EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוסף אלרון ומינויו לעליון: קשירת קשר פלילי בין ברק לייזר ואפי נוה לקדם את יוסף אלרון לעליון תמורת השוחד של דפיקת מתמחים במבחני לשכה. הנתל”ש אורי שהם טייח ושיקר בהחלטתו על התלונה

יוסף אלרון

באדיבות הפרקליטות מירב גבע ואושרה גז (פמת”א) ששלחה חוקרים למשרדו של עו”ד ברק לייזר היועמ”ש של הנהלת בתי המשפט הופצו חומרים מטלטלים. בין השאר גילתה עו”ד מירב גבע כי נקשר קשר פלילי בין ברק לייזר ועו”ד אפי נוה לקדם את השופט יוסף אלרון לבית המשפט העליון בתמורה לעסקה שנרקמה בין אפי נוה ויוסף אלרון, מי שהיה יו”ר ועדת הבחינות של המתמחים בלשכה.

אפי נוה ויוסי אלרון קשרו קשר פלילי להכשלת מתמחים בתמורה לקידום לעליון

על פי העסקה הפלילית, יוסף אלרון היה צריך לחבר שאלות מכשילות כדי להכשיל 70% מהמתמחים, וכך אפי נוה יוכל להתפאר שהוא מגן על מקצוע עריכת הדין מפני הצפת המקצוע. בתמורה סידרו ליוסף אלרון קידום לבית המשפט העליון. זה מראה ששופטים בישראל לא מקודמים לבית משפט עליון סתם כך כי הם שופטים טובים. הם נדרשים לתת תמורה לחונטה המשפטית השלטת.

תלונה שנשלחה לעירקי המטורלל אורי שהם שהרבני, נציב טיוח תלונות הציבור על שופטים נדחתה. היות והתלונה נדחתה, רק הציבור יוכל לשפוט אם בצדק נדחתה התלונה ואם הנציב העירקי אכן ביצע מלאכתו, או שהוא סתם טייח עוד תלונה. העירקי המטורלל אורי שהם שהרבני טען שמדובר בתיאוריה קונספירטיבית שמוטב כי לא הייתה מועלית בכלל. הוא לא טרח בכלל לפנות לאלרון בנושא זה למרות התיעוד המבוסס שסיפקה עו”ד מירב גבע מהפרקליטות. קראו בעצמכם את הסמסים בין אפי נוה לברק לייזר.

שני קומבינטורים פליליים יוסי אלרון ואפי נוה אלרון ליקק בתחת לנוה

על פי התלונה, מדובר בתלונה על השופט יוסף אלרון אשר השתמש בקשרים נפוטיסטיים עם עו”ד אפי נוה ועו”ד ברק לייזר מהנהלת בתי המשפט כדי לקדם עצמו לבית המשפט העליון. החומרים המצורפים מעידים על כך שהשופט אלרון פילס דרכו לבית המשפט העליון תוך ניצול קשרים שאינם זמינים למועמדים אחרים (התמיכה של אפי נוה ושל הנהלת בתי המשפט). 

קשרים אלה עלולים להוות עבירה פלילית, או לכל הפחות עבירות משמעת בניגוד לתקשיר.  אלו יחסי קח ותן אשר העמידו את השופט אלון במצב סחיט אשר אסור היה לט מלכתחילה להכניס את עצמו אליו.        

יוסף אלרון מינוי מושחת לבית משפט עליון בקומבינה עם אפי נוה וברק לייזר

עותק מלא של חומרים אלו נמצא בידי הפרקליטה אושרה גז, ראש פמת”א. במובן זה הפעלת הקשרים של אלרון אצל אפי נוה ואצל עו”ד ברק לייזר איננה שונה מהפעלת הקשרים שהפעילו השופטת אתי כרייף כדי להתמנות לבית משפט השלום, ושל עו”ד סוזי עוזסיני ארניה, ומדובר בשוחד שעניינו מינוי לשפיטה. השופט יוסף אלרון שימש יו”ר וועדת המבחנים של הלשכה, אשר לטענת המתמחים במחזורים של 2015-2017 קיבל הוראות ברורות מעו”ד אפי נוה לכתוב שאלות מכשילות כדי שאפי יוכל להציג עצמו כמו שלוחם נגד הצפת המקצוע. 

בתמורה לזה שהשופט אלרון הכשיל 70% מהמתמחים, אפי נוה וחברו הטוב (יד ימינו והזרוע הביצועית) עו”ד ברק לייזר דאגו לממש חלקם בעסקה ולדאוג לאלרון באופן אישי למינוי לעליון.  זהו שוחד על פי אותם קריטריונים לפיהם ראש הממשלה מואשם בשוחד!  העובדות הן כדלקמן:

השופט הנילון יוסף אלרון שימש שופט ביהמ”ש המחוזי בחיפה ושימש יו”ר ועדת בחינות ההתמחות של לשכת עורכי הדין החל ממועד נובמבר 2014.

עד שאלרון נעשה יו”ר ועדת הבחינות ממוצע העוברים בכל בחינה היה למעלה מ-70%  ובשתי הבחינות הראשונות שהוא ניהל התוצאות היו באותה הסביבה.

יתירה מזאת: בבחינה השנייה שבניהולו (מאי 2015 ) אחוז העוברים היה הגבוה בכל חמש השנים אשר קדמו לכך (75.4).

בין הבחינה הזאת לבין הבחינה הבאה בסוף אוקטובר 2015 נבחר ונכנס אפרים נווה לתפקידו כראש לשכת עורכי הדין.  הוא הצליח להיבחר, בין השאר,  משום שהוא העמיד במרכז תעמולת הבחירות שלו את המאבק ב”הצפת המקצוע”.

והנה מיד באותה הבחינה שיעור העוברים את הבחינה ירד באופן פתאומי מ-75.4%  ל-47%,  ובהמשך ירד גם ל 30% .

יוסף-אלרון-עם-מעריצה-תמי-אולמן-אחרי-שדפק-לה-לא-מעט-תיקים
יוסי אלרון בכנס לשכת עורכי הדין ממתין לקומבינה עם אפי נוה

יוסי אלרון בכנס לשכת עורכי הדין ממתין לקומבינה עם אפי נוה

וההמשך ידוע: הלשכה בראשות אפי נוה קידשה מלחמת חורמה כדי לקדם את יוסף אלרון לביהמ”ש העליון, כשהיא מאיימת שאם הוא לא ייבחר לעליון – אף שופט לא ייבחר לעליון.  היו אז 4 כסאות לבחירה, ואלרון לא נחשב למועמד בעל סיכויים טובים, במיוחד משום שכל שלושת שופטי ביהמ”ש העליון החברים בוועדה לבחירת שופטים התנגדו לכך – הנימוק היה ש”הוא לא קורץ מהחומר המתאים”.  בהיסטוריה של הוועדה הזאת מעולם לא נבחר שופט בניגוד לעמדתם של השופטים החברים בה.

ואכן הלשכה הצליחה במאבקה, והיום אלרון הוא שופט ביהמ”ש העליון.

מה זה, אם לא שוחד – אלרון יחסום את “הצפת המקצוע” ובתמורה הוא יקודם לביהמ“ש העליון?

הודות לפרקליטים רפי לוי, אושרה גז, מירב גבע ואלירן גלילי (פמת”א) אושר ליחידת הסייבר בתל אביב לבצע חדירה לטלפון של עו”ד ברק לייזר בתאריך 13/3/2017 וחלקים מצונזרים שוחררו לציבור באדיבותו של עו”ד רפי לוי וצוותו. 

כעת אנו מעבירים לבדיקתך את השאלה העולה מתוך החומרים האם כבוד השופט יוסף אלרון מונה לבית המשפט העליון באמצעות הפעלת קשרים, שוחד ולחץ של עו”ד אפי נוה, אשר הפעיל את יד ימינו הביצועית בהנהלת בתי המשפט לדחוף בכל כוח את מינויו של אלרון.  כל זאת כדי להחזיר את התמורה עבור הכשלת 70% מהמתמחים ע”י אלרון בכבודו ובעצמו????

ניתן לראות בסמסים המצורפים עד כמה מושקעת הייתה כל הנהלת בתי המשפט (ברק לייזר, אילת פילו וכו’) לדחוף את מינוי של כבוד השופט אלרון, ואף נסעו לבקר אותו במיוחד בחיפה.  הדוברת גב’ איילת פילו דיווחה בזמן אמת מתוך הוועדה למינוי שופטים.  עם פרוץ הבשורה, אפי נוה הציע לברק לייזר לקחת קרדיט כדי לחפות על העובדה שהקרדיט הוא כולו של אפי נווה”. 

 

גזירים-מטלפון-ברק-לייזר-יוסי-אלרון-אפי-נוה-1

 

אפי כתב לברק לייזר:  “אתה עושה טעות חמורה שאתה לא מתראיין.  קח קרדיט על אלרון“. למה אפי מתכוון “קח קרדיט“?  הרי המתמחים התלוננו בפרהסיה שאפי קנה מאלרון שירותי הכשלת מתמחים בבחינות הלשכה, ולכן כדי לא למשוך אש לאפי, אפי ביקקש מברק לייזר שהוא ייקח את הקרדיט.    

בהמשך אפי נוה אומר לברק לייזר בסמסים  שהוא “מתראיין במשורה.  הקרדיט ברור“.  למה הוא מתכוון?  הקרדיט ברור!!!   עבודה מאחורי הקלעים לצ’פר את אלרון במינוי לעליון על הכשלת המתמחים!!!!

אילת פילו כתבה לבעלה ברק לייזר  “אולי כדאי לשקול את ביטול הסיניוריטי” וזה אחרי שישבה לילה שלם בוועדה והתלוננה על לילה ארוך בוועדה. מיד עם המינוי של אלרון כולם בהנהלת בתי המשפט צלצלו לברך אותו כי יוסף אלרון היה “בשמיים”.   השוחד הצליח!!! 

ניתן לראות גם כיצד בסמסים הם מלגלגים על כבוד השופט יורם דנציגר שפינה את מקומו. משה גל (שופט בדימוס) כתב שהוא “שומע שמועות שדנציגר הולך לבצע נטישה סטייל זילברטל”.    

אילת פילו כתבה לבעלה ברק לייזר יש “סוד על דנציגר“, ואפי נוה כתב שהעמיד אולטימטום לדנציגר (אין לדעת מאיזה סוג) “זה תלוי בו, אם ימשיך בגישת הכל או לא כלום, אז כלום“.

עוד נכתב שם שברק לייזר הוא “שועל מהשועלים הגדולים ביותר שאי פעם דרכו במערכת“, והוא (או אלרון) “תקע להן אצבע בעין“, ועונים לו “לא אצבע אלא אגרוף“.

נשאלת השאלה מה לאפי נוה מתל אביב ולשופט מחוזי מחיפה? מה הם הבטיחו זה לזה? 

מדוע שהנהלת בתי המשפט ואפי נוה ישקיעו מזמנם ומרצם כדי לקדם את יוסף אלרון דווקא?

שימו לב לסמס בו נכתב שכל השופטים שיורדים לכנסים של אפי נוה באילת הם דלוחים

יוסף אלרון עם מעריצה תמי אולמן אחרי שדפק לה לא מעט תיקים

 

ההתכתבויות הללו מעוררות הרבה יותר מסימן שאלה על שוחד שבזכותו נכנס השופט יוסף אלרון לעליון, ונדרשת חקירה האם אפי נוה איים על יורם דנציגר או הפעיל עליו מניפולציות כדי שיפנה את מקומו לאלרון, ומדוע היה כל כך חשוב לאפי נווה להכניס את אלרון לעליון – לאור טענות המתמחים שאלרון הכשיל אותם בכוונה ?  יודגש שהמתמחים זכו לאוזן קשבת רק אצל אמיר אוחנה שכיהן כשר משפטים והציל אותם.    

ולהלן התלונה:

פחע-46-נתלש-יוסף-אלרון-שוחד-למינוי-עם-אפי-נוה-25-6-2020
פחע-46-נתלש-יוסף-אלרון-שוחד-למינוי-עם-אפי-נוה-25-6-2020הורד

 

ולהלן הטיוח של העירקי עם הפיג’מה אורי שהם, נציב טיוח התלונות על השופטים:

 

פחע-46-נתלש-תשובה-על-תלונה-על-אלרון-קונספירציה-חסרת-שחר-395-20-30-6-2020
פחע-46-נתלש-תשובה-על-תלונה-על-אלרון-קונספירציה-חסרת-שחר-395-20-30-6-2020הורד

 

 

Views: 93

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *