EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 21: רגעים של נחת עם נסרין קדרי המהממת שעוברת מפצוע לפצוע ושרה להם מכל הלב כאילו היא בקיסריה

נסרין קדרי נותנת מכל הלב אהבה לפצועי חרבות ברזל

את הבוקר, 19/10/2023, פתחנו עם סרטון של נסרין קדרי משמחת פצועים בבתי חולים, ופשוט נמסנו.  הזמרת הזו פשוט ממיסת לבבות.  גם יפה, גם מדהימה, גם בעלת קול עצום וגם נותנת מכל הלב למען עם ישראל, והלב מתרחב.

בסרטון רואים אותה שרה לפצוע ממסיבת הנובה, והיא שרה לו.  תוך שניות ספורות השירה הסוחפת, הלב נפתח והאנרגיות החיוביות סוחפות את הפצוע…. וסוף סוף ראינו אותו מחייך ונסחף בשירה.  נסרין פשוט המיסה ומיגנטה אותה באהבה.

 

 

 

מראות כאלה מחממים לנו את הלב.  היכולת הזו לרתום את כוחה של המוסיקה ואת האהבה הפורצת מהלב לשמח פצועים רווי טראומות מהקשים ביותר שאפשר לתאר ראויה להערצה וסגידה.

ונסרין עוברת מחדר לחדר עם זמר הגיטרה שלה ואנחנו פשוט נמסים לראות את זה.

בסרטון רואים את סלע ורומי, זוג יפה.  יום שלם היא היתה במיגונית הארורה ברעים.  יום שלם הוא היה ירוי בכל חלקי גופו מחוץ למיגונית.  יום שלם שהיא לא ידעה אם הוא חי.  יום שלם הוא שמר מבחוץ שהיא תשאר בחיים.  יום שלם עד שבאו לחלץ אותם- והצליחו. תודה לאל.

ונסרין לא מסתפקת בבתי חולים.  גם אל ריכוזי הילדים המפונים היא מגיעה.  עם חיוכים מקיר לקיר ורצון אין סופי לתת, לתמוך, להעלות חיוך, לנחם.  גם על הילדים שניצלו מהתופת היא לא מוותרת.  את כולם היא רוצה לשמח.  את כולם היא רוצה להמיס בקולה המופלא, ולעודד באמצעות הקול המהמם שניחנה בו, ואנחנו נמסים.

 

 

נסרין קדרי אל תפסיקי לרגש לנו את הלב.

Views: 12

4 Comments

  1. פרצוף שלה שעבר יותר ניתוחים פלסטיים מהניסיונות חיסול של מוחמד דף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *