EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

התאבד אב גרוש אייל זיידנר בעלה לשעבר של עו”ד דליה שאול זיידנר שנקטה בניכור הורי, תלונות שווא ורוששה אותו במזונות על ילדים מנותקים ממנו. זהו “רצח של גבר בכלים משפטיים פמינסטים”

בימי הקורונה כאשר כולם מסוגרים בביתם, יום ב’ 14.4.2020 קם בבוקר אבא גרוש וירד אל הקבר. התאבד. הגרוש אייל זיידנר Eyal Seidner היה בעלה של עורכת דין דליה שאול זיינדר, Dalia Shaul אשר מציגה עצמה כמתמחה בתיקי נוער, מגשרת בגירושין וכמאמנת נשים להעצמה פמיניסטית. הגרושה דליה זיידנר (כיום עו”ד דליה שאול) הפליאה בו את כל מכות מצריים: תלונות שווא על ימין ועל שמאל, ניכור הורי משלושת ילדיו, ורדפה אותו עד חורמה בהוצאה לפועל עם מזונות מופקעים שהוא לא יכול היה לעמוד בהם.

דליה שאול הוציאה לו צווי מעצר בהוצאה לפועל, וסיפרה לכל העולם שהוא היה איש אלים, שהילדים לא רוצים לראות אותו ושהוא לא משלם מזונות.

את כל התרגילים האלה דליה שאול זיידנר למדה מהחברות הכי טובות שלה בובה לוי Buba Levi (בובה לוי הקול הנשי) וגלית שאול (הלביאות, “הקול הנשי”). כן… הקול הנשי הוא קול שמבשר רק מוות, יתמות, הרס וחורבן.

 

 

המנוח אייל זיידנר

אייל זיידנר, ז”ל היה זחוח. בפייסבוק שלו הוא כתב לאבות הגרושים “תצאו מהאגו. צריך להבין את הנשים ולבוא לקראתן“. זה שלא היה לא אגו, לא עזר לו. למזלו לפני 5 שנים פגש אישה נפלאה שאפפה אותו בהמון אהבה, ושכנעה אותו שהיקום עושה טוב למי שמתנהג טוב.

כך בעודו מאמין ב”הוליזם” וב”עשיית הטוב” הוא אכל רק מרורים מהגרושה הממורמרת. צהלולי שימחתה על ההתאבדות של בעלה לשעבר נשמעו בכל רמת גן וגבעתיים.

ראו פוסט שאייל כתב במלוכדים חודש לפני התאבדותו:

בתמונה: נטע מרום מגנזי באת כוחו של אייל זיידנר שחשפה את הניכור ההורי

באת כוחו עו”ד נטע מרום הספידה אותו בפייסבוק שלה:

 

היום התבשרתי בבשורה קשה מנשוא שלקוח שלי, אבא גרוש, שם קץ לחייו. ולא בגלל הקורונה ולא בגלל הלחצים שהיו סביבו…הוא בחר לסיים את חייו לאחר שסבל מניכור הורי. 4 שנים של מאבק משפטי, שבו הוא נלחם על ילדיו בעוד גרושתו עשתה כל שביכולתה לנתק אותו מהם… ולמה??? כי זו הדרך היחידה שיכלה לנקום בו, על רצונו להתגרש ולהמשיך בחייו. ניכור הורי משמעותו ניתוק והתנכרות מצד הילדים לאחד ההורים. אני מצרה וכאובה שלקוח שלי הלך לעולמו בנסיבות טרגיות כאלו, ושבחר לוותר על החיים והרים ידיים. אני פונה אליכם, הורים, אנא ממכם, חוסו על נפשם של ילדיכם. שנאה כלפי בן הזוג, עזה ככל שתהיה, אינה מצדיקה עירוב הילדים בסכסוכים שביניכם. אשמח שתשתפו ותעבירו את המסר…”

“אייל היה אדם טוב לב שנלחם במשך 4 שנים להפגש עם ילדיו לקבל מהם מעט הערכה ואהבה אך לא זכה לכך… אייל הרים ידיים ושקע בכאב עצום בגלל הנתק מילדיו. כואב כל כך שמערכת המשפט, פקידות הסעד, מרכז הקשר, פסיכולוגים ומומחים היו אטומים לצעקתו ואפשרו לו להרים ידיים ולוותר על החיים. אנחנו נצעק את צעקתו האחרונה ומתחננים להורים גרושים להפסיק לערב את הילדים בסכסוך ביניהם. ילדים הם לא כלי לנקמה!!!! כולי תקווה שזה יהיה המקרה האחרון שהורה מתייאש מהחיים בגלל ניכור הורי”.

בתמונה: דליה שאול זיידנר רצחה את בעלה בכלי נשק פמיניסטים

אבל מתברר שזה לא היה רק מקרה של ניכור הורי. זה היה יותר מזה. גרושתו הממורמרת רצה למשטרה בכל הזדמנות והגישה נגדו תלונות שווא. הפרקליטות אף פתחה נגדו בספטמבר 2017 בבית משפט השלום בת”א, תיק 26407-09-17. כפי שניתן לראות הוא פנה אל השופט ירון גת וביקש שמשטרת ישראל תמציא לידיו 3 תלונות שווא שנסגרו כדי שהוא יוכל להוכיח שגרושתו מתלוננת סתם על דברים פעוטים מתוך נקמנות כדי להציק לו ולהטריד אותו. למזלו השופט ירון גת קיבל את הבקשה. הנה הטקסט:

8174-03/18 בעח     24/04/2018

בעח 8174-03/18 אייל זיידנר נ’ משטרת ישראל / מדור תביעות פלילי ת”א

בית משפט השלום בתל אביב – יפו

בע”ח 8174-03-18 זיידנר נ’ משטרת ישראל / מדור תביעות פלילי ת”א

לפני כבוד השופט ירון גת

המבקש: אייל זיידנר
באמצעות ב”כ עו”ד סרוגוביץ’

נגד

המשיבה:
משטרת ישראל / מדור תביעות פלילי ת”א
באמצעות עו”ד רייזמן

החלטה

לפני בקשה לפי סעיף 74(ב) לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], התשמ”ב-1982, במסגרתה מבקש המבקש לקבל את חומר החקירה משלושה תיקים סגורים שנפתחו כנגדו בעקבות תלונת המתלוננת, ונסגרו בעילה של חוסר עניין לציבור. בכל שלושת התיקים המבקש הוא החשוד והמתלוננת היא אותה המתלוננת שבתיק העיקרי דנן.
כתב האישום בתיק העיקרי דנן מייחס למבקש עבירה של איומים כנגד המתלוננת, שהיא גרושתו.

לטענת המבקש מדובר בחומרי חקירה רלוונטיים מכיוון שהם יכולים לסייע בידיו הן כדי להוכיח דפוס פעולה של המתלוננת כנגדו, במסגרתו היא נוהגת להגיש נגדו תלונות סרק בעניינים פעוטים, כחלק מסכסוך הגירושין ביניהם ומתוך יצר נקמנות, ועניין זה יתרום להוכחת הפרשנות שיש לייחס לדברים שלכאורה אמר המבקש באירוע דנן, והן כדי לתקוף את מהימנות המתלוננת. עוד מציין המבקש כי ממילא מדובר בחומר שהוא זכאי לקבלו מכוח מקורות אחרים בדין, בהיותו החשוד בתיקים המדוברים, וכי לא יכולה להיות למתלוננת ציפייה לפרטיות בתיקים אלו שכן כוונתה בעת הגשת התלונות הייתה שיוגש כתב אישום כנגד המבקש, דבר הכרוך בחשיפת כל החומר בפני. המשיבה מתנגדת לבקשה. לטענתה החומר המבוקש אינו רלוונטי לאישום דנן, במיוחד מאחר שבמקרה דנן ישנו עד תביעה מרכזי ניטראלי שהיה עד לאיומים, ועל כן החומר המבוקש,
הנוגע לעדות המתלוננת, אינו רלוונטי לענייננו. בנוסף טוענת המשיבה כי מסירת החומר המבוקש תפגע בפרטיות המתלוננת.

בדיון שנערך בבקשה הסתבר שהמשיבה לא הביאה עימה את התיקים המדוברים, ולפיכך סוכם כי המשיבה תעביר את התיקים לעיוני בלשכתי ולאחר שאעיין בהם, וככל שאסבור שאין עוד צורך בדיון נוסף, אתן החלטה.
ב”כ המשיבה, עו”ד רייזמן , העביר אתמול, ה-23.4.18, את התיקים המדוברים לעיוני. לאחר עיון בתיקים לא מצאתי שיש צורך בקיום דיון נוסף, ועל כן, כפי שהוסכם על ידי הצדדים, אתן החלטה בבקשה.

לאחר שבחנתי את טענות הצדדים ועיינתי בתיקים המבוקשים, ובשים לב להלכה הפסוקה בנושא, סבורני כי דין הבקשה להתקבל.

אכן, מוסכם על הצדדים כי ישנו בתיק דנן עד תביעה מרכזי ניטראלי שהיה עד לאיומים לכאורה. כמו כן, מוסכם כי הגם שהתיקים המבוקשים קשורים לסכסוך בין המבקש למתלוננת אין הם נוגעים ישירות לאירוע נושא התיק דנן. על כן, מובן כי החומר המבוקש אינו נוגע לליבת האישום בתיק דנן ותרומתו הפוטנציאלית להגנה היא מוגבלת.
עם זאת, פסיקת בית המשפט העליון הגדירה את המונח “חומר חקירה” באופן רחב, כך שהוא משתרע גם על חומרים הנוגעים לאישום אף אם אינם נוגעים לליבת האישום, וכן על חומרים שיש להם תרומה פוטנציאלית ממשית להגנה, גם אם כוחה של תרומה זו מוגבל.
עיון בתיקים המבוקשים, על רקע טענות ההגנה, מעלה כי החומר הכלול בהם נוגע לאישום ויש בו פוטנציאל לתרומה ממשית להגנה. החומר הכלול בתיקים המבוקשים שופך אור מסוים על מערכת היחסים בין המבקש לבין המתלוננת ועל התייחסות המתלוננת למעשים שונים של המבקש ועל פעולותיה בעקבות מעשים אלו, ועל כן יש בו נגיעה לאישום במובן הרחב. כמו כן לא מן הנמנע כי החומר יוכל לתרום להגנה להוכחת טענותיה באשר לאופן בו יש לפרש את התנהגות המבקש באירוע דנן ואת התייחסותה של המתלוננת להתנהגות זו, ולכך יש חשיבות, ולו במישור העונשי.
בנסיבות האמורות, ובשים לב לכך שמידת הפגיעה בפרטיות המתלוננת במסירת החומר המבוקש היא מצומצמת, נוכח זכאותו של המבקש לקבל את החומר מכוח מקורות אחרים בדין ונוכח הבנתה של המתלוננת שהחומרים היו נמסרים לעיון המבקש אילו היה מוגש כתב אישום באותם תיקים, תוצאה אליה שאפה – סבורני, כי יש מקום להיעתר לבקשה.

סוף דבר – הבקשה מתקבלת, והמשיבה תעביר לעיון המבקש את חומרי החקירה מהתיקים המבוקשים, למעט תרשומות פנימיות ומסמכים שאינם בגדר חומר חקירה, וזאת בתוך 14 ימים מהיום.

נציג המבקשת יתייצב בלשכתי על מנת לקחת בחזרה את התיקים שהועברו לעיוני, וישיבם להמשך טיפול עו”ד רייזמן
המזכירות תשלח החלטה זו לצדדים
ניתנה היום, ט’ אייר תשע”ח, 24 אפריל 2018, בהעדר הצדדים.

https://datacheck.co.il/PsakDin.asp?id=1148743&fbclid=IwAR2rhsUEttJfhbbEoXGVUNbF0zsmoDnNZuCoQhtsnoYZ43lD6p8O8M9B53c

חשוב לציין שהמנוח הצטרף לקבוצת האבוות הגרושים בפייסבוק “מלוכדים”. מי שמצטרף לקבוצה זו חזקה עליו שהוא מי שגרושתו דופקת אוו עד העצם באמצעות כל הכלים המשפטיים והפמיניסטיים הזמינים לה לחיסול הגבר. הנה כמה מההתבטאויות של זיידנר, ז”ל שם בתאריך 28/3/2020

אסמכתא: https://m.facebook.com/groups/1521254931294788/permalink/2923941344359466/

 

בתמונה עו”ד דליה שאול זיידנר. אפילו כסף לתיקון השיניים הרקובות שלה אין לה, אבל לשים 20,00 ש”ח אגרה לתבוע 83 גולשים יש לה? מסכן זיינדר אם אלה השיניים שהיו נושכות לו בבולבול…. לטענתה היא עושה גישור לזוגות בגירושין. כידוע, אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל איזה גבר יהיה מעונין לעשות אצל הגברת הזו גישור, כאשר היא עצמה לא מסוגלת להגיע לעמק השווה עם הגרוש שלה 6 שנים אחרי הגירושין, והתוצאה היא שהיא עולצת ושמחה והוא נאכל ע”י תולעים בקבר?

בעברה עבדה הגברת דליה שאול זיידנר במכללת אריאל, שם היתה מעורבת בפרשה פלילית של זיוף, מירמה וגניבה של 4.7 מיליון שקל מכספי המכללה. חברתה נחמה מילר גנבה מעל 1,200 צ’קים שרשמה לפקודתה ולמשפחתה, תוך זיוף חתימת מורשים ונתוני מחשב. נחמה ביקשה מדליה להסתיר את דבר אי ההתאמות שגילתה ברישומי ששה צ’קים. בין היתר הציעה לה מתנות, וכן לפתוח עימה חנות ברמת-גן בה תשקיע נחמה מילר את מלוא סכום ההשקעה הכספית הנדרש ואילו דליה זיידנר תנהל את החנות. כאשר הודיעה לה זיידנר כי היא אינה יכולה להעלים עיין הבטיחה לה הנאשמת מילר שאם תעזור לה היא “תדאג לה” ונתנה לה במתנה שעון וטבעת.

האמת??? לא חראם על אייל זיידנר שהיה צריך לזיין כזה כיעור בזמן נשיואיו???? זו דליה שאול זיידנר

הזונה הזו דליה שאול זיידנר עובדת אצל עו”ד ורדה ברכה שטיינברג ממודיעין כעובדת זוטר בשכר של 4,000 ש”ח לחודש. ורדה שטיינברג יעצה לה איך לדפוק את המנוח אייל זיידנר.

 

ורדה ברכה שטיינברג עורכת דין צולעת וקמצנית סוחטת לקוחות רווחה
ורדה ברכה שטיינברג עורכת דין צולעת וקמצנית סוחטת לקוחות רווחה

השופט שדפק את אייל זיידנר הוא יהורם שקד:

יהורם שקד השופט הצלופל שרוקד לפי החליל הפמיניסטי

ובהוצאה לפועל הרשמת הנבלה לורן אקוקה פשוט עשתה שמות באייל זיידנר. לורן אקוקה יש עליה שובל של גברים גרושים שהתאבדו בגללה או מתו ברעב.

 

לורן אקוקה חושפת ציצי של מנגלה ב 2007
לורן אקוקה חושפת ציצי של מנגלה ב 2007

בעמותת “מלוכדים” נכתב: אייל זיידנר ז”ל שם קץ לחייו. לרוב אנחנו נמנעים מלפרסם על מקרי ההתאבדות הרבים שאנו שומעים עליהם כי קשה לקשר את סיבת ההתאבדות לסכסוך הגירושים. הפעם, מספר מקורות יודעי דבר אישרו בפניי שאייל נפל קורבן לסיכסוך קשה שכלל ניכור הורי והרס כלכלי. ליבנו כואב וזועק עבור שלושת ילדיו של אייל שיגדלו ללא אבא כל חייהם ואתם יודעים בגלל מי… נקווה שיהיו חזקים ולא יתיישרו עם הסטטיסטיקה של המחקרים על ילדים הגדלים ללא דמות אב. עמותת מלוכדים.

כל זה מתאפשר בגלל מדיניות האפרטהייד המגדרי נגד גברים בישראל, אשר מוכתבת ע”י כל שופטי בית המשפט העליון. מבחינתם גבר גרוש הוא המיץ של הזבל, יש לרסק אותו לרושש אותו, למעוך אותו, להוביל אותו אל הקבר, ואח”כ להאשים אותו בהתאבדות ולשלם לגרושה העולצת קצבת שארים. רק בישראל.

בתמונה המנוח עם ילדיו ב 12/9/2016 – אין לו בפייסבוק תמונות עדכניות יותר. הגברת הסיתה את הילדים נגדו.

 

ותמונה זו בפייסבוק מתוארכת ל 22/9/2015

 

עדכון 2023

מתת פלסנר מעסיקה את הרוצחת דליה שאול זיידנר שרצחה את בעלה

מתת פלסנר מעסיקה את הרוצחת דליה שאול זיידנר שרצחה את בעלה
מתת פלסנר מעסיקה את הרוצחת דליה שאול זיידנר שרצחה את בעלה

 

Views: 66

56 Comments

  1. פינגבאק: שדולת הנשים מתנערת מעו"ד רותם אלוני דויודוב שאונסת את הלקוחות שלה - מקבלת בונוסים מהצד מהגברים
  2. מספיק לראות את הפרצוף שלה-מרשעת.יש לה עבר פלילי,איך בית משפט הניח למצב כזה?! מוצאה ברור.איך הוא בכלל התחתן עם עולם תחתון כזה..

  3. זה תלוי בנו.רק בנו.הגברים.אם לא מפרגן ונגן..הנקבות חולות הנפש ימשיכו לנצח

  4. מדהים לשמוע תגובתך…
    מקווה שבאמת נשים וגברים יפנימו.שאין מנצח במלחמות ולא שווה להגיע למלחמה.בדרך שלום ויתור ירוויחו כולם.במיוחד הילדים והם עצמם

  5. צודקת..תמיד אני שואל מחדש..למה גבר מתאבד בגלל “רציחתו” עי גרושתו.קשה להוכיח קשר בן שניהם?
    שחלילה גבר רוצח נגד רצונו את גרושתו שלרוב מביאה אותו לידי זה אז כל הזונות עומדות על ארבע ועושות את הבעל רוצח וכל התיאורים שיש להם במוח…חלילה איני מצדיק שום רצח בנושא.אך למה תמיד מעודדות את הנקבות למאמר ולרצוח בפה את הגבר.הם אינן צריכות לפגוע פיסית כדי לחסל גבר.הלשון של הנקבה חדה יותר מכל כלי פיזי…כואב לי על הגברים שהגיעו לרגע שבגלל הנקבה שלהם לא יכלו להיות חזקים אפילו למען ילדיהם..לנסות לראות את ילדיהם ולהיות חזקים…זהו כוח הנקבות המחוברות לא רק עי נקבות חזקות אלא גם עי גברים צמיאי פרסום שנותנים לנקבות יד.עד שבעצמם נופלים ואינם פוצים פה.כי איך הם יכולים להתהפך?לנקבה אין בעיה להתהפך או להכחיש שאמרה משהו אחר.או היכולת לשקר בקלות ראש…כי אנחנו הגברים אשמים שלא מתלכדים כמו הנקבות כדי שנהיה חזקים בדעת חרום.הלעג של גבר על גבר גורמת להחלשותו..נקבות שונאות אחת את השניה ממיליון סיבות והן כמו לביאות בהגנה עצמית.אך מול הגבר הן מתועדות ומצליחות להתיש ואף לרצוח את הגבר תרתי משמע…
    מלאך חלש.מקווה שתמצא מנוחה מלמעלה..
    ת.נ.צ.ב.ה אומן ואומן

  6. גם אני עובר בימים האלה בדיוק את אותו הדבר. מעל 4 שנים לא ראיתי תילדים בגלל שהיא משקרת וגורמת לניכור . הבעייה שלה שאני חזק בלב ובנפש ולא נופל.

  7. כתבה יפה. מקרה מצער והנסיבות מזעזעות. יהיה זכרו ברוך. יש לשתף ולהעלות את המודעות ואולי במקביל לפתוח קבוצות תמיכה או טיפול לנשים הממורמרות בכדי שיבינו את גודל המעשה שלהן ואולי כך נמזער את הנזקים שילוו הילדים וכמובן נמנע את המקרה הבא.

  8. בבית הספר יקראו לאמא של הילדים רוצחת ,על זה יגדלו הילדים שלה. מקווה שהם יבואו בחשבון איתה בבגרותם.

  9. אמא נורמטיבית לכאורה רוצה יותר מכל שילדיה יהיו מאושרים ומקדישה לכך את כל משאביה כפי שניחנה בהבנתם. חבל על הילדים שנולדים לאמהות עלובות נפש שלא הפרידו את גועל החיים שנפל עליהן והעבירו את זה לילדים. הילדים שהם של אלהים – שהם התקווה של העולם. איך אמאהות מרושעות פסיכופטיות עם מחלות נפש מקבלות רישיון לגדל ילדים. . איפה מוסדות הרווחה האטומות. העיוורות שמשחקות את המבחן של טובת הילדים ואין להן את יכולת התפיסה של המקרה שהן אמורות לטפל בו במקצועיות ידע ואחריות. – . ותפילה לילדים שיתרחקו מאמא כזאת – שאמורה לקבל טיפול – מהר ככל האפשר. משורש רקוב כל כך. בואו נראה עובדת סוציאלית אחת שתלחם בהצלת הילדים שיגדלו במשפחה חיובית ותורמת. יש כזאת? הרי טובת הילדים- זאת הסיסמא שלכן. ואיפה בתי המשפט שלא דורשים בדיקת שפיות התנהגות של האם?????? לאור החומר המוגש בפניהם?? ?? אין להם דעות? חוות דעת? התרשמות? אחריות? המלצות??????

  10. מיסכן כמה חבל לצערנו .המדינה הזו תמיד לטובת האישה ..הם אחרי גירושים נהפכות לשטן ומטרה אחת איך להרוס ובלי לחשוב על הילדים .הגיע הזמן להתעורר ..ואני מקווה שהיא תשלם על זה בצורה אחרת ?

  11. אני מאמינה בקארמה. אנחנו חיים בעידן המדיה. הילדים שלו יגדלו ויגלו את האמת. לא מקנאה באימא שלהם וביחס שהיא תקבל מהילדים שלה לעט זקנה…..

  12. לקרוא ולהתמלא בעצבים אחרי כאב
    אישה שטן מנוולת היא וכל הנשים שרודפות את הגרושים
    אני לא מרחם עליהם
    מבחינתי אישה היא כמו שטיח
    כמה שמרביצים בה במקל ככה היא תהיה יותר נקייה
    חבל שדילם מחיר כזה בן למשפחה למופת בעל ערכים וחינוך
    במקרים כאלה יש להבין שעדיף לקחת את חייה
    בלי ייסורי מצפון

  13. נורא! ממש נורא!
    מערכות המשפט חייבות להתעורר ולא להתעלל בגברים גרושים!
    אסור להאמין לאשה בצורה סוחפת, כי יש נשים שיותר גרועות מהמיץ של הזבל.
    גרושה שמביאה את הגרוש שלה לידי התאבדות – היא פשוט רוצחת!

  14. עצוב לשמוע שיש אנשים גרושים שנכנסים את התסכול שלהם לילדים וגורמים להם להתנכר להורה השני ,אם מתגרשים לא חייב להרוס את חייו של הגרוש ,לרושש אותו ולנתק אותו מילדיו.
    אם אכן עשית כזו מניפולציה גורמת לבן אדם להתאבד את אישה שפלה ולא אנושית ומקווה שילדייך יבואו איתך בחשבון בהמשך הדף.

  15. אני חייבת לדבר איתך בנושא אחר שקשור לשופט .
    אני לא יודעת אם את הכתובת .
    אבל …אני לא יודעת למי לפנות
    0559476900

  16. עצוב מאוד מכרים את הבעיה אכזריות הו עשה טעות אלו החלית להתאבת על מה שגרמה לו קח אותה אתך לקבר לא לבד

  17. המדינה נתנה לאשה כח לרצוח את הגבר,
    המדינה פטרה את האשה מלתת את הדין על עדות שקר.חוקי המדינה רצחו את נפשו,נישאר רק להתאבד כי אין מצוא

  18. ממש הצוב יש נשים חלאות ועם גרמה לניכור הורי שתחייה ביסורים אמן לא מגיע לאף אבא לעבור כזה דבר

  19. עצוב מאד שוותר על חייו
    הגיעה הזמן שגם המשטרה תעשה הפכנה מקצועית תערב עובדים סוציאליים פסיכולוגים בתוך המשטרה שהיו חוקרים וידעו מייד שמגיעה פרודה או אישה בהליכים לא מרוצה להתנקם בבעל והילדים חייב להיות לזה סוף לשגה במצב כזה מיד תשלח הגברת לבדיקה פסיכיאטרית במקביל בדיקה גרפולוגיה משפטית שתחסוף העם דוברת אמת גם עם זה נוגד את רצונה מאמין שהתלונות ירידות ב90% במקביל צריך להקים מחאה על ההתאבדות הזאת די נמאס שבית המשפט והמשטרה נותן גיבוי לנשים נקמניות שבעצם פוגעות בהוה ועתיד של הילדים !!!!
    לגבי הדרושה הספציפית הזאת אני דורש מלשכת עורכי הדין להשהות לה את הרישיון לעריכת דין עד לבירור מעמיק בסיסת ההתאבדות של הגאוש שלה בעז”ה יהי זכרו ברוך

  20. אני לא מכירה טף אחד מהדמויות, ולא ברור לי למה זה משך את עיני. קראתי את המאמר וכואב לי הלב על כולם בעיקר על הילדים!! שגם לא יזכו עכשיו לעשות מול אביהם תיקון.
    צר לי על הבחור ז״ל ומקווה שהנשמה שלו תעשה תיקון בפעם הבאה שתבוא.
    דבר אחד לא ברור לי ההקשר ליחסיו עם הילדים – האם ייתכן ובאמת גם מערכת המשפט גם העו״דים גם פקידות הסעד גם השופטים – כולם עיוורים? האם כך הדבר? 4 שנים שלא ראה את ילדיו ? האם יכול להיות מצב כזה במדינת ישראל? גם לא תחת פיקוח? נשמע לי תמוהה.

  21. מעורר גועל, איזו רשעות יש באישה הזאת, שברור שהדבר היחידי שמעניין אותה זה יצר הנקמנות,יש אלוהים למעלה שרואה הכל וישלם לה עפ”י. המגיע לה, מכשפה

  22. הילדים יגדלו ויבינו מה אמא שלהם עשתה, לא משנה מה הנירטיב שתאכיל אותם. יבוא יום והיא תצטער על הכל ותשלם על הכל.

  23. לבי אם הגרוש אני מבין אותו גם אני עברתי נכור הורי ותלונות שוה האומנם בחות המאיש הזה אבל אני מבין אותו יהי זיכרו ברוך

  24. מי שצוהל בשמחה למותו של האחר. יבוא יומו במהרה. היא מכשפה מפחידה. רחמים עליה, כאשר תצטרך לתת הסבר לילדים בגיל מבוגר. ה” יעשה את הדין איתה

  25. בושה לך מדינת ישראל אשר נותנת יד עם עורכי דין או עורכות דין לנשים כוח ומספרות לנשים שטויות לראש כי אם הגברים יתגרשו מעשיהם הם יהיה מרוששים
    מזל שיש את הקדוש ברוך הוא וכל העושה רע בא אליו כפליים

  26. עם גבר מגיע למצב כזה .המסקנה העיקרית שאפשר להסיק זה שעתיד העולם תלוי בנשים .והדבר שהוא הכי עצוב לי כאשה זה שאנחנו הנשים משתמשות בכוח שלנו למטרות שמזיקות לכל האנושות .מקווה שנתעור ונבין שעתיד העולם תלוי אך ורק באנו .מקווה שאנחנו הנשים נדאג וניבנה מציאות טובה עבור הילדים שלנו ועבור כל באי עולם

  27. השנאה הכי גדולה של מאו אלפי אבות גרושים זה להוצאה לפועל.מאות אלפי אבות מסכנים שאין להם ממה לשלם והגרוות חוגגות.לעולם לא נתרום למדינה.רק נקח.יושבות שם נשים מנוולות נוטפות שנאה לגכרים.

  28. גועל נפש צריך להוכיח שהתאבד בגללה ולתבוע אותה
    נמאס שנשים מתעללות כך בגברים כנקמה בושה לנשים מדברת כאשה

  29. אני מאוד מקווה שעכשיו את יושנת טוב בלילה.
    או יותר נכון, שיש לך סיוטים בלילה, אבל כל לילה.
    כי מה שעשית, ירדוף.אותך כל חייך..
    ניכור הורי, זה הדבר הכי גרוע, מגעיל, לא אנושי ודוחה שיש.
    ואת כעורכת דין שצריכה לתת הגנה, אנושיות, ולשמור על צלם אנוש, כשלת בתפקידך.
    שחייך, כך אני מקווה יהיו אפלים כמו שבאפלת על בן זוגך.
    ככה … לא…. מתנהגים!!!!

  30. אם זה נכון זה גרוע מאוד והגיע הזמן שידאגו גם לגבר ושלא יעשו אותו שהוא פרעה

  31. מצער ביותר. צריך למצוא דרך לצמצם את התופעה המכוערת של ניכור הורי. ולחייב גרושה להראות לאב את הילדים. מזעזע

  32. אישה מושחטת רעה ומכוערת מבפנים ומבחוץ.
    אני רק יכול לקוות שאנשים קוראים את זה ולא יקחו אחת כזאת לא לגישור ולא לשום עבודה אחרת.
    אישה שצריך להיות מוטבע לה אות קין על המצח.

  33. מצרה על כתבה שמקיזה את דמה של האשה. לא כל גבר שזועק לניכור הורי, אכן סובל מניכור. חלק לא מבוטל מגברים גרושים מתנערים מכל מחויבות כלפי ילדיהם. רגשית, כלכלית ועוד…. הם נוטשים את הילדים בחוסר אכפתיות ועסוקים רק במלחמות בבתי משפט להכפשת והתשת האם שמתמודדת לבד ים גידול הילדים.
    ועל זה נאמר “הרצחת וגם ירשת”.
    מביעה את תנחומי הכנים למשפחתו של המנוח, אך כתבה כזאת שמקבלת ‘במה”, משיגה ויוצרת את ההפך.
    תחשבו על זה

  34. אסור לשתוק, חובםה לפרסם את כל המקרים הללו בכל רשת חברתית, ולא רק ברשתות של הגברים הגרושים והמנוכרים, כי כדאי שכולם ידעו כמה רוע יש בצד הנשי . גרושתו של המנוח מכוערת בכל המובנים. פשוט מזעזעת רמת הרוע, כולי תקווה שיום אחד הילדים יגרמו לה לשלם את המחיר במלואו.

  35. לצערי הרב מכיר את העניין מקרוב ממש
    כי גם אני סובל מגרושתי והמדינה/ בתי המשפט באותו הדבר .אבל ההבדל הקטן ביננו שאני לא מתייחס לכלום . וחי את החיי כמו שאני רוצה ומי שרוצה לדעת איך נותנים לגרושות ומדינה לאכול את הלב שלהם מוזמן לפנות אלי בכל רגע ובכל שעה .
    והכל לפי החוק

  36. כתבה מצוינת וכל כך נכונה… מכירה אותו אישית.
    כל כך חבל שנקמה של אישה אחת יכולה להרוג בן אדם.. וכל זה בחסות המדינה שנותנת לזה יד..
    לא חבל שילדים יגדלו בלי אבא…אין לך רחמים כלפי הילדים שלך… איזה מן אמא עושה דבר כזה

  37. כתבה מצוינת וכל כך נכונה… מכירה אותו אישית.
    כל כך חבל שנקמה של אישה אחת יכולה להרוג בן אדם.. וכל זה בחסות המדינה שנותנת לזה יד..
    לא חבל שילדים יגדלו בלי אבא…אין לך רחמים כלפי הילדים שלך… איזה מן אמא עושה דבר כזה

  38. אני בהלם מוחלט!
    כואב לי וחבל שלא זיהו את מצוקתו
    ואת פניה השחורים של גרושתו
    אני בטוחה
    שהיא תשלם את הדין
    היקום לא יסלח לה ולא יוותר

  39. מתי זה יפתח מהדורות חדשות .
    המערכת אטומה נשים מתלוננות שווא על גברים זה דבר שבשגרה וכנשים אנו חייבות לשים תופעה מכוערת זו לתקופות אפלות .
    170 גברים מתאבדים בשנה מתלוננות שווא
    והענישה מגוחחת

  40. מאחלת לה מוות מיידי בהקדם זונה מכוערת איך גבר יכול לגעת בך איך גם שיא הכיעור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *