EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 9: נחטפה עו”ס דיצה הימן ואפילו הבת שלה נטע הימן לא רוצה שתוחזר. ויויאן סילבר שוחרת אהבת עזה נשחטה ונשרפה

נטע הימן פלסטינים חטפו לה את האמא והיא מתחננת לא להפציץ את עזה

בין החטופות יש נשים שהחטיפה שלהם היא בבחינת קרמה איז א ביצ’.  למשל העו”ס דיצה הימן שהתעללה באבות גרושים וכתבה עליהם שהם מסוכנים לנשותיהם.  החמאס חטפו אותה כדי ללמד אותה איפה באמת המסוכנות לנשים…  נסעה להשתלמות “מרכזי קשר” אצל הקולגות בעיר הסמוכה…..

ויש עוד אחת ויויאן סילבר פעילת שלום מקיבוץ בארי, מנהיגה ב”בצלם”, ואחת שהסיעה עזתים לבתי חולים מחסום ארז בזמנה החופשי. ויויאן סילבר היא קנדית ובזכות הדרכון הקנדי ניצלה. פעילה פמיניסטית נסעה להשתלמות בפמיניזם שלום ואחווה בינלאומית העיר השכנה. יש סיבה להפריע לה בווקיישן?

כיום המשפחות של דיצה הימן וויויאן סילבר מפגינות לשחרר 7,500 מחבלים עם דם על הידיים כדי שהאהובות שלהן תחזורנה.

 

עדכון 35 יום אחרי 7/10/2023 מתאריך 13/11/2023: ויויאן סילבר לא נחטפה.  היא חוסלה ע”י חבריה החמאסניקים בביתה, ושרפו אותה ברמה כזו שלקח 35 ימים לזהות שרידים גנטיים בתוך האפר של מה שהיה פעם הגוף שלה.

זוהתה גופתה של ויויאן סילבר מבארי, שנחשבה לחטופה (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/news/article/hkfwfmx4t

N12 – אחרי 38 ימים – אותרה גופתה של ויויאן סילבר מקיבוץ בארי (mako.co.il)

https://www.mako.co.il/news-israel/2023_q4/Article-a9ead86d0facb81026.htm

דיצה הימן בת 84 עובדת סוציאלית למגדר ושנאת גברים יהודיים נחטפה

איזה עובדת סוציאלית בן 84 שעבדה בבית המשפט בבאר שבע נחטפה, דיצה הימן שמה.  מי יודע בכמה גברים התעללה.  מי יודע כמה גברים היא דפקה וזיינה.  כידוע כל העובדות הסוציאליות הן בהמות מגד פמיניסטיות ופרזיטיות, שונאות גברים גרושים וחובבות מחבלים. עכשיו בעזה אולי פלסטינים מזיינים אותה כג’סטה למען הפמיניזם…….

דיצה השריצה בת בשם נטע הימן המשתייכת לארגון טרור פמיניסטי “נשים עושות שלום”.

ומה מסתבר?  שאפילו הבת של דיצה לא רוצה שדיצה תחזור לארץ.  היא קוראת להפסיק מייד את ההפצצות, כי זה מפריע לשלום עם הפלסטינים.  נו…  אז איך היא רוצה שאמא שלה תחזור?  בקלנועית בכוחות עצמה?  אולי הרזומה המרהיב כעובדת סוציאלית שעשתה שפטים בגברים ישראלים יקנה לה הנחה בכרטיס לחזור הביתה?

זו הבת המטורללת נטע הימן, כיום מתפללת “עושה שלום במרומיו…..  הוא יעשה שלום במערומינו….”.

 

נטע הימן פלסטינים חטפו לה את האמא והיא מתחננת לא להפציץ את עזה
נטע הימן פלסטינים חטפו לה את האמא והיא מתחננת לא להפציץ את עזה

 

וזו האמא שלה עו”ס פרזיטית חטופה ושוחרת שלום.  אולי תצליח לקטוף עלה זית במטעי עצי הזית המרהיבים של עיר השלום עזה.

אנחנו חוזרים ומבהירים:  אין כזה דבר עובדת סוציאלית טובה.  כולן זונות.  כולן בהמות מגדר וכולן בהמות פרזיטיות. (למעט אחת שאנחנו מעריצים:  אורנה מנדז).

 

דיצה הימן עובדת סוציאלית עבדה בבימש באר שבע ונסעה לבקר ידידים בעזה
דיצה הימן עובדת סוציאלית עבדה בבימש באר שבע ונסעה לבקר ידידים בעזה

 

הנה כאן הבת שקוראת להפסיק את ההפצצות.

הכתבה מופיע במגזין בהמות המגדר אונלייף 12/10/2023.

הכי בידור זה המשפט “הימים עוברים ואף אחד לא יוצר איתנו קשר“.  אנחנו לא מבינים.  אם הפלסטינים כל כך שוחרי שלום, למה את לא יוצרת איתם קשר לבקש שיספרו לך אם כבר הספיקו לאנוס את האמא שלך, או ששמו אותה ברשימת המתנה בגלל “עומס”?  12/10/2023.

האם הבת יודעת שבישראל יש עשרות אלפי אבות שהילדים שלהם לא יוצרים איתם קשר בגלל תסקירים של עובדות סוציאליות שכתבו שהאבא מסוכן לאמא וילדים ושהאבא הוא הורה לא ראוי או לוקה באי מסוגלות הורית????

מי שולח 25% מהאבות הגרושים בישראל ל”מרכז קשר” לראות את הילדים שלהם שעה או 45 דקות בשבוע (אם האישה מואילה בכלל להביא את הילדים) אם לא עובדות סוציאליות????

הבת נטע הימן היתה מנותקת מהאמא שלה פחות מ 3 ימים וכבר השתוללה ויצאה לתקשורת בתלונות שביבי בכבודו ובעצמו לא מספק לה חדשות איפה אמא שלה.

ומה אמא שלה דיצה היתה אומרת לגברים ישראלים שהיא טיפלה בהם ולא ראו את הילדים שלהם שנים על גבי שנים (ועוד משלמים מזונות לזונות)?:  “ככה החלטתי?”

 

שוחרות השלום לא מפגינות נגד החמאס הן רוצות שישחררו עכשיו מחבלים

הן הפגינו בכוח קפלן שהן רוצות שלום שההפיכה המשפטית פוגעת בשלום.  נשים עשות שלום.  היום הן לא מפגינות נגד החמטאס שלא רוצה לעשות שלום, הן מפגינות נגד הממשלה למה היא לא משחררת מחבלים כדי שהחטופות שלהם תחזורנה הביתה.

ככה נראית חוליית נשים עושות שלום בכוח קפלן שבועות ספורים לפני החטיפה של דיצה.

הפגנה של החברות של נטע הימן נשים עושות שלום נגד ביבי וממשלתו
הפגנה של החברות של נטע הימן נשים עושות שלום נגד ביבי וממשלתו

 

 

ראו כתבה באונלייף על נטע הימן – סה”כ עברו 3 ימים בלי אמא, ורע לה

נטע הימן בתה של אחת החטופות בעזה: “אל תמחקו את עזה, זה לא יעזור לנו, זה רק יביא לסבב עוצמתי יותר בפעם הבאה”

חברת ‘נשים עושות שלום’ נטע הימן מינה, בתה של דיצה הימן בת ה-84 שנחטפה על ידי החמאס, מפצירה במקבלי ההחלטות לחשוב אחרת וקוראת: “כשיגיע הרגע ויהיה משא ומתן על הפסקת אש, נצלו אותו בכדי להגיע להסכם קבע. ההיסטוריה מוכיחה שזה אפשרי”

דיצה הימן בת ה-84, חברת קיבוץ ניר עוז וממקימי הקיבוץ, נחטפה מביתה על ידי החמאס. דיצה טיפלה בתינוקות בקיבוץ, וכל ילדי הקיבוץ הראשונים עברו תחת ידיה. היא למדה עבודה סוציאלית בגיל מבוגר, והייתה שנים רבות עו”ס ופקידת סעד, ואפילו עבדה במקצוע עד אחרי גיל 80. לדיצה יש 4 ילדים ו-12 נכדים, לא כולל הילדים של בן זוגה לשעבר וילדיהם, שגם הם נכדים ומחשיבים אותה לסבתא, ועוד כמה נכדים מאומצים וחמישה נינים. נטע הימן מינה, ביתה, וחברת ‘נשים עושות שלום’, משתפת במה שעב עליה ועל משפחתה מאז ההתקפה נוראית.

“שבת בבוקר, מתעוררת כמו כולם לתוך הזוועה, מיד טלפון לאמא. אצלה הכל בשיגרה, היא בממ”ד נעולה. בשעה 10:00 לא מצליחה ליצור איתה קשר יותר. אני בודקת, גם האחים שלי לא. אנחנו מתחילים לטפס על הקירות, אם כי בעיקר חשבנו שזו בעיית קליטה. הזמן מתארך והיא לא חוזרת אלינו.

השעה 16:00, אחותי מתקשרת בוכה. “התקשרתי לטלפון של אמא וענה לי מישהו במבטא ערבי “It`s Hamas, its Hamas”. אין לתאר את חוסר האונים. עוברות כמה שעות ואנחנו מקבלים מידע שהשכן שמע אותה צועקת “הצילו”, יצא עם אקדחו וניסה לירות. הוא ראה שהם רבים, הם התחילו לירות עליו והוא חזר, למרבה המזל לממ”ד שלו.

הימים עוברים ואף אחד לא יוצר איתנו קשר. ביום שלישי בבוקר אני מדברת לראשונה עם השכן, גם הוא עבר טראומה לא קטנה, אי אפשר היה להתקיף אותו מיד. הוא מדווח שראה אותם מובילים אותה והיא נראתה בריאה ושלמה. בשלישי בערב, האחיין שלי מתקשר בוכה ואומר “יש סרטון של סבתא בפייסבוק של החמאס”.

הסרטון מאשש את דברי השכן, היא נראית בריאה ושלמה ורואים שמעלים אותה על טנדר. בשעה 21:00 סופסוף טלפון מהצבא, רוצים לבוא. הגיעו, לא חידשו כלום, היא חטופה יודעים את זה מהסרטון. תודה, באמת. אבל לפחות אנחנו יודעים שהצבא יודע עליה. זה לא עוזר במאום לדאגה.

והבוקר? הבוקר אני כועסת. על מי אני כועסת? יש את ה’ברור מאליו’. אני כועסת על האנשים הנוראיים שחטפו את אמא שלי, ועשו פוגרום וטבח בקיבוץ שלי. אני כועסת על החמאס ועל הג’יהאד ועל איראן ששלחו אותם.

אני כועסת על הממשלה ועל חברי הממשלה הארורים שבגללם הצבא שמר על סוכות בחווארה במקום לשמור על אמא שלי. שכבר כמעט שנה עושים הכל בכדי לחמם את  הגיזרה. שהמחדל הוא על כתפיהם, וגם על הכאוס והעובדה שלחלק גדול מהמשפחות עדין לא הגיע נציג רשמי. אני כועסת על יגאל עמיר, ועל המעודד שלו מהמרפסת, שהצליחו לעצור את הממשלה היחידה שהבינה שמשהו כאן חייב להשתנות. אני לא יודעת להגיד אם אני כועסת על הצבא והמודיעין, זה גדול עלי כרגע. אבל מעבר לכל אלו אני כועסת על כל ממשלות ישראל מאז שנת 2000 שעשו כלום ושום דבר בכדי לסיים את הסכסוך הנורא הזה.

אמא שלי ורבים מחבריה לקיבוץ ניר עוז שעבר טבח בשבת היו אנשי שלום, אנשים שהאמינו שגם בצד השני חיים בני אדם, אנשים שכל מה שהם רצו זה לחיות בגן העדן הקטן שהקימו. את אחד החטופים, אני זוכרת כפעיל מאוד ב”שלום עכשיו” בשנות ילדותי, האיש הזה נחטף מול העיניים של אשתו בשבת בבוקר.

נטע הימן מינה גרה בחיפה, השריצה 3 יונות שלום: מורן בן 22, מיקה בת 18.5, לוטם בת 15.

 

בתה של אחת החטופות בעזה: ”אל תמחקו את עזה, זה לא יעזור לנו, זה רק יביא לסבב עוצמתי יותר בפעם הבאה” – און לייף (onlife.co.il)

https://www.onlife.co.il/news/571604

 

 

השוואה בין מחבלי חמאס שחוטפים יהודים לעובדות סוציאליות שחוטפות ילדים מאבות
השוואה בין מחבלי חמאס שחוטפים יהודים לעובדות סוציאליות שחוטפות ילדים מאבות

ויויאן סילבר פמיניסטית קנדית שוחרת שלום נסעה לבקר את ידידיה בעזה

נחטפה גם אחת שהסיתה את המדינה שהפלסטינים הם שוחרי שלום, ויש להרעיף עליהם רוך וחמלה פמיניסטיים ושמה ויויאן סילבר. במקור מוויניפג קנדה.

נראה שנפלאות דרכי הגורל כי האלוהימה שלה רצתה לתת לה שיעור מאלף בפמיניזם פלסטיני.  כעת היא יכולה לחקור במו עייניה כיצד הפלסטינים אוהבים לזיין יהודיות.

מדי שבוע היא הסיעה חולים עזתים ממחסום ארז לבתי החולים בארץ דרך ארגון “בדרך להחלמה”.  לפני כשנה בחרנו בה כאחת מ-40 הא.נשים מחוללי השינוי בישראל, אשר מקדישים את חייהם למען חברה שהשלום, הצדק והדמוקרטיה הם נר לרגליה.

השאלה היא האם יש טעם להילחם כדי להוציא מהתופת אחת כזו?????  אולי היא כל כך נהנית שם עם אהובי נפשה שלא כדאי בכלל להפריע לה באמצע אורגזמה נשית וענוגה???

בענין זה כתב עו”ד יוסי נקר בפניה נרגשת למנהיגי ברבריסטאן:  “אני פונה מעומק ליבי ללוחמי החמאס מעזה. זוהי ויויאן סילבר. היא שוחרת שלום. היא מנשים עושות שלום. לא לפגוע בה, לארח אותה יפה, עם בקלאווה, חומוס, צ’יפס סלט כמו שאתם יודעים, אנשים רגישים ושוחרי שלום כמותכם. ויויאן סילבר שלנו לא מצפה ליחס אנושי ומוסרי נעלה פחות ממה שאתם יודעים לתת לנשים עושות שלום”.

 

ויויאן סילבר פעילת שלום פמיניסטית נחטפה לעזה לחגיגות מין עם מחבלים
ויויאן סילבר פעילת שלום פמיניסטית נחטפה לעזה לחגיגות מין עם מחבלים

בתאריך 7/10/2023 היא כתבה לחברתה אביטל בראון שדיווחה על כך: “הבוקר, ב 7:54 כתבת לי “מטורף פה. מחבלים חדרו לבארי. יריות וצעקות. בממד על הריצפה”.   לא נראה שהיא חששה כל כך שיאנסו אותה…..

 

איזה פסיכי אחד בשם אבי דבוש כתב: “הכל שורף. וכואב. וקרוע. ויויאן סילבר, חברה יקרה, מנכ”לית מייסדת של אג’יק أجيك Ajeec Nisped ופעילת שלום בולטת ב נשים עושות שלום – نساء يصنعن السلام – Women Wage Peace ובמסגרות נוספות, נחטפה ככל הנראה מבארי לעזה.  מתפלל שתשוב בשלום ובמהרה בתוך כלל שבויות ושבויי ישראל!  אני מאמין”.

לא הצלחנו להבין.  אם היא כל כך אהבה פלסטינים למה שהם לא יאהבו אותה בחזרה?  למה אבי דבוש מתפלל עבורה?  לכאורה לאור הרזומה שלה אין לו מה לדאוג, מה גם שהיא אזרחית קנדית, וממשלת קנדה תדאג לה…

 

 

תפילתו של יוסי נקר למען ויויאן סילבר שוחרת סקס עם פלסטינים שנחטפה
תפילתו של יוסי נקר למען ויויאן סילבר שוחרת סקס עם פלסטינים שנחטפה

 

ויויאן סילבר מנהיגת בצלם נסעה לבדוק את איכות חיי המין של מחבלים פלסטינים
ויויאן סילבר מנהיגת בצלם נסעה לבדוק את איכות חיי המין של מחבלים פלסטינים

 

כתבת יחסי ציבור לנטע הימן-מינה שרוצה לשחרר מחבלים ולקטוע את חופשתה של אימה בכל כורחה

 

שימו לב.  זה לא נכון שנטע הימן חוטפת ברשת בגלל “דעות פוליטיות”.  היא חוטפת ברשת בגלל המקצוע של אמא שלה זה עובדת סוציאלית שעסקה בחטיפת ילדים מאבות בישראל.

גם אנחנו רוצים שלום, אבל לבת של עובדת סוציאלית אין מונופול על הדרך שבה מגיעים לשלום.

הביקורת של “תומכי ראש הממשלה” (מה שכתוב בכתבה) היא לא בגלל שהן מפגינות להביא חטופים הביתה, אלא בגלל שהן רוצות לשחרר מחבלים כדי לקבל את היקירות להן.

וזה לא נכון מה שנטע הימן אומרת שעדנה קרנבל הוא אתר של שנאת נשים.  עדנה קרנבל הוא אתר של שנאת כלבות BITCHES.

פורסם ע”י העיתונאית בתשלום אילי פארי במדור דיגיטל ב”מאקו” 17/10/2023

אילי פארי כתבת מאקו לעניני תפארת הכוס ושנאת גברים
אילי פארי כתבת מאקו לעניני תפארת הכוס ושנאת גברים

 

 

משפחות החטופים שחוטפות ברשת בגלל דעות פוליטיות: “כתבו דברים נוראיים עליי ועל אמא שלי”

בתה של דיצה הימן, שנחטפה לעזה מביתה שבניר עוז, חוטפת נאצות ברשת, רק בגלל דעותיה הפוליטיות שלה והפעילות שלה בתנועת “נשים עושים שלום”.

“אנחנו כל הזמן חוטפות ‘לכו לעזה’. עכשיו אני רק מחכה שייקחו אותי לעזה, כי אז אוכל להציל את אמא שלי”, היא אומרת ל-mako. והן לא היחידות ממשפחות החטופים שסופגות שנאה כזו. בינתיים, מטא מגבילה את התגובות לפוסטים לחברים בלבד

מלחמת חרבות ברזל נכנסת ליומה ה-11, ובזמן שברוב חלקי הארץ אזרחי מדינת ישראל מתאחדים סביב הכאב והאובדן הנוראיים, מחריד לגלות שעדיין ישנם כאלה שבוחרים לשנוא, להסיט ולתקוף ללא אבחנה. קשה להאמין, אבל פעילי ימין רבים, בהם תומכיו של ראש הממשלה נתניהו, החלו לתקוף בימים האחרונים את משפחות החטופים שמזדהים עם השמאל.

את אביה של לירי אלבג, התצפיתנית שנחטפה, תקפו פיזית במאהל שהקים מול הקריה. בתה של דיצה הימן שנחטפה לעזה מקבלת מטחים של הודעות שטנה, וכשנודע על חטיפתה של ויויאן סילבר, בחרו פעילי ימין להגיב ברוע לב משתק, ולכתוב כי “עדיף שתישאר שם”.

התקיפות מבית, אגב, מגיעות לצד לא מעט מתקפות של פעילי חמאס על חשבונות החטופים, הפצועים והנעדרים, שמתמודדים בימים האחרונים עם מטחים של אלפי תגובות שנאה ותמיכה בארגון הטרור חמאס ובפועלו. בפייסבוק מכירים את התופעה ובעקבותיה הודיעו היום (ג’) שיאפשרו רק לחברים להגיב למשתמשים אחרים.

“מישהו האשים אותי שהכל בגללי, שכל ה-1,300 הרוגים – הם בגללי”

בבוקר ה-7 באוקטובר נחטפה אמה של נטע הימן, דיצה, מביתה בניר עוז לשבי החמאס. נטע עצמה פעילה בארגון השמאל “נשים עושות שלום”, אבל לחוסר האנושיות שמופגן כלפיה ברגעים הכי קשים בחייה – קשה למצוא הסבר שמניח את הדעת. “אני תחת מתקפה”, היא אומרת בשיחה עם mako. “היום מישהו האשים אותי שהכל בגללי, שכל ה-1,300 הרוגים – הם בגללי.

פרסמו עליי כתבה מזעזעת באתר שכולו שנאת נשים (שהיא מבקשת לא לציין את שמו כדי לא לתת לו במה), אתר שידוע בגועל שלו ואי אפשר להילחם בו משפטית. הם כתבו דברים נוראיים עליי ועל אמא שלי, ואין לנו מה לעשות. הפצנו קישור עם דיווח לגוגל, וחוץ מזה אין לנו מה לעשות”.

נטע העבירה את סוף השבוע האחרון עם שאר בני משפחתה באחד המלונות באילת, אליו התפנו משפחות רבות מניר עוז, שלרבים מהם אין לאן לחזור אחרי ההרס שזרעה המתקפה האיומה של חמאס על הקיבוץ.

“איך אני מתמודדת? האמת שעד עכשיו, עד הכתבה הזו שגמרה אותי, הייתי בסדר. גם גיליתי את זה במקרה כי מישהו מהקיבוץ הראה לי את הכתבה הזו, והיה כתוב שם שאני לא רוצה להחזיר את אמא שלי. נכנסתי לכתבה, ופשוט ראיתי טינופת, חיות אדם. מזל שיש לי חברות מלאכיות, ובטלפון הראשון שעשיתי הגעתי למקום הנכון. אני לא במצב לעשות דברים כאלה כרגע, אבל הן הפיצו הודעה עם מדריכים מפורטים איך להסיר את הכתבה מגוגל, ואני מניחה שזה תכף יעלה. דברים מגעילים אני שומעת כל הזמן. אנחנו כל הזמן חוטפות ‘לכו לעזה’. עכשיו אני רק מחכה שייקחו אותי לעזה, כי אז אוכל להציל את אמא שלי. אבל כן, זה פשוט שבר אותי”.

כפתרון ביניים החלה נטע לפרסם את התגובות המחרידות שהיא מקבלת מפעילי ימין שונים, שמשתלחים בה, מאשימים אותה באובדן וכותבים לה מילים מחרידות. “כשהתחלתי לקבל תגובות הבנתי שאני צריכה לעשות שיימינג. שאני רוצה שהחברים של האנשים האלה ושכמה שיותר אחרים ידעו מי הם ומה הם עושים”, היא אומרת. “אני לא סומכת על הממשלה שיעשו משהו עבורה, אבל אף אחד לא ישתיק אותי. אם לא היו מנהלים את הסכסוך אלא מנסים לפתור אותו, היינו במקום אחר, וכרגע בטח שלא למחוק את עזה כשאמא שלי בפנים. אלו העמדות שלי ועל זה אני חוטפת.

 

“הדם של כל מי שקרה לו משהו באירוע הזה הוא על הידיים של הממשלה, ששמרה על צבי סוכות בסוכה בחווארה במקום לשמור על אמא שלי. אני מקווה שאצל אמא שלי אין דם, אבל היא לא מקרה יחיד. כל השכנים שלה, כל השכונה שלה, חטופים, פצועים הרוגים. רק בניר עוז יש 80 נעדרים. המספרים יותר גבוהים ממה שאומרים”.

“תופעה בזויה שחושפת שוליים מכוערים בחברה הישראלית ובימין הישראלי”

עקבותיה של פעילת השלום הקנדית-ישראלית, ויויאן סילבר, נעלמו במהלך הטבח בקיבוץ בארי. סילבר ידועה בפועלה למען זכויות נשים ופעלה בארגוני שלום רבים, ומאז 11:07 בבוקר ה-7 באוקטובר – נותק איתה הקשר. “בשבת בבוקר ויויאן כתבה לנו שמחבלים חדרו לקיבוץ ונכנסו אליה הביתה”, כתבו ב”נשים עושות שלום”. “היא התחבאה מאחורי דלת הארון, ומאז כלום. שקט מצמית. ויויאן נעדרת, ככל הנראה נחטפה לעזה”.

סילבר היא פעילה מרכזית בנשים עושות שלום ופעילת שלום ותיקה בארגונים רבים נוספים.

“בין השאר”, כתבו בארגון, “ויויאן מסיעה חולים מרצועת עזה לבתי חולים בישראל. ויויאן, אוהבת האדם, מאמינה גדולה בדרך השלום, אישה נחושה, חכמה, חדורת מטרה. כעת היא בת ערובה. כמו ויויאן, עשרות נשים, גברים, ילדות וילדים נחטפו ומוחזקים בידי החמאס. לכולם יש פנים, לכולם יש אימהות ואבות, בנות ובנים, אחיות ואחים, בני משפחה וחברים מודאגים עד אימה. כולנו מתפללות לשובם בשלום”.

 

כואב לקרוא וקשה להאמין, אבל בימים האחרונים התגלה שלא כולם מתפללים לשובם של החטופים בשלום. מאז התחילה המלחמה הרצחנית, הפרופיל של סילבר התמלא בתגובות שטנה של פעילי ימין, עד כדי חסימת הפרופיל על ידי בני משפחתה. אם זה לא מספיק, כאשר איש השמאל אבי דבוש פרסם את דבר היחטפה של ויויאן, התמלא הפוסט שלו בתגובות שמעודדות את פעילי חמאס ומחזקות אותם על החטיפה. ולא, לא מדובר פעילי חמאס שהגיבו, אלא בישראלים וישראליות שכנראה איבדו את צלם האנוש שלהם.

 

“זו תופעה בזויה שחושפת שוליים מכוערים בחברה הישראלית ובימין הישראלי”, אמר דבוש בשיחה עם אתר mako. “עוד לא יבש הדם ולא נקברו מתינו. אנחנו מנסים להבין מה מצבם של הנעדרים והחטופים, ויש אנשים שהשנאה היא לחם יומם, אבל אנחנו כמובן לא נירתע. נמשיך לפעול להשבה של ויויאן ושל כל הנעדרים והחטופים, ולהשלמת המשימה ולהבאת שקט לעוטף עזה”.

פייסבוק תאפשר רק לחברים שלכם להגיב על פוסטים

אחרי לא מעט פניות למטא בימים האחרונים, ואחרי גל דיווחים על תגובות שנאה שלא התקבל, החברה הוציאה עדכון לכללי הקהילה בשעות הלילה. מה שקרה בשבוע האחרון הוא שדיווחים רבים על תגובות שנאה נמצאו על ידי פייסבוק כ”לא מנוגדות לכללי הקהילה”, והיא מצידה הציעה אפשרות של בדיקת התגובות בתוך 180 יום. מיותר לציין שלא מדובר בפתרון יעיל לאלו שקרוביהם נמצאים ברגעים אלה ברצועה, ונאלצים להתמודד עם תגובות איומות מצד תומכי חמאס ותומכי הימין הקיצוני בארץ. זו בדיוק הסיבה שפייסבוק שינו כעת את הגדרת ברירת המחדל, ומהיום מי שיוכלו להגיב על פוסטים ציבוריים של אנשים, הם רק החברים שלהם.

“כאמצעי זמני שמטרתו להגן על אנשים באזור מפני תגובות פוטנציאליות בלתי-מקובלות, שינינו את הגדרות ברירת המחדל לגבי מי יכול להגיב על פוסטים ציבוריים של אנשים – לחברים בלבד״, נמסר ממטא. “משתמשים יכולים לשנות הגדרה זו בכל זמן”. יחד עם זאת, לא ברור מה הסטטוס של הודעות שנאה פרטיות שנשלחות למשתמשים, שנותרים חסרי אונים מול גלי הזוועה שמגיעים אליהם בתכתובות מרושעות.

האמצעי הזמני של פייסבוק כנראה יגן על המשפחות שיקיריהן נפצעו, נפגעו, נחטפו או נהרגו במתקפה הרצחנית, אבל בשטח הדברים יותר מורכבים. העדכון של פייסבוק לא יכול היה להגן על אביה של החטופה ליהי אלבג, שהותקף באלימות במאהל החטופים שהוקם מול הקריה בתל אביב. העדכון של פייסבוק לא יכול להגן על עשרות משפחות שמתמודדות עם מתקפות מבית ומחוץ בהודעות פרטיות, בקריאות ברחוב ואפילו בהפגנות שנאה איומות. מה כן יכול להגן עליהן? הוקעה מוחלטת של כל אותם “פעילי ימין” לכאורה, שבוחרים ברגעים הכי קשים של מדינת ישראל להשתלח, לשנוא, להסיט ולהכאיב, וחמור מכך – להביע תמיכה ברורה בפועלו של חמאס.

 

אמה נחטפה לעזה, הבת חוטפת קללות ברשת (mako.co.il)

https://www.mako.co.il/nexter-news/Article-3b258fdf61d3b81027.htm

 

 

 

Views: 52

12 Comments

  1. אתה בן אדם חולה נפש! חייב טיפול רציני

    הערת מערכת:
    יש לך איזה עו”ס להמליץ עליה???? אופס היא בטיול להטמעת “ההכלה”. לומדת “להכיל” את שכניה.

  2. הוגשה תלונה במשטרה נגדכם

    הערת מערכת:
    ומה עם חופש הביטוי והבעת דעה? מה כתוב בכתבה שאיננו נכון או אינו הבעת דעה?
    זה שכואב לך כי את פמיניסטית רעה ושונאת גברים קלינית, זה לא סיבה להגיש תלונה במשטרה.
    החמאס שחרר 2 חטופות אחרות כמקרה הומניטרי. הם לא חשבו שדיצה או ויויאן הם מקרה הומניטרי. ודי לחכימא.
    הינך מוזמנת לשלוח את תגובותייך וההן תשולבנה בכתבה.
    [email protected]

  3. עכשיו הבנתי למה לקחו לך את הילדים מקווה שבחיים לא תראה אותם יותר מסכנה גרושתך לחיות עם חולה נפש כמוך מזל שיש עו”ס להרחיק מטומטמים כמוך חבל שאי אפשר להרחיק את שאר החברה האנושית ממך, בטח גם פדופיל

  4. לא מבין מי אחראי על התועבה הזו אבל אין ספק שאם יש גיהנום למעלה, שריינתם מקום הכי קרוב ללהבות שיש
    מזעזע, תורידו את זה

  5. תורידו את התוכן הזה לפני שאתם חוטפים תביעת דיבה.
    תנסו אותי, תאמין לי שתצטערו.

    הערת מערכת:
    הגברת עבדה במקצוע שבו מעלילים על גברים יהודים ישראלים שהם מסוכנים לנשותיהם.
    נראה שהגברת יצאה להשתלמות פרקטית מה זה “מסוכנות לאישה”.
    נקווה עבורך שבצ’ק אין לאינטרקונטיננטל עזה קיבלה שדרוג לסוויטה כפרס על אלפי ילדים יהודיים שניתקה מאבותיהם בשם העבודה הסוציאלית.

  6. חולת הנפש ושותפיה. לא, דווקא לאישה חטופה מסכנה, בימים קשים אלו את ממשיכה עם החרא שלך? זה אומר שאין גבול לטינופת. את והחבורה הפסיכוטית שלך, אל תדאגן..בקרוב תתעוררו לסיוט שאת הבאת על עצמך החל מהפוסט הראשון.

  7. יש בהגדה ארבעה בנים. שלושה מתוכם הם בביבי נהנתניהו הנוכל הגדול שקם “לימין” הוא גם רשע גם חכם אבל במיוחד הוא אינו יודע לגמור. תרשמו את הנבואה שלי עזה נשארת לנצח בכדי להקשות על חיי היהודים בסדום. אין לו ולגנץ שום רצון לחסל את הטרור מעזה. מדובר בהצגה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *