EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

התאבד אבא גרוש קנדי אלון וויליאם זק בגלל פמינאציה בבתי משפט הישראלים: מוסר השכל: יהודי הגולה תעשו עליה וחברא קדישא מחכה לכם וקבלו 10% הנחה על מצבה

אלון זק אבא גרוש שהתאבד ממוצא קנדי עשה טעות חייו שעשה עליה לישראל

אלון זק אבא גרוש קנדי התאבד.  בצער רב אנחנו מודיעים על עוד אבא גרוש שהתאבד בגלל המאפיה הפמיניסטית של בתי המשפט הישראליים למשפחה.  חבל שהחליט למות בלי להשאיר צוואה.  להבא מי שרוצה להתאבד כדאי שיפנה לעדנה קרנבל וישאיר אצלה את כל התיק המשפטי.  עדנה קרנבל תדאג לעשות הספד כמו שצריך לכל אבא שמתאבד….

בתאריך 13/11/2022 הודיע עו”ד רז חג’אג’ בפייסבוק שאלון “בחור צעיר ומקסים נכה צה”ל ופוסט טראומטי הגיע אלי דרך חבר לעזרה, התאבד ונפרד מהעולם הזה.  לא הספקתי לייצג אותו.  שוחחתי במשך תקופה בניסיון למצוא פיתרון מול הצד השני שלא הירפה.  אני זועק כאן את זעקתו.  בת זוגו בגיבוי עורכת הדין האשימה אותו באלימות ומנעה ממנו לפגוש את ילדיו. יחד הן שיקרו, סילפו ורימו…. התוצאות אכזריות”……

הודעה בפייסבוק רז חג'אג' על מותו של אלון זק
הודעה בפייסבוק רז חג’אג’ על מותו של אלון זק

15/11/2022 – האינטרנט מוצף בהודעות שמשטרת תל אביב מחפשת את אלון זק ושהוא “נעדר”.  חברים נרגשים התנדבו לחפש אותו או את גופתו בכל מיני מקומות, אבל עדנה יודעת שברגע שיגלו שהוא התאבד בגלל שופטי המשפחה הפמיניסטיים של ישראל מהר מאוד כולם ישכחו ממנו, והוא פשוט יישכח מהזיכרון של כל מי שהיה חבר שלו.  https://www.facebook.com/alon.zack

כואב הלב שמדינת ישראל מוכרת לוקשים ליהודים מהגולה שכדאי להם לעלות לארץ ולממש את החלום הציוני….  אבל כשהם מגיעים לישראל ונופלים בציפורני הטרף של שופטות המשפחה הישראליות ורשמות ההוצל”פ התלייניות, אין דרך להציל אותם.  המוות זו רק שאלה של זמן.

אלון הגיע לישראל כי אבא שלו עשה עליה בגלל שהתחתן עם פרחה מרוקאית. אלון הקים עמותה לתרום לכושים נזקקים באפריקה 25,000 זוגות אופניים Bicycles For Humanity. לאלון שי אחות באשדוד בשם שירי זק.

 

אלון זק אבא גרוש שהתאבד ממוצא קנדי עשה טעות חייו שעשה עליה לישראל
אלון זק אבא גרוש שהתאבד ממוצא קנדי עשה טעות חייו שעשה עליה לישראל

 

אלון זק עשה טעות חייו כשעלה למדינת ישראל למות בה בגלל פמיניזם
אלון זק עשה טעות חייו כשעלה למדינת ישראל למות בה בגלל פמיניזם

 

אלון זק ב 2016 התאבד ב 2022 בגלל פמיניזם בבתי המשפט הישראלים
אלון זק ב 2016 התאבד ב 2022 בגלל פמיניזם בבתי המשפט הישראלים

 

הילדים של אלון זק האבא הגרוש שהתאבד תמונה מ 2017
הילדים של אלון זק האבא הגרוש שהתאבד תמונה מ 2017

הנה ההודעה הראשונה של המשטרה:  “חיפושים נרחבים אחר אלון זק נעדר בסיכון בחולון והסביבה. יחידת הכלבנים לישראל מצויה כעת בחיפושים נרחבים, בסביבת תל אביב, תוך הפעלת מיטב האמצעים, אחר הנעדר אלון זק, כבן 48, שנעלמו עקבותיו בתאריך 6.11.2022.  צוותי היחידה פועלים כעת גם בשטחים פתוחים וגם בשטחים אורבניים, בסיוע כלבי הצלה ורחפנים, ביחד עם רוכבי אופניים ועוד. הם מתמקדים בפארק הירקן – ראש ציפור, ובאזורים נוספים.  *קיים חשש לחייו.*  כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש ליצור קשר בדחיפות עם מוקד יכ”ל: 0544876709”.

והנה ההודעה השניה של המשטרה:  “ביום שישי 11/11/20222 אותרה גופה של גבר במצב ריקבון מתקדם בתוך שטח פתוח סמוך לרחוב צבי פרופס בתל אביב. קיימת סבירות גבוהה שמדובר בנעדר אלון זק שנעדר במוצ”ש שעבר, שחיפשנו יחד עם חבריו במהלך השבוע האחרון. אין זיהוי ודאי בשלב הזה.  אנחנו מפסיקים את החיפושים עד לקבלת הודעה רשמית”.

כמו שאמרנו, ברגע שהבינו במשטרה שזה אבא גרוש שהתאבד, כל השוטרים שחיפשו אותו, איבדו כל ענין בו.

כל היודע מי הגרושה הזונה שגרמה להתאבדות הזו, שזה בעצם רצח בכלים פמיניסטים, מוזמן לכתוב לעדנה [email protected].

עו”ד רז חג’אג’ – המלצה על עורך דין שאחרי יעוץ אצלו הלקוחות שלו מתאבדים….

אלון זק היה קיבל יעוץ מעו”ד רז חג’אג’.  אלון קיבל הצעת מחיר לביטול עיקולי הוצל”פ ולכן היעוץ לא התגבש לייצוג בפועל.  זה עו”ד פצצה טילים.  מאוד מומלץ למי שרוצה להתאבד.  יש קבלות.  אחד כבר התאבד אצלו.

 

 

עוד רז חג'אג' מי רוצה להיות מיוצג אצל עורך דין שהלקוחות שלו מתאבדים
עו”ד רז חג’אג’ מי רוצה להיות מיוצג אצל עורך דין שהלקוחות שלו מתאבדים????

 

מירה דהן השופטת האחראית על מחוז המוות

בתמונה מירה דהן סגנית הנשיאה האחראית על בתי משפט למשפחה בתל אביב שתחת סמכותה אלון זק התאבד.  מירה דהן מקבלת אורגזמה בזה הרע מהידיעה המטלטלת:  גבר גרוש אחד פחות במחוז תל אביב.  הידד למהפכה הפמיניסטית!!!!!

רוצים למות????  עכשיו יש כתובת.  הצלחה מובטחת.  אפשר להזמין מראש בחברא קדישא דרך מירה דהן.  10% הנחה על מצבה בהזמנה מראש.

 

מירה דהן פרציפלוחה פמינאצית ששוקדת על קרמטוריום לגברים גרושים
מירה דהן פרציפלוחה פמינאצית ששוקדת על קרמטוריום לגברים גרושים

 

בתמונה למטה:  אורן אליעז שופט זוטר שידוע באיכויותיו הפמיניסטית.  אצלו חברא קדישא מציעה 20% הנחה על מצבה לגברים הגרושים.

 

אורן אליעז שופט משפחה שוקד על הקמת קרמטוריום לגברים גרושים באולמו
אורן אליעז שופט משפחה שוקד על הקמת קרמטוריום לגברים גרושים באולמו

 

Views: 67

10 Comments

  1. תגידי מה נסגר איתך עדנה? אני מעולם לא ייצגתי את אלון זק ז״ל וגם לא הכרתי אותו. תמחקי מיד את התמונה שלי ושל אשתי ואת הפרסום השקרי הזה. את עושה עוול לאדם הלא נכון.
    הערת מערכת:
    הנושא בבדיקה. נמסר לנו כך: “הבחור לא מדייק… רז חגג נתן ייעוץ משפטי לאלון. והיה ברקע כל הזמן. אכן לא ייצג. אך בהחלט העניק לו את היעוץ המשפטי. הוא אגב היה גם זה שדיווח לעולם על ההתאבדות של אלון. על הדרך תשאלי אותו כמה דרש מאלון המעוקל עד הצוואר עבור ייצוג בפועל”.

    זה נכון או לא?
    אנא ממך, שלח מידע מה באמת קרה שם אפילו בעילום שם אל [email protected]

  2. שיקברו אותו בנתיים בקבר זמני מה הולך פה אין רב למשטרה ???

  3. “אלון הגיע לישראל כי אבא שלו עשה עליה בגלל שהתחתן עם פרחה מרוקאית. אלון הקים עמותה לתרום לכושים נזקקים באפריקה 25,000 זוגות אופניים Bicycles For Humanity.” .

    אכן, גברים זרים רבים נפלו בפח כשפריחה ישראלית פתחה להם רגליים. רבים מהם תמימים ולא מבינים ש”אין צורך בפרה בבית בשביל לשתות חלב”.

    גברים, אל תסתנוורו מאישה- פח שחורדינית שפותחת רגליים ויודעת לתת סקס טוב , זה יעלה לכם ביוקר !

    Men, don’t be blinded by a sleazyIsraeli bimbo , who opens her legs and knows how to give good sex, it will cost you heavily

  4. מה זאת בחירת המילים העלובה הזאת? ניסוח מזעזע שלא מכבד לא את אלון ז״ל ולא את משפחתו וילדיו, פשוט גועל אין מילה אחרת.

  5. רמה נמוכה של התבטאות גם אם יש בה אמת, שנאת אדם ובפרט שנאת נשים נוטפת פה. לא שבטח אכפת למי שכתב את זה. הרי הוא צודק בכל. מבינה שיש לכותב שיגעון גדלות ופוסט טראומה מורכבת, לך תטפל בעצמך במקום להפיץ שנאה ולהנציח את מה שרע.

  6. את בהמה דוחה ומגעילה והלוואי שכל הקרובים שלך יתאבדו וישאירו את התיק אצלך, בזיון! שפה רדודה צריך לפסול אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *