EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 24: רבקה נוימן (ויצ”ו) מאשימה ש”האסון הנוכחי הוא בגלל שאין נשים בהנהגה ורק נשים יכולות לקבל החלטות מצילות חיים”

רבקה נוימן זונה משוקמת עובדת בשלוחת החמאס הפמיניסטי של ויצו

הזונות של ויצ”ו ונעמת לא נרגעות.  אחרי במשך עשורים הטרילו את המדינה שהסכנה לנשות ישראל הם הגברים הישראלים שהם אלימים.  כעת מפריע להם לראות שכאשר פורצת מלחמה, מי שיוצא להגן על הנשים הישראליות זה אותם גברים שהם רגילות להשמיץ יום יום כאלימים ומסוכנים.

ויצ”ו ונעמת זללו את משאבי המשטרה כשייללו יומם ולילה שהגברים היהודים אונסים את הנשים הישראליות, ושצריך תקציבים לאלימות במשפחה ומיגור האלימות המינית, ואז הבלון התפוצץ כאשר גדוד של חמסניקים על אופנועים וטויטות חדר לישראל ובעל ואנס אין ספור נשים, וגם שרף את גופתן.

נו?  מי מסוכן לנשים?  החמאסניקים או אותם גברים שבמשך עשורים ויצ”ו ונעמת מכפישות יומם ולילה?

 

עוס רבקה נוימן כלבת מגדר זנותית מסיתה נגד הגברים הישראליים שהם מסוכנים לנשים
עו”ס רבקה נוימן כלבת מגדר זנותית מסיתה נגד הגברים הישראליים שהם מסוכנים לנשים

 

 

רבקה נוימן עם בהמת המגדר הקלינית מיכל ברקאי ברודי מהסיסטרהוד
רבקה נוימן עם בהמת המגדר הקלינית מיכל ברקאי ברודי מהסיסטרהוד

 

 

והנה ביום ה 14 למלחמת חרבות ברזל יוצאת הסנונית הראשונה שמבהירה לנו מה שיקרה כשהגברים הישראלים יסיימו את המלאכה וירסקו את החמאס… ראו כתבת יחסי הציבור שעשתה יעל געתון לרבקה נוימן וויצ”ו.

כל הפמיניסטיות שעכשיו שותקות ייצאו עוד פעם מהחורים שלהם ויחזרו להפיץ את הרעל הפמיניסטי. אותו גבר אמיץ שעזב הכל ועלה על מדים להגן על המדינה, יחזור להיות איש אלים, חולה מין וסוטה פדופיל.

 

רבקה נוימן:  “האסון הנוכחי הוא בגלל שאין מספיק נשים בהנהגה”

רבקה נוימן היא עובדת סוציאלית שתפקידה בויצ”ו הוא להסית נגד גברים כדי להגדיל תקציבים לבהמות מגדר.

זה מה שהיה לה לכתוב על המלחמה:  שהמלחמה היא בגלל שגברים אין להם שיקול דעת אבל אילו היה יותר פוסי בממשלה, אז לא היתה מלחמה.  לדבריה רק נשים עם ווגינה, ובזכות הווגינה, יכולות לקבל החלטה מושכלת על החלטות מצילות חיים.

אנחנו מדברים על מתקפת הרצח של החמאס. כן????

את מי היא רוצה להביא לממשלה?  את תמר זנדברג?  את ציפי חוטובלי? את שולי מועלם הכלבה?  את מירב מיכאלי הבהמה?

והנה דבריה:

“פרדיגמה שכשלה לא תשתנה במהלך משבר אימתני ללא שינוי ההרכב האנושי במוקדי קבלת ההחלטות.

נשים חסרות היו בקרב ההנהגה שהובילה אותנו לאסון הנוכחי.  נשים נעדרות מצוותי ההחשיבה ובמוקדי קבלת ההחלטות מעתה והלאה.  רוב מי ששגו ושוגים, נשארו וכולנו כולנו משלמות ומשלמים מחיר.
הגיע העת לשנות את כללי המשחק מול חמאס וחיזבללה.  הגיע העת לפעול במציאות בה אין עורף כולנו חזית-מסוגיות בטחון, דרך חינוך, כלכלה, טיפול בטראומה, ניהול מו”מ וטיפול מקצועי בשברי הקהילות החלטות על עומק המערכה והימשכותה
הגיע העת להחליף שחקנים במגרש או לפחות להביא חיזוק מאלו שהוכיחו תושייה, אומץ, חוכמה, קבלת החלטות מצילות חיים.
הגיע זמן נשים.  הגיע זמן שהמדינה תתעשת ותתפקד בטווח המיידי והארוך”.

רבקה נוימן – פרדיגמה שכשלה לא תשתנה במהלך משבר אימתני ללא שינוי… | Facebook

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02rV7SG1dkNDKgap4qCjv5MpsFPw1w4URWjAnpiwPsAEExzwfH4j7RxfFbDu3uEUTl&id=100001148359065&locale=hi_IN

הנה כתבה שויצו יזמה באמצעות כתבת זבל פמינאצית רעילה עם שנאת גברים קלינית, יעל געתון.  

פורסם ב”שקוף” 17/10/2023 ע”י יעל געתון.

שימו לב.  היא לא באמת כתבה את הכתבה.  הכתבה נשלחה אליה מויצ”ו מוכנה מראש.

 

יעל געתון זונת מגדר קלינית מסיתה כרונית נגד גברים
יעל געתון זונת מגדר קלינית מסיתה כרונית נגד גברים

ארגוני נשים למשרד הרווחה: יש להיערך לגל פניות על אלימות במשפחה

כפי שקרה בקורונה, בשלב הראשון של מצבי חירום לאומיים הקשב הציבורי מופנה למצב הכללי, ובמוקדי הרווחה נרשמת ירידה במספר הפניות. אלא שמדובר בשקט מטעה • ברגע שמצב החירום יהפוך לשגרת חירום, למתח שכולם נתונים בו יהיה מחיר כבד • “בין הורים לילדים ובין בני זוג, שם אנשים משחררים לחץ”

הפורום שמאגד את העמותות שמפעילות מקלטים לנשים נפגעות אלימות פנה השבוע למשרד הרווחה בבקשה להיערך לעלייה במספר מקרי האלימות. “יש לקחת בחשבון שהמקלטים יהיו מלאים”, אמרו בפגישה שנערכה ביום ראשון. “אנחנו מבקשות מהמשרד לא להמתין, יש להיערך כבר עכשיו”. ההיערכות, לדבריהן, צריכה להיות בתגבור של כוח אדם ותשתיות.

כיום פועלים בארץ 16 מקלטים, מהם שלושה לחרדיות, שלושה לערביות ו-10 לאוכלוסיה כללית. הם נותנים מענה ל-12 נשים כל אחד. על פי נתוני שדולת הנשים מתחילת 2023 ועד פתיחת המלחמה נרצחו 22 נשים, מתוכן 16 בגלל אלימות במשפחה. בנוסף על פי הנתונים מדי שנה 200 אלף נשים בישראל נפגעות בשל אלימות במשפחה.

בחודש יוני, לבקשת יו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה, ח”כ פנינה תמנו שטה, התקיים דיון על העומסים במקלטים ונמתחה ביקורת על האוצר בשל אי מתן תקציבים ומחסור בתקנים. בדיון התברר כי קיימת חריגה מעל התקן כך שישנן נשים הישנות על מזרונים ברצפה. בדיון הוועדה נטען על ידי גורמי הרווחה כי לאחרונה הוקמו שני מקלטים חדשים, מבדיקה שערכנו מול הרווחה נמסר כי לפחות אחד מהם כבר אוכלס.

 

רבקה נוימן זונת ההסתה נגד גברים של ויצו
רבקה נוימן זונת ההסתה נגד גברים של ויצו

 

רבקה נוימן זונה משוקמת עובדת בשלוחת החמאס הפמיניסטי של ויצו
רבקה נוימן זונה משוקמת עובדת בשלוחת החמאס הפמיניסטי של ויצו

 

 

 

רבקה נוימן עם הזין הפטריאכלי שתוקע אותה גדי נוימן
רבקה נוימן עם הזין הפטריאכלי שתוקע אותה גדי נוימן

 

נוימן מספרת שבתקופת הקורונה אפשר היה לראות תהליך דומה. בראשיתו של המשבר, תשומת לב הייתה נתונה להנחיות. בהמשך התרחש “צונאמי של אירועים שהמשבר הראשוני יצר”. לפני נתוני משרד הרווחה בין 2019 ל-2020 חלה עלייה של 265 אחוז בפניות למוקד הרווחה על רקע אלימות בין בני זוג. בעוד ב-2019 התקבלו 1,431 פניות למוקד 118 של הרווחה, ב-2020 כבר התקבלו 5,229.

“כרגע כולם עדיין מרוכזים במצב הביטחוני, אבל זה לא יימשך לאורך זמן”, הזהירה נוימן. “אנחנו נכנסים לשגרת משבר והנזקים יבואו לידי ביטוי ברמות אלימות גבוהות בבתים”.

בחודשי החגים מרבית המקלטים לנפגעות אלימות במשפחה נמצאים בתפוסה חלקית. “אמהות בתקופה הזו מנסות להחזיק את האלימות, כדי לא לצאת מהבית, כדי שילדים שהתחילו בתי ספר וגנים לא יעזבו את המסגרת. המצב הביטחוני החריף את ההתכנסות, וגל הפניות שמאפיין את תקופת אחרי החגים לא מתרחש. המשמעות היא שבקרוב יהיה גל נרחב וחריג ונצטרך לתת מענה לצורך משמעותי במספרים שמאפיינים מגה משבר”, מסבירה נוימן.

פנינו למשרד הרווחה והשירותים החברתיים על מנת לקבל תגובה וזו טרם נשלחה, נפרסם אותה במידה ותתקבל.

קו סיוע של ויצו לנשים במשבר ונשים נפגעות אלימות: 3980* 

ארגוני נשים למשרד הרווחה: יש להיערך לגל פניות על אלימות במשפחה | שקוף (shakuf.co.il)

https://shakuf.co.il/45245

 

 

Views: 10

5 Comments

  1. איזה חבורת נוכלות רודפות בצע , מייצרות מצוקה מדומה, מסיטות נשים להסתכסך עם הגבר ואז להתלונן עליו .

    ובבסיס כל זה מונחת התפיסה שנשים הן תמיד קורבנות והגבר הוא הוא האשם בעוד ברוב המכריע של המקרים הנשים עם הפה המלוכלך שלהן מציתות את המצב

  2. איזה חבורת נוכלות רודפות בצע , מייצרות מצוקה מדומה, מסיטות נשים להסתכסך עם הגבר ואז להתלונן עליו .

    ובבסיס כל זה מונחת התפיסה שנשים הן תמיד קורבנות והגבר הוא הוא האשם בעוד ברוב המכרחע של המקרים הנשים עם הפה המלוכלך שלהן מציתות את המצב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *