EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 14: משפחת עו”ד אסאלה אבו כאדיר גייסה שהידיות מתאבדות והיא עצמה נעצרה ב 2011 ו 2018 על פעילות טרור

אסאלה אבו כדיר גייסה ערבושיות מתאבדות באזיקים עצורה עי משטרת ירושלים 16-10-2023

הסיבה מדוע עו”ד אסאלה אבו כאדיר פרסמה שהיא מתמוגגת מאושר בשל הטבח ההמוני בבני ובנות ישראל בשמחת תורה היא פשוטה.  אבא שלה נאסר אלדין אבוכדיר (ת”ז 080010424) היה אסיר בטחוני 17 שנים שבמרץ 2023 נעצר שוב פעם עם צו אלוף, אמא שלה ואחיה היו עצורים כעצירים בטחוניים, גם היא נעצרה ב 2011 על פרובוקציות לשוטרים שבאו לעצור את האח המחבל שלה, והיא עצמה פעלה בארגון מזרח ירושלמי Samidoun המגייס מתאבדות יחד עם אמא שלה.  כשנעצרה ב 2011 לקחה את לאה צמל והשופט ארנון דראל שחרר אותה תיק תיק למעצר בית.  ב 2018 אסאלה בעצמה חטפה 3 חודשי עבודות שירות כמורה לערבית לחיילי צה”ל.  התיק בדלתיים סגורות.

 

כלומר השמחה שלה ביום הקטל בשמחת תורה היתה כי קיוותה שבגלל זה עכשיו המשפט החדש נגד אבא שלה יבוטל בעסקת שבויים. נראה כי אבא שלה שוחרר למעצר בית אליה כמפקחת רק בגלל שהיא עורכת דין.

עדכון 16/10/2023 משטרת ירושלים עצרה אותה לא כתומכת טרור אלא כפעילת טרור.  תמונה של הגחבה עם אזיקים.  לשכת עוה”ד הישעתה אותה תוך 3 ימים, אבל ממילא היא עובדת על גיוס תרומות ככה שזה לא מפריע לה.

השופט אלעזר נחלון דוס שהתמחה אצל עדנה ארבל שחרר אותה ממעצר בתנאי שהיא תגיע לחקירות במשטרה, אם יקראו לה.  אבל מכיוון שהיא המפקחת על אבא שלה שבמעצר בית, לא ברור איך לא ביטלו לאבא שלה את מעצר הבית?

אסאלה התחילה התמחות ב 2021 ומי שסידר לה את האישור להתמחות הוא היו”ר בלשכה ואיל חלאילה וב 2022 לפני שנה הוסמכה כדין.

 

אסאלה אבו כדיר באזיקים עצורה עי משטרת ירושלים 16-10-2023
אסאלה אבו כדיר באזיקים עצורה עי משטרת ירושלים 16-10-2023

 

 

אסאלה מגיעה ממשפחת מחבלים “אינטליגנטים” שועפטית ידועה

היא משתייכת למשפחה של מחבלים ידועים, אבא שלה נאסר אבו כדיר (מרצה באונ’ אל קודס) ישב בכלא 17 שנים (און אנד אוף) וארגן בכלא שביתות רעב.  המעצר הראשון של אבא שלה היה ב 1977 בגיל 16!

ב 1981 היה סטודנט בביירות והגיע לארץ, הכין מטען חבלה שהתפוצץ לו בידיים ושרף לו את עין ימין, הובל לבית חולים ושם נעצר וחטף 5 שנים בכלא.

גם אמא שלה עביר אבו כדיר נכנסה ויצאה מנוה תרצה על גיוס מחבלות מתאבדות ועידוד “התנגדות אלימה לכיבוש”, אבל העונשים שהיא קיבלה היו חודשיים כל פעם.

לנאסר ועביר יש 5 ילדים שאסאלה היא אחת מהם וכולם מגויסים למלחמה בישראל באמצעות פרסומים באתרים פלסטינים באנגלית, וגם אסאלה פרסמה כתבות לא מעטות על משפחתה והמאבק שלהם לשחרור כל 7,500 האסירים הבטחוניים.

ב 2010 אחרי משט המרמרה, אמא שלה הובילה תהלוכה וקראה “לטבוח ביהודים”, “נסראללה האהוב תפגיז את תל אביב”, ועוד קריאות נאצה נגד מדינת ישראל והעם היהודי. כשנעצרה במהלך אותו אירוע ועל פי כתב האישום שהוגש, עביר אבו כדיר תקפה שוטרים, וקיללה שוטר בניידת ואמרה לו: “ערבים מזיינים את היהודיות”, ו”אתה מלוכלך לך מהמדינה שלי”.

ב 2011 המשטרה באה לעצור את אח שלה ענאן אבו כאדיר על פעילות טרור והיא, אמא שלה ואחות נוספת סומוד אבו כאדיר יצאו להתנגד למעצר שלו באופן פרובוקטיבי בהתפרעות, מכות לשוטרים ועשיית בלגן ברחובות כדי לייצר כתבות.

אסאלה עצמה שוחררה אחרי כמה ימים.  רק כעבור שנה הוגש כתב אישום.  אסאלה חטפה חודשיים בכלא. האחות סומוד אבו כדיר חטפה רק 300 שעות של”צ. התיק התנהל בדלתיים סגורות, ולכן הלשכה לא ידעה על כך. האמא עביר חטפה 6 חודשי עבודות שירות כמורה במחנה צבאי ישראלי!!!!  שיא האירוניה!

אולם העבודות שירות הופקעו וב 2018 הכיסו את עביר לנווה תרצה.  סה”כ צברה 7 מעצרים על הפגנות אלימות למען “פרי פלסטיין”.

שנה קודם להיתקלות עם השוטרים ב 2011,  ב 31/3/2010 השופטת יעל ייטב הוציאה צו מעצר גם לאבא שלה וגם לאמא שלה  בתיק מ”י 48969-03-10 מדינת ישראל נ’ אבו רדיר אבו כדיר.

ב 24/5/2017  השופטת מיקה בנקי הוציאה צו מעצר נגד אבא שלה בתיק מ”י 43545-05-17 מדינת ישראל נ’ אבו כדיר.

ב 10/5/2021 השופטת עדי בר טל הוציא צו מעצר נגד אבא שלה בתיק מ”י 19335-05-21 מדינת ישראל נ’ אבו כדיר.

 

.

 

נאסר אבו כדיר אבא של אסאלה ישב בכלא הישראלי 15 שנים והסית לטרור
נאסר אבו כדיר אבא של אסאלה ישב בכלא הישראלי 15 שנים והסית לטרור

ראו כתבה על המעצרים של משפחת אבו כדיר.  ב 2018 אסאלה חטפה עבודות שירות!!!!

 

כתבה על משפחתה של אסאלה אבו כדיר והעבודות שירות שחטפה ב 2018

איך אסאלה אבו כדיר מכחישה שהיא פעילת טרור פלסטיני????

עו”ד אסאלה אבו כדיר ממזרח ירושלים התפרסמה כמי שכתבה על הטבח ההמוני בשבת שמחת תורה ע”י מרצחי החמאס שהיא “קמה לחלום מתוק”. עוד כתבה שהטענות שהמחבלים אנסו נשים ישראליות הן שקריות, כי הבנות שהיו במסיבת הטבע לכלכו את הבגדים שלהם לפני שחטפו אותם, ולכן הכתמים שראו באחוריים של החטופה הם מלפני החטיפה.

אסאלה כתבה באנגלית תגובה שהיא כתבה שהיא חשה בחלום מתוק כי היה לה אירוע אישי משמח שלא קשור לטבח ההמוני ביהודים. להלן מכתב ההכחשה:

 

מכתב ההכחשה של אסאלה אבו כאדיר שהיא קמה לחלום מתוק אחר לגמרי
מכתב ההכחשה של אסאלה אבו כאדיר שהיא קמה לחלום מתוק אחר לגמרי

 

המשפחה החבלנית של אסאלה אבו כדיר כולם נכנסים ויוצאים מהכלא על פעילות לשחרור האסירים הבטחוניים

אבל מסתבר שיש לאסאלה עבר חבלני עוד מלפני 12 שנים.  כבר ב 2011 עצרו את אסאלה אבו כדיר על סיוע לטרור פלסטיני.

מסתבר שאסאלה יחד עם אמא שלה עביר אבו כדיר ואחותה יצאו להפגין נגד המעצר של האח שלה ענן אבו כאדיר (שהיה בן 14)  ב 2011 ע”י כוחות הביטחון.  ההפגנה שלהן היתה פרובוקטיבית.  הן תקפו את השוטרים, קיללו וירקו והכל כדי לייצר פרובוקציות למצלמה.

האמא שלה עביר אבו כדיר היא פעילה ומתרימה ל Union of Palestinian Women’s Committees, והיא נעצרה מספר פעמים ע”י כוחות הביטחון.

ב 23/4/2018 האמא של אסאלה שוחררה אחרי חודשיים של מעצר נוסף, והבת שלה אסאלה פרסמה כתבה באתר Samidoun Palestinian Prisoner Solidarity Network  שאמא שלה היתה בבידוד חודשיים, שב”ס לא הכניס אותה לתא עם מחבלות חברות אחרות שלה שהיו עצורות, לא הכניסו לה ספרים, וסוהרי שב”ס השפילו אותה מילולית.

בתמונה מימין עביר אבו כאדיר (האמא) ביום השחרור שלה מנוה תרצה, 23/4/2018.  לא ברור אם זאת מימין היא אסאלה או האחות שלה (סומוד אבו כדיר).

 

המחבלת עביר אבו כדיר אחרי שחרורה מנוה תרצה ב 2018
המחבלת עביר אבו כדיר (משמאל) אחרי שחרורה מנוה תרצה ב 2018

 

המעצר של אסאלה ב 2011 לא מנע ממנה ללמוד משפטים ולהתקבל ללשכה

הכתובת היתה על הקיר כבר ב 2011.  אסאלה אבו כדיר נעצרה ב 2011 מעצר ימים ומי שבא לחלץ אותה היתה לאה צמל.  פירושו של דבר שמדובר בעבירה של חבלנות טרור פלסטיני. מ”י 40932-08-11 : מדינת ישראל נ’ אבו כדיר ואח’.

העצורים בתיק זה היו האמא עביר אבו כאדיר (האמא), אסאלה אבו כאדיר ואחיה ווליד אבו כאדיר.  מי ששחרר אותם למעצר בית היה השופט ארנון דראל.

נגד האמא עביר אבו כדיר הוגש כתב אישום ת”פ 8375-06-10 מדינת ישראל נ’ עביר אבו כדיר בגין פגיעות בסדרי השלטון והמשפט, תקיפת שוטרים, פגיעות בסדרי המשטר והחברה, התאגדויות והתקהלויות, פגיעות בסדרי השלטון והמשפט, עבירות בשירות הציבור וכלפיו.  השופטת ששפטה אותה היתה חנה לומפ. העו”ד שייצג אותה היה מוחמד מחמוד.

נגד האבא נאסר (ה”מלומד” מאוניברסיטת אל קודס) שכבר ישב 15 שנים בכלא, הוגש עוד כתב אישום חדש במרץ 2023 (ת”פ 37136-03-23 מדינת ישראל נ’ נאסר אבו כדיר).  דיון קבוע לתאריך 16/11/2023.  הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים (מ”ת 37144-03-23) והוצא נגדו צו אלוף.  אולם השופט חיים פס שחרר אותו למעצר בית אצל מפקחת שזהותה לא ידועה.

מי שייצגו את נאסר אבא של אסאלה היו חמזה קוטינה ועו”ד מאלק עבידאת.

 

חמזה קוטינה מזרח ירושלים עושה הון מייצוג מחבלים וטרוריסטים
חמזה קוטינה מזרח ירושלים עושה הון מייצוג מחבלים וטרוריסטים

קוטינה מייצג במקביל גם את השייח’ עכרמה סברי שמפעיל ללא הפרעה מלב ירושלים את מכונת ההסתה שלו נגד יהודים. הוא תמך בפיגועי התאבדות, קרא למוסלמים להיות שאהידים.

 

מאלכ עבידאת מומחה לייצוג מחבלים ומגייסי שהידים וסניפי חמאס בישראל
מאלכ עבידאת מומחה לייצוג מחבלים ומגייסי שהידים וסניפי חמאס בישראל

איך הגחבה התקבלה ללשכה עם עבר חבלני פעיל?????

 

 

השאלה היא איך בכלל הלשכה קיבלה אותה מלכתחילה לשורותיה עם תיק מעצר פלילי על מעשה שקשור בסיוע לטרור פלסטיני?

מעצר ימים מדינת ישראל נ אסאלה אבו כדיר אצל השופט ארנון דראל מי 40932-08-11
מעצר ימים מדינת ישראל נ אסאלה אבו כדיר אצל השופט ארנון דראל מי 40932-08-11

 

מעצר ימים מדינת ישראל נ אסאלה אבו כדיר אצל השופט ארנון דראל מי 40932-08-11

הכתבה שאסאלה פרסמה על השחרור של אמא שלה ממעצר ב 2018

בכתבה שאסאלה עצמה פרסמה היא כותבת שמשפחתה פועלת לשחרור כל 7,500 האסירים הביטחוניים שהם לדעתה חפים מפשע.  היא כותבת שאמא שלה עביר היא אשתו של נאסר אבו כדיר פעיל לזכויות הפלסטינים ידוע ממזרח ירושלים שב 2018 היה במאסר של 16 חודשים וזאת אחרי שהוא כבר “בילה” במצטבר 15 שנים בכלא הישראלי.

לדבריה אמא שלה היא אישיות ידועה הפעילה בארגונים המגייסים נשים “למלחמה בהגנה על ירושלים ובכיבוש הישראלי”.  כלומר היא עוסקת בגיוס מחבלות מתאבדות במחסומים ובמזרח ירושלים.

 

עביר אבו כדיר אמא של אסאלה אבו כדיר גייסה מחבלות מתאבדות
עביר אבו כדיר אמא של אסאלה אבו כדיר גייסה מחבלות מתאבדות

 

 

הכתבה של אסאלה אבו כאדיר על השחרור של אמא שלה ממאסר ב 2018

Abeer Abu Khdeir released after two-month sentence in Israeli prison | Samidoun: Palestinian Prisoner Solidarity Network

https://samidoun.net/2018/04/abeer-abu-khdeir-released-after-two-month-sentence-in-israeli-prison/

וכאן הכתבה שאסאלה פרסמה כשאמא שלה נכנסה לכלא ב 25/3/2018

Jerusalemite organizer Abeer Abu Khdeir sentenced to two months in Israeli prison for 2011 arrest | Samidoun: Palestinian Prisoner Solidarity Network

https://samidoun.net/2018/03/jerusalemite-organizer-abeer-abu-khdeir-sentenced-to-two-months-in-israeli-prison-for-2011-arrest/

 

הכתבה על האבא שלה נאסר אבו כדיר

Jerusalemite activist Nasser Abu Khdeir sentenced to 16 months in Israeli prison | Samidoun: Palestinian Prisoner Solidarity Network

https://samidoun.net/2018/01/jerusalemite-activist-nasser-abu-khdeir-sentenced-to-16-months-in-israeli-prison/

איפה היא גרה הזונה אסאלה?  

 

פרטי הזונה הערביה: כתובת:  שועפט 7 ירושלים 9730000, מחוז:  ירושלים, נייד:  054-2412688, כתובת דוא”ל:

[email protected]

 

אסאלה אבו כדיר בשירות החמאס התעוררה לחלום מתוק שיהודים נשחטים
אסאלה אבו כדיר בשירות החמאס התעוררה לחלום מתוק שיהודים נשחטים

 

והנה הראיות על השמחה שפעפעה בה ביום הטבח בשמחת תורה 7/10/2023.  

 

 

 

 

 

אסלה אבו קדיר עורכת דין בלשכה תומכת נלהבת של מעשי האונס והרצח בחרבות ברזל
אסלה אבו קדיר עורכת דין בלשכה תומכת נלהבת של מעשי האונס והרצח בחרבות ברזל

 

 

אסאלה אבו כדיר עורכת דין תומכת טרור חמאס והשמדת יהודים 1
אסאלה אבו כדיר עורכת דין תומכת טרור חמאס והשמדת יהודים 1

 

 

 

 

 

עדכון: 16/10/2023 המשטרה תפסה ציוד לגיוס שהידיות

 

אסאלה אבו כאדיר הציוד שנתפס במשרדה לגיוס שהידיות מתאבדות
אסאלה אבו כאדיר הציוד שנתפס במשרדה לגיוס שהידיות מתאבדות

 

השוטר אזיק סימון שעסוק בצייד גברים גרושים פתאום נזכר לפעול נגד טרור חבלני שפרח מתחת לאף שלו בשועפט

השוטר החכמולוג אזיק סימון שעד לפני שבוע היה עסוק בצייד אחר גברים גרושים, שהתעלם לחלוטין מקן המחבלים התוסס בשועפט שהקימה משפחת אבו כדיר מתחת לאף שלו כי הוא חשב שהמשטרה נועדה להגן על נשים בהליכי גירושין שהבעלים שלהם לא ירצחו אותן…..  הוציא הודעה דרך דוברות המשטרה.

 

מכתב שוטר אזיק סימון ראש אגף חקירות ירושלים על אסאלה אבו כאדיר
מכתב שוטר אזיק סימון ראש אגף חקירות ירושלים על אסאלה אבו כאדיר

השוטר אזיק סימון שהתמחה בתפירת תיקים לגברים גרושים כאילו הם האלימים והמסוכנים לנשות ישראל.  בתמונה.

אזיק סימון משטרת ירושלים לקח אתנחתא מצייד והתעללות בגברים בהליכי גירושין
אזיק סימון משטרת ירושלים לקח אתנחתא מצייד והתעללות בגברים בהליכי גירושין

 

 

עורכי הדין שבשירות משפחת אבו כאדיר וסניפי הטרור החמאסי

כאשר אסאלה אבו כאדיר נעצרה ב 2011 מי שייצגה אותה היתה לאה צמל…..  תיק 40932-08-11.  השופט ששחרר אותה היה ארנון דראל.

 

לאה צמל מומחית בייצוג סניפי חמאס בישראל שאספו כסף למימון חרבות ברזל
לאה צמל מומחית בייצוג סניפי חמאס בישראל שאספו כסף למימון חרבות ברזל

 

בתמונה אחד המתועבים שבמייצגי החמאס והתנועה האיסלמית, חאלד אזברגה.  ארגון עד כאן הגיש נגדו תלונה פלילית “קרא לציבור הערבי להגיע ללוד ולחמש את הערבים ושלהב את ההמון”.

חמזה קוטינה וחאלד אזברגה שמייצגים את המופתי שמגייס שהידים עכרמה סברי
חמזה קוטינה וחאלד אזברגה שמייצגים את המופתי שמגייס שהידים עכרמה סברי

 

 

 

חאלד אזברגה כשמחבלי חמאס זקוקים לייצוג משפטי פונים אליו תומך נלהב
חאלד אזברגה כשמחבלי חמאס זקוקים לייצוג משפטי פונים אליו תומך נלהב

צפו פה חאלד משלהב בערבית……  עו”ד. לתפארת הלשכה.

https://www.facebook.com/watch/?v=403551364006781

 

 

ראיס אבו סייף עורך דין הבית של סניפי החמאס בישראל

ראיס אבו סייף עורך דין הבית של סניפי החמאס בישראל
ראיס אבו סייף עורך דין הבית של סניפי החמאס בישראל

 

ראיס אבו סייף כשמחבלי חמאס זקוקים לכיסוי משפטי פונים אליו תומך נלהב
ראיס אבו סייף כשמחבלי חמאס זקוקים לכיסוי משפטי פונים אליו תומך נלהב

 

באיחור רב אתר פוסטה נזכר להוסיף מידע על האסלה

לזיו קריסטל מאתר פוסטה יש גישה לנט המשפט לתיקים מסווגים, מה שאין לצוות עדנה קרנבל. מה שמעצבן בכתבה שלו זה שהוא לא מציין מספרי תיקים כך שאי אפשר לפנות בתיק ולבקש בקשה לעיין בו.  הוא גם לא מצרף את המסמכים עצמם (להבדיל מיואב יצחק באתר ניוז 1 שהפך די לא רלבנטי, אבל לפחות הוא מעלה את המסמכים לאינטרנט (בתשלום).

פורסם בפוסטה ע”י זיוה קריסטל 19/10/2023

עו”ד החשודה בתמיכה בחמאס התקבלה ללשכה למרות שהורשעה בתקיפת שוטר

לאסאלה אבו כדיר ובני משפחתה עבר פלילי וביטחוני. אביה הורשע בחבלה ופעילות בארגון טרור, אמה קראה לטבוח ביהודים. לשכת עורכי הדין: “נקדם תקנות לשעת חירום להשעיה מיידית במקרים דומים”

 

עורכת הדין אסאלה אבו כדיר (32) משועפט ירושלים, שנעצרה בחשד לתמיכה בארגון חמאס, טוענת בחקירתה כי בפוסט שפרסמה בפייסבוק היא הביעה שמחה על “הצעת נישואים” שקיבלה ב-7 באוקטובר, ולא על הטבח ביהודים שבוצע באותו היום.
ואולם, העבר הפלילי והביטחוני של קרוביה, במיוחד של אביה שהורשע בטרור וישב כמחבל בכלא הישראלי, מעיד אחרת.

לכאורה, הפוסט שבגללו היא נעצרה היה “מרומז”. ביום הטבח היא כתבה: “7/10/2023 מרגישה שאני בחלום” לצד לבבות אדומים, ירוקים ושחורים – צבעי הדגל הפלסטיני, והוסיפה פנים צוחקות ובצדן עקיצה: “היי, לכו תגנו על אבו מאזן”.
לאחר מכן, בהתייחסות לתגובות שקיבלה, הוסיפה ש”התקשורת המערבית משקרת” ביחס לארועי הטבח בדרום.

עורכי דינה של אבו כדיר טענו היום בדיון להארכת מעצרה כי היא התייחסה בפוסט לארוע אישי בכלל, ולא כתבה את המילים “עזה” או “חמאס”.

אלא שכאמור, לעו”ד אסאלה ולבני המשפחה המתגוררים בירושלים עבר פלילי וביטחוני עשיר. היא עצמה הורשעה בתקיפת שוטרים, אביה ישב כמחבל בכלא שנים רבות, וגם אמה הורשעה בעבר לאחר שקראה לנסראללה ולחיזבאללה “להפגיז את תל אביב”.

האב נאסר אבו כדיר (62) הורשע 11 פעמים בהשתייכות לארגון טרור, פעולות חבלה, אימון צבאי בארגון טרור, רכישת נשק ועוד. גם בשנים האחרונות הוא המשיך בפעילות חתרנית ומגע עם גורמי טרור. ביולי 22′ מפקד כוחות צה”ל ביהודה ושומרון האלוף יהודה פוקס הטיל עליו מגבלות תנועה בצו אלוף, וקבע כי אסור לו להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית ללא אישור. אביה של עורכת הדין הפר את צו האלוף שש פעמים ונעצר בחודש מרס השנה.

לאחר מכן, בית משפט שחרר אותו למעצר בית בערבות של בתו – עו”ד אסאלה אבו כדיר שהתחייבה “לפקח” על תנועות אביה.

גם אמה של אסאלה, עביר אבו כדיר, היא פעילה ותומכת טרור ותיקה. ביוני 2010, לאחר משט ה”מרמרה” שהסתיים בהתנגשות חיילי צה”ל עם פעילי טרור תורכים, נעצרה עביר בתהלוכה בירושלים. בתהלוכה שאותה הובילה, עביר אבו כדיר קראה “לטבוח ביהודים”, “נסראללה האהוב תפגיז את תל אביב”, ועוד קריאות נאצה נגד מדינת ישראל והעם היהודי.

כשנעצרה במהלך אותו אירוע ועל פי כתב האישום שהוגש, עביר אבו כדיר תקפה שוטרים, וקיללה שוטר בניידת ואמרה לו: “ערבים מזיינים את היהודיות”, ו”אתה מלוכלך לך מהמדינה שלי”.

שנה לפני כן, במהלך מבצע “עופרת יצוקה” בעזה, הנהיגה האמא הפגנה בה קראה “לא למשא מתן, לא לשלום, רוצים רק פעולות ופיגועים”.

 

צוות מייצגי מחבלים ושהידים עם חמזה קוטינה חאלד אזברגה ומאלק עבידאת
צוות מייצגי מחבלים ושהידים עם חמזה קוטינה חאלד אזברגה ומאלק עבידאת

בשנת 2011 בארוע נוסף, היתה זו אסאלה אבו כדיר עצמה שתקפה שוטרים שהגיעו אל הבית לעצור את אחיה (ענן אבו כאדיר), גם כן כנראה בחשד לפעילות עוינת. אסאלה נעצרה באירוע הזה ביחד עם אמה.

מסיבות לא ברורות, התיק הזה הסתיים רק בשנת 2017. אסאלה הורשעה בעבירות של תקיפת שוטר והעלבת עובד ציבור ונשפטה לחודשיים עבודות שירות, מה שלא הפריע לה ללמוד משפטים.

לאתר “פוסטה” נודע כי אסאלה החלה לעבוד כעורכת דין ברשות הפלסטינית, אך במקביל הגישה בקשה לקבלת רישיון ישראלי, ולשכת עורכי הדין במהלך בעייתי ותמוה אישרה לה התמחות ב-2021, למרות ההרשעה הפלילית. לפני שנה ניתן לה רישיון עו”ד בישראל.

לאחר שהתבררו החשדות החדשים נגד אבו כדיר בגין אהדה לפעולות חמאס, יצאו גורמים בלשכה והפנו אצבע מאשימה אל יו”ר ועדת ההתמחות, עו”ד ואיל חלאילה, המופקד על אישור והסמכת חברי לשכה חדשים.

 

ואיל חלאילה מסכנין סידר לאסאלה אבו כאדיר מגייסת השהידיות איור להתמחות
ואיל חלאילה מסכנין סידר לאסאלה אבו כאדיר מגייסת השהידיות איור להתמחות

 

חלאילה, תושב סכנין, אשר אביו חמד היה חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה בשנות ה-80, הוא נציג הציבור הערבי הוותיק ביותר בהנהגת הלשכה.

מלשכת עורכי הדין נמסר בתגובה, כי באישור בקשתה של אסאלה אבו כדיר להתמחות בשנת 2021, תמכו פה אחד עשרה חברי ועדה, וזאת לאחר שנערך לה שימוע עקב הרשעתה בתקיפת שוטר.
בלשכה טוענים כי ההחלטה התקבלה משום שההרשעה לא היתה בענין לאומני לכאורה, והעבירה בוצעה בשנת 2011. גורמים בלשכה טוענים כי גם עורכי דין המזוהים עם הימין הקיצוני שהורשעו בעבר, התקבלו במקרים המתאימים כחברי לשכה לאחר שעבר זמן מהרשעתם. עוד נמסר כי “הטענות נגד ואיל חלאילה מדיפות ריח של גזענות ואין לקבלן בשום פנים ואופן”.

ראש לשכת עורכי הדין עמית בכר אמר כי הלשכה תנקוט בכל הצעדים על מנת להוביל לסילוק ושלילת רישיונה של אבו כדיר. בכר מסר כי הלשכה בוחנת גם אפשרות לקדם תקנות לשעת חירום, אשר יעניקו ללשכה כלים נוספים להשעיה מיידית בגין הבעת תמיכה בטרור.

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים האריך ביומיים את מעצרה של אבו כדיר, עד מחר (19 אוקטובר). בית המשפט המחוזי דחה ערר שהגישה על ההחלטה להאריך את מעצרה.
נציג משטרת מחוז ירושלים אמר כי עורכת הדין העלימה את מכשיר הטלפון שלה, ובחיפוש בביתה נמצאו חומרי הסתה ואגרופן. האישור למעצר ניתן על ידי הפרקליטות.

סנגוריה של עו”ד אבו כדיר, עורכי הדין מחמוד רבאח ומוסטפא יחיא, טענו שאין בסיס למעצר והפוסט לא הזכיר את ארגון חמאס. הם טענו כי היא קיבלה איומים ברצח, ופרסמה הבהרה כי הבעת השמחה שלה נוגעת ל”עניין אישי”.

 

 

מחמוד רבאח עורך דין הבית של סניפי החמאס בישראל
מחמוד רבאח עורך דין הבית של סניפי החמאס בישראל

 

 

מוסטפא יחיא העורך דין של המחבלת אסאלה וסניף החמאס בירושלים
מוסטפא יחיא העורך דין של המחבלת אסאלה וסניף החמאס בירושלים

 

השופטת מירית פורר אמרה כי “קיים חשד סביר ברף הנדרש” והאריכה את מעצרה בגין פרסום הסתה והזדהות עם ארגון טרור. שופט בית המשפט המחוזי אלעזר נחלון דחה כאמור את הערר של עורכת הדין וקבע כי החשד בעוצמה מספקת לצורך מעצר.

 

אלעזר נחלון שופט בוגר ישיבה עשה התמחות אצל עדנה ארבל וספג פמינאציה רעילה
אלעזר נחלון שופט בוגר ישיבה עשה התמחות אצל עדנה ארבל וספג פמינאציה רעילה

 

עדכון 19 אוקטובר: עו”ד אבו כדיר שוחררה בתנאי ערבות כספית והתחייבות להתייצב לחקירה.

עו”ד החשודה בתמיכה בחמאס התקבלה ללשכה למרות שהורשעה בתקיפת שוטר – פוסטה (posta.co.il)

https://posta.co.il/article/66575-6/

 

 

 

Views: 33

5 Comments

  1. היא דווקא תתקדם בלישכה יפה מאוד. אני בטוח .
    היא תיהיה
    הרוחמה ” רומי ” קנבל הבאה. זכרו את השם שלה!!!

  2. הלשכה לא יכולה למנוע התמחות וקבלה ללשכה בגלל מעצר שלא הסתיים בהרשעה וכשהתיק נסגר. מועמד לא חייב למסור מידע לגבי תיקים סגורים !!!אחרת המשטרה הזונה הייתה עוצרת כל אחד וכך מונעת ממנו להתמחות. זה שלא הועמדה לדין ולא הורשעה, זה בגלל התביעה המשטרתית הפושעת והעצלה. זו שרודפת אלפי יהודים חפים מפשע בשיטת מצליח ולא רצתה להתאמץ עם תיק מורכב כשיש לה חלופה של רדיפת 10 יהודים במקום. הכל בגלל איזה תובעת זנזונת שיושבת בתביעות משטרה. בהצדעה למשטרה שלא רק בורחת ממחבלים אלא גם לא ממצה איתם את הדין. .אגב, כשקורה לכם דבר דומה ואתם מבקשים פיצויים ודוחים אתכם זה בגלל שהשופט יודע שככה הוא יתמרץ את המחבלת הזו ודומיה לדרוש פצויים בגין מעצר שווא. דופקים אותנו בגללם. הייל היטלר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *