EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 18: עו”ד ראפי מסאלחה (דבוריה) הכחיש רצח ושריפת תינוקות תומך חמאס “היהודים שותים את דמם של הערבים וגנבו את האדמות”

הסנגור ראפי מסלאחה היהודים גונבים לנו את האדמות ורוצחים אותנו

תומך חמאס עו”ד ראפי מסאלחה מדבוריה משמש סנגור ידוע בכל תיקי אל קעדה, החמאס והאחים המוסלמים. התבטא שהיהודים גונבים את האדמות וחונקים את האוכלוסייה הערבית.  יש נגדו תיק פלילי אבל כל השופטים בנצרת פוסלים עצמם בגלל חברות איתו. בפרוץ הפוגרום בשמחת תורה הפיץ סרטון “3 שקרים של הכיבוש הציוני”.

לפי הסרטון שמסאלחה הפיץ, לא היה ולא נברא רצח התינוקות היהודיים ושריפתם… בתאריך 16/10/2023 הוא נחקר במשטרה ושוחרר בגלל מעמדו המיוחס, וכבר לקח על עצמו ייצוג של חשוד תומך טרור בתיק הקבוע ל 18/10/2023.

עו”ד רימונה שלג מתכננת לאסוף חברים ולערוך הפגנה ב 18/10/2023 כדי למנוע כניסתו לבית המשפט לייצג תומכי חמאס, כשהוא בעצמו תומך חמאס.

 

רפי מסאלחה נחקר בחשד שהפיץ סרטון המכחיש רצח תינוקות 17-10-2023
רפי מסאלחה נחקר בחשד שהפיץ סרטון המכחיש רצח תינוקות 17-10-2023

 

עו”ד ותיק מהצפון נחקר בחשד שהפיץ סרטון המכחיש את רצח התינוקות ע”י חמאס (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/news/article/ryxfipo116

 

עדכון 18/10/2023 בבימ”ש רפי מסאלחה קורא לעו”ד ארצי ארגוב נאצי ומזדיין בתחת

בסרטון תראו את עו”ד ארצי ארגוב קורא למסאלחה “אין הרוגים, נכון?   לא הרגו ילדים נכון?”

מסאלחה עונה לו: “לך תזדיין. אתה יודע כמה שרצים כמוך אני דורך כל יום… תסתום את הפה”.

ארצי עונה לו “יא מחבל. אתה צריך להינמק בצינוק”.

מסאלחה עונה לו “חתיכת מזדיין בתחת.  לך תזדיין יא חתיכת נאצי שכמוך“.

ארצי עונה לו “למי קראת נאצי”.

מסאלחה עונה לו “אתם עם של נאצים….  גיבורים.  עם של גיבורים“, ונכנס לתוך אולם בית משפט.

 

 

 

הפייסבוק של בעל גלימת החמאס רפי מסאלחה עם 761 עוקבים: Rafi Masalha Law Office

https://www.facebook.com/wael2106

 

ראפי מסאלחה עם תיק פלילי פתוח מ 2018 והיסטוריה של הסתה ברשתות הערביות

 

אחרי שנחשפה המחבלת עוה”ד אסאלה אבו כאדיר מגייסת השהידיות, עוה”ד בצפון הארץ טוענים שהפרקליטות מסתירה את זהותו של עוד עו”ד תומך חמאס שדי התלהב מהפוגרום בקיבוצי הדרום, מוצבי צה”ל ופסטיבל נובה.  שמו של המקלוב עו”ד ראפי מסאלחה.

העו”ד הזה עשה כסף טוב מייצוג חשודים בטרור איסלאמי.  הסיבה היא שרוב השופטים הערביים בצפון הם חברים אישיים שלו, והם עושים לו ג’סטות.  לכן יצא לו שם של מי שמוציא מחבלים בעונשים מצחיקים והוא צוחק כל הדרך אל הבנק.

עו”ד ראפי מסלאחה כותב שהיהודים גונבים לערבים את האדמות, את הזהות, התרבות וחונקים את האוכלוסייה הערבית.

 

הסנגור ראפי מסלאחה היהודים גונבים לנו את האדמות ורוצחים אותנו
הסנגור ראפי מסלאחה היהודים גונבים לנו את האדמות ורוצחים אותנו

 

 

עוד לפני חרבות ברזל הוא כתב דברי הסתה שלא זכו לתהודה כי זה היה בערבית.

מסאלחה כתב בערבית שהחקיקה הישראלית מהדקת את החבל על צוואר האוכלוסייה הערבית המובלת לגרדום… הבחירות בישראל הם כמו קרנבל בריו וכשהקרנבל נגמר מה שנשאר זה רק טינופת. הישראלים עובדים בעיניים על האזרח הערבי ומשכיחים מהאזרח הערבי את הגזענות כלפי הערבים, הרצח, השוד, חילול כבודנו ורכושנו, חוסר תחושת הביטחון, גניבת האדמות של הערבים, מניעת בניית בתים ביישובים הערבים, ביזוי התרבות הערבית, וריבוי סמלי שליטה מיליטריסטים של המדינה היהודית במרחב הערבי.

הוא מתלונן גם על רדיפה של כל ערבי שלא הולך בתלם שהיהודים מכתיבים, כולל מעצרים והפעלת כוחות צבא ומשטרה על אזרחים ערביים שלא חושבים כמו ה”עדר”, בתי משפט ישראלים מושחתים, וייזום חוקים שנועדו לריסוק הזהות והמורשת הערבית של האדמה הזו.

לקינוח הוא טוען שהישראלים אשמים בכיבוש פלילי של האדמות הערביות, לשתיית דם של הציבור הערבי, מיטוט בתים, וחניקת האוכלוסיה הערבית בבית הכלא הכי גדול בעולם.

לדבריו חברי הכנסת הערביים מבזים את הציבור הערבי בכך שעצם השתתפותם בכנסת מהווה לגיטימציה ל”זירה מעוררת גועל” (הכנסת).

 

Ninth of April – puppet review / By: Rafi Masalha (alarab.co.il)

 

ראפי מסלאחה היהודים שותים את דמם של הערבים
ראפי מסלאחה היהודים שותים את דמם של הערבים

 

ראפי מסאלחה הצליח לגרור את התיק הפלילי שלו 5 שנים

הוגש נגד ראפי מסלאחה תיק פלילי בספטמבר 2018 ועד היום הוא גורר את התיק כי לא התחיל לרצות את העונש ת”פ 46028-03-18: מדינת ישראל נ’ מסאלחה (השלום נצרת).  רק ב 1/6/2023 אישר לו השופט אדהם ספדי תכנית לשל”צ.

בתאריך 3/10/2022 כתב השופט דורון פורת ש”נוכח זהות הנאשם קיים קושי במחלקה הפלילית לדון בתיק.  אני מורה על העברת התיק לסגנית הנשיא נבילה גלה מוסא לצורך ניתוב התיק”.  השופטת רים נידאף שופטת בכירה פסלה את עצמה “עקב הכרות אישית” בתאריך 18/10/2022.  התיק התגלגל שם בין לא פחות מ 9 שופטים.

 

רים נדאף פוסלת עצמה בגלל חברות עם ראפי מסאלחה 46028-03-18
רים נדאף פוסלת עצמה בגלל חברות עם ראפי מסאלחה 46028-03-18

 

כבר ב 2003 פיתח מיומנות בייצוג תאי חבלה של אל קעדה בישראל

ב 2003 ייצג את טארק בן עאטף נוג’ידאת הנאשם הראשי בפרשת רצח סדיסטי של החייל אולג שייחט ז”ל שהיה חייל בשירות סדיר בצה”ל כשהתוכנית היתה למכור נשקים של חיילים לארגוני הטרור.  ב”ש נצרת 2367/03.  פח 1012/03.

 

ב 2010 הוא ייצג 3 מתוך 7 ערבים שנסעו לקניה וסומליה להתאמן בשירות אל קעידה.  כשהם חזרו רצחו את נהג המונית יפים וינשטיין.  ראפי טען שזה היה טיול תמים.  וזה מה שאמר על התיק:  “”כתב האישום מעלה דברים קשים כלפי מרשיי. הם מכחישים את המיוחס להם. לדבריהם, ההודאות נסחטו מהם בכוח. במצבם, הם גם היו מודים ברצח קנדי. הם עברו ימים קשים של חקירות, שכללו אמצעי לחץ כמו מעצר אפשרי של קרובי משפחתם, ושעות רבות של חקירה אינטנסיבית שהקשו עליהם נפשית”.  אחרי שהתראיין הלקוחות שלו אמרו למצלות “יחיד אוסמה בין לאדן”.

נאשם הטרור והרצח בבית המשפט: “יחי בן לאדן” (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3911856,00.html

ב 2012 ייצג את האימאם אימאם נאזם אבו סאלים סכאפה שקרא לפגוע בכופרים. האימאם השפיע על מאמיניו לרצוח נהג המונית יפים וינשטיין, לחטוף ולשדוד שליח פיצה בשל היותו יהודי, וכן תקיפות נוצרים שנחשבים “כופרים”.האימאם חטף 3 שנים.

ב 2015 ייצג 3 עורכי דין שזייפו מסמכי טאבו כדי להשתלט על קרקעות, עורכי הדין ענאן עטיהג’סאן ערטול וטארק חביבאללה.

ב 2016 ייצג את החייל עדי זועבי ששירת כנהג בגדוד ואת אביו.  הנהג ועוד מ”פ בצה”ל פרצו לבונקר וגנבו ממנו 77 רימוני רסס, 13 טילי לאו וטיל מטאדור שנועד לפגיעה במבנים בזמן מלחמה, ומכרו את הנשקים “לגורמים עברייניים”.

 

77 רימונים ו-13 טילי לאו: מ”פ בדרגת סרן וחייל חשודים בהעברת אמל”ח לעבריינים (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4839371,00.html

.

 

השלט במשרד תומכי החמאס ראפי מסאלחה וואיל אבו זיד
השלט במשרד תומכי החמאס ראפי מסאלחה וואיל אבו זיד

צפו במחבל מתראיין כאן:

 

 

וכאן הוא מדבר על ח’יר אלדין חמדאן כקדוש מעונה ומדבר על בתי המשפט הישראליים.  מדובר בח’יר אלדין חמדאן מכפר כנא, שנהרג מירי שוטרים בנובמבר 2013 וסגירת החקירה בעילה של חוסר אשמה.

 

Views: 27

3 Comments

  1. בתי המשפט דופקים יהודים, בין היתר כדי שהמחבלים שהמסאלחה הזה מייצג לא יקבלו פרוטה. למשל, לא פוסקים פצוי בגין מעצר שווא. ואם פוסקים אז כמה פרוטות. מזיינים אותנו בשם המלחמה במחבלים הערבים ימ”ש.

  2. האמת, טחנתי את האמא של מסאלחה הזה, גמרתי לה בפה וגם בלעה ועשתה רימינג אקטיבי . כל זה היה בנהלל. לבשה ניקאב כמו מיה קליפה. . הערביות האלו הכי חמות, ביחוד אלו מכפר דבוריה מסאלחה עצמו הוא הומו שנטחן בכפר תבור הסמוך ולכן יוצא מגדרו להגן על מחבלים מחשש שישחטו אותו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *