EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 84 בעזה: 24 חיילי צה”ל הרוגים בעזה התמוטטות 2 מבנים שצה”ל מילכד במקום להשמיד מהאוויר לאחר שלא הצליחו לאתר חטופים ו”עיגלו פינות”

אוסמה חמדן מנהיג החמאס בבירות מודה למשפחות החטופים ולערוץ 12 על החלשת צהל

אירוע רב נפגעים.  אסון.  מצער מאוד.  כמה אבות ואימהות לא יישנו הלילה ויחכו לדפיקה בדלת????  22/1/2024 23:30.  האירוע קרה בשעה 16:00.  דובר צה”ל פרסם הודעה ראשונית רק למחרת בבוקר.  אחרי 16 שעות מורטות עצבים לכל מי שיש לו יקירים לוחמים בעזה.  הציבור נאלץ לצרוך מידע מהטלגרם, ערוצי חמאס ואל ערבייה.

הם חשבו שיש חטופים במנהרה.  כל כך רצו להביא חטופים אז עיגלו פינות.  הלחץ הציבורי “לשחרר את החטופים” פועל.  זה מצליח.  החיילים שומעים “עכשיו! עכשיו!”.  זה מהדהד.  הצבא מעגל פינות וזה עולה בחיי בכירים ביותר בפיקוד בעזה ומילואימניקים.  המחבלים חיכו במארב, ריססו אותם מלמעלה והפילו עליהם שני בניינים שאת חומר הנפץ צה”ל הביא!!!!

יהי זכרם של חללינו ברוך.  אה כן. ויש כמויות אדירות של נפגעים ופצועים.

אם כבר הוחלט לפוצץ את 2 הבניינים, למה עשו את זה מהקרקע ולא מהאוויר?  ולמה בכלל היה צריך לפוצץ את המבנים (כל אחד 2 קומות) אם אין בהם מחבלים?

עדכון בוקר 24/1/2024 בשעה 10:00.  האירוע קרה בשעה 16:00 ודובר צה”ל פרסם רשמית רק למחרת ב 9:00 בגלל שלא הודיעו לכל המשפחות קודם לפרסום.  לדברי דובר צה”ל במקום להפציץ מהאוויר, החיילים הכינו שני בניינים לפיצוץ כשהם בתוכם.  המחבלים ירו על המבנים כשתוך המבנים יש חיילים וחומרי נפץ, והבניינים התפוצצו עם החיילים בתוכם.

משמע:  מישהו חושב שאפשר להתקדם בעזה בפיצוצים סטריליים מהקרקע, במקום מהאוויר.  וזו הבעיה!!!!

33 חיילים פצועים עם פגיעות גפיים, פגיעות עיינים, רסיסים, וכו’.

ייבוש הציבור בהמתנה להודעה רשמית – יש לזה הצדקה?

 

וזה מה שפרסמנו בלילה 9 שעות לפני שדובר צה”ל “הוציא הודעה רשמית”.  את המדיניות המטומטמת של המתנה “ליידע את המשפחות” צריך להפסיק.  זה מחזיק את כל המדינה בציפיה לחדשות וצריכת מידע מערוצי חמאס ואל ערבייה.

מי החליט למוטט בניינים מהשטח ולא מהאוויר????

צמרת צה”ל פשוט מסכנת חיי חיילים עם מדיניותה הפושעת, תבוסתנית והרופסת, כי הרי בסך הכל “הנזק” הוא ניתן לפיצוי: משלמים גמלה לאלמנות ובכך, על הדרך, “מעצימים זכויות נשים”.  “זה נהנה וזה לא חסר”.

הרי לשיטת הפמיניסטיות הישראליות, כל חייל ישראלי מת, זה פחות גבר אלים שיכה ויאנוס את אשתו אחרי המלחמה….  תשאלו את מירב בן ארי.  היא תאשר לכם את זה.

לדברי החמאס, טנק ישראלי נתקע בשטח ולא יכול היה לזוז והמחבלים טיווחו אותו באר.פי.ג’י כך שאי אפשר היה לחלץ את הטנק.  מטוס ישראלי הגיע מלמעלה ושלח טיל ישר לטנק, והרג את כל החיילים שהיו בו.   לטענתם צה”ל פחד שהחיילים בטנק יילכדו כשבויים ולכן העדיפו להשמיד את הטנק על יושביו.  אזהרה.  זה מה שהערבושים אומרים שקרה.

בחמאס בטוחים ש”ביבי עכשיו יבוא על 4 ויתחנן להפסקת אש”.

בישראל בטוחים שביבי עכשיו יתגבר את אספקת המזון, החשמל והאינטרנט והדלקים לעזה כדי שלא יגידו שהוא “ביבי הנוקם”……

רכבת אווירית של הליקופטרים לבתי החולים בארץ.  עכשיו.  עכשיו.

החמאס שחרר את הסרטון הזה

 

מי מאמין לדובר צה”ל כשהוא משחרר מידע אחרי 18 שעות????

 

דובר צה”ל מחר בבוקר יספר לכם שהיתה “תקרית”, אבל הבשורות הטובות הן שעוד פיר מנהרה נסתם.  אה כן ושמפיקים לקחים…. אה כן ויזכיר לכם לא להאמין לפייק ניוז.  רק צה”ל מדווח את האמת…. כמו שדיווחו בסוף היום ב ז’ באוקטובר על חדירה קטנה עם 5 הרוגים….

ומה ביבי יעשה עכשיו?  יעצור את המלחמה ויעשה עסקה להחזרת החמאס לשלטון?

החגיגות בעזה התחילו.  תמונה מלפני חצי שעה.  ג’אבליה.

חגיגות בג'אבליה 22-1-2024
חגיגות בג’אבליה 22-1-2024

 

בשר גברים במדינת ישראל מאוד זול.  גברים בשר תותחים

ובישראל עצמה השואה נגד הגברים הגרושים ממשיכה.  רשמות ההוצל”פ ממשיכות לעקל מהגברים את כל הפנסיות שנשארו להם, שופטות המשפחה ממשיכות לנתק ילדים מאבות ומבצעות חטיפות ילדים על בסיס יומי, הדיינים ממשיכים להרביץ דין תורה בגברים ולשדוד מהם את רכושם, העו”סיות ממשיכות להעליל על הגברים שאין להם מסוגלות הורית ולשלוח אותם למרכזי קשר, המשטרה ממשיכה להזניק 5 ניידות לכל אישה שרוצה לסלק את בעלה מהבית, והפרקליטות ממשיכה להגיש כתבי אישום נגד גברים על “אלימות” ו”אונס” שלא היו ולא נבראו.

בחמאס חוגגים: אוסמה חמדן לא המתין ליידוע משפחות החללים……

 

אוסמה חמדן מנהיג החמאס בביירות מודה למשפחות החטופים ולערוץ 12 על החלשת צהל.

אוסמה חמדן מנהיג החמאס בבירות מודה למשפחות החטופים ולערוץ 12 על החלשת צהל
אוסמה חמדן מנהיג החמאס בבירות מודה למשפחות החטופים ולערוץ 12 על החלשת צהל

 

מחר בבוקר ביבי יכפיל את מספר המשאיות…..  מגיע להם פרס.  הרי אנחנו הומאניים.

פרס לחמאס משאיות של אוכל דלק ציוד וכל מה שאפשר כדי שיוכלו להילחם בנו
פרס לחמאס משאיות של אוכל דלק ציוד וכל מה שאפשר כדי שיוכלו להילחם בנו

 

איזה יופי של מדינה.  פמיניסטאן.  ממש דליקטס.  טוב למות בעד ארצינו.

מכונת הרעל ממשיכה “לפרשן את החמאס” בערוצים

 

גדי שמני פיקד על חטיבת הצנחנים ורוצה להחזיר את החמאס לשלטון
גדי שמני פיקד על חטיבת הצנחנים ורוצה להחזיר את החמאס לשלטון

 

הראל חורב היסטוריון לתולדות החמאס צריך להיכנע לחמאס כי הם חזקים
הראל חורב היסטוריון לתולדות החמאס צריך להיכנע לחמאס כי הם חזקים
Views: 141

7 Comments

  1. עוד לא ברור למה ילדים בני 20 שעדיין לא ראו כלום בחייהם צריכים להקריב עצמם עבור בני 70 ומעלה שרב הסיכויים לא ישרדו את השבי. הוקרבו קורבנות בשביעי באוקטובר והטקס ממשיך, זה היה תסריט ידוע מראש, בניין עם 2 קומות אפשר להפציץ מלמעלה אין צורך במילכוד וסיכון חיילים, מוות מיותר, מתוסרט ומתוכנן מראש. עכשיו התקשורת תתחיל לנרמל כאן חטיפות בטענה שהאויב הבין שטילים זה אאוט וחטיפות זה אין והעם היושב בציון יאמין לכל מה שימכרו לו.

  2. בינתיים מתו יותר חיילים משבויים, מעניין כמה עוד חיילים נקריב בשביל השבויים האלה, פסטיבל השבויים חייב להיפסק.

  3. החטופים והחטופות לא יותר חשובים מהלוחמים של צהל למה לא אכפת לצבא מהחיים של החיילים

  4. בייס של בוגדים עם הילד שבכלל בחול אתם אחראים לכל נופל ואל תספרו סיפורי סבתא תעברו לבית הכנסת בעזה או בגוש קטיף ותצאו מחיי המדינה הזהו או שיחטפו לכם המשפחות ונראה אתכם פיות גדולים וחלק קדמי קטן ביותר

  5. אבות גרושים זוכים ליחס גרוע ממחבלי חמאס.
    האתר בבחינת קול קורא במדבר

  6. אבוי למדינת ישראל. אך זהו יום חג וששון לרונן צור, לכל הקפלניסטים, הברסלרים (כולל אורי וינדמן) והאהוד ברקים אשר הצליחו להביס את מדינת ישראל באופן סופי. עבורם פורים הגיע מוקדם מהצפוי.

  7. החטופות שרוקדות בטיקטוק אחר כך לא יותר חשובות מהחיילים הלוחמים, די חסכן את החיילים כדי להציל חטופים או להגן על אזרחים שיפציצו רק מהאויר ויוציאו משם את הלוחמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *