EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 90: אהרון ברק יישם את הלכת זאדה בהאג וחירבן על מדינת ישראל. באקונומיסט קוראים לו “הבוגימן”

תמונה היסטורית 1997 אהרון ברק עם ביבי נתניהו

פסק הדין בהאג מסמן את סופו של הנבל אהרון ברק.  הצביע נגד מדינת ישראל יחד עם כל האנטישמיים.  פסק הדין שלו אומר שיש ראיות לכאורה שישראל מבצעת רצח עם בעזתים. מי ירצה להצטלם לידו עכשיו ולהזמינו לכנסים, אם הוא יצא מהאג כתומך של הנוחבה ובעל ברית של הכושיאדה מדרום אפריקה?????

לדבריו של אהרון ברק, למרות שהוא מונה מטעם ישראל, הוא חש צו מצפוני להזהיר את ישראל מפני רצח עם ולכן פסק נגד עם ישראל. בל נשכח מי מינה אותו ומי שלח את ישראל להתמודד מול האנטישמיות של הגויים?

בנימין נהתניהו יודע להתל בבוחריו לשונו ימין אך מעשיו ותוצאות מעשיו שמאל קיצוני. לא במפתיע מבין כל השופטים בישראל הוא בחר ברע מכל. האם מצביעי הליכוד יתעוררו? כנראה שלא

בעולם כותבים על אהרון בברק שהוא הבוגימן

ב”אקונומיסט” כתבו עליו שהוא ה”בוגימן” של ממשלת ישראל.  בוגימן זה מפלצת לבושה שחור, שצדה בלילה ילדים שאינם מתנהגים יפה.  בערבית: אַלְבֹּעְבֹּע البُعْبُع –.  ילדים שלא מתנהגים יפה ולא אוכלים את הבננה, האימהות מפחידות אותם שבלילה הבוגימן יבוא ויטרוף אותם.  זה כבוד גדול להיות ה”בוגימן” של המדינה?

 

 

באקונומיסט קוראים לאהרון ברק הבוגימן של הממשלה הישראלית
באקונומיסט קוראים לאהרון ברק הבוגימן של הממשלה הישראלית

 

https://www.economist.com/international/2024/01/17/israels-judge-in-the-hague-is-its-governments-bogeyman?utm

איזה בושות עשה אהרון ברק בהאג.  תיק פשוט שבו מדינת ישראל היא המותקפת והמדינה מגנה על עצמה מפני ג’נוסייד שהעזתים ביצעו בישראלים ב 7/10/2023….במקום למחוק אותו על הסף, אהרון ברק מקבל סמכות ומורה מדינת ישראל לחדול מג’נוסייד נגד מרצחי הנוחבה.  הגיוני?

 

תמונה היסטורית 1997 אהרון ברק עם ביבי נתניהו
תמונה היסטורית 1997 אהרון ברק עם ביבי נתניהו

הצד הצודק יוצא מופסד. זה קורה רק בשיטת אהרון ברק למשפט

 

זה רק מעיד על הלך הרוח של השופט לשעבר הזה.  תיק שבו התוצאה אמורה להיות דחייה על הסף, ובמקום לזרוק את התיק, הצד שאמור לנצח (הישראלים) הוא הצד המפסיד.  הישראלים חוטפים זמבורה בתחת ומפסידים. כך ממש לשיטתו של ברק.

ברק נימק את זה בכך שהוא לא פסק לפי התוצאה המשפטית הנכונה, אלא על פי צו מצפונו.  כלומר החוק הבינלאומי למניעת רצח עם, הוא סתם המלצה.  אפשר לפסוק גם על סמך תחושות ומצפון.  נו יופי.

 

אהרון ברק ביזה עצמו בהאג והצביע נגד מדינת ישראל
אהרון ברק ביזה עצמו בהאג והצביע נגד מדינת ישראל

 

וזה בדיוק מה שקורה בבתי המשפט הישראליים יום יום בגלל אהרון ברק ומורשתו. שופטים פוסקים שלא על פי הראיות, אלא על פי מה שמתחשק להם.  כל שופט וצו מצפונו הוא.  וגם זה משתנה לפי זהות העו”ד שהשופט לא אוהב או כן אוהב.

שופטים מפרשים את החוק חופשי, שלבן זה שחור וששחור זה לבן.  שופטים כותבים פילוסופיות על איזונים, שהם מאזנים ככה ומאזנים ככה, ובסוף הם דופקים את מי שהצדק בידו.  ולקינוח הם גם טורחים להכפיש….

הרי על מה התבססו הראיות של דרום אפריקה?  על כמה ציטוטים של חברי כנסת שהפלסטינים הם עמלק, וש”זכור את אשר עשה לך עמלק”.  זו פחות או יותר היתה מהות התביעה של דרום אפריקה.

וזה הספיק לאהרון ברק לתת 2 צווים נגד המדינה שלו, המדינה שספגה 1,400 קורבנות אדם ב 7/10/2023, ומאז יום יום כמויות לא נגמרות של גוויות של חיילים.

ועדיין, צו מצפונו של אהרון ברק היה להוציא צווים זמניים לישראל להיזהר שלא לגלוש להשמדת העם הפלסטיני?

איפה, ראשית הראיה לכך שיש מישהו בישראל שרוצה להקים בעזה אושוויצים, ולהכניס את כל העזתים למקלחות מוות ולחסלם ולהעלימם מעל פני האדמה????

אהרון ברק יישם את הלכת זאדה בהאג – ובמקום זאדה יצא חרא

 

זה לא מפתיע כי כשברק היה נשיא עליון בישראל הוא המציא את הלכת זאדה…..  והלכת זאדה אומרת שכל שטות, זה ראיה לכאורה לאשמה.  ממש ככה.  כל ניצוץ של ראיה של “אשמה לכאורה”, זה מספיק למעצר עד תום ההליכים.  דליה דורנר היה בדעת מיעוט.

אם זה החוק וזו ההלכה בישראל שכל שטות, כל ניצוץ, כל הבל של ראיה, כל זכ”ד שקרי ששוטר מטמין בתיק, זה כן “ראיה לכאורה” לפי הלכת זאדה, אז מה הפלא שאהרון ברק יישם את הלכת זאדה בהאג, נגד העם שלו עצמו????

ואנחנו ניבאנו שהקטסטרופה הזאת תתרחש, ואשר יגורנו קרה:  ראו פרסום:

חרבות ברזל 79 פסטיבל האג: על פי הלכת זאדה שאהרון ברק המציא יש בהחלט ראיות לכאורה שישראל מבצעת ג’נוסייד בעזתים

Views: 33

3 Comments

  1. לשלוח את אהרון להאג יש יותר טמטום מזה. מישהו חשב שהאיש החמדן הזה לא יחשוב על טובתו האישית קודם לטובת המדינה .
    האיש שהפך את המשפט קרדום לחפור בו לטובתו וטובת משפחתו .
    אני בז לו עוד משעה שגבה 681 ש”ח על ספר שהוציא בשנות ה80 בעוד שנילי כהן גבתה 275 ש”ח בדיונון יסבירו לכם ממה נובע ההפרש ועוד מספר עניינים .

    ואף מילה על אשתו והפחד שדבק בשופטים להתמודד מולה מחשש שינקמו בהם ולא יקודמו לעולם, מה שסלל את המרוץ שלה מעלה.
    ובכלל מומלץ לקרוא את הספר של יוסי דר אודותיו אהורן ברק ומנעמי המשפט

  2. הדובדבן שבקצפת – מי שלח את אהרון ברק להאג – ביבי ואף הצדיק את המנוי בכך שקרא לברק פטריוט ישראלי.

    ביבי ויריביו מימין ומשמאל הם בחזקת זה נבלה וזה טרפה.

    הערת מערכת:
    כנראה שביבי שלח אותו כדי שיתבזה, אבל אהרון ברק ביזה את עצמו מעבר לכל דמיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *