EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 52: דיצה הימן חוטפת הילדים הסוציאלית נסעה לבקר קולגות מהנוחבה בעזה וגם הם נגעלו ממנה

דיצה הימן נוחבה הכלבה החטופה ששוחררה מהנוחבות הקולגות שלה

בפעימה החמישית של פדיון השבויים, הטרוריסטים מהנוחבה נפטרו מזקנה ישראלית בת 84, דיצה הימן, גוש צואה מבאיש שנסעה לבקר את הקולגות שלה מהנוחבה.  אפילו להם נמאס מהכלבה והם זרקו אותה בחזרה לישראל.

דיצה הימן היא בעצמה חוטפת ילדים מדופלמת.  עבדה שנים רבות כעובדת סוציאלית פמיניסטית לסדרי דין, ניתקה אין ספור אבות מהילדים להם וכתבה תסקירים מכפישים על גברים שדנו את הילדים שלהם ליתמות מאב.

מדובר בנוחבה סוציאלית שכישורי חטיפת הילדים שלה, לא נופלים ממחבלי הנוחבה שחטפו אותה.  לתומה היא חשבה שמדובר בביקור קולגיאלי בעיר השכנה, עזה.

 

דיצה הימן השטן בת ה 84 שחטפה ילדים מאבות הלכה לביקור קולגות אצל הנוחבה
דיצה הימן השטן בת ה 84 שחטפה ילדים מאבות הלכה לביקור קולגות אצל הנוחבה

 

 

 

דיצה הימן נוחבה הכלבה החטופה ששוחררה מהנוחבות הקולגות שלה
דיצה הימן נוחבה הכלבה החטופה ששוחררה מהנוחבות הקולגות שלה

 

אולי היא חשבה לתת למחבלי הנוחבה השתלמויות מהניסיון הרב שצברה ממרום גילה בחטיפת ילדים.  אולי היא חשבה שגם הם יוכלו לתרום לה מהידע המעמיק והניסיון שצברו גם הם בחטיפת ילדים…  אחרי הכל הם קולגות לאותו מקצוע “עבודת הקודש ועבודת הקדיש”.  זו נוחבה ומי שחטף אותה גם הם נוחבה.

למרבה הצער נמאס לנוחבות מעזה ממנה, היא הקניטה אותם תמיד “אבל אצלו במשרד הרווחה עושים את עבודת החטיפה הרבה יותר באלגנטיות”.

פעם אחת נפלט לה “בשביל לחטוף לא צריך לאנוס נשים, אפשר גם להשתמש במכונת כתיבה ולכתוב תסקיר”, ואז ממש היא נמאסה עליהם.  אחרת הקשר הפורה בינהם היה יכול להמשיך עוד קצת.

 

@hanan_yagudayev

“דיצה הימן מדברת לראשונה לאחר ששוחררה משבי חמאס”.. #צהל #f #fypシ #foryoupage #foryou #4upage #4u #4you #fyp #4 #צהללללללל #צה״ל #הבניםוהבנות2020 #דניאל_יונה⚽️🕊 #ביבינתניהו

♬ צליל מקורי – חנן יאגודייב | Hanan Yagudayev

 

 

דיצה הימן חוטפת ילדים בעצמה נחטפה עי הנוחבה
דיצה הימן חוטפת ילדים בעצמה נחטפה עי הנוחבה

 

 

דיצה הימן היתה עובדת סוציאלית חוטפת ילדים והנוחבה לקחה אותה
דיצה הימן היתה עובדת סוציאלית חוטפת ילדים והנוחבה לקחה אותה

 

 

דיצה הימן לא סבלה בעזה.  להיפך.  בגלל שהיא עובדת סוציאלית, קיבלה יחס של VIP ממש כמו שהשופטים בישראל סוגדים למוצא פיה.  היה לה כייף והכייף הסתיים.

בזמן שהגוש צואה הזו היתה חטופה פרסמו עליה כתבה במאקו (ענבל טוויזר) וניסו לצייר אותה כסבתא חמודה ואוהבת.  כל מה שהצליחו ללקט עליה היה שהיא מבשלת מרק.

גדעון הימן הבן שלה אמר “יש לנו את המרק המפורסם של סבתא דיצה: זה מרק שמלכד את המשפחה”, הוא מספר. “האמת שסבתא היא הגורם המלכד של המשפחה שלנו אבל המרק שלה זה רק התירוץ: מרק עוף עם הרבה ירקות. תמיד כשאנחנו מגיעים אליה, יש את המרק המפורסם של סבתא דיצה. היא מבשלת טוב, בשבתות יש חמין ובגזרת הקינוחים עוגיות הפירורים המפורסמות ועוגת פירות”.

אולי זו הסיבה שנסעה לבקר את הנוחבות?  לתת להם את המתכון?  אם כן כנראה שהמרק היה מגעיל, כי עובדה שאפילו הנוחבות לא רצו אותה אצלהם. הסריחה יותר ידי.

ראו כתבה “הנכדים מתגעגעים למרק המפורסם של סבתא דיצה”, פורסם 19/11/202.

https://www.mako.co.il/news-military/6361323ddea5a810/Article-b110e59a4b1eb81026.htm

הבת של דיצה הימן שוחרת שלום:  הנוחבות הם החברים שלנו

בעודה חטופה ע”י הנוחבות הבת שלה, נטע הימן, התראיינה וסיפרה לעם ישראל כמה אמא שלה נהנית אצל הקולגות, שלא צריך להפציץ את עזה כדי לא לפגוע לאמא שלה בחויות שהיא צוברת, ושבכלל הנוחבות הם מסכנים שיש להפנים אותם ו”להכיל” אותם, “לעבד את הרגשות הפנימיים למטרות טובות, ולא להחצין רגשות טינה נגד הנוחבות, מה שעלול להצביע על אינדיקציות לאגרסיות מוסוות.

 

נטע הימן מינה הבת של חוטפת הילדים דיצה הימן חרא נולד מחרא
נטע הימן מינה הבת של חוטפת הילדים דיצה הימן חרא נולד מחרא
@mekomit

“קודם כל – אל תמחקו את עזה בזמן שאמא שלי שם” נטע היימן, שאמה, דיצה חטופה בעזה, במסר חד משמעי. צילום: יותם רונן #חרבותברזל #עזה #חטופים

♬ original sound – Mekomit

 

ראו כתבה בערוץ 7: בתה של החטופה לערוץ 7: כבר הפסדנו, עכשיו תחזירו את החטופים.  נטע הימן-מינה, בתה של דיצה שנחטפה לעזה מניר עוז, טוענת שישראל לא תנצח במערכה ורק השבת החטופים תציל מעט מכבודה.

https://www.inn.co.il/news/619955

 

הנכד של דיצה הימן “נפשי” חי בלה לה לנד – אין לו מושג איזה מפלצת סבתא  שלו הנוחבה

הוא, לפחות הסבתא שלו שהיא בעצמה נוחבה, חזרה מהנוחבה.  יש אין ספור ילדים בני גילו שבגלל הסבתא שלו, להם אין סבתא מצד האבא.  כי דיצה פמיניסטית ורעה.  קלפטע סטייל אירמה גריזה.

הנכד אומר שסבתא שלו “לא עשתה רע לאף אחד”….  מי האכיל אותו בכאלה שטויות?  עשתה ועוד איך עשתה.  הסבתא שלו היתה מפלצת אדם במלוא מובן המילה. נאצית.  הוא אומר שדיצה “היא אישה שלא מגיע לה להיות בשבי החמאס”.  ובכן, היה מגיע לה ועוד איך מגיע לה.  לטעמנו לא ישבה שם מספיק ימים.  היו צריכים להשאיר אותה לפחות עד מסיבת הסילבסטר.

כמה חבל.  עו”ס סבתא דיצה הפסידה את הסילבסטר בעזה.

@kan_news

נפשי בן ה-12, נכדה של דיצה היימן שנמצאת בשבי החמאס, מתחנן בדמעות להשבת סבתו #bringthemhome @nofar Moshe

♬ צליל מקורי – כאן חדשות

עכשיו נפשי הימן הנכד הקטן יכול לקרוא לסבתא דיצה בכינוי החיבה “סבתא נוחבה”.

Views: 23

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *