EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חני סימקין: פרוטוקולים חקירות נגדיות על הטמטום שלה לא מבינה בין גארדנר ובולבי ומאשימה את האבות המנוכרים בעצם הניכור

אילן שפר נחש הצפע המייצג עובדות סוציאליות מטורללות ופסיכיות

גברים יקרים.  היזהרו מנחש הצפע חני סימקין אשר מתחזה להיות מטפלת בשיטת “ענבל קיבנסון לחידוש קשר” בין אבות לילדים המנוכרים שלהם, אבל בפועל היא רק מחריפה את הנתק.

ראו חקירות ופרוטוקולים מתביעת נזיקין שהוגשה נגדה, בה אבות שעלו לעדות טוענים שהיא אמרה להם שאם לא ימחקו את התביעות המשפטיות שלהם ויסמכו עליה היא לא תחדש את הקשר.  מי שהקשיב לה וביטל את התביעות שלה נדפק ונשאר בלי כלום.

בתיק אחר היא סיפרה לשופטת אליה נוס שהיא דוגלת בתיאוריית ההתקשרות של בולבי שביצע מחקר על קופים ופיו ילדים מתקשרים רגשית אל האמא שמנכרת אותם, ושילדים המנוכרים מהאבא שלהם יקשיבו לאמא ולא ירצו קשר עם האבא כי הם רואים את האמא המנכרת כ”איזור בטוח” “עוגן” ומשען” ולכן יש לבוא לקראת האמא המנכרת וקודם כל למלא את כל הדרישות שלה, משפטית וכספית.

כאשר שאלו אותה בחקירה הנגדית אם היא יודעת להסביר את ההבדל בין תיאוריית גרדנר (תיאוריית הניכור הורי) לתיאוריית ההתקשרות של בולבי היא לא ידעה להסביר כלום.  היא גם לא יכלה לענות איך מחקר על קופים ממין נקבה משפיע על הדיווחים שלה לבית המשפט.

ואם זה לא מספיק, היא לקחה כסף עבור 10 מפגשים ולא ביצעה אפילו מפגש אחד.

ואם זה לא מספיק, התברר שהסכימה להתחיל טיפול כשהיתה בחודש הראשון של הקורס של קיבנסון , קורס שלוקח שנתיים!!!!

מי שלוקח אותה יחטוף ממנה רק צרעת.

 

חני סימקין דופקת גברים סדרתית היזהרו ממנה
חני סימקין דופקת גברים סדרתית היזהרו ממנה

 

אילן שפר בא כוחה של חני סימקין

 

אילן שפר נחש הצפע המייצג עובדות סוציאליות מטורללות ופסיכיות
אילן שפר נחש הצפע המייצג עובדות סוציאליות מטורללות ופסיכיות

 

 

 

אילן שפר לא רואה את ילדיו דרך עובדת סוציאלית אבל מגן על עוסיות שמנתקות אבות מילדים
אילן שפר לא רואה את ילדיו דרך עובדת סוציאלית אבל מגן על עוסיות שמנתקות אבות מילדים

 

עו”ס חני סימקין (לשעבר עו”ס לחוק הנוער עיריית ירושלים) נתבעת להחזר שכר טיפולים רשלניים ומצגי שווא לחידוש קשר בין אב מנוכר לבין בנו

האב מפרט בתביעתו, כי עו”ס חני סימקין הציגה מצגי שווא כשהציגה עצמה בכחש כמומחית לחידוש קשר עם קטינים, בזמן שאין לה מומחיות כזו, הציגה עצמה כבעלת מקצוע ניטרלית מגדרית, בזמן שהיא פמיניסטית מוצהרת ובעלת אג’נדה אנטי גברים ואנטי אבות, וגבתה ממנו 10,000 ש”ח על “טיפולים” למטרה מוצהרת של חידוש קשר בינו לבין בנו בן ה-6, אותו לא ראה כ-4 שנים, לאחר שזוגתו לשעבר ביצעה ניכור הורי קשה ביותר. עו”ס סימקין לא ביצעה את מה שהבטיחה, ולא רק שלא חידשה את הקשר של האבא עם בנו, אלא גרמה להכפלת משך ניכור הורי והסתה הורית בשנה נוספת.

לדברי האבא, עו”ס חני סימקין הצהירה על עצמה בכחש שהיא עובדת בשיטת ענבל קיבנסון, לחידוש קשר בין אבות לקטינים מנוכרים, כאשר בפועל היא עובדת בשיטת מרכז רקמן, לניתוק הקשר והחרפתו.

ניכור הורי, הסתה הורית, וסרבנות קשר הם שלושה תופעות הקשורות זו בטבורה של זו ובדרך כלל נגרמות על ידי צד נרקיסיסטי המנכס את הילדים לעצמו בכוונה לפגוע בצד השני, ולסחוט אותו כלכלית ורגשית. בדרך כלל הפגיעה בצד המנוכר נועדה לגרום לצד המנכר להרגיש טוב עם עצמו, כאשר הוא משתמש במלחמה בצד המנוכר עם הילדים על ידי שטיפת מוח לילדים ואי הבאתם למפגשי חילופי זמני שהות וזמני משמורת.

שיטת ענבל קיבנסון, לחידוש הקשר פירושה שכאשר מזוהה ניתוק ארוך מידי בין קטין להורה הלא משמורן, יש לנקוט מיד בסנקציה חריפה נגד ההורה המנתק, כגון סנקציה כספית העמדת ההורה המשמורן המנתק והמנכר במקומו על ידי “ניפוץ הבלון”, שאותו הצד המנכר ממציא לעצמו, שלא יקרה לו כלום אם ימשיך לנתק את הקשר בין ההורה המנוכר לילדיו.

שיטת מרכז רקמן, לטיפולים בקטינים היא שהאמא תמיד צודקת, האמא היא תמיד ההורה המרכזי, יש לדאוג שהאמא מרוצה ושמחה, כי אם האמא לא מרוצה או שמחה, זה יחלחל לקטין ויזיק לו. לכן, לפי שיטת מרכז רקמן, יש לחנך את האב המנוכר לאמץ את הנרטיב של האם המנכרת, ולאיים על הגבר שאם לא יעשה כן, הוא לא יראה את הקטין.

עו”ס חני סימקין מונתה על ידי השופטת אליה נוס לחידוש הקשר בין האבא לבנו, לאחר שסימקין הציגה עצמה כמומית לחידוש הקשר בינו לבין בנו, כשהיא מסתירה את עברה כפקידת סעד לחוק הנוער בעיריית ירושלים כשבתפקידה זה פגעה במספר לא מועט של אבות ואימהות, אשר היא עצמה שללה מהם את הורותם, כאשר טענה בפני בתי המשפט שהם לא ראויים לשמש הורים, הוציאה מהם את ילדיהם למוסדות רוויים באלימות, אלכוהוליזם וזנות, וניתקה את ההורים מילדיהם.

לדברי האבא, מומחיותה היחידה של עו”ס סימקין, הינה שאיבת כספים מגברים, תוך שימוש בכוח האיומים לפגוע בהם באמצעות משלוח חוות דעת שליליות לבית המשפט.

עו”ס חני סימקין הציעה, כי 2 ההורים ישלמו לה כל אחד 300 ש”ח למפגש בין האבא לבנו במשרדה. אלא שבמקום שהאבא אכן יראה את בנו, כפי התוכנית, החלה עו”ס סימקין להציק לאבא ולדרוש ממנו לגשר על הפערים עם זוגתו לשעבר, משל מונתה כמגשרת, וללמוד להכיל את רגשותיה של זוגתו לשעבר, ולאמץ את הנרטיב של זוגתו לשעבר, בעוד שעו”ס סימקין מעולם לא הוסמכה לשמש כמגשרת על ידי בית המשפט, מאחר ואין לה כישורים, יכולות או מיומנויות או תעודות אקדמיות המאפשרות לה לעסוק בגישור.

האבא שילם לעו”ס חני סימקין עבור 10 מפגשי סרק סתמיים, כשאיננו פוגש את בנו, ובכל מפגש עו”ס חני סימקין הוציאה לאבא את המיץ בשאלות רדודות, דביליות וחפיפניקיות, על יחסיו עם זוגתו לשעבר, מדוע אינו מוכן לאמץ את הנרטיב שלה.

עו”ס חני סימקין דיווחה לבית המשפט, כי זוגתו לשעבר, היא ההורה המרכזי בחיי בנו, ושאם הילד יפגע הוא יפנה לאימו לעזרה, וזאת בניגוד לתיאוריות המקובלות בגדר בעלי המקצוע הניטרליים מגדרית, שאין הורה מרכזי ושהילד זקוק לשני הוריו, וגם בניגוד למצב בשטח, שבו התקבלו דיווחים מהגן והמטפלים של הילד, שהוא כועס על אימו, שהוא במצב נפשי לא טוב, לאחר שנותק מכל משפחת האבא, והוא תקוע במעון נטול כל שמחת חיים, שם הילדים ישנים במיטות עץ קומותיים, ועובדות המעון מטפטפות רעל לקטינים יום ולילה, במקום לתת להם חיים רגילים כמו לכל ילד, שרק רוצה לשחק ולהינות.

לדברי האבא, עו”ס חני סימקין נכשלה במשימתה, בזבזה לאב שנה מחייו, ובזבזה לו סכום כספי לא מבוטל, תמורת הבלים וקשקושים מבלי שהוא ראה בכלל את בנו, ובכך גרמה לו נזק עצום, כשכתבה דיווחים לבית המשפט, מלאים ברעל מגדרי, והבלים שטותיים שהקטין זקוק להורה מרכזי, ושהאבא לא מוכן לקבל את הנרטיב של זוגתו לשעבר.

האבא טוען כי מעשי עו”ס סימקין מהווים מצג שווא רשלני, כשהיא פיתחה בו ציפיות שווא שהוא יראה את בנו סוף סוף, אחרי 4 שנות ניכור, אלא שהבין במהלך המפגשים עם עו”ס סימקין שהמפגשים עם בנו לא יקרו בכלל.

האבא דורש השבת 10 אלף ש”ח, שהוא החזר שכר טרחה שגבתה עו”ס סימקין ועוד 5000 ש”ח פיצויי עוגמת נפש, כשבמעשי עו”ס חני סימקין, מהווים עשיית עוש ולא במשפט, וכן הפרה של חוק הגנת הצרכן, כשעו”ס סימקין הפרה את חוק איסור הפליה בכך שראתה בו הורה נחות, הורה לא מרכזי, ושאילצה אותו לאמץ את הנרטיב של זוגתו לשעבר שהתעללה בו ונהגה בנרקיסיסטיות.

לפרופיל הציבורי של עו”ס חני סימקין: https://www.facebook.com/profile.php?id=1072415921

פורסם לראשונה ב:

https://shemtov1.com/lor/2020/01/18/%d7%a2%d7%95%d7%a1-%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%a1%d7%99%d7%9e%d7%a7%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%a9%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%a2%d7%95%d7%a1-%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%a2%d7%a8-%d7%a2%d7%99/?fbclid=IwAR2ck-R2NQvRAYFcM8lcdbjM_7StKb6dKQzGWVCikXdvB87Mdta3NbKn6YI

 

 

להלן פרוטוקול חקירות ראשון מתאריך 3/10/2022

 

פרוטוקול המשפט חני סימקין נתבעת ברשלנות והונאה 3-10-2022

להלן פרוטוקול חקירות שני מתאריך 26/2/2023

 

פרוטוקול דיון הוכחות פורמנובסקי נ סימקין 26-2-2023
Views: 81

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *