EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

סוהרת שהזדיינה עם מחבלים בשב”ס עדן ניר וידאו 2020 “הפסקת שירות סוהרות זה הדרת נשים” הסנגור יאיר אוחיון “בסה”כ מימשה פנטזיה”

עדן ניר סוהרת לוהט מימשה פנטזיות מיניות לאסירי שבס בטחוניים 2020

הפרסומים על סוהרות שבאות במגע עם מחבלים מעוררים בכם חמלה לסוהרות ה”מסכנות”???? חכו עד שתראו את הוידאו של עדן ניר, סוהרת שב”ס שבשנת 2020 התאהבה במחבל פלסטיני ועברה לגור איתו במזרח ירושלים….  התמונות מדברות בעד עצמן.  אלה לא נשים “מסכנות” ואף אחד לא סירסר בהן, והן יודעות טוב מאוד מה הן רוצות להשיג בחיים.

סוכות 2023.  פורסם ש 6 סוהרות הזדיינו עם אסיר בטחוני בכלא דמון, ואחת מהן נעצרה. היא סיפקה לו טלפון שיוכל לשלוח לה מסרים של אהבה וערגה מינית.  היא מיוצגת ע”י עו”ד יאיר אוחיון.

פורסם גם שהשר איתמר בן גביר הזדעזע והורה להפסיק את שירות החיילות סוהרות בשב”ס באגפים הביטחוניים.  28/9/2023.

בתמונה:  סוהרת שנתפסה לפני 3 שנים (2020) מזדיינת עם מחבלים בתשלום, עדן ניר בכלא צלמון.

הבהרה:  זו לא הסוהרת מ 2023 שנעצרה עכשיו. ב 2022 היה עוד סוהרת בשם נועה ברששת מכלא מגידו.  מי שחשף את נועה ברששת בשמה המלא, תמונותיה והפרופיל פייסבוק שלה היה האיש והאגדה דניאל עמרם.

 

עדן ניר סוהרת לוהט מימשה פנטזיות מיניות לאסירי שבס בטחוניים 2020
עדן ניר סוהרת לוהט מימשה פנטזיות מיניות לאסירי שבס בטחוניים 2020

 

עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 2 2020
עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 2 2020

הנה פה וידאו לוהט של עדן ניר….  זאת סוהרת בישראל.  פורצת תקרת זכוכית.

 

 

 

 

 

מניעת סוהרות משירות באגף בטחוני זה לא הדרת נשים?

תגידו לנו אתם, הפסקת שירות סוהרות באגפים ביטחוניים זה לא הפרדה מגדרית?  מה זה אומר על הנשים שהמדינה לא יכולה לסמוך עליהן שתתפקדנה כמו שצריך?  כבר אי אפשר לסמוך על נשים שיתריעו בזמן על סכנות, ושיודיעו לבוסים שלהם על כל אירוע חשוד?

איפה השוויון אם ההוראה של בן גביר להפסיק את השירות של נשים באגפים הבטחוניים עוברת בלי עתירה ג’ינג’ית לבגץ????

מה יש… אסור לסוהרות להזדיין?  לא הבנו מה פסול בזה שהסוהרות מזדיינות עם מחבלים.  יש הרבה נשים עם פנטזיות מיניות בסגנון “לורנס איש ערב” שאיזה ערבי מסוקס יטריף להן את חיי המין הלא מספקים שלהן.  למה להתערב בצנעת הפרט שלהן?

איפה המחאות מול כלא דמון על ההפרדה המגדרית בשירות בשב”ס?????

 

יאיר אוחיון:  הסוהרת פתחה כוס כי המחבל כפה עליה מין

אנו בזים לטענות של הסנגור יאיר אוחיון.  כמו תמיד כשאישה עומדת לדין על זיונים שהיא מזדיינת, תמיד היא פתאום הופכת למסכנה, לא רצתה להזדיין, זה נכפה עליה, איימו עליה, היא פחדה, היא קפאה, לא היה לה למי להתלונן… נגרם לה עוול. וכו’ וכו’… אכלו לי שתו לי.

התמונה ברורה:  חיילת סוהרת הזדיינה עם מחבל.  הסיבה היחידה היא שהוא מצא חן בעייניה ומימש לה פנטזיה מינית.  היא  חשבה שהוא חתיך ואחרי הפעם הראשונה ראתה גם שהוא מספק את צרכיה המיניים, אז למה לא להמשיך?????

אבל….  כשהפרשה מתפוצצת פתאום אפשר לשלוף את הסיפורים מהווגינה: אני מסכנה.  פחדתי.  קפאתי.  והכי מצחיק זה שהשופטים בישראל בולעים את השטויות האלה בשקיקה.

 

יאיר אוחיון נשים לא שולטות בצרכים המיניים שלהם והן מסכנות
יאיר אוחיון נשים לא שולטות בצרכים המיניים שלהם והן מסכנות

 

יאיר אוחיון הווגינה הנשית מאוד עדינה וגברים יכולים לנצל את זה
יאיר אוחיון הווגינה הנשית מאוד עדינה וגברים יכולים לנצל את זה

 

 

כשיאיר אוחיון יעשה לה עסקת טיעון אף אחד לא יפרסם את ההתנצלות שלה, את הלמידת לקח שלה, או את הבעת הצער.  היא תקבל אי הרשעה ו 3 ימים בעבודות שירות, והפרשה תיעלם.

הנה מה שהסנגור הבזוי מוכר לציבור:

 

סנגורה של הסוהרת, עו”ד יאיר אוחיון, אמר: “עצם העובדה שמרשתי נחקרה באזהרה מהווה אבסורד ועיוות חמור, לאור כך שהיא קורבן של אותו אסיר ביטחוני. מדובר ב’קשר’ שנכפה עליה באיומים, כאשר האסיר לא הותיר לה ברירה ולמעשה אילץ אותה להיות איתו בקשר. בשלב מסוים בו התחננה מרשתי שיחדול ממעשיו ויניח לה – איים כי יפגע בה ובמשפחתה ויהרוס את חייה. כאמור, מדובר באופן מובהק בקורבן, וכעת שהעניין התפרסם – נגרם לה עוול כפול ומכופל. אני סמוך ובטוח שהאמת תצא לאור בקרוב מאוד וכי שמה ינוקה לחלוטין”.

כאן יאיר אוחיון מתחבא מאחורי צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה.  אבל האם הוא ביקש להסיר את צו איסור הפרסום?  אם הוא יבקש, בית המשפט ייעתר לו, כי הכלל הוא שאם אישה רוצה להתראיין, אז בית המשפט לא יתנגד.

 

 

וכאן הוא טוען שסוהרת שמחזיקה אזיקים ביד ובכל רגע יכולה להתלונן ולהכניס את האסיר לבידוד, היא זו שתחת איומים אולצה לקיים “קשר” עם מחבל.  אפילו הוא לא מאמין לבלופים שהפה שלו מפיק.  אבל….  זו העבודה….

 

 

 

 

 

איתמר בן גביר מטורלל לחלוטין: “המחבלים מנצלים את בנות ישראל החסודות”

השר בן גביר אמר: “מדובר באירוע שיטתי ומתמשך שלא ניתן לסבול אותו יותר. ניצול של סוהרות בידי מחבלים ארורים וקשרים אסורים הוא לא מצב שיתאפשר במשמרת שלי. משנודע לי על האירוע שפורסם הבוקר, המתווסף לאירועים קודמים, אין מנוס מהחלטה מיידית”.

נו באמת….  איתמר בן גביר כל כך מנותק מהמציאות.  חי בעולם של עצמו.  לא מבין את נפש האישה הישראלית.  אישה ישראלית רוצה או כסף או זין גדול.  המחבלים לא מנצלים את בנות ישראל.  בדיוק להיפך.  בנות ישראל חוגגות על המחבלים.  הן מקבלות תשומת לב.  הן מקבלות בולבול ערבי.  הן ממשות פנטזיה.

לאיתמר בן גביר קשה לראות במחבלים “הארורים” כאובייקטים מיניים, אבל מה לעשות והנה שנה אחרי שנה הסוהרת נופלות בפח בגלל שהן כן רואות במחבלים אובייקטים מיניים.

 

הכתבה פורסמה במעריב, ע”י אלון חכמון 29/9/2023

מחדל בשב”ס: חיילת קיימה קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני (מאזן אל קאדי) ונעצרה

בחקירה של שב”ס עלה חשד שהמחבל החזיק טלפון בתאו, שאיתו היה מתכתב עם החיילת שמשרתת כסוהרת ואף החליף עימה תמונות

חיילת שמשרתת כסוהרת בבית סוהר רמון קיימה קשר אינטימי עם מחבל אסיר ביטחוני שמשויך לפת”ח. הפרשה החלה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע אל ענף ביטחון מידע בשב”ס, ולפיו חיילת בשירות חובה שמשרתת כסוהרת קיימה בשנה האחרונה קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני מכלא רמון.

מחקירה פנימית של השב”ס עלה חשד שהאסיר הביטחוני מחזיק בתאו טלפון נייד, שבאמצעותו הוא נהג להתכתב עם הסוהרת ואף לקבל והחליף עימה תמונות. נציין כי בעקבות הפרשה נקבע כי חיילות לא ישרתו יותר במערך של סוהרות מול אסירים ביטחוניים. אלה שנמצאות בתפקיד ימשיכו לשרת.

הנה התכשיט הערבי יפה התואר שבנות ישראל מתאהבות בו בשלל השרמנטיות הכובשת, מאזן אל קאדי.  פעל לשחרור פלסטין מהכיבוש כשהשתתף בפיגוע ב”סיפוד”.
מאזן אל קאדי מהפיגוע בסיפוד התכשיט שסוהרות ישראל מתאהבות בו
מאזן אל קאדי מהפיגוע בסיפוד התכשיט שסוהרות ישראל מתאהבות בו

לטענת החיילת, האסיר מאזן אל קאדי איים עליה, אילץ אותה לנהל את אותו הקשר, ולמעשה הכל היה תחת לחץ ואיומים והיא סרה למרותו. עוד נוסיף כי בשב”ס לא למדו לקח, ולמרות החקירה ודרישות השר לביטחון לאומי, המשיכו להתנהל כאילו החיילות לא יהיו פגיעות לאחר הפרשה הקודמת.

סנגורה של הסוהרת, עו”ד יאיר אוחיון, אמר: “עצם העובדה שמרשתי נחקרה באזהרה מהווה אבסורד ועיוות חמור, לאור כך שהיא קורבן של אותו אסיר ביטחוני מאזן אל קאדי.

מדובר ב’קשר’ שנכפה עליה באיומים, כאשר האסיר לא הותיר לה ברירה ולמעשה אילץ אותה להיות איתו בקשר. בשלב מסוים בו התחננה מרשתי שיחדול ממעשיו ויניח לה – איים כי יפגע בה ובמשפחתה ויהרוס את חייה. כאמור, מדובר באופן מובהק בקורבן, וכעת שהעניין התפרסם – נגרם לה עוול כפול ומכופל. אני סמוך ובטוח שהאמת תצא לאור בקרוב מאוד וכי שמה ינוקה לחלוטין”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: “הפרסום המזעזע לפיו על פי החשד חיילות קיימו קשרים אינטימיים עם אסירים ביטחוניים, מהווה הוכחה נוספת לנחיצות ולדחיפות של הוצאת החיילות, הבנות שלנו, מכל אגפי האסירים הביטחוניים”.

“מיד עם כניסתי לתפקיד לפני כתשעה חודשים עמדתי על כך ומאז כבר נעשו צעדים משמעותיים בנושא ונוכחות החיילות באגפים אלו צומצמה”, המשיך. “לפי התקדמות התכנית שגובשה בהתאם למדיניות שהתוותי, עד אמצע שנת 2025 לא תישאר ולו חיילת אחת באגפים של האסירים הביטחוניים”.

 

מיס איתמריס איתמר בן גביר במצעד הגאווה 2023
מיס איתמריס איתמר בן גביר במצעד הגאווה 2023

 

מדוברות שב”ס נמסר: “בהמשך לפעילות היזומה שנעשתה בענף ביטחון מידע בשב”ס ומבלי להפר את צו איסור הפרסום שהוצא בנושא, נעדכן כי שב”ס נקט בפעולות הבאות: בהתאם לסיכום עם משהב”ט והמשרד לבל”מ יופסק שירות החובה בשב”ס ובכך נציין כי שב”ס עשה פעולות רבות ואינטנסיביות והביא לכך שרק במהלך השנה האחרונה גוייסו מעל 1,000 סוהרי בטחון, פי שתיים ממספר הגיוסים אשתקד, על מנת להחליף את תקני החובה בכל בתי הכלא הבטחוניים”.

 

קטי פרי גונדרית השבס מבחינתה שהעצירים יחרבנו על עצמם
קטי פרי גונדרית השבס מבחינתה שהעצירים יחרבנו על עצמם

“בנוסף, בהנחיית נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, הועבר המידע החקירתי ליחידה לחקירת שוטרים וסוהרים באופן מיידי יחד עם דרישה לחקור את החשדות בכל האמצעים הדרושים. מול האסיר ננקטו פעולות נחושות והוא נשלף הבוקר מתאו, נשפט והועבר לבידוד. בסיום הבידוד יועבר לתנאי ענישה מכבידים.  גורמי הרווחה ביחידות הונחו להעניק מעטפת רווחתית ככל ויידרש”.

מחדל בשב”ס: חיילת קיימה קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני ונעצרה | חדשות מעריב (maariv.co.il)

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-1041443

זו לא הפעם הראשונה ולא הפעם האחרונה ולא הסוהרת היחידה

זוכרים את עדן ניר?  סוהרת לוהטת….   גם היא הזדיינה עם מחבלים. 2020.

 

עדן ניר סוהרת לוהטת סיפקה צרכים מיניים של מחבלים בשבס גרה בכרמיאל 2020
עדן ניר סוהרת לוהטת סיפקה צרכים מיניים של מחבלים בשבס גרה בכרמיאל 2020

 

ועוד תמונות של הסוהרת הלוהטת.

 

עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 2 2020
עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 2 2020

 

 

עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 3 2020
עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 3 2020

 

 

עדן ניר התמונה הרשמית בעיתונים - מפוקסלת
עדן ניר התמונה הרשמית בעיתונים – מפוקסלת

 

 

עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 4 2020
עדן ניר סוהרת לוהטת הצטרפה לשבס כדי לקבל זין ערבי 4 2020

 

בגלל שעדן ניר היא אישה השופט גיא אבנון הוציא לטובתה צו איסור פרסום

2439-08-20.  עדן ניר טענה שהיא נכלאה בשגגה באותו תא עם המחבל. היא נחשדה במרמה והפרת אימונים.  היא מיררה בבבכי שפרסומים ברשתות של הוידאו המיני שלה “לא קשורים לעבודה שלה בשב”ס”, ושהפרסומים ממררים את חייה. היא יוצגה ע”י עו”ד בן מעוז.

בתמונה מימין יאיר אוחיון שמייצג את הסוהרת הנוכחית 2023 ובן מעוז שייצג את עדן ניר ב  2020.

יאיר אוחיון מימין ובן מעוז משמאל מייצגים סוהרות חרמניות שמזדיינות עם מחבלים בכלא
יאיר אוחיון מימין ובן מעוז משמאל מייצגים סוהרות חרמניות שמזדיינות עם מחבלים בכלא

 

השופט גיא אבנון טען שמדובר בשלב ראשונה של החקירה ולכן הוא נוטה לאיסור פרסום, אבל הציבור מוזמן לפנות שוב ולבקש הסרת איסור הפרסום.

נציגי המשטרה ליאור אסידו ושרון שלום מטיוס דווקא טענו שצריך לפרסם את השם שלה.

מה שווה החלטה של גיא אבנון לאיסור פרסום שמה, אם דניאל עמרם יושב בניו יורק ויכול לפרסם מה שבא לו משם?

להלן ההחלטה:

אפ 2439-08/20 פלונית נ’ יאח”ס להב 433

לפני:                כבוד השופט גיא אבנון

המבקשת:            פלונית

נ ג ד

המשיבה:            יאח”ס, להב 433

בשם המבקשת:        עו”ד בן מעוזעו”ד חיים שוקרני
בשם המשיבה:        צוערת שרון שלום מטיוס, רפ”ק ליאור אסידו

החלטה – נוסח מצונזר מותר בפרסום

בקשה לאיסור פרסום שמה ופרטיה המזהים של המבקשת – סוהרת בשירות בתי הסוהר (להלן: שב”ס) החשודה בעבירות מתן וקבלת שוחד, קשירת קשר לפשע, מרמה והפרת אמונים.

רקע

1.    המבקשת היא סוהרת בבית סוהר בצפון הארץ. ביום 25.7.20 בשעה 04:00 לערך נכנסה המבקשת לתא בו שהו שני אסירים (להלן: התא), וכשעתיים מאוחר יותר חולצה ממנו בידי סוהרים אחרים (להלן: האירוע). מהלך העניינים המתואר לעיל מוסכם על הצדדים. מכאן ואילך הגרסאות משתנות. לטענת המבקשת, היא הגיעה לתא על מנת לסייע לאסיר במצוקה, ננעלה בו בשגגה ועשתה כל שביכולתה על מנת להשתחרר. מנגד המשיבה – היחידה הארצית לחקירת סוהרים (להב 433), חוקרת חשד לפיו המבקשת נכנסה לתא בכוונת מכוון, בתיאום עם האסירים ששהו בו. בגין האירוע נחקרה המבקשת בחשד למרמה והפרת אמונים (במאמר מוסגר: בתחילה תוחקר האירוע ע”י קצין בודק בשב”ס בגין חשד לעבירה משמעתית – התנהגות רשלנית, ובהמשך עבר לטיפול המשיבה). כן נחקרים חשדות לביצוע עבירות נוספות בתקופה מוקדמת לאירוע. עד כה נחקרו מספר סוהרים ואסירים, והחקירה טרם נסתיימה.

2.    בהמשך לחקירתה של המבקשת כחשודה פנתה האחרונה באמצעות באי כוחה בבקשה לאסור את פרסום שמה ופרטיה המזהים. לטענתה, בעקבות האירוע, ובפרט מאז חשיפתו בתקשורת, התפתח סביבה “מחול שדים”: המדיה – בדגש על רשתות חברתיות – התמלאה בתמונות ובסרטונים אינטימיים המיוחסים למבקשת, אשר אינם קשורים כלל ועיקר לאירוע בגינו נחקרה, או לביצוע עבירה כלשהי, אלא שבעקבותיהם החלה חרושת שמועות בלתי פוסקת הממררת את חייה של המבקשת.

בהחלטה מיום 2.8.20 הוריתי על איסור פרסום זמני של שמה ופרטיה המזהים של המבקשת, הנחיתי את המשיבה להגיב וקבעתי דיון בבקשה ליום 5.8.20. המשיבה בתגובתה התנגדה לבקשה, בטענה כי בפרסום החשדות יש כדי לקדם את החקירה באופן העשוי להוביל לעדים שטרם נחקרו, כאלו שעדותם תוכל לשפוך אור על החשדות, כמו גם בנוגע לאירועים ומעורבים פוטנציאליים נוספים.

3.    ביום 5.8.20 התקיים דיון בבקשה. ב”כ המבקשת עמד על הנזק החמור שנגרם לטענתו למבקשת עד כה, ועל הנזק האנוש שייגרם לה לשיטתו כתוצאה מפרסום שמה וזיהויה כסוהרת המעורבת באירוע. מדובר במי שממשיכה לעבוד כסוהרת (לדבריו לא הושעתה – המשיבה לא חלקה על כך), והכתמתה הציבורית בעבירות המיוחסות לה, בפרט לאור ההֶקשר המיני, תסב לה נזק בלתי הפיך, הן בעבודתה והן בחייה הפרטיים. בשל צנעת הפרט לא אחזור על נתוניה האישיים של המבקשת בגדרי ההחלטה, ואסתפק בהפניה לדבריו של ב”כ המבקשת בפרוטוקול הדיון. המבקשת עצמה הרחיבה את היריעה, ותיארה, באופן כאוב ובדמעות, את הסבל והכאב שהם מנת חלקה מאז חשיפת האירוע בתקשורת, ובעיקר את החשש מפני פגיעה אנושה במשפחתה ובעבודתה. ב”כ המשיבה חזרו על התנגדותם, ועל הטענה כי ראוי לאפשר את פרסום שמה של המבקשת על מנת לקדם את החקירה. כן הגישו לעיוני את מלוא חומרי החקירה הרלוונטיים ומסמך מסכם (סומנו גא/1 – גא/15).

מסגרת נורמטיבית

4.    הכלל בדבר פומביות הדיון נגזר מחופש הביטוי ומזכות הציבור לדעת, שהם חלק מעקרונות העל המאפיינים את בסיס המשטר בחברה דמוקרטית. פומביות הדיון הוכרה כערך חוקתי, הן בדברי חקיקה מרכזיים והן בפסיקת בית המשפט העליון. ראו ע”א 4244/12 הוצאת עיתון הארץ בע”מ נ’ תת ניצב אפרים ברכה (31/12/2012); ע”א 4963/07 ידיעות אחרונות בע”מ נ’ עו”ד פלוני (27/02/2008); ע”פ 11793/05 חברת החדשות הישראלית בע”מ נ’ מדינת ישראל (5/4/2006).

בסעיף 70(ה1)(1) לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד-1984 נקבע חריג לכלל:

“בית משפט רשאי לאסור פרסום שמו של חשוד שטרם הוגש נגדו כתב אישום או פרט אחר מפרטי החקירה, אם ראה כי הדבר עלול לגרום לחשוד נזק חמור ובית המשפט סבר כי יש להעדיף את מניעת הנזק על פני הענין הציבורי שבפרסום…”.

מכאן, על מנת לאסור פרסום שמו של חשוד, על בית המשפט להשתכנע בקיומם של שני תנאים מצטברים: האחד – כי עלול להיגרם לחשוד “נזק חמור” כתוצאה מן הפרסום. השני – כי האיזון בין האינטרסים המתנגשים מצדיק את מניעת הנזק החמור העלול להיגרם לחשוד על פני העניין הציבורי שבפרסום שמו. ראו, מבין רבים, רע”פ 4898/17 פלוני נ’ אגף המכס והמע”מ (2.7.17) (להלן: עניין פלוני). כן ראו (בעניין פלוני) הפנייה להגדרת “נזק חמור” מתוך רע”פ 7276/13 פינטו נ’ מדינת ישראל, פיסקה 10 (12.11.13):

“… אין הליך פלילי שלא כרוכה בו מעצם טיבו וטבעו פגיעה בכל מישורי חייו של מי שכנגדו מכוון ההליך הפלילי… לפיכך, על חשוד המבקש לפגוע בעקרון פומביות הדיון על דרך של איסור פרסום שמו, מוטל הנטל להראות כי עלול להיגרם לו “נזק חמור” מהרגיל באם יותר הפרסום – ונטל זה הוא משמעותי וכבד… על החשוד להראות, איפוא, כי באם יותר הפרסום, עלול להיגרם לו, במידה קרובה של וודאות, נזק המתאפיין בחומרה מיוחדת, יוצאת מגדר הרגיל – החורג בחומרתו מהפגיעה הטבעית העלולה להיגרם לכל אדם בעקבות פתיחתה של חקירה פלילית נגדו, והנלוות לה ולקשירתו שמו בה, מעצם טיבו וטבעו של ההליך הפלילי”.

דיון

5.    חומרי החקירה שנאספו עד כה מעלים חשד כי המבקשת ביצעה במסגרת האירוע עבירה של מרמה והפרת אמונים. אשר לאירועים מוקדמים יותר – החשדות בשלב זה ראשוניים ואינם מבוססים, אלא שהחקירה נמצאת בשלבים התחלתיים וצפויות ככל הנראה פעולות חקירה נוספות (כך לטענת המשיבה. בפועל, לא הוצגה לעיוני רשימת פעולות חקירה מתוכננות).

בבחינת הנזק הפוטנציאלי אל מול הכלל בדבר פומביות הדיון, הרי שמבלי להקל ראש בחומרת העבירה המיוחסת למבקשת, לא ניתן להתעלם מהפער המשמעותי בינה לבין האופן החריג והבּולטוּת התקשורתית יוצאת הדופן שקיבל האירוע, בפרט במדיה החברתית (בּולטוּת עליה לא חלקו ב”כ המשיבה). ההֶקשר המיני שקיבל האירוע בציבור, בדגש על פרסומים מכפישים הפוגעים באופן אנוש בצנעת הפרט, פרסומים שאינם קשורים באירוע או בעבירות פליליות כלשהן (ועשויים להוות בעצמם עבירה על החוק), מעצים את פוטנציאל הנזק באופן ניכר. כן לא ניתן להתעלם מהשלב הראשוני בו מצויה החקירה.

דומני כי בנסיבות אלה, ראשי הנזק כפי שפורטו בדיון (וכאמור, לא ראיתי לחזור עליהם, ואסתפק בקביעה כי מדובר בנזק ישיר לא רק למבקשת במסגרת עבודתה ובחייה הפרטיים, כי אם גם לבני משפחתה הקרובים ביותר), עולים בחומרתם ובסיכון הפוטנציאלי שיַסֵבּוּ, על הצורך במתן פומבי לשמה ופרטיה המזהים של המבקשת, לְמִצְעַר לעת הנוכחית. אשר לטענת המשיבה כי פרסום שמה של המבקשת יסייע בקידום החקירה, זו לא בוססה כלל ועיקר, ומשכך אין בידי לקבלה.

6.    לפיכך מצאתי בשלב זה להיעתר לבקשה ולהורות על איסור פרסום שמה ופרטיה המזהים של המבקשת עד החלטה אחרת. למען הסר ספק, בכפוף לשינוי נסיבות יהיו רשאים המשיבה, כמו גם גורמים מעוניינים אחרים, לפנות בבקשה להתרת הפרסום (ראו פס’ 37 לבש”פ 6988/19 בני פרץ נ’ הוצאת עיתון הארץ (26.11.19)).

ניתנה היום, ט”ז אב תש”פ, 06 אוגוסט 2020, בהיעדר הצדדים.

בית משפט השלום בראשון לציון
בא”פ 2439-08-20 פלונית נ’ יאח”ס

PDF

איסור פרסום עדן ניר סוהרת לוהטת שבס יחסי מין עם אסירים אבנון באפ 2439-08-20

 

וב 2022 הסוהרת הכוכבת היא נועה ברששת באדיבות דניאל עמרם

 

נועה ברששת סוהרת שמתעסקת עם אסירים ערביים כי היא מרחמת עליהם
נועה ברששת סוהרת שמתעסקת עם אסירים ערביים כי היא מרחמת עליהם

 

נועה ברששת מקרית שמונה התגייסה לשבס והתחרמנה מזין של מחבל ערבי
נועה ברששת מקרית שמונה התגייסה לשבס והתחרמנה מזין של מחבל ערבי

 

החל מדקה 14:00 באדיבות דניאל עמרם.  super credit

 

 

 

 

הנה כאן ראיון עם נועה ברששת (2022).  קיבלה תעודת הצטיינות של שירותי הכליאה שהעניקה לשב”ס.

 

 

https://www.facebook.com/watch/?v=946253896340150

 

וזה הבן זוג של נועה ברששת – אמיר מחמוד. עשה לה גוד טיים והיא שכבה איתו “כי ריחמה עליו”.

 

 

אמיר מחמוד המחבל של פתאח שנועה ברששת מקרית שמונה התאהבה בו
אמיר מחמוד המחבל של פתאח שנועה ברששת מקרית שמונה התאהבה בו

 

מי מאמין ל”פרשת סרסור הסוהרות” בכלא גלבוע 2022

בדיוק לפני שנה “התפוצצה” פרשה על סרסור סוהרות בכלא גלבוע.  העיתונאים החליטו למכור לציבור סיפור שכדי שלא להתעמת עם האסירים הביטחוניים, הצוות העלים עין מהטרדות מיניות שהמחבלים הטרידו סוהרות, כולל קיום מין עם סוהרות.  זה אפילו “זכה” לערך בוויקיפדיה.  פרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע.

עיתונאי בשם לירן לוי החליט להאמין לסוהרת שנתפסה מזדיינת עם מוחמד עטאללה, שזה היה בכפיה ותחת איומים ועצימת עיינים של הנהלת הכלא.

לטענתו של לירן לוי מוחמד עטאללה היה שטינקר מודיעיני של השב”ס שהלשין על החברים שלו ומנע פיגועים, וכפרס נתנו לו לזיין סוהרות יהודיות.

 

מוחמד עטאללה האסיר הבטחוני שנטען כי אנס סוהרות בגלבוע
מוחמד עטאללה האסיר הבטחוני שנטען כי אנס סוהרות בגלבוע

 

כתבת שקרים של לירן לוי על סרסור הסוהרות בכלא גלבוע תמורת טיפים מודיעינים למניעת פיגועים
כתבת שקרים של לירן לוי על סרסור הסוהרות בכלא גלבוע תמורת טיפים מודיעיניים למניעת פיגועים

 

 

מאחורי הקשקושים האלה עמדה “עו”ד קרן ברק, מומחית לייצוג נפגעות עבירה, שמייצגת חמש סוהרות בפרשה. “המקרה הבלתי נתפס בחומרתו של ד’ הוא עוד שיא של זלזול, רוע ואטימות שהפגינה המערכת”, אמרה עו”ד ברק. “ד’ סובלת מאז שירותה הצבאי מחרדות קשות וממצוקה נפשית. לאחרונה קיבלתי התחייבות מנציבת שב”ס לממן טיפולים נפשיים פרטיים לסוהרות שנפגעו נפשית בכלא גלבוע, ואדאג שגם ד’ תזכה לטיפול מסור. בנוסף אגיש גם בשמה דרישה לפיצוי כספי משב”ס”.

קרן ברק הגישה תביעה נגד השב”ס המתנהללת בשושו.  בניסוחיה המופלפלים טענה ש”אותם מפקדים, סוהרים וקצינים בכירים… השליכו את התובעת כטרף לגחמותיו ודרישותיו של אותו אסיר בטחוני עתיר פריבילגיות, על מנת לרצותו ולשמור על שקט תעשייתי באגף… תלונותיה אודות מעשיו כלפי מפקדיה זכו להתעלמות מופגנת”.

 

קרן ברק בהמת מגדר מפגרת טרמפיסטית על סיפורי סרסור סוהרות
קרן ברק בהמת מגדר מפגרת טרמפיסטית על סיפורי סרסור סוהרות

 

 

מי שספג את מלוא הנבוט היה קצין המודיעין רב-כלאי ראני באשא, שהיה מושעה משב”ס במשך כשנה במהלך החקירה, אבל אחריה הוחזר ומונה כמפקד מתקן העצורים של יחידת נחשון בבית משפט השלום בפתח תקוה.

לירן לוי הפיץ על ראני באשא “ששלח סוהרות בשירות חובה לאגף האסירים הביטחוניים, כ”פתיון” או “טובת הנאה” לאסיר שהופעל על ידו, כדי לתחזק את הקשר המודיעיני איתו”.

מי שייצג את ראני באשא היה אייל בסרגליק שטען כי “יש לנו כאן מקהלה מתוזמרת של גורמים, שכל אחד מהם פועל מתוך אינטרס אישי“….”נציבת שב”ס קטי פרי זרקה את ראני באשא לכלבים לפני שתנוהל חקירה חדשה”….הסוהרות מנצלות את הפרשה כדי לסחוט כסף”… ועוד טען שראני באשה הוציא ממוחמד עטאללה מידע מודיעיני שהציל חיי אדם.  כלומר מוחמד עטאללה הוא שטינקר של השב”ס נגד החברים שלו.

 

אייל בסרגליק מתקשט עם רצועות עור בטקס פאגאני
אייל בסרגליק מתקשט עם רצועות עור בטקס פאגאני

 

עכשיו תגידו לנו אתם…. מי מאמין לסוהרות האלה???? מי?  סתם טרמפיסטיות שניצלו את הרעש שלירן לוי בדה ממוחו הקודח.

זה לירן לוי.  ממציא סיפורי ברווז.  מטמטם את הציבור בסיפורי בדיות.  והוא ממשיך לעבוד כאילו כלום.

 

לירן לוי כתב פסיכי בידיעות שממציא סיפורי ברווז
לירן לוי כתב פסיכי בידיעות שממציא סיפורי ברווז

מי מאמין עכשיו ללירן לוי?  מי מאמין לעו”ד קרן ברק?  מי מאמין לסוהרות האלה?  אונס בתוך הכלא?  בדיחה.  מימוש פנטזיות לזין ערבי גדול זה יותר קרוב למציאות.

 

 

 

 

Views: 292

11 Comments

  1. בישראל בשנת 2023
    יש כ16,500 אסירים

    מתוכם רק 180 נשים!!!
    אז מה הבעיה לעשות בית כלא רק לנשים.
    הרי גם יש המון מטפלות ,סייעות גננות , פיליפיניות . נאפאליות, מולדוביות ,רוסיות, שגונבות, חונקות ילדים קטנים.
    וכרגע לא עושים להן כלום
    אז מה הבעיה לבנות עוד כלא והסוהרות ישרתו בו ועדן ניר תיהיה המפקדת של הכלא.
    ונועה ברששת החרמנית תוכל להתחרמן בתא עם האסירה כרמל מעודה הכוסית.
    שתעזור לה להעביר משמרת…

  2. יש מלא מזרחיות (בד”כ צפון אפריקניות עם השכלה נמוכה, שזה הפרופיל של סוהרות בארץ ) ששוכבות עם ערבים. ככה זה כשאתה מאותו הגזע.

  3. בשם אלוהי המוסר והצדק האבסולוטי זכות האישה על גופה ומותר לה להזדיין עם מי שבא לה. זה שהוא אסיר לו אומר שאסור לו לזיין סוהרת בהסכמה. הבעיה היחידה היא שמדובר מבחינתה ביחסי מרות ולכן מקומה של הכלבה הוא בכלא

  4. שרמוטות אבל הייתי מפרק אותן גם. יש מלא מלא יהודיות שמשתרמטות עם ערבים..

  5. שלום עדנה
    אני די התבעסתי על דניאל עמרם
    שלחתי לו את תיק יניב פין קל ואת הסרטון המתעד את כנופיית שילטון החוק ופשעיהם,וביקשתי שיפרסם,
    רשם שיחזור אליי
    מאז לא עונה ולא מתייחס.

    הערת מערכת:
    אתה לא יודע לעטוף סיפור ביחסי ציבור. אתה יש לך כסף. למה שלא תיקח יחצ”ן או יחצ”נית?
    אה. אופס. תימנים רוצים הכל בחינם.

  6. אם בתי הכלא כל כך מסוכנים לנשים אז אולי בשם האיסור האלוהי על הדרת נשים נוציא את הזכרים מהכלא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *