EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 72 האלוף בריק צודק: הקוקסאקינג לביידן גורם מוות חיילים וצריך ייבוש עזה ולגייס את סביונה רוטלוי כתגבורת נוחבה

יצחק בריק חש צחנה עזה העולה משופרות דובר צהל השקרן

נקווה שמשפחות החטופים הבינו שההפגנות שלהם לא מועילות להם, כי שחרור החטופים במשא ומתן הוא לא אפשרות ראלית.  מטה המשפחות של החטופים בראשות רונן צור חושב שאם משחררים מהכלא את כל הנוחבות, הם יקבלו בחזרה את החטופים. זה לא יעבוד. כי חמאס רוצה הפסקת מלחמה טוטלית.  וזה לא בא בחשבון.  26/12/2023.

בינתיים ביבי עושה קוקסאקינג לביידן, מספק לעזה דלק, חשמל, אוכל ואינטרנט.  זה רק מעלה את מחיר שחרור החטופים, ונוטע אמונה בסינוואר ודף שבסוף ישראל תיכנע ותפסיק את המלחמה.

 

יצחק בריק חש צחנה עזה העולה משופרות דובר צהל השקרן
יצחק בריק חש צחנה עזה העולה משופרות דובר צהל השקרן

רק עם ייבוש עזה ננצח

 

הוכח שמה שעובד זה ייבוש עזה.  לייבש אותם עד שהם בעצמם יתקוממו והם בעצמם ימסרו לנו את סינוואר ודף על מגש של כסף.  בלי אוכל.  בלי דלק. בלי חשמל ובלי אינטרנט.  לכל הפחות לנתק רדיוס של 5 ק”מ מאיפה שחושבים שהבכירים מסתתרים, ולראות אם זה עובד.  אם לא, תוסיפו עוד 5 ק”מ רדיוס של ניתוק טוטאלי.  אבל טוטאלי.

מה זה משנה למצוא עוד מנהרה? יש עוד אלפים.  מה זה משנה למצוא עוד בית ספר או סניף של אונרא עם כמה קלצ’ניקובים? יש עוד אלפים.

התקשורת מתנפלת על יצחק בריק כי הוא לא קונצפציוניסט

היום 26/12/2023 פרסם האלוף יצחק בריק מאמר שלפיו דובר צה”ל מרמה את הציבור, והתקשורת הישראלית חוזרת כמו תוכי על השקרים.

בפועל צה”ל מצליח בעיקר ב”עקידת יצחק” העלאה לעולה של החיילים בני ישראל, ובכמויות סיטונאיות.

זה חייב להיפסק.   מספיק עם הסרטונים של 20 שניות על כלב שרץ במנהרה או מסגד שמצאו בו 5 רימונים.  זה נמאס ואת מי זה מענין בכלל??????  הסרטונים האלה של 20 שניות לא רציניים.

גם הסרטונים של מחבלי נוחבה שנחקרים ואומרים איזה משפט או שנייים שדניאל הגרי רוצה לפמפם, לא משכנעים אף אחד.  שחררו את הסרטון המלא.  או לפחות 30 דקות חקירה של כל מחבל שנחקר.  בלי זה הסרטונים נראים מגמתיים וערוכים בסגנון פראבדה.

זוכרים איך דובר צה”ל מכר לנו בלוף שסינוואר נמצא מתחת לשיפא?

כל המחבלים שנתפסים לא נותנים את הסחורה:  המיקום של הבן זונה.  כל הסיפורים שצה”ל מפיק מידע איכותי מהנוחבות שנכנעים…. לא אמינים, וחבל לחזור על זה כמו תוכי.  אף אחד לא מאמין לזה.

בינתיים המלחמה הזאת נראית כמו המלחמה בוויטקונג.  זוכרים איך זה נגמר.  זוכרים גם מה קרה לחיילי צבא ארה”ב שחזרו לארה”ב עם הטראומות, הווטרנים.  רובם התגוללו ברחובות כהומלסים.

 

דניאל הגרי המיקי מאוס של צהל דובר צהל
דניאל הגרי המיקי מאוס של צהל דובר צהל

ומה עם חיים ויסמונסקי והרוגלות ופגסוסים שלו?????

ואנחנו עוד פעם שואלים….  איך הפרקליטות בישראל ידעה להפעיל פגסוסים ורוגלות על אזרחי ישראל בהצלחה מרובה, ואפילו פגסוס אחד על סינוואר והסובבים אותו לא מצליחים להפעיל?????

 

חיים ויסמונסקי המרגל הלאומי חרידות ברוגלות בשימוש ובאיסוף
חיים ויסמונסקי המרגל הלאומי חרידות ברוגלות בשימוש ובאיסוף

 

יש לנו הצעה מדליקה:  שסביונה רוטלוי תטפל בנוחבה

הבעיה:  צה”ל לא מצליח לחקור את מחבלי הנוחבה ולהביא מהם מידע איכותי.

בשביל זה יש לנו הצעה מדליקה.  גייסו את סביונה רוטלוי להדריך את חיילי צה”ל איך לחקור את מחבלי הנוחבה.

למי שלא מכיר את הנבלה הפולניה הזו, היא היתה שופטת משפחה ואח”כ מחוזית עם נטיות פמיניסטיות רדיקליות.  שונאת גברים קלינית.

סביונה רוטלוי הטיפה בכל מקום אפשרי שהגברים היהודיים רק רוצים לרצוח את נשותיהם, כולם אלימים, כולם סוטי מין ואנסים…..

הכלבה הזו קיבלה ראשות ועדה לתרגום אמנת האו”ם לזכויות הילד.  לקח לה 7 שנים להוציא דו”ח וועדה שמתרגם את האמנה.  היתה לה תת וועדה לביטול חזקת הגיל הרך (ההפליה שאומרת שרק נשים מקבלות משמורת על הילדים), והיא כתבה את המסקנות שבני ישראל “לא בשלים” למשמורת על הילדים, בגלל שהחברה הישראלית מאוד פטריאכלית.

מכיון שהיא מומחית לחברה פטריאכלית, אין כמו עזה שהיא חברה פטריאכלית בדיוק בהתאם למומחיות שלה,  לשמש לה כר פורה ליישום רעיותיה הפמי-רדיקליים.

 

סביונה רוטלוי שלחו אותה לטפל במחבלי הנוחבה כי רק נוחבה מבינה נוחבה
סביונה רוטלוי שלחו אותה לטפל במחבלי הנוחבה כי רק נוחבה מבינה נוחבה

 

 

הנוחבה הזו סבינה רוטלוי מתגאה שרק היא יודעת איך צריך לחקור במשטרה גברים יהודיים החשודים באונס נשים.  לטענתה המשטרה לא יודעת לחקור כמו שצריך, ורק היא הגורו הפמיניסטית יודעת מה צריך לעשות.

ולכן זה הזמן להביא אותה כתגבורת לחקר הנוחבות.  הרי היא בעצמה נוחבה מרושעת חסרת מצפון.  צריך נוחבה שתדע לטפל בנוחבות כמותה.  הביאו אותה לצה”ל ותנו לה לחקור את הנוחבות איפה סינוואר?  איפה דף????

לדעתנו כל מחבל נוחבה שרק יראה את פרצוף הזוהמה שלה, מייד יתמוטט בחקירה, ויסגיר את כל הסודות……

צפו כאן בנוחבה סביונה רוטלוי טוענת שהמשטרה לא יודעת לחקור כמו שצריך.  זאת בקשר למקרה האונס לכאורה במלון הים האדום באילת.

 

 

 

כתבה בחדרי חדרים על בריק, פורסם 26/12/2023

אלוף (מיל’) יצחק בריק: דובר צה”ל והפרשנים מציגים מצג שווא

בריק טוען כי ממידע שהוא מקבל מאנשי צבא ברצועה, עולה תמונה שונה בתכלית ממה שמציג דובר צה”ל לציבור: מִספרי הרוגי חמאס מאש כוחותינו על הקרקע נמוכים בהרבה וכן שיהיה קשה מאוד למנוע מחמאס להשתקם – וכדי להגיע קרוב ליעד כזה יידרש זמן ממושך מאוד של לחימה ואבידות קשות

אלוף (מיל’) יצחק בריק, שנחשב כמי שחזה את מתקפת הפתע של חמאס וטען שנים רבות כי צה”ל אינו ערוך כלל למלחמה, מפרסם הבוקר (שלישי) מאמר ב”הארץ” בו הוא טוען כי דובר צה”ל והפרשנים הצבאיים מציגים מצג שווא לציבור כשטוענים כי חמאס ספג מכה קשה והוא בדרך להישבר.

בריק כותב כי “מִספרי הרוגי חמאס מאש כוחותינו על הקרקע נמוכים בהרבה”, ממה שמדווח לציבור וכן “ללחימת צה”ל נגד חמאס, המסתתר ברובו במנהרות, אין כעת פתרון מהיר”.

הוא מוסיף כי “ניכר שדובר צה”ל והדרג הביטחוני שואפים להציג את המלחמה כניצחון גדול בטרם התבהרה התמונה. לצורך זה הם מכניסים תקשורת מגויסת מהערוצים הגדולים של הטלוויזיה לעזה, כדי שיצלמו “תמונות ניצחון”.

האלוף (מיל’) מזהיר כי “השמדת מנהרות חמאס תארך שנים רבות ותעלה לעם ישראל באבידות רבות. מדובר במאות קילומטרים של מנהרות מסועפות ועמוקות, חלק מהן בנויות בקומות, עם הרבה מרכזי לחימה”.

עוד הוא כותב: “מפקדים רבים, הנלחמים ברצועת עזה, אומרים לי שיהיה קשה מאוד אם בכלל למנוע מחמאס להשתקם מחדש גם לאחר כל ההרס שצה”ל גרם לבסיסיו. הניסיון יחייב המשך החזקת כוחות גדולים בעזה למשך שנים רבות תוך כדי לחימה בחמאס, שיגיח מהמנהרות, ישגר טילי נ”ט, יטמין מטענים, ימלכד ויגרום לצה”ל לאבידות רבות”.

https://www.bhol.co.il/news/1633008

Views: 11

8 Comments

  1. המונח- “מה יגידו בעולם” הוא חלק מהינדוס תודעתי. אף אחד אחר בעולם לא קם בבוקר ושואל את עצמו אם אוהבים אותו.
    עם רדוף כמו העם היהודי היה צריך מזמן להפנים שלא משנה מה יעשה, לא יאהבו אותו ויש מישהו מאחורי הקלעים שדואג לשמר את זה.
    אבל מה לעשות שצריך להמשיך להקריב קורבנות למולך אז ההצגה חייבת להימשך.
    ההתעוררות צריכה להגיע מכיוון הכבשים אבל אם זה לא קרה אחרי השואה ואחרי כל מלחמות ישראל ואחרי השביעי באוקטובר אז זה כבר לא יקרה אף פעם.
    ניפגש בטבח הבא- בהצלחה לכולנו!

  2. הכתבות שלך מעניינות ומצחיקות בגלל הוולגריות אבל אני לא מסכים עם הדעה שאי אפשר לסיים את החמאס. ברור שיש עדיין איזשהוא מנגנון שמעביר אוכל למחבלים אחרת הם פשוט לא יכולים להיות במנהרות. הם חלק מקבוצה וברגע שהם יאבדו את הקשר שלהם לקבוצה הזאת הם סוג של עבר.
    נראה לך שהממשלה הזאת לא חשבה על ייבוש. אבל היא גם חשבה מה יגיד העולם שכן תומך בנו, שאנחנו לא מעבירים אוכל לאזרחים העזתיים.

  3. מה זה קוסקאקינג ? מונח לא מוכר
    הערת מערכת:
    חפש בגוגל טרנסלייט
    cock sucking

  4. מטרות המלחמה של השמדת החמאס ושחרור כל החטופים נראות לא סבירות ככל שהזמן שעובר. הדרג המדיני והצבאי הבכיר צריכים לבצע חשיבה מחדש ולהפיק לקחים.

  5. יצחק בריק מהאנשים שאני יותר מעריך יחד עם זאת אני מקוה שדוברות משרד הבטחון לא דומה לדוברות משרד המשפטים דוברות בה יש לי פחות מאפס אמון. נקוה שדברים ישתנו היה ויצודו את סינואר ודף מתחת לחן יונס. מחזקים את צהל את כוחות הבטחון וההצלה את חיילינו המופלאים.

  6. צער ענק על החיילים שנפגעים והאזרחים שחזרתם לישוביהם תתעכב,
    אבל! יש יתרון במלחמה ממושכת, בגלל שכל עוד איננה מסתיימת, לאמריקאים אין עילה להכריח אותנו למסור את השטח לרש”פ או לאיזה ריבון מטורלל אחר, כך שהקמת מדינה פלסטינית נמנעת.
    ואם המלחמה תתמשך עד אחרי הבחירות בארה”ב, לביידן כבר יהיה פחות קשב לכפות עלינו דברים או להאיץ בנו לסיים ואם גם כתוצאה מהבחירות הרפובליקנים עולים, אז בכלל מצבינו טוב.
    למיטב ידיעתי יש אילוץ של חיסכון בתחמושת וחימוש גם כי אולי נצטרך למלחמה בצפון וגם כי המלאי המקומי דל ואנחנו תלויים בחסדי האמריקאים בעניין זה.
    הגרי בחור חביב, אבל מאד מהר הבנתי שהוא בסה”כ עוד אחד מהקליקה של בכירי הצבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *