EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 81: VIDEO נועה ארגמני איתן סבירסקי ויוסי שרעבי מדברים מהשבי לפני הרצח: התקשורת הישראלית מפיצה לוחמה פסיכולגית ולא החמאס

יוסי שרעבי נרצח בסרטון מהשבי בחמאס נרצח יום אחרי שדקלם שצריך להפסיק את המלחמה

לפנינו 2 סרטונים של החמאס בהפרש של יום.  בראשון מדברים נועה ארגמני, איתי סבירסקי ויוסי שרעבי ומבקשים משלת ישראל להפסיק את המלחמה. 15/1/2024.

בסרטון השני מספרת נועה ארגמני שהחזיקו אותם בבית שנפגע מטיל ישראלי, שסבירסקי ושרעבי נפטרו מפצעיהם וגם היא נפצעה בראש.  היא מבקשת לההפסיק את המלחמה.  16/1/2024 .

להלן הסרטון הראשון:

 

על פי הדין הישראלי הודאתה של ארגמני מהווה הוכחה לאמיתות דבריה (“10א”)

 

במדינת ישראל על פי הדין הישראלי אם נועה ארגמני מצולמת כשהיא אומרת שהחמאס אוהבים אותה, מתייחסים אליה יפה, מאכילים אותה, נותנים לה מקלחת, ומטפלים בפצעיה, הרי זה ראיה לכאורה שאכן החמאס הם אנשים נפלאים, מלאכי השרת ושמגיע להם פרס אבירי איכות השלטון.

למה?  כי בית המשפט העליון (יצחק עמית) קבע שכל הודאה בחקירה משטרתית, גם אם הוציאו אותה בעינויים, היא קבילה ומשמשת להוכחת אמיתות מה שנאמר.

בישראל אם יש וידאו, ולא רואים אקדח המוצמד לחכה, הרי שקמה חזקה משפטית שזו הודאה מרצון.  זה קביל גם לפי סע’ 10 א’ לפקודת הראיות.  כל שופט ישראלי היה מקבל עדות זו כראייה לאמיתות תוכנה.

מסקנה:  על פי הדין הישראלי, החמאס צריכים להדליק משואה ביום העצמאות על דאגתם הכנה לשלומה של נועה ארגמני.  ובגלל שהיא עדה ממקור ראשון שמספרת ספונטנית שסבירסקי ושרעבי נפטרו מפגיעה של טיל ישראלי, הרי שלפי הדין הישראלי זו הוכחה לאמיתות דבריה.

 

נועה ארגמני מדקלמת טקסט שהחמאס אוהבים אותה ושסבירסקי ושרעבי מתו מהפצצות צהל
נועה ארגמני מדקלמת טקסט שהחמאס אוהבים אותה ושסבירסקי ושרעבי מתו מהפצצות צהל

להלן הסרטון השני:

 

זה מה שרואים בסרטון השני:

יוסי שרעבי נרצח בסרטון מהשבי בחמאס נרצח יום אחרי שדקלם שצריך להפסיק את המלחמה
יוסי שרעבי נרצח בסרטון מהשבי בחמאס נרצח יום אחרי שדקלם שצריך להפסיק את המלחמה

 

איתי סבירסקי נרצח בסרטון מהשבי בחמאס נרצח יום אחרי שדקלם שצריך להפסיק את המלחמה
איתי סבירסקי נרצח בסרטון מהשבי בחמאס נרצח יום אחרי שדקלם שצריך להפסיק את המלחמה

 

ביבי יא ביבי – זה הזמן לחשוף את היום שאחרי

 

ביבי יא ביבי.  הגיע הזמן לדבר על היום שאחרי.  תתמקד בחיפוש אחרי ראשי הנחש סינוואר ודף.  את המנהרות, הפירים, ומפעלי הנשק תן לאחרים מחו”ל למוטט.

תזמין כוח רב לאומי מדרום אפריקה, טורקיה, ירדן ומצריים ותן להם לנקות את השטח מהמנהרות, ומתשתיות הירי.

עוד מנהרה ועוד תשתית לחימה לא מביאות את הניצחון.  רק סינוואר ודף מתים יביאו את הניצחון.

אם ידוע איפה הם, ברדיוס 2 ק”מ לנתק את החשמל, האינטרנט, להפסיק את משאיות האוכל,  ולהכריז על “אין יוצא ואין בא”.  הוא כבר ייצא מעצמו עם ידיים על הראש.

זה הזמן לדבר על היום שאחרי.  הרי זה יקרה.  למה שאנחנו נממן את זה?  שניקוי השטח וייצוב התשתיות האזרחיות יפול על תקציבי האו”ם.

נמאס לנו מהפחדת הציבור שסרטוני החמאס זה לוחמה פסיכולוגית

 

מפחידים את הציבור שהסרטונים האלה זה לוחמה פסיכולוגית.  שקר וכזב.  אלו אותות מידע.  זה מידע חדשותי.  מחריד ומזעזע אבל זה עדיין מידע שהציבור יכול להתמודד איתו.

אף אחד בישראל לא מאמין לאף מילה של החמאס.  אז למה לזלזל באינטליגנציה של הציבור הישראלי?

ועוד משהו.  הלוחמה הפסיכולוגית מגיעה ממטה החטופים וערוצי התקשורת הישראליים.  הרי למה נועד פסטיבל “100 הימים” לנוחבה” עם עצרת המונית וזמרים?  מראים את “בני המשפחות” נון סטופ דורשים לשחרר עכשיו, כאילו המחיר ידוע ובר השגה, ורק צריך לשלם אותו.

המחיר לשחרור החטופים הוא לא ידוע.  הפסקת הלחימה והחיפוש אחר המרצחים סינוואר ודף, לא באה בחשבון. מטה החטופים ורונן צור הם הלוחמה הפסיכולוגית הרעילה.  הם אלה שעושים דמורליזציה, ומעלים את מחיר שחרור החטופים.  והתקשורת הישראלית נותנת לקשקוש הזה “עכשיו עכשיו” במה.  הבמה הזו היא לוחמה פסיכולוגית.

בתמונה:  כלבה פמיניסטית אילת ורבין נחמיאס שמופיעה בתקשורת וקוראת להחזיר את החטופים בכל מחיר, גם אם זה אומר התקנה מחדש של כני שיגור מעזה לעוטף עזה.

 

אילת נחמיאס ורבין הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית
אילת נחמיאס ורבין הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית

 

 

Views: 133

3 Comments

  1. סאטיריקה משובחת על מצב העם היושב בציון כשהאויב האמיתי שלו יושב בגוש דן בבתי המשפט בפרקליטות ובחיל האוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *