EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 2: חדשות מענגות תחנת המשטרה שדרות חוסלה ועימה 34 שוטרים קלגסי הפמיניזם

משה קליין שוטר נבלה ממשטרת שדרות עוצר גברים שהם קורבנות

יומיים אחרי הפוגרום העזתי “חרבות ברזל” פורסם שמשטרת שדרות עלתה בלהבות, וש 34 שוטרים הושמדו.

זה אומר פחות 34 שוטרים לשירות הפמיניזם, העצמת נשים, תפירת תיקי אונס, אלימות ומסוכנות לגברים, ורדיפה בלתי פוסקת  אחרי גברים גרושים וחיסולם.

משטרת שדרות נכבשה ע”י החמאסטנים.  השוטרים נפלו אחד אחד כמו ברווזים במטווח.  למה?  כי התרגלו לעבודה קלה.  הנשים הגרושות מצלצלות ומספקות עבודה בלי לעבוד קשה.

זו היתה שגרת העבודה במשטרת שדרות:  מגיעים לעבודה ומחכים לנשים שרוצות להתגרש שיצלצלו אליהן.  הטלפון מגיע, אישה מביימת חשש לאלימות מצד בעלה, הם שולחים 5 ניידות וקופטים את הבעל המסכן בתחתונים וגופיה ומסלקים אותו מהבית ל 14 יום.  כמה קל.

העבודה הקלה הזו שהנשים הגרושות סיפקה להם ניוונה אותם מקצועית והם הפכו פוסיקטים.  כנופייה של פושעים בני 20 ומשהו מעזה ניצחה אותם בקלי קלות.

נקווה שיופקו לקחים.

האם לא היו בתחנת המשטרה גברים גרושים כלואים בתאי המעצר????

כשבסוף כוחות הלחימה והחילוץ החליטו לפוצץ את המבנה על יושביו, נשאלת השאלה האם היו שם גברים גרושים בתאי המעצר שחוסלו גם הם?

הרי לא ייתכן שזה היה חג שמחת תורה ולא היתה אף אישה בהליכי גירושין שהתחשק לה לסלק את הבעל מהבית לכבוד החג!

פשוט לא יתכן שלא היו גברים גרושים בתאי המעצר של משטרת שדרות.

 

 

תחנת המשטרה שדרות יום אחרי פוגרום חרבות ברזל 8-10-2023
תחנת המשטרה שדרות יום אחרי פוגרום חרבות ברזל 8-10-2023

 

משטרת שדרות עולה בלהבות יום אחרי פוגרום חרבות ברזל 8-10-2023
משטרת שדרות עולה בלהבות יום אחרי פוגרום חרבות ברזל 8-10-2023

כל שוטר היה קלגס במלחמת הפמיניזם נגד הגבר הישראלי

נכון שזה לא פוליטיקלי קורקט לכתוב את הדברים האלה אבל כל שוטר הוא תופר תיקים פוטנציאלי לאבא גרוש, ומחולל שואה.

כמה גברים הם סילקו מהבית שלהם בתחתונים וגופיה?

כמה פעמים הם באו לבתי משפט להעיד לטובת האישה כדי לדפוק את הגבר?

כמה פעמים צלצלו אליהם אבות בתחנונים שהאישה מרביצה להם, והם באו ועצרו את הגבר?

כמה פעמים החוקרות של משטרת שדרות המליצו לפרקליטות לתפור תיקי אונס ועבריינות מין לאבות גרושים, בלי בדל של ראייה?

כמה פעמים השוטרים האלה התייצבו בבית משפט ואמרו על הגבר שהוא “מסוכן לילדיו”, שיש “מסוכנות” ושהוא צריך לחטוף מעצר ימים, מעצר עד תום ההליכים או מעצר בית?????

השוטרים האלה משדרות עמדו בבתי משפט ודקלמו את הטענות האלה על כל גבר שנפל בציפורני הטרף שלהם.  הם לא חסו על אף אחד.

כמה פעמים השוטרים האלה התייצבו בבתי משפט ודרשו לשלול מגבר נורמטיבי את האקדח שלו כדי שלא ירצח את אשתו או גרושתו, כי האישה “חוששת”????

בגלל החששות האלה שהאישה חוששת שירצחו אותה, הגברים בישראל נשארו בלי נשקים להגן על עצמם ומשפחותיהם, כשבאו עליהם מחבלי החמאס.  והכל כדי להציל את האישה ה”חוששת” ש”חיה מאוימת”.

התחנה בשדרות שימשה קן צרעות פמיניסטי בשירות האפרטהייד המגדרי נגד גברים גרושים.

תקראו את הכתבה שלנו על משטרת שדרות ותבינו מאיפה באה השנאה לשוטרים, וזו רק כתבה אחת מיני רבות שאנו מעלים על השוטרים תופרי התיקים.  בכל הארץ.  מחוללי שואה.   קיבלו שואה.

 

דביר ארובס פיקד על תחנת משטרה שדרות שהתמחתה בחיסול גברים ישראלים
דביר ארובס פיקד על תחנת משטרה שדרות שהתמחתה בחיסול גברים ישראלים

 

פרסום חוזר מעדנה קרנבל 7/7/2023

משטרת הבבונים שדרות: האבא קיבל צו העברת משמורת הילד אילי מהאם דגנית שאול וכשבא לאכוף רפ”ק משה קליין תקע לו מעצר בית ותיק פלילי

 

משטרת הבבונים שדרות: האבא קיבל צו העברת משמורת הילד אילי מהאם דגנית שאול וכשבא לאכוף רפ”ק משה קליין תקע לו מעצר בית ותיק פלילי

 

 

 

 

לפנינו עוד פרשה מזעזעת כיצד המשטרה והשופטים מתעללים באבות גרושים.  בשנת 2013 בית הדין הרבני הורה להעביר את המשמורת של הילד אילי שאול שהיה חי אצל אימו דגנית שאול (ת”ז 033074113) בתל אביב/רמת השרון אלא האבא יניב שאול.  האם ברחה לאמא שלה בעיירת המצוקה שדרות.

המשטרה יצאה לאכוף את העברת המשמורת עם פקידת סעד, וכשבאו אל האישה, הילד אמר שהוא לא רצה ללכת עם השוטרים, ופקידת הסעד אמרה לשוטרים להפסיק טיפול ולחזור לתחנה בלי הילד.

האבא יניב שאול נשאר עם צו ביד שהילד צריך להעביר משמורת אליו ואף אחד לא רצה לגשת ולאכוף.  האבא ראה את האמא מטיילת עם הילד ולקח את הילד.  מה עשתה המשטרה?  השוטר משה קליין משדרות עצר את האבא יניב.  עמ”י 54515-12-13 : מדינת ישראל נ’ יניב שאול

משה קליין הביא אותו לשופטת אורית חדד באשקלון שהורתה לשחרר את האבא ל 5 ימי מעצר בית. מ”י 54303-12-13 מדינת ישראל נ’ יניב שאול.

משה קליין ממשטרת נתיבות לא נרגע, והשוטר משה קליין הגיש ערעור ואמר לשופט משה פרידלנדר ש 5 ימי מעצר בית זה לא מספיק ושצריך להאריך את התקופה ולעבות את תנאי השחרור. משה קליין דרש הרחקה של האבא משדרות ל 90 יום!!!

שימו לב האישה דגנית גרה בכלל באזור תל אביב ובגלל שרצתה להתחמק מצו העברת המשמורת ברחה עם הילד עילאי לאמא שלה והתחבאה בשדרות.  והיא עוד מקבלת פרס!!!!

ובשיא חוצפתו השוטר משה קליין שסירב לצאת לבית הסבתא ולהוציא את הילד ולהעביר אותו לאבא שלו, אמר לשופט “חובתנו לשמור על הסדר ולמנוע עשיית דין עצמי”.

ראו את טיעוני בא כוחו של יניב שאול אצל השופט שלמה פרידלנדר בבאר שבע (השופט כיום מפוטר),  כשהמשטרה עצרה את יניב.

 

 

הטיעונים של בכ האבא שנעצר כשבא לאכוף צו משמורת שהילד אמור לעבור אליו
הטיעונים של בכ האבא שנעצר כשבא לאכוף צו משמורת שהילד אמור לעבור אליו

 

רק כעבור שנתיים הצליח האבא יניב שאול להוציא צו חדש להעברת המשמורת אליו

 

לכל הגברים שמקבלים יעוץ שאין לגברים כל סיכוי לקבל משמורת בלעדית, קבלו החלטה של בית דין רבני מתל אביב.  האמא  הפסידה.  הילד אילי שאול עבר לחזקת אביו.  הבקשות של האישה דגנית להחליף פקידת סעד נדחו . נדחתה גם בקשת האם דגנית “לשמוע את הקטין” ואפילו הוציאו צו הרחקה של 100 מטר שאוסר על האישה דגנית להתקרב 100 מטר ממגורי האב ומבית הספר של הילד.

הדיינים:  יצחק אלמליח, שלמה תם ויצחק מרוה.  מספר תיק 352329/3.

שימו לב:  ההחלטה היא ישנה משנת 2015.  החלטות כאלה לא מתפרסמות כדי לא לפגוע במורל הפמיניסטי.  כדי לא ליצור מסה של תקדימים.  כדי לא לפתח ציפיות בקרב האבות.

 

העברת משמורת לאבא יניב שאול האמא דגנית שאול הפסידה משמורת רבני תא 352329-3
העברת משמורת לאבא יניב שאול האמא דגנית שאול הפסידה משמורת רבני תא 352329-3

 

 

 

פרוטוקול הארכת מעצר ליניב שאול שקיבל צו משמורת על הילד ואותו הכניסו לכלא עם שלמה פרידלנדר
פרוטוקול הארכת מעצר ליניב שאול שקיבל צו משמורת על הילד ואותו הכניסו לכלא עם שלמה פרידלנדר

על מעלליו הפמיניסטים של הזבל שלמה פרידלנדר (כיום שופט מפוטר בדימוס) קראו כאן:

השופט שלמה פרידלנדר: הרשעה עם אפס ראיות של מסז’יסט שעיסה דוסית באונס שלא קרה. ההרשעה נתפרה ע”י הפרקליטה הילה דרימר יאיר

בשנת 2022 הנהלת בתי המשפט זרקה אותו, וכיום כמו כל זונת רחוב שלמה פרידלנדר מציע את שירותיו המפוקפקים (עם קונדום ובלי קונדום) לכל מי שישלם לו בהתאם לכישוריו.  לדבריו סיים בר אילן משפטים, פילוסופיה ותלמוד בהזדיינות רקטום.

השופט שלמה פרידלנדר הסתכסך עם הפרקליטה טל שטיין מפרקליטות דרום אזרחי.  הוא אמר לה “תגידי לי את עושה צחוק” והיא נעלבה והפעילה נגדו את כל מכבשי הפרקליטות וגרמה לפיטוריו.  צחוק הגורל….

פרוטוקול הדיון בערעור על מעצר הבית שמשטרת שדרות סידרה ליניב שאול

מי שקורא את הפרוטוקול הזה פשוט מתחלחל איזה שוטרים בזויים יש בישראל.  השוטר משה קליין לא מתבייש להגיד שלאבא יש צו העברת משמורת על הילד לידיו, שאף אחד לא מוכן לאכוף את הצו וכשהוא לקח את הילד בעצמו הכניסו אותו לכלא.

בוז וגועל לשופט שלמה פרידלנדר שקיבל את ערעור המשטרה.  כלבה בן כלב.

 

מהפרוטוקול עולה שהשופט שלמה פרידלנדר שאל את השוטר משה קליין על סמך איזה נימוקים הוא מבקש עיכוב ביצוע ומשה קליין אמר בחוצפה שאף פעם לא שואלים אותו שאלה כזו, והמשטרה לא צריכה לנמק.

משה קליין  אמר שקיבלו במשטרה את הצו והוחלט שהרווחה תבצע את העברת המשמורת והמשטרה רק תתלווה לשמור על הסדר.  הרווחה היא הגורם המקצועי.  לדבריו האבא הגיע חדשות לבקרים למשטרה וביקש לאכוף את הצו ואמרו לו שאי אפשר ולכן האבא עשה דין לעצמו ולקח את הילד בעצמו ופגע בילד. “ובית המשפט קמא סבר שלא כך הם פני הדברים”.  לדבריו תפקיד המשטרה הוא למנוע עשיית דין עצמי.

וזה מה שהשופט פרידלנדר החליט:  זה לא תפקיד המשטרה לאכוף צו של העברת משמורת מהאבא לאבא.  זה תפקיד הרווחה ואם הרווחה לא עושה את תפקידה, שהגבר ילך לאכול זין.  וזה אחרי שהשופט סיים לימודי פילוסופיה ותלמוד בהזדיינות בבר אילן!!!!!

במדינה נורמלית שופט כזה היה צריך מייד לשחרר את האבא ללא תנאים ולהעמיד את השוטר על טעותו.  המשטרה היא הגורם האוכף ולא הרווחה.  איזה שופט אידיוט הוא היה פרידלנדר.

החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 1
החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 1

 

החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 2
החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 2

 

 

פרוטוקול הארכת מעצר ליניב שאול שקיבל צו משמורת על הילד ואותו הכניסו לכלא עם שלמה פרידלנדר

 

 

 

רשימת 34 שוטרים שחוטים של משטרת ישראל 9/10/2023

בקרבות לקחו חלק שוטרים, לוחמי משמר הגבול ולוחמי ימ”מ רבים. משטרת ישראל הודיעה על נפילתם בחירוף נפש של 34 חללים. ואלו שמותיהם:

רפ”ק ודים בליך, מפקד פלגה במנהלת תיאום פעולות אכיפה (מתפ”א). פקד סטס שיינקמן, קצין טרור בלתי קובנציונאלי ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ”מ). רס”ב דניס בלנקי, סייר עירוני בתחנת שדרות, מחוז דרום. רס”מ דבורה אברהם, סיירת בתחנת אופקים, מחוז דרום.

סגן ניצב ג’י-אר דוידוב, מפקד תחנת רהט, מחוז דרום. סגן ניצב יצחק בזוקה שווילי, מפקד תחנת שגב שלום, מחוז דרום. רב פקד מרטין קוזמיצקס, מ’ פלגה במנהלת תיאום פעולות אכיפה (מתפ”א).

פקד שלמה משה אל, קצין ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ”מ). פקד ניסים לוגסי, סגן מפקד יחידת תקיפה כפרית מג”ב דרום.

פקד אמין אוחונדוב, מפקד צוות ביחידת יואב, מחוז דרום. מפקח אנדריי פושיבי קצין סיור תחנת עיירות יחידת יואב, מחוז דרום. מפקח אלכסיי שמקלוב, קצין ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ”מ). רב נגד מאיר אברג’ל, רכז חקירות תחנת שדרות, מחוז דרום. רב סמל בכיר חן נחמיאס, צלף ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ”מ).

רב סמל בכיר רומן גנדל, מדריך לוט”ר, חטיבה טקטית מג”ב. רב סמל בכיר יהודה קאדר, מש”ק אשכול עין הבשור מג”ב דרום. רב סמל בכיר רוני אבוהרון, בלש בתחנת רהט, מחוז דרום.

רב סמל בכיר אדיר שלמה, ראש מטה לוגיסטי בתחנת שדרות, מחוז דרום. רב סמל בכיר יגאל אילוז, חבלן מחוז דרום. רב סמל מתקדם בר סיוון, לוחם ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ”מ). רב סמל מתקדם אלון ברד, חוקר בתחנת רהט, מחוז דרום. רב סמל מתקדם אלכסיי בודובסקי, סייר יס”מ נגב, מחוז דרום.

רב סמל מתקדם ויטלי קרסיק, חוקר זירה מחלקת זיהוי פלילי (מז”פ) מחוז תל אביב. רב סמל מתקדם אליק פוזניאקוב, בלש ביחידת מגן, מחוז דרום.

רב סמל מתקדם מליק קרים, חוקר בתחנת באר שבע, מחוז דרום. רב סמל מתקדם יוראי אליהו כהן לוחם היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ”מ). רב סמל ראשון דרור אלטון, חבלן ביחידה המיוחדת ללוחמה בטרור (ימ”מ). רב סמל ראשון יעקב שלמה קרסנינסקי, לוחם ביחידת המסתערבים מג”ב דרום. רב סמל ראשון אליאור יפרח, בלש יחידה מרכזית (ימ”ר)‎ נגב, מחוז דרום. רב סמל אבי בוזגלו, בלש בתחנת רהט, מחוז דרום. רב סמל מיכאל ליזמי, בלש בתחנת באר שבע, מחוז דרום. רב סמל שי אל כנפו סייר בתחנת עיירות, מחוז דרום. סמל ראשון אליונה אסטפנקו, סיירת בתחנת אופקים, מחוז דרום. רב שוטר רווית חנה אסייג, לוחמת היחידה לבט”פ במג”ב דרום. יהי זכרם ברוך. הודעה נמסרה לבני המשפחות.

 

שוטרים תופרי תיקים בשירות משטרת הפמיניזם שנשחטו עי החמאס 1
שוטרים תופרי תיקים בשירות משטרת הפמיניזם שנשחטו עי החמאס 1

 

שוטרים תופרי תיקים בשירות משטרת הפמיניזם שנשחטו עי החמאס 2
שוטרים תופרי תיקים בשירות משטרת הפמיניזם שנשחטו עי החמאס 2

תפרו תיקים לגברים גרושים שהם מסוכנים, והחמאס לימד אותם מי באמת הוא “מסוכן”.  בדרך הקשה.  דרך בכיוון אחד.

 

מתי צרפתי תופר התיקים הידוע לגברים גרושים מיילל בבית חולים

וזה מתתיהו צרפתי שכאשר ייצא מבית החולים ימשיך לחולל שואה בגברים הגרושים.

הנ”ל נפצע במהלך חרבות ברזל.  אבל אנחנו לא שוכחים שלפני 7/10/2023 הוא חשב שהוא משרת את הציבור ואת נשות ישראל בהגנה על הנשים מפני הגברים הישראליים.  עכשיו הוא למוד בדרך הקשה שכל חייו נלחם נגד האויב הלא נכון.

 

מתיתיהו צרפתי שוטר בשדירות חשב שהגברים הגרושים הם אוייב המדינה
מתי צרפתי שוטר בשדרות חשב שהגברים הגרושים הם אויב המדינה

 

מתי צרפתי השוטר האלים והברוטלי ואשתו אפרת צרפתי עורכת הדין שמוכרת לקוחות למשטרה
מתי צרפתי השוטר האלים והברוטלי ואשתו אפרת צרפתי עורכת הדין שמוכרת לקוחות למשטרה

התמונה שוטר חרטטן מלהב 433 שעושה יחסי ציבור בטלוויזיה למשטרת שדרות, כמה גיבורים הם היו.  מול החמאס הם היו שפנים. מול הגברים הגרושים עשו אבו עלי ועוונטה.

 

 

ארנון הרפז שוטר פרצוף תחת מלהב 433
ארנון הרפז שוטר פרצוף תחת מלהב 433

 

 

 

Views: 46

21 Comments

  1. כתבה מעולה שקולעת לאמת, שלמעשה היא כזו: 95 אחוז מהשוטרים שנטבחו ע”י הנוכבות היו בתחנת שדרות עצמה או בדרך להגן עליה.

    5 אחוז הנותרים היו במסיבת הנובה , שם קיבלו 1000 ש”ח עבור כמה שעות התמזמזות, ונורו בגבם כמו ברווזים.

    אבל זה כמובן לא מפריע לנראטיב של דוברות המשטרה הגבלסית, שמזמינה כתבות תדמית בתשלום, לפיהן מדובר בגיבורים שהגנו על אזרחים.

    מדובר בקוקסינלים שהתמחו בתפירת תיקים, נהגו באזרחים שומרים חוק כבעבריינים ולכן ביום פקודה לא ידעו איך להתמודד עם הנוכבות.

    כזה הוא העבריין הנאצי האלים מתי צרפתי, שהביא אלינו את זכויות האדם של המלך הערבי האוכל בתחת הבזוי שלו ממרוקו.

  2. מתי צרפתי, כך נטען, נפצע אנושות בנסיון להגן על אזרחים. בפועל הוא נורה כמו ברווז כשהגיע לתחנת שדרות, כבר על הכביש, בנסיונו לגונן על חבריו השוטרים הכושלים בתחנת שדרות. הזבל הזה, שעצר מאות גברים במעצרי -שווא וקיבל שוחד כספי ומיני בכדי להתעמר בבני אדם, מציג את עצמו כגיבור והתראיין אצל איילה חסון.
    לו איילה ידעה על חלק ממעלליו היא לא הייתה מזמנת אותו כלל.
    תפיצו בקשת מידע עליו ותווכחו לראות שהוא עבריין בן זונה ונאצי לא קטן מארגון הפשע משטרת באר שבע. היה תופר תיקים כשלא איכפת לו מהראיות אלא מכך שהציג סטטיסטיקות שקריות על ידי הפללות-שווא של חפים מפשע .

    שימותו לו הילדים למרוקאי המסריח הזה, אמן.

  3. הטענה שהשוטרים הגנו על אזרחים היא נראטיב מכוון.
    האמת היא שהכחולים נטבחו בנסיון להגן על עצמם וגם ברחו במסיבת הנובה.
    היו שוטרי מג”ב ויס”מ שכן הגנו על אזרחים. יהי זכרם של האחרונים ברוך.

  4. את מאה בד”כ אבל כותרות כמו “חדשות מענגות תחנת המשטרה שדרות חוסלה ועימה 34 שוטרים” ממש ממש ממש לא.

  5. שרון ליבוביץ הקוקסינל ה”גיבור ” – עוד שוטר תנועה שנטבח ושהועלה על נס. כעת גם פחות דוחו”ת -קקה על מהירות יתר לעם ישראל. ירשום דוחו”ת בגיהנום.

  6. כמעט כל שוטר מושתן שנורה בגבו כשברח מקבל כתבת תדמית. תיכף גם יגידו שהמשטרע השתתפה בכיבוש עזה המסריחה. הנה עוד כתבה כזו, מטעם דוברות המשטרע. תשימו תמונה של הברווזון : https://www.b7net.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A8%D7%A1-%D7%A8-%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A5-%D7%92%D7%93%D7%9C-%D7%95%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%9A-%D7%91%D7%91%D7%90%D7%A8-%D7%A9%D7%91%D7%A2?fbclid=IwAR188BgF_W0Nbd4XMLH7WS-AFTjTEepvpTU_u8mKJo4F7GmQgKLUeiE-XZo

  7. אני מגנה אלימות. מניסיוני האישי, משטרה לא אוכפת הסדרי ראייה של אבות גרושים, אבל עושה הכל למרר את החיים לגברים גרושים בהרחקה מביתם ומי שהיו ילדיהם. אני נגד אלימות ובעד שלום עולמי.

  8. חחח. אפרת צרפתי היא למעשה אפרת אדרי, אחותה של אסנת “מארק” המטומטמת השחורדינית מאופקים . כך לפי פוסט בפייסבוק של הראשונה. שתיהן עו”ד-זבל, אבל אפרת מקבלת מהסנגוריה תיקים של אנשים שבעלה מתי עוצר שלא כדין ואז תופרת אותם. בכמה מקרים היא מזכה אותם כיוון שאלו תיקי סרק ואז מפרסמת, כשזה תיק אחד מתוך מאתיים. . ככה גם לה וגם לבועלה יש כביכול סטטיסטיקה חיובית. מבינים? הוא עוצר מעצרי שווא והיא משחררת או תופרת. נראה לכם שזו שמציגה עצמה כעושה צדק תישן באותה מיטה עם עבריין כמו מתי צרפתי? עם חלאה שמת להרוג וכשהגיעה ההזדמנות לכך ברח? טוב שלא מת אחרת היו עושים ממנו גיבור.

  9. עדנה , את גדולה , בייחוד אהבתי שאת מעדכנת את הכתבה לפי הערות הגולשים והמידע החדש שהם מביאים. מה לגבי הטענה שהמשטרה רצחה עצורים יחד עם המחבלים שהיו בתחנת שדרות ושמה את הגופות במקום אחר כך שנראה שנרצחו ע”י חמאס? אין תלונות ממשפחות הנרצחים?

  10. תורידו בבקשה את “יהי זכרם ברוך”. לא לעניין לגבי חזירי המשטרע. ותתקנו ל”מתי צרפתי” זה השם של המניאק העבריין הזה. היה קאפו רגיל, כעת שובר עצמות ביס”מ. תבקשו מידע על אותו צרפתי ותקבלו חמרים מהציבור , כולל העובדה שברח מהמחבלים . הזבל הזה עוצר אנשים ואז אשתו הזונה אפרת מקבלת תיקים מהסנגוריה לייצג אותם . אשתו זנזונת פרחה שלמדה במקיף דתי אופקים ובמכללת ר”ג הנחותה , עו”ד זבל עסקנית טיעון כושלת . https://www.facebook.com/efrat.tzarfati. תראו איזה פרצוף מכוער יש לפרחה ממרקש.

  11. מה שלא מספרים לכם: היו בתחנה עצורים ומעוכבים שנרצחו ע”י כוחות המשטרה המחלצים שירו טילים על התחנה המסריחה. לאחר מכן השליכו את גופותיהם במקום אחר, כך שייראה כאילו נרצחו שם. איפה בני המשפחות שאמורים להרים קןל צעקה על פשעי המשטר הציוני ???

  12. מעולה. תמשיכו כך. מדובר במנוולים אחד-אחד ככל שאלו שוטרים כחולים , כגון רס”מ דבורה אברהם, סיירת בתחנת אופקים, מחוז דרום. סגן ניצב ג’י-אר (הבנתם? אחד שקורא לעצמו ג’יי אר נטבח כמו כבש) דוידוב, מפקד תחנת רהט, מחוז דרום. רכזי חקירות וחוקרים הם בני הבליעל הגדולים ביותר. מה שהיה לנו פה זה חמאס עזה נגד חמאס שדרות. קצת נחת רוח אחרי כל הרשימות עם החיילים. רק תורידו בבקשה את “יהי זכרם ברוך” מרשימת החזירים הכחולים. יהי זכרם ארור, נטבחו כשהגנו על עצמם ולא על אזרחים. פחחחחחחחח

  13. אחד שיודע ומכיר את הקוקסינלים ממשטרת ישראל אלו שברחו מלסייע לאזרחים. נכון שהיו כאלו שעזרו אבל הרוב פשוט ברחו. די טבעי לכלבלבי משטר ומבצעי פקודות. היטלר בטוח גאה בכם ממש כמו בשואה שהיודנרט שיתפו פעולה עם הצורר הגרמני נגד אליהם היהודים בכדי להציל את עצמם. בושה בושה בושה

  14. לא לחינם הגרמנים שחטו את היהודים. עם של קוקסינלים חסרי עמוד שדרה. במקום להלחם על הזכויות אדם שלהם הם מתבכיינים לעולם כל הזמן. נותנים לבית המשפט של הזונה השמאל פמיניסטית להמשיך ולרדות בהם כשבא צדיק ונלחם במדינה המטונפת הזו שהם כולם מקטרים עליה אז הם יורדים עליו במקום להצדיע לו. בקיצור עם ישראל לכו תחפשו מי יתקע אותכם בתחת בלי וזאלין. אנחנו נמשיך להלחם בצוררי היהודים המתקראים ישראלים וציונאצים.

  15. כל הכבוד על הכתבה ,
    כתבה יפה ומקיפה.
    חבל שגם בשדרות מונעים מגברים להחזיק נשק.
    בטוח שאפילו משפחה אחד הייתה ניצלת
    אם לאב המשפחה היה נשק.

  16. אתה מטורף מקווה שתקבל את מה שמגיע לך
    משווה את הגרושים שלך להרג
    תתביש
    גם אם אתה לא רואה את הילדים שלת בגלל ניכור הורי אז מה אתה והם חיים
    תשאר בארצות הברית נמושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *