EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 78 הדר גיל-עד ואור קשתי פייק ניוז: עו”סיות רוקדות על דם ניצולי הנוחבה ולטענתן קיצוץ של 3% מתקציב הרווחה יפגע ב”מענים”

הדר גיל עד מחבלת נוחבה של הרווחה כתבת זבל של יחצ פמינאצי

עוד כתבות זבל מהנוחבה הפמיניסטית של ה”עיתונאית” הדר גיל עד מידיעות אחרונות שמייחצ”נת העובדות הסוציאליות.  גם בהארץ אור קשתי מייחצן את העו”סים.   העו”סים רוקדים על הדם של חללי הנוחבה.

כל תירוץ שיש לעו”סים לסדר לעצמם פרנסה, תוספת שכר ותוספת תקנים, הם משתמשים בו.  לצורך זה יש להם נטווורק של עיתונאיות זבל, שמפמפמות לציבור את הפרופגנדה של העו”סיות.

מה שהעו”סיות רוצות תמיד זה שתקציבי הרווחה יגדלו, לא כדי להעביר רווחה לנזקקים, אלא כדי להגדיל לעצמן את המשכורות.

מה שזולל הכי הרבה מתקציב הרווחה זה המשכורות של הפרזיטיות העו”סיות.  עד כה אף עו”ס לא הוציאה אף אחד מהעוני.  העברת תקציבים למשכורות עו”סיות מגדילה את העוני, כי נשאר פחות כסף לנזקקים בארנק.

 

הדר גיל עד מחבלת נוחבה של הרווחה כתבת זבל של יחצ פמינאצי
הדר גיל עד מחבלת נוחבה של הרווחה כתבת זבל של יחצ פמינאצי

 

אף אחד לא באמת מעוניין בכל ה”תוכניות” של העו”סיות.  כולם נגעלים מהן, ובורחים מהן.   גם הגברים וגם הנשים מפחדים שהעו”סיות יחטפו להם ילדים.

הזקנים מפחדים שהעו”סית תוציא להם צו נזקקות ותמנה עמותה של אפוטרפסות.

ניצולי הטבח הנוראי בז’ באוקטובר לא פונים לרווחה, כי העו”סיות יוציאו להם צו אשפוז בכפייה.

ולמרות זאת, הנוחבה הדר גיל עד מייללת כמו עז מיחומת שיקצצו לרווחה 3% מהתקציב.  היא רק שוכחת שהקימו מהנלת לטיפול בקורבנות הנוחבה, וה 3% האלה עוברים למנהלת הטיפול בקורבנות הנוחבה.

אבל למה לא לייצר כתבת פייק על מחסור בעובדים סוציאלים ומחסור בתקנים?

הרי כל פעם זה חוזר על עצמו.  יש קורונה?  צריך עוד עובדים סוציאלים.  נרצחה אישה?  צריך עוד עובדים סוציאלים.  חיסול של ג’רושי בלוד או אל לוטפי בצפטו?  צריך עוד עו”סים.  יש חרבות ברזל? צריך עוד עוסים.  השמש זורחת?  צריך עוד עו”סים.

על מי זה עובד כל כתבות הזבל של הדר גיל עד????  שמענו שבידיעות אחרונות מפטרים עובדים.  למה לא זורקים את הדר גל עד לכלבים?  או לנוחבות?  זו ממש אחת שאנו מצטערים שנוחבה לא חתך לה את הכוס בסכין יפנית.

לפי מה מחליטים שחסרים 1,500 עובדים סוציאליים?  סתם ממציאים מספרים ושולחים אותם לדפוס?  אולי יש 1,500 עו”סיות יותר מידי?

הרי הן צצות כמו פטריות בכל מקום:  עו”ס במשטרה, עו”ס בבית חולים, עו”ס בבית שימוש, עו”ס במקוואות הטבילה.  מי ביקש עו”סית בכל מקום ציבורי?  מי רוצה אותן בכלל?????

 

ומה זה “יישארו בלי מענים”?  אנו שונאים את המילה הזו “מענים”.  איזה מענים יש לעו”סית להציע??? שיחה של הפנמה והבנה?  שיחה של הכלה ופריקה?  מה הן נותנות חוץ משיחות התרשמות, אינטואיציה, ופמינאציה?????

הביטו בכלבה הזו מרים ספיר בן לולו עו”ס ארצית לסדרי דין.  תפקידה לפקח על העו”סיות שכותבות תסקירים בגירושין.  אצלה האישה תמיד צודקת.  אצלה זכותה של האישה למנוע כל קשר עם האבא.  אצלה הכי חשוב זה שהאבא ישלם מזונות.  האבא לא צריך לראות את הילדים.  זה לא חשוב.  היא חוטפת ילדים.  היא לא שונה מהנוחבה.

ולאחת כזו אתם רוצים לתת עוד תקציבים ותקנים?????  לחטוף ילדים?????

 

מרים ספיר בן לולו רעל מיזנדרי סמיך מפעפע לה בתוך הכוס
מרים ספיר בן לולו רעל מיזנדרי סמיך מפעפע לה בתוך הכוס

להלן כתבת היח”צ של הדר גיל עד פורסם 10/1/2024

 

נפגעי המלחמה יישארו ללא מענה: עשרות מיליונים יקוצצו מתקציב הרווחה

במשרד הרווחה ביקשו תוספת של חצי מיליארד שקלים כדי להרחיב את המענה לנפגעי המלחמה, אבל כרגע דווקא מתוכנן קיצוץ של לפחות 3% בתקציב – בסכום של 78 מיליון שקלים – ועוד קיצוץ של כ-5% בתמיכה לעמותות. בכיר במשרד: “מכה קשה”. יו”ר איגוד העוס”ים: “מערכות צולעות ומדממות לא מטפלות”

 

פרסום ראשון: מאז שהחלה המלחמה התרחבה באופן משמעותי הפעילות של שירותי הרווחה ברחבי הארץ. טיפול בחטופים ובבני משפחותיהם, טיפול ביתומים שאיבדו את הוריהם בשבת השחורה, מלונות המפונים, המשפחות שנפגעו מהטבח, אנשים רבים שמתמודדים עם הטראומה, נפגעי פגיעה מינית מ-7 באוקטובר וקורבנות שנפגעו קודם לכן ומצבם הנפשי הידרדר כתוצאה מהמצב – כל אלה אוכלוסיות חדשות, שעד כה לא היו מוכרות למשרד, שגם ככה התקשה לתת מענה לכל מי שהיה זקוק לכך בימים שלפני המלחמה. עכשיו גם בתקציב שלו מתכננים לפגוע.
בתקציב 2024 ביקשו במשרד הרווחה תוספת של חצי מיליארד שקלים כדי להרחיב את המענים לנפגעי המלחמה, כשבמקביל הם ממשיכים לתת שירות גם לכל האוכלוסיות שנתמכו בהם קודם לכן. אולם הקיצוץ הרוחבי המתוכנן במשרדי הממשלה לא פוסח על המשרד, וכרגע מתוכנן קיצוץ של 3% לפחות – כלומר 78 מיליון שקלים לפחות שיקוצצו מבסיס התקציב. המשמעות: המשרד לא יוכל להרחיב את השירותים לנפגעי המלחמה, ורבים יישארו ללא מענה.
בנוסף, בממשלה מתכננים לקצץ כ-5% מכספי התמיכות שמשרד הרווחה נותן. מדובר בתקציב של 100 מיליון שקלים לתמיכה בעמותות שמסייעות לאוכלוסייה, בהן עמותות שמחלקות מזון, מיזמים לתמיכה ושילוב ילדים עם מוגבלות, ומרכזים לנפגעי תקיפה מינית. במשרד הרווחה הסבירו שאם הקיצוץ יצא לפועל – ייפגעו כל העמותות שמקבלות תמיכה.
“מדובר במכה קשה למאמצים של משרד הרווחה לתת מענים לנפגעי המלחמה”, אומר גורם בכיר במשרד הרווחה ל-ynet. “המשמעות היא התארכות של רשימות המתנה לטיפול בנפגעי תקיפה מינית, אלימות במשפחה, טראומה והתמכרויות. אם הקיצוץ ייצא לפועל לא רק שלא נוכל לתת מענה ראוי לכל הצרכים המרובים שנוספו, אלא שגם במה שאנחנו נותנים היום נצטרך לקצץ”.
רק הבוקר שלחה יו”ר ארגון מנהלי שירותי הרווחה עו”ס תמי ברששת מכתב לשר האוצר בצלאל סמוטריץ’, ובו תיארה את המצוקה בשטח. “שירותי הרווחה ברשויות המקומיות והאזוריות הגיעו למלמה בתת-תקינה ובמחסור גדול בכוח אדם למילוי המשימות שבשגרה. הטבח הנורא והמלחמה שבאה בעקבותיו, הוסיפו לפתחנו מטלות, שלא ידענו עד כה כמותן, והביאו להתגייסות, תרתי משמע, של שירותי הרווחה למשימה לאומית זו, לעבודה של 24/7 ועמידה במשימות שנדרשנו אליהן”. לדבריה, “ללא תוספת תקציבית – עלולה להיפגע התקומה שאמורה להגיע אחרי השבר החברתי הגדול שפקד אותו בעקבות אירועי 7 באוקטובר”.
במכתבה מתארת ברששת את התקנים הנדרשים על מנת למנוע את קריסתם של שירותי הרווחה, בהם תקנים רבים לשיקום יישובי העוטף. “על מנת להמשיך לתת שירות איכותי, מקצועי ומסור, שיענה על כל הצרכים, אנו נדרשים לתוספת של לפחות 850 תקנים בשירותי הרווחה ברשויות המקומיות והאזוריות בכל הארץ, לצד תוספת משאבים תקציביים לפיתוח תוכניות שיקום הקהילה ויציאתה מהמשבר”, כתבה.
ו”ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים ענבל חרמוני ביקרה בחריפות את הקיצוץ המתוכנן: “משרד האוצר ממשיך בתרבות הקונספציה והטמנת הראש בחול של מדינת ישראל והודיע היום על קיצוצים שמשמעותם – סגירת הטיפול ברווחה ובחוסן של הציבור הישראלי. באמצעות מערכות צולעות ומדממות לא ניתן לטפל באוכלוסיה”.
ענבל חרמוני בהמת מגדר מהנוחבה כל חייל צהל הוא אנס פוטנציאלי של נשים ישראליות
ענבל חרמוני בהמת מגדר מהנוחבה כל חייל צהל הוא אנס פוטנציאלי של נשים ישראליות
לדברי חרמוני, “דווקא עכשיו, כשהצרכים גדלו פי שלושה, וכשיש צורך בעוד 5,000 עובדות ועובדים סוציאליים כדי להתמודד עם ההשלכות – מקצצים בתקציבי הרווחה. פקידי האוצר מוזמנים להסתכל בעיניהם של ילדים נפגעי הטבח בדרום, של הורים ששוהים כבר חודשים ארוכים במלונות, של משפחות החטופים ושל 300 אלף מילואימניקים ו-200 אלף מובטלים – ולהודיע להם שהחליטו לחתוך את הטיפול בהם”.
חשוב לציין שגם בימים שלפני המלחמה התמודד המשרד עם מחסור בתקציבים ובכוח אדם.
לפי נתונים שאסף ארגון מנהלי שירותי הרווחה ברשויות המקומיות, בקרב כ-80 אחוזים ממנהלי הרווחה מכל הארץ, חסרים כיום כ-1,500 עובדים סוציאליים בלשכות הרווחה – שהם כ-16 אחוז מהמשרות, שאינן מאוישות. מהנתונים עולה כי 84 אחוז מהמחלקות והאגפים לשירותי רווחה ברשויות המקומיות פועלות במחסור של לפחות עובד אחד, ו-38 אחוז מהמחלקות פועלות במחסור של יותר מ-20 אחוז מכוח העבודה שלהן.
לפני ההודעה על הקיצוץ התכוונו במשרד לצאת במבצע גיוס במטרה לאייש את התקנים הלא-מאוישים ולהרחיב את התקנים הקיימים, אולם במשרד מבהירים כי לאחר הקיצוץ המסתמן לא תהיה אפשרות לגייס, והמענים יצטרכו להתבסס על כוח האדם הקיים והחסר גם ככה.

גם בהארץ חזרו על השטויות, כתבה של אור קשתי 11/1/2024

 

הקיצוץ הצפוי במשרד הרווחה גנז את התקווה לשיקום מערך העובדים הסוציאליים

הזנחה רבת שנים הובילה למחסור קשה במאות עד אלפי עובדים סוציאליים. דווקא כשהמלחמה הפכה אותם לחיוניים מתמיד, הוחלט על קיצוץ של עשרות מיליוני שקלים בתקציב המשרד

המלחמה שפרצה ב–7 באוקטובר חשפה שתי מערכות ציבוריות שסבלו מהזנחה רבת שנים: מערך בריאות הנפש ומערכת הרווחה. ההתגייסות של עובדי שתי המערכות הללו רק הדגיש את המחסור. בעוד שבשבועות האחרונים מקודמת תוכנית לחיזוק מערך בריאות הנפש, נראה כי ההכרה הממשלתית בחשיבות השירותים החברתיים לא הופנמה. גורמי רווחה, בתוך המשרד ומחוצה לו, מסכימים על צורך דחוף לתגבר את מערך העובדים הסוציאלים: הראשונים היו מוכנים להסתפק בתוספת של כמה מאות בודדות, האחרונים מעריכים את הגידול הנדרש בכ–5,000 משרות חדשות. אלה גם אלה נראים רחוקים. אתמול פורסם כי משרד הרווחה לא יוחרג מהקיצוץ הרוחבי המתוכנן במשרדי הממשלה, והקיצוץ הצפוי במשרד עומד לפי שעה על 78 מיליון שקלים.

 

 

אור קשתי כתבה בכיינית על עובדי הרווחה שלא יכולים לסחוט עוד כסף מהמדינה
אור קשתי כתבה בכיינית על עובדי הרווחה שלא יכולים לסחוט עוד כסף מהמדינה
Views: 11

2 Comments

  1. כשצריך את העו”סית הן לא נמצאות.
    הראו כמה פעמים שזורקים הומלסים מהרחובות בבת ים וראש העיר זרק להם את העגלות . לא הייתה לצידם עוס”ית…
    הראו בצינור עם גיא לרר.

  2. קיצוץ של 3% בתקציב משרד הרווחה זה מעט מדיי.

    הייתי הולך על קיצוץ של 100% בתקציב משרד הרווחה.

    משרד מיותר ומזיק.

    רווחה אזרחים לא יקבלו “ממשרד הרווחה”, סביר יותר קיצור תוחלת החיים ומחלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *