלך ההפגנה, הבת נעצרה והובאה לתחנת המשטרה הסמוכה – משם היא שוחררה עוד באותו הערב. כשאביה שמע על מעצרה הוא הזדרז להגיע לתחנה, אך לא הציג את עצמו כשופט, אלא על תקן אב מודאג.

לפי הסרטונים שמארגני המחאות מפיצים ברשתות החברתיות, עולה כי הבת נעצרה לאחר שהעירה לשוטר. גורמים שנחשפו לדבר מעצרה טענו כי היא נאזקה גם ברגליה, הליך ששמור בדרך כלל לעצורים בעלי מסוכנות גבוהה.

 

בסרטון אחר שהופץ על ידי מארגני המחאות רואים את המפגינה אומרת לאחר ששוחררה מהמעצר, כשאביה עומד לצדה, כי השוטרים “גרמו לי להרגיש שאני לא בסדר, אמרתי ‘תעזבו אותי, אני מגנה על המדינה’. אני לא זו שהייתה לא בסדר. אני זו שנלחמתי ונמשיך להילחם ביחד”. אביה הוא שופט פלילי בכיר ומוערך, שעוסק בתיקים נפיצים, בין היתר של נבחרי ציבור.

מהמשטרה נמסר כי “במהלך המחאה נעצרו 39 מוחים בחשד למעורבות בהפרת סדר ואי ציות להוראות שוטרים. החשודים הועברו לחקירה, כל חשוד לפי חלקו, ובסיומה שוחררו למעט שניים שהובאו בפני שופט. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה והביטוי לכל אדם בגבולות החוק, אולם לא נאפשר הפרת הסדר הציבורי, התפרעויות ואלימות מכל סוג שהיא בניגוד לחוק”.

עורך הדין דניאל חקלאי, שמייצג את המפגינה ואת שאר העצורים ביחד עם עורכי הדין דניאל צ’רתוק ונעם משי, מסר כי “חמשת עצורי השווא מהרצליה מהפגנת הסטודנטים למשפטים מאוניברסיטת רייכמן לרבות אזרחים רבים בהרצליה – שוחררו ממעצרם בתחנת משטרת גלילות לקראת חצות. הסרטונים מלמדים על מעצרי שווא מובהקים ואלימים”.

דניאל חקלאי עושה לעצמו פרסומת במרדף אמבולנסים אחר מפגינים עצורים
דניאל חקלאי עושה לעצמו פרסומת במרדף אמבולנסים אחר מפגינים עצורים

 

עוד ציין כי שחר מור, המפגין שנפגע באוזנו מרימון ההלם שהושלך בתל אביב, מאושפז בבית החולים איכילוב תוך שהוא עובר טיפולים בתא לחץ. “אנו נגיש תלונה במח”ש וכן נשקול תביעת פיצויים פוטנציאלית”, אמר עורך הדין.

 

https://news.walla.co.il/item/3562758

 

הנה הגיגים של השופט ירון לוי בעלון הליקוקים של לשכת עורכי הדין

פורסם בליקוקי “עורך הדין”, גיליון 50:

“סוגיית מתן השירות לאזרחים נמצאת בליבת העשייה השיפוטית, ומטבע הדברים מעסיקה רבות את מערכות המשפט בישראל ובעולם. לדוגמה, בכנס ארגון השופטים הבינלאומי דנו בכלים המאפשרים ניהול הליכים משפטיים בהיוועדות חזותית, וכן בחידושים טכנולוגיים בתחום המשפט, שנועדו לשפר את השירות המשפטי הניתן לאזרחים”.

מנקודת מבט של יו”ר נציגות שופטי ישראל ושופט ותיק, שנחשף במידה רבה לעשייה של מערכת המשפט הישראלית בתחום זה, אני מאמין שמערכות משפט זוכות ללגיטימציה ציבורית באמצעות שאיפה מתמדת לשיפור. אני חושב שהמערכת פועלת להתמקצעות מתמדת במישורים רבים. כך למשל, במישור המשפטי נערכה לאחרונה רפורמה מקיפה בסדר הדין האזרחי, והוקמו בתי המשפט הקהילתיים. במישור הארגוני ישראל מובילה בתחום הפיתוח הטכנולוגי במטרה לייעל את השירות לציבור.

“במישור ההסברתי נעשה ניסיון להכיר לציבור את מערכת המשפט ופועלה, למשל באמצעות הפודקסט החדש ‘שופטים מדברים משפטים’. אלה רק כמה דוגמאות לדרכים שבהן מערכת המשפט פועלת לשיפור השירות לאזרחים”.

“אני רוצה להאמין שהשיקול בבחירת שופטים לבית המשפט העליון הוא ענייני ומקצועי. בבית המשפט העליון יש בסך הכל 15 שופטים. כשופט ממוצא מזרחי וכקולגה לשופטות מוכשרות ושופטים מוכשרים ממוצאים שונים, הייתי שמח לראות מגוון אנושי רחב יותר בבית המשפט העליון, שישקף באופן נכון יותר את המגוון האנושי בחברה הישראלית. כל הורה רוצה שילדיו יוכלו להזדהות עם בעלי תפקיד בכירים במדינתו, ולשאוף לתפקידים הבכירים ביותר. בנוסף, ידוע שמגוון אנושי תורם למקצועיות הארגונית”.

אני מאמין במקצועיות מערכת המשפט הישראלית, ומקווה ששיקול חשוב זה יבוא לידי ביטוי באיוש משרות בכירות ביתר שאת בעתיד”.

מנהל בתי המשפט, ד”ר יגאל מרזל, הרצה בכנס בעניין זה הרצאה מאלפת.  הוא הזכיר כי במהלך כנס שנערך בלאס וגאס נשאלו השופטים כיצד תיראה מערכת המשפט בשנת 2030 , והאם היא תהיה שונה. כולם, ללא יוצא מן הכלל, ענו שכן. השאלה היא כמובן באיזה אופן היא תהיה שונה.   הרי כבר עתה, ובלי כל קשר לשינויים שחלו בעקבות מגפת הקורונה, מתקיימים הליכים שבהם השופט יכול להימצא בלשכתו או בביתו, שאר הצדדים נמצאים במשרדיהם, ואילו העד עצמו נמצא במקום אחר. אין לי ספק שאנחנו נחווה שינויים רבים. אני יכול לעדכן אותך שכבר עתה מתוכננים שינויים טכנולוגיים שונים שיופעלו בקרוב בבתי המשפט בישראל”.

חרטטן.  עלה תאנה מזרחי.  בושה.

 

 

 

 

Views: 1,276

3 Comments

  1. טוב שנפלתם בצד הנכון ושאתם תומכים בעו”ד טלי גוטליב ולא במזרחי המשת”פ והעבריין יגאל רמב”ם.

  2. קראתי את דברי השופט ירון לוי ראשיתם בלבד ,במקרה הטוב מנותק מהמציאות במקרה הרע תחשבו לבד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *