EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חאלד כבוב 2: מתקפת פמינאציות בראשות יעל פרידנזון על תסקיר שחרור למוחמד טוויל שנאשם באונס בגן הסוס

יעל פרידזון כיעור פמיניסטי מדהים ברמת הכיעור

הרשת התמלאה בכתבות נאצה נגד השופט חאלד כבוב שאותם מארגנת כתבת הזבל יעל פרידזון שהיא פמיניסטית רדיקלית, שונאת גברים קלינית.

 

יעל פרידזון צירעה פמיניסטית רעילה ומרירה
יעל פרידזון צירעה פמיניסטית רעילה ומרירה

 

יעל פרידזון כיעור פמיניסטי מדהים ברמת הכיעור
יעל פרידזון כיעור פמיניסטי מדהים ברמת הכיעור

 

ועל מה המהומה?  יש ערבי בן 21 שהוגש נגדו כתב אישום שאנס בחורה בשירותים של גן הסוס בירושלים.  התקבלה המלצה להזמין לו תסקיר לשחרור בחלופת מעצר.  כבוב התרשם מהראיות לכאורה שזה היה אונס בלי אלימות.  כלומר יחסי מין מלאים בהסכמה מלהה, שחרטה מאוחרת הפכה את כל מעשי העינוג ההדדי ל”אונס” בחרטה מאוחרת….

בבית משפט מחוזי השופט קבע שבגלל שקצינות המבחן עמוסות אין טעם להזמין תסקיר ושמוחמד יישאר במעצר עד תום ההליכים.  כבוב התרשם אחרת והורה בסך הכל להזמין תסקיר – מה שקורה כל הזמן….

זה מה שיעל פרידזון מפיצה ברשת להסית נגד חאלד כבוב:

 

מתקפת פמינאציות זועמות על חאלד כבוב באינטרנט
מתקפת פמינאציות זועמות על חאלד כבוב באינטרנט

איזה קטע: פרידזון הסיתה את הפמינאציות אבל גזענים יהודים הרימו את הכפפה

ראו קריאה להפגנה ברחוב מכלל יופי 5 ביפו, בית השופט.  כתוב ש”האירוע חוקי”.

הקטע הוא שיעל פרידזון פרסמה שהשופט “משחרר אנסים” ממניעים פמיניסטיים.  אבל מי שהרים את הכפפה היו דווקא חמומי מוח דתיים ששונאים ערבים, והם אלה שיצאו להפגין מול בית השופט מטעמים של חילול גופה של בחורה יהודיה.  חחח.

לזה יעל פרידזון לא ציפתה.  לא פלא שבתמונות מההפגנה לא ראו את שפחות גלעד עם הגלימות האדומות….

 

פוסטר הפגנת פמינאציות רעילות מול ביתו של השופט חאלד כבוב
פוסטר הפגנת גזענים יהודיים מול ביתו של השופט חאלד כבוב 20/4/2023

 

הפגנת גזענים יהודיים נגד השופט חאלד כבוב 20-4-2023
הפגנת גזענים יהודיים נגד השופט חאלד כבוב 20-4-2023

 

השוו את הכיעור של יעל פרידזון ליופי של הבת של חאלד.  מרים.

 

 

חאלד כבוב עם הבת הכוסית שלו מרים כבוב סיקסק
חאלד כבוב עם הבת הכוסית שלו מרים כבוב סיקסק

 

חאלד כבוב עם הבת שלו מרים כבוב סיקסק
חאלד כבוב עם הבת שלו מרים כבוב סיקסק

 

חאלד כבוב והבת המעריצה השרופה מרים כבוב סיקסק
חאלד כבוב והבת המעריצה השרופה מרים כבוב סיקסק

 

חייבים לציין את ההבדלים המשמעותיים בין חאלד כבוב לזבל המטונף ג’ורג’ קרא החרא שאותו החליף.  בעוד שג’ורג’ קרא היה מרשיען שהרשיע את כל העולם, כולל ערבים וכולל את הנשיא קצב, בלי ראיות, ואצלו לא היה כזה דבר “חזקת החפות” אצל חאלד כבוד אנו רואים ניצנים של כיבוד חזקת החפות.

הבדל נוסף: לג’ורג’ קרא החרא יש בת פרקליטה מזוהמת ומכוערת בשם אלכסנדרה קרא שנראית כמו הצרות שלנו, ולחאלד כבוב יש בת כוסית.  יחי ההבדל הקטן.

אם לא היתה אלימות באונס – זה אומר שזה היה מין בהסכמה

 

 

על המילים האלה “לא היתה אלימות משמעותית” הפמינאציות המסריחות מתקוממות.

הנה הטווייט של יעל פרידזון שהתחיל את המהומה:  “זוכרים את האונס בגן הסוס? זה שעובד ניקיון הציג את עצמו כאדם בודד ששני הוריו נפטרו בפני הקורבן, ואז נעל את השירותים הציבוריים ואנס אותה? בימ”ש המחוזי שלח אותו למעצר עד תום ההליכים, אבל העליון קיבל את הערר והורה על תסקיר מבחן בגלל שהוא “ביצע מעשיו ללא שימוש באלימות פיסית משמעותית”.

 

חאלד כבוב הזמנת תסקיר לחשוד באונס בדן הסוס כי יחסי המין היו בהסכמה
חאלד כבוב הזמנת תסקיר לחשוד באונס בדן הסוס כי יחסי המין היו בהסכמה

 

ספק סביר:  מוחמד טוויל לא אנס בגן הסוס

ברור מהמילים האלה שהשופט כבוב ראה שקיים ספק סביר גדול מאוד אם בכלל היה פה אונס והוא חושש בהתנסחות שלו מלעורר את חמתן של הפמינאציות.

מה שהוא כותב בעברית פשוטה היא שנהוג לומר שכל אונס הוא מעשה אלימות בגלל היסוד של אי הסכמה, אבל כאן לא היתה אלימות פיסית ולכן זו מילה שלה מול מילה של החשוד.  אבל אלימות פיסית לא היתה.  הפירוש של הדברים שהבחורה היתה חרמנית.  עשתה מין, סיפקה צרכים נימפומניים, ואחר כך התחרטה.

בחדשות 13 העלו כתבת יחסי ציבור למשטרת ירושלים ש”פיצחה” את הפרשה.  למרות שניסו לגייס את דעת הציבור נגד הנאשם, בתוך הכתבה היו סימני שאלה.  ה”נאנסת” לא צעקה.  זה היה באמצע היום במקום הומה אנשים והיא לא צעקה ואף אחד לא שמע כלום.  אם היה כואב לה או שהוא היה אלים כלפיה היא היתה צועקת ומישהו היה בא “להציל” אותה”.

גם “הסיפור” כשאיילו הוא פנה אליה וביקש חיבוק כי הוא יתום ומסכן נשמע מופרך ומצוץ מהאצבע.  היא אומרת ריחמה עליו וחיבקה אותו מרחמים.  מי מחבק אנשים זרים כי הם יתומים?  כמה עולב יש בטיעון המטופש הזה? ברור שהיתה שם שיחה מקדימה וכנראה לא קצרה. אחרת היתה פשוט יכולה לצאת משם…..

חצי שעה המתלוננת מזדיינת לה בכייף, נהנית, ואף אחד לא שומע????

ועוד דבר, רק אחרי שבוע הלכה למשטרה.  מה קרה באותו שבוע?  היא לא ראתה רופא.  לא הלכה לבית חולים.  לא היו ממצאים של זרע….   לדעתנו כנראה הלכה לחפש אותו כדי לקבל עוד, וכשלא מצאה אותו התאכזבה מאוד והלכה להתלונן.

מאירה מלכה שוטרת נוכלת מפיצה תעמולת שקרים

השוטרת שהתראיינה על הסיפור, מאירה מלכה, תחנת לב הבירה,   המציאה סיפורים כיד הדמיון הטובה שהיה פה חשש לאונס לאומני, שהוא הודה שהוא רצה לאנוס נשים יהודיות “ולא הצליח אז הוא החליט לעשות את כל הענין הזה פעם אחת ולתמיד בכוח”..

כוח זה להגיד לבחורה ש”רק רצתה להשתין” שהוא יתום ורוצה חיבוק?????

נו באמת.  לדעתנו הוא הודה שבא לו לזיין נשים יהודיות אבל לא שהוא רוצה לאנוס אישה יהודית “כדי לשחרר את פלסטין”.  עכשיו בא השופט כבוב ואומר לנו שבכלל לא היה אלמנט של כוח..

ככה השוטרים בישראל עובדים:  שואלים שאלות דביליות, מקבלים תשובה ואחר כל משקרים לכל העולם שה”חשוד הודה” על סמך הדבקה של מילים למילים, וקטעי מילים בתוספת פנטזיות של החוקרים שהצליחו “להפיל” את החשוד בלשונו.

 

 

אבל השוטרת מאירה מלכה מספרת את הבלופים שלה “אונס אכזרי ביותר”….. ממש.  הוא גם נתן לה סיגריה אחרי שנגמר הסטוץ.  למה שייתן סיגריה ליהודיה אם הטענה היא שהוא שונא יהודים ורצה לאנוס אישה על רקע שחרור פלסטין?

ואיך הוא ידע שהיא רוצה סיגריה?  היא ביקשה ממנו.  מי נאנסת ומבקשת סיגרה מהאנס????

מאירה מלכה מספרת שהיא יוצאת ו”היד שלה ממש רועדת”.  אנחנו לא ראינו שהיד שלה ממש רועדת.  מי שרועדת, דבר ראשון מחייגת למשטרה ולא שואפת ניקוטין….

 

מאירה מלכה שוטרת שקרנית מוכרת בלופים לתקשורת
מאירה מלכה שוטרת שקרנית מוכרת בלופים לתקשורת

הנאנסת נכנסה לשירותים להשתין או לחרבן????

מה חיפשה הנאנסת בשירותים?  נכנסה לשם להשתין או לחרבן?  האם מוחמד נתן לה להשתין לפני הזיון או אחרי הזיון או שהיא לא השתינה בכלל?

וזה כוכב הפרשה מוחמד טוויל.  יתום שרצה חיבוקי.  חחח.

 

מוחמד טוויל מי מאמין לסיפור שהוא ביקש מהנאנסת בגן הסוס לחבק אותו כי הוא יתום
מוחמד טוויל מי מאמין לסיפור שהוא ביקש מהנאנסת בגן הסוס לחבק אותו כי הוא יתום

 

 

Views: 373

3 Comments

  1. אולי צירוף מקרים מעניין, אולי לא.
    אבל השכונת מגורים הזו בירושלים , וממש במקרה
    ת”פ 28341/08/20 – מדינת ישראל נגד מוחמד טוויל מדבר על בחור עם שם זהה וגיל זהה מאותו מקום.
    גליון הרשעות , עבירות אלימות וכו וכו.

    האם הם אותו אדם ? או שזו סוגיה שכותב הפוסט לא טרח אפילו לברר.

    כמו כן, לדעתי, די ברורה הסלידה מקרא לדעתי. סלידה שאולי , אני משער, נובעת מכך, שלא היסס לשלוח לכלא ערבים כשאלה ביצעו עבירות?
    אפילו שהוא, רחמנא ניצלן, גם כן ערבי ( ערבי נוצרי , אבל כנראה ערבי זה ערבי זה ערבי ? )
    סתם שאלות שעלו לאחר חיפוש קטן בגוגל.

  2. כתבה מעמיקה , מקצועית ומרחיבת אופקים. הלוואי שבסדום נזכה לפרשנות מקצועית מאירת עיניים ומרחיבת אופקים. למי שרוצה להבין את הבדל בן ימין מגדרי אמיץ לימין פוליטי עלוב, כתבה מרתקת.

  3. הספיק לי התחקיר של דרוקר בענין ברמלי והטלפון למפקד המחוז לתהות על קנקו של כאבוב . אני זוכר שבזמנו התרעם על זה שגורן לא רצה לתת לו לשפוטב תיקי פשע חמורים כך לפחות על פי מה שפורסם בתקשורת. אני מניח שגורן ידע למה ובכל מקרה גורן צדק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *