EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חדשות מענגות: השופט חננאל שרעבי מחכה לניידת שתיקח אותו לכלא קישון. הלילה הוא כבר לא ילעס גת. חננאל שרעבי הוא הבכיר מעולם המשפט שחשוד בגילוי עריות (נכדתו)

השופט חננאל שרעבי מחכה לניידת שתיקח אותו לכלא קישון

תלונת שווא נגד חננאל שרעבי שופט מחוזי בחיפה על אונס במשפחה הוגשה ליועמ”ש ביום ה’ 2/9/2021. לא ברור אם זו אשתו שרוצה להתגרש או שזו הבת שלו שאולי הגיעה לדקה ה 90 לפנות סוף ההתיישנות, ורוצה לסחוט אותו.

חננאל שרעבי שוחט הגברים של חיפה הקים באולמו קרמטוריום לגברים גרושים חטף זין פמיניסטי

 

 

חננאל שרעבי הוא השופט הפמיניסטי שחטף תלונת שווא על אונס

בכל מקרה שופט זה אוכל עכשיו את הדייסה הפמינאצית שבישל במשך שנים. במשך שנים הוא נקט באג’נדה הפמינאצית שהאישה תמיד צודקת, שיש להעצים נשים ולהעביר להם את הילדים והרכוש ולהשאיר את הבעל הגרוש בלי תחתונים. הוא חבר אל הצירעה הפמינאצית אספרנצה אלון שיושבת איתו בהרכבי משפחה, וגם היא עוללה שמות ושפטים באקס שלה, ניצן הופמן.

אספרנצה אלון עשתה לבעלה ניצן הופמן את המוות, בדיוק כפי שהיא עושה לכל גבר גרוש באולמה. היא זאת שמחליטה וחננאל, כמו כבשה שבקושי יכולה לפעות, עושה מה שאספרנצה האיומה אומרת לו לעשות, דהיינו חיסול גברים שיטתי בשיטת הסרט הנע. מי האבא הבא בתור לקנות מצבה????


חננאל שרעבי במקום ליישם את דיני תימן יישם את דיני פמיניסטן

כולם יודעים שמחוז חיפה הוא מהאיומים בארץ, שם מאמינים לכל אישה שמשקרת, תופרת תיקים, מבקשת צווי הגנה. בחיפה מה שהאישה רוצה, היא מקבלת. מרסקים שם את הגברים עד העצם. אולמות בית המשפט למשפחה בחיפה הם קרמטוריומים לגברים הגרושים. מתחוללת שם שואה! סלקציה! רצח, מוות ושכול, ובסרט נע.

חננאל שרעבי היה מאיים על גבר בהוצאות עתק, וגם מטיל הוצאות אסטרונומיות על כל גבר שמעיז לערער. היה מבטל משמרות משותפות, מלכלך על כךל גבר שהוא אלים ואנס, ומעביר את כל הרכוש לנשים. פשוט ברוך שפטרנו.

הנה כמה כותרות וידיעות ראשוניות בנושא:

לפי דיווח של אלון חכמון ב’מעריב’, החשד מייחס לדמות עבירה פלילית חמורה שהעונש בגינה הוא מאסר ממושך בכלא. גורמים המעורים בפרטים מציינים: “מדובר בחקירה הנמצאת בראשיתה ומתנהלת בחשאיות ובאופן סמוי, כאשר בבסיסה מסתמן חשד כבד לעבירה חמורה. עד כדי כך חמורה וקשה, שכן יש לה השלכות גם מעבר לחשוד עצמו, ואפילו עד כדי סיכון חיים”.

החקירה החלה היום בתום התייעצות של פרקליט המדינה עמית איסמן והיועמ”ש אביחי מנדלבליט, בתיאום עם ראש אגף חקירות ומודיעין בן שלום, ראש להב 433 מוטי לוי, ומפכ”ל המשטרה יעקב שבתאי.

לפי הדיווח ב’מעריב’, החקירה הסמויה הוטלה על אחת היחידות בלהב 433 בשל הרגישות והחשאיות סביב הפרשה.

ב’מעריב’ צוין, כי החשוד נחשב בתחומו לדמות דומיננטית משמעותית מתוך מערכת אכיפת החוק.

היום הגיש עו”ד אוריאל נזרי, בשם המתלוננים, תלונה במשטרה. זאת, אחרי שנועץ ביועמ”ש ובפרקליט המדינה.

בשלב זה עוד לא ניתן לדווח על זהות המעורבים וגם לא את סוג העבירה.

לפי דיווח בחדשות 12, פרקליט המדינה העביר את התלונה לטיפול ראש אגף החקירות במשטרה והורה לו למסור עדכון בדחיפות.

עו”ד אוריאל ניזרי, המייצג את המתלוננים, אמר לחדשות 12: “מדובר ביום הדין למערכת המשפט. עלינו לשאול את עצמנו שאלות קשות, בין היתר, איך לא ידענו לזהות? כיצד הצליח לחדור אדם זה לתוך לב ליבה של מערכת המשפט? איך אנו המשפטנים ואנשי אכיפת החוק, אפשרנו לכך לצמוח מתוך מערכת אשר אמורה להיות דוגמא ומופת לכל השאר? ועוד שאלות קשות נוספות שיעלו בעתיד”.

עורך הדין הוסיף: “גם בימים קשים כאלה אסור לנו לאבד את האמון במערכת המשפט, אך על מערכת המשפט לדעת שהיא לא יכולה להאמין בעצמה בלי גבול. עלינו ליצור מנגנונים טובים יותר אשר יהיה בהם חסם בפני כשלים דומים בעתיד.

“זוהי מלחמת יום כיפור של מערכת בתי המשפט, ואנו נדרשים לדאוג לכך, כי לעולם אבל לעולם לא יתרחשו מקרים דומים בעתיד. אנו סומכים על צמרת מערכת המשפט ואכיפת החוק, שידעו לפעול בניקיון כפיים, גם כאשר מדובר ב’חבר’ בכיר כל כך למקצוע וימצו את החקירה עד תום, חקירה שתהיה בה אמירה ברורה כי כולם שווים בפני החוק”.

תגובת טלי גוטליב בפייסבוק

לא נתפלא אם חננאל ברגעים אלה ממש מצלצל לעו”ד טלי גוטליב כדי שתציל אותה מהברוך שנכנס אליו. זה מה שהיה לה להגיד בבוקר שלמחרת החדשות על החקירה:

“כשאתה שופט בכיר גם תעמוד לצידך חזקת החפות, גם יחקרו ״לעומק״, גם ״יבדקו היטב״ את טיב החשדות נגדך. וגם הכי חשוב! תישאר משוחרר, ולא תיעצר כמו כל אדם שחשוד בעבירות כאלה.

אבל דין אחד לשופט בכיר ודין לגמרי אחר לאזרח. כל הבכירים סביב השופט הבכיר נדהמו שדבק חשד בחברם השופט הבכיר והחביב. ואני? הראשונה שמקדשת את חפותו של אדם באשר הוא אדם, הראשונה להיחרד מקלות מעצרו של אדם על יסוד תלונה.

אבל באותה מידה נחרדת מיחס עוטף ושומר כשמדובר בשופט בכיר.חזקת החפות מקודשת וחירותו של אדם היא קודש קודשים לכל איש בכיר או לא”.

חננאל בישל דייסה פמיניסטית ועכשיו אוכל אותה. חחח

ועכשיו חננאל שרעבי שהיה עסוק בלעיסת גת וליקק בתחת לשדולה הפמיניסטית, אוכל את הקדחת שהוא עצמו בישל ואלו חדשות מענגות.

אבל הוא לא היחיד במערכת ששפט בהתאם לדיני האינקוויזיציה הפמיניסטית, עד שהפמיניזם חזר לו מאחורה ונשך אותו בטוסיק. זה קרה למשל לשופטת חנה בן עמי שהקימה את בית המשפט למשפחה בירושלים ואח”כ היתה שופטת מחוזית, ואז הבן שלה התגרש…..

בבת אחת חנה בן עמי הפכה לסבתא שכולה מנכדיה, והבן שלה ראה את הילדים (הנכדים שלה) במרכז קשר. היא נפטרה בלי להיפרד מנכדיה.

מי עוד ברשימת השופטים הפמיניסטים שאכלו זין של פמינאצית?

זה קרה גם לשופט אייל באומגרטן שהיה רשם הוצאה לפועל והיה נשוי לבת האמצעית של עדנה ארבל שהיתה אז יועמשית שהגישה מועמדות לבית משפט עליון. באותה שנה ממש היא עצמה הגישה תלונה חמורה נגד אייל באומגרט, שהוא אונס מינית את הנכדות שלה, וגם שינתה את הנחיות היועמ”ש, הנחיה 2.5 כך שנשים קיבלו פטור גורף מהעמדה לדין על תלונות שווא במשטרה – ממש בזמן שהיא עצמה פיברקה תלונת שווא כזו.

אחרי שפרשה עדנה ארבל מבית משפט עליון, מינו אותה לראש ועדת השתייים, ועדה סודית לבחינת כשירותם של מועמדים לשפיטה וקידום, כאשר היא בוחנת את פסקי הדין שלהם, ומי שלא כותב פסקי דין פמיניסטים, היא נותנת לו אור אדום והמועמדות לשפיטה מבוטלת.

השופט אייל באומגרט (חיפה) התקרנף והחל ליישם שפיטה בדיוק לפי המסורת הפמיניסטית של עדנה ארבל – מי שדפקה לו בעצמו תלונת שווא על אונס. איל באומגרט: “מי שטוען שהרווחה ובתי המשפט מושחתים וסוחרים

אייל באוגרט התחתן עם הבת של עדנה ארבל והיא העלילה שהוא אונס את הנכדות שלה

זה קרה גם לשופט המשפחה יהודה גרניט, שעבר גירושין פעמיים ונשאר בלי כלום למעט פנסיה מהנהלת בתי המשפט. או אז מצא לו איזו יזיזה עובדת סוציאלית שלקח אותה לכמה טיולים בחו”ל והיא טענה שהיא ידועה בציבור וביקשה לעקל לו את הפנסיה, כבשת הרש היחידה שנותרה לו.

השופטת אלה מירז (חיפה) הצילה את יהודה גרניט מעוני, וזרקה את החמדנית העו”סית שהתחזתה לידועה בציבור. עו”ד ציון סמוכה סחט את כבשת הרש של שופט המשפחה בדימוס יהודה גרניט ..

יהודה גרניט היה שופט משפחה ועובדת סוציאלית תבעה אותו בבית משפט למשפחה עבור דמי פילגש
יהודה גרניט היה שופט משפחה ועובדת סוציאלית תבעה אותו בבית משפט למשפחה עבור דמי פילגש

יהודה גרניט היה שופט משפחה ועובדת סוציאלית תבעה אותו בבית משפט למשפחה עבור דמי פילגש

זה קרה גם לשופט בדימוס אלי אנושי, שהיה שופט תעבורה. אשתו האשימה אותו שהוא טבל את הויברטור שלה באקונומיקה. הנהלת בתי המשפט זרקה אותו מהשיפוט בשושו.

אלי אנושי היה שופט תעבורה אשתו העלילה תלונת שווא וזרקו אותו

זה קרה גם לשופט שמאי בקר, אשר עוזרת לגננת ראתה אותו חופן ציצי וממשש טוסיק לביתו בת ה 4. שמאי בקר היה מושעה 4 חודשים. הנהלת בבתי המשפט פרסמה שהוא “יוצא לשבתון” והוא המשיך לקבל משכורת. השופטת עינת רון הוציאה צא”פ על שמו ל 4 חודשים כדי להגן עליו ולהגן על מערכת המשפט מפני גל של צחוקים לאידו ברשתות החברתיות.

שמאי בקר חפן ציצים וטוסיק לביתו בת ה 4 וחטף 4 חודשי השעיה

וזה קרה גם לשופט רפי ארניה, כאשר התגרש בפעם הראשונה. סוזי עוזסיני ארניה (אשתו השניה) שהיתה סנגורית מחוסרת עבודה ובגירושים בעצמה התלבשה עליו, ואשתו הראשונה הלכה להתלונן שהוא מפליק פליקים לילדים.

ארניה “הודה” באלימות חינוכית נגד ילדיו וחטף שנה השעיה מהשפיטה. אשתו השניה סוזי שכרה עבורו יחצ”ן איתי הר אור, (שמייחצן גם את איגוד הפרקליטים) שעשה עבורו דיל, לפיו יחזירו אותו לשיפוט, אם יחלל לפי החליל של החונטה. הובהר לו שהוא חייב לעמוד בסטנדרטים הפמיניסטים של עדנה ארבל, ווועדת הנשתיים, אם הוא רוצה “קידום”. אח”כ רפי ארניה שלח את אשתו סוזי לרקוד לפי החליל של אפי נוה, כדי שאפי יסדר לו קידום, את התפקיד של הרשם אבי פורג. אפי נוה מין ומינויים 2: קבלו סמסים בין עו”ד סוזי עוזסיני ארניה לאפי נוה

רפי ארניה אשתו הראשונה העלילה שהפליק פליקים לילדים והשניה הלכה להסתרסר עם אפי נוה

למה מוציאים על כזה דבר צא”פ???

השופט יצחק עמית שדן בפרשת המין והמינויים של אפי נוה קבע שבגלל שהשופטת אתי כרייף היא שופטת, זו סיבה מספיק טובה לחשוף את שמה כמי שמעורבת בסקנדל מיני. מדוע אותה הלכה אינה מיושמת על חננאל שרעבי? השופטת דפנה ברק ארז קבעה שגם מי שרק חשוד בעבירת מין ושאפילו לא הוגש נגדו כתב אישום, לא זכאי לאיסור פרסום על שמו ושיש לפרסם. כל השופטים חוזרים על הטיעון שיש לפרסם שמות גברים המעורבים בעבירת מין כדי לעודד מתלוננות אחרות להגיע למשטרה ובכך לבסס דפוס פעולה של עבריינות טורפנית רצידיביסטית.

אז למה הוציאו צא”פ על שמו של חננאל שרעבי?

בענין של חשוד שהוציאו עליו איסור פרסום, אמרה השופטת הפמיניסטית דפנה ברק ארז בבש”פ 6988/19 בני פרץ נ’ הארץ ורויטל חובל (חשוד בעבירות מין בקטינות והחקירה נסגרה בלא כלום): “אין לומר שפרסום המתייחס לחקירה לאחר שהתיק בעניינה נסגר אינו בעל ערך במישור הציבורי. כפי שצוין לעיל, הסרתם של צווי איסור פרסום דווקא במקרים הנוגעים להחלטה שלא להעמיד לדין היא בעלת חשיבות מכרעת מבחינת התרומה לעיצובו, איכותו והיקפו של הדיון הציבורי, ופרסום של הליכים אלו הוא חיוני להפעלת ביקורת ציבורית אפקטיבית על רשויות אכיפת החוק”.

נו, אם זה מה שאומרת דפנה ברק על הסרת צא”פ אחרי שהחקירה נסגרה, למה מלכתחילה מוציאים צא”פ?

 

חננאל שרעבי הגיש בעצמו תלונת שווא נגד בלוגרים כי כתבו עליו שהוא “מטורלל מלעיסת גת”

כל מי שחומל על חננאל, ראוי שיידע שזה שופט החרד למוניטין שלו. לפני 7 שנים פורסמה כתבת ביקורת עליו באחד הבלוגים ובכותרת היה כתוב שהוא “מטורלל מרוב לעיסת גת”. זה כל כך הפריע לו שהוא הגיש תלונה במשטרה, ודרש שהבלוגרים ייאסרו בשל “מסוכנות”.

תלונה חננאל שרעבי באמצעות קב”ט סהר בראל שהוא מטורלל מרוב לעיסת גת

והנה הפרסום שהעלה את זעמו של לועס הגת חננאל שרעבי ששלח את הקב”ט סהר בראל להגיש בגינו תלונה על זילות שופט:

 

 

מי שמגיש תלונת שווא חוטף עכשיו תלונת שווא. בתא המעצר חננאל כבר לא יוכל לללעוס את העשב החביב עליו.

Views: 69

18 Comments

  1. חשבתם מה הכתבה האומללה הזאת עושה לו ולמשפחתו?
    זאת הוצאת דיבה!
    השופט המכובד הזה הוא בן אדם חכם שנון משכמו ומעלה שרק האמת ובצדק לנגד עיניו!
    תקראו את הפסקי דין שלו ותתרשמו
    אני מכירה אידית אותו ואת המשפחה
    לא היה ולא נברא
    זה אנשים קנאים ונקמנים שמנסים להפיל בנאדם שהגיע לגדולות
    [email protected]

  2. אצה בכלל לא מכיר את הבנאדם!
    זה לשוט בושה להעליל עליו כאלה דברים
    אנשים יושבים על המקלדת ומנסים למצוא נקמה. פשוט מגעיל

  3. למעט עניין התלונה – הכל קשקוש. זו לא כתבה. גיבוב של שטויות “האישה תמיד צודקת” כשלמקרא פסיקה שלו, זה בהחלט לא נכון. גם השימוש בביטויים פוגעניים, לא מוסיף אמינות (גם אילו הדברים היו נכונים). ב”כתבה” נעשה שימוש ב”כתבות” אחרות, שנכתבו באותו סגנון. עלוב.

  4. מטומטמים. אתם שמחים לאיד על הנקמנות במקום לשמוח שעוד פושע נתפס,או לכאוב ולמחות על כך שהוגשה עוד תלונת שווא. אפשר להסתכל על זה הפוך-הרבה פעמים אנשים שעשו את הדברים הכי חמורים יחפו על זה בפעילות מוגזמת עבור הצד השני,מה שלא מקזז מהפשע אבל אולי יכול להעיד על הבנה של חומרת האירועים וחרטה עליהם. כמות פוגעים לא מדווחת גבוהה בהרבה מכמות תלונות שווא אבל לכם לא אכפת מפגיעה מינית זה אפילו לא אישיו עבורכם אם הוא עשה את זה או לא, כי ברור שכל הנשים שקרניות ולא משתלם לפעול בשביל לצמצמם פוגעים ומי שמשתף פעולה עם האויב הנשי ראוי לכל הרוע בעולם,בנושא הזה אתם נראים ומתנהלים בדיוק כמו הסיטיראוטיפ של נשים נקמניות שיש לכם בראש. או של אינסל ממוצע (אבל ידוע שכל שנאה מוגזמת נובעת מהשלכה או פחד) ממש לא ברור לי אם הוא עשה את זה או לא ולא מענייני לשפוט אבל הכתבה (ממה שקראתי) היא בושה לעיתונות מינמלית, לא אובייקטיבית ונוירוטית בצורה הזויה לגמרי.

  5. כותב הכתבה ללא ספק שונא פמיניסטיות ומנסה להוכיח משהו.
    אבל לא רק שהכותב לא מרשים הוא אפילו מגעיל את השועלים.

    יש מקרים שהאישה צודקת
    ויש מקרים שצריך להתחשב בגבר
    ובכל מקרה טבעם של הדברים זה שהילדים גדלים עם האם ולא עם האב.
    כי האם היא הגדלת הטבעית של הילדים
    ואני אישית בעד משמורת משותפת ללא הסתות מצד האב.
    אלא משמורת משותפת לטובת הילדים. למי שכבר התגרש.

    בכל מקרה כותב הכתבה נשמע כמו נוטר לשופטים שהצדיקו נשים.
    מאחלת לך שהזין הפמיניסטי ייכנס לך עמוק מאחורה. חתיכת עילג.
    [email protected]

  6. החונטה חוקרת רק שאין ברירה עברות מין מתועדות . משפטים מכורים שחיתות בהתנהלות של שופט אפס מעשים .

  7. סבלנות לא הזיקה לאיש.
    אם אכן זה האיש, הדבר לא יישמר בסוד זמן רב. מעבר לכך, זה שהוגשה תלונה, לא אומר שהאיש עשה עבירה. בית משפט ייאלץ להחליט.

  8. לא באמת הבנתי. איך את קובעת שזו תלונת שווא אם אינך יודעת מי הגיש את התלונה?
    עדיף לא לפרסם טפשות מאשר לפרסם דברים סותרים.
    לא מכירה לא אותו ולא אף אחד מבני משפחתו או מהמעגלים המקורבים לו.
    רק מקריאה של השורות הראשונות הבנתי את הסתירות, שלא לאמר סטירות.

  9. ממה שאני לומד מהתחקירים באתר מדובר באדם שהתעלל שנים באבות גרושים , הנה זה חוזר אליו. אני מניח שהמערכת תסגור את זה בשקט כי הוא אחד ממנה אז כנראה יש לו חסינות.

    מעניין כמה אבות גרושים התאבדו, איבדו את שפיותם, נהרסו כלכלית איבדו את משפחתם בגללו, מישהו סופר אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *