EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

טלי גודשמידט החוטפת מאמריקה נתפסה ונעצרה: השופט שמעון שטיין 3 ימי מעצר זה די והותר לאישה

השבוע פורסם שישראלית המתגוררת בארה”ב קיבלה אישור לטוס עם הילדים לביקור מולדת בישראל משופט אמריקאי בפנסילבניה, וכשהאבא עופר חיים גולדשמידט ניסה ליצור קשר הוא הבין שהיא חטפה אותם.

היום 29/8/2023 היא נתפסה והובאה למעצר ימים אצל השופט הקשיש והפמיניסטי שמעון שטיין (שופט בעייתי מאוד בן 75 שנוטה להקל עם נשים, והוא שחרר אותה לחופשי.

מ”י 64910-08-23 (השלום ראשל”צ), פלא 375789/23. אתמול עצרו את האמא שלה (הסבתא) שגרה בגדרה.

 

עופר גולדשמידט האבא מפנסילבניה שאשתו טלי גודלשמידט חטפה לו את הילדים (2)

עופר גולדשמידט האבא מפנסילבניה שאשתו טלי גודלשמידט חטפה לו את הילדים (2)העו”ד של החוטפת ירון פורר אמר:   “טלי גולדשמידט יצאה כדין מארה”ב עם שתי בנותיה לאחר שהגיעה לארץ. לאחר מסכת חיים קשה שעברה במשך שנים ארוכות עם גרושה, בדקה את האפשרות להשאיר את הבנות בארץ ואף התייעצה עם עורך דין. כשהיא הגיעה לארץ, היא בחנה את האפשרות לעכב את מתן הילדים לאביהם עד שיימצא פתרון מוסכם לכך”.

הבנתם מה הוא אומר?  היא התכוונה לפנות לבית המשפט בישראל ולדרוש משמורת על הילדים בישראל בטענה שהאבא אלים….  אבל שימו לב:  האבא הוא המשמורן בארצות הברית.  כלומר היא זממה נגדו להשתמש בשופטים הפמיניסטים בישראל כדי לטרפד את המשמורת של האבא בארה”ב.

מהכתבה עולה שהיא כבר הספיקה לפתוח תיק משפחה בחיפה, אבל הפסידה והשופטת אמרה לה שזה לא תיק סכסוך בין הורים, אלא תיק חטיפה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה המשטרה והפרקליטות יעשו עם טלי גולדשמידט

הימור שלנו…עוד 3 ימים שולחים אותה לארה”ב.  שהאמריקאים יתעסקו איתה.

ראו כתבה בכיינית “כמה מסכנה החוטפת טלי גולדשמידט”

קורע לב • האימא שחטפה את שתי בנותיה מררה בבכי: ‘אני מתחרטת’

האם מסרה בחקירה ראשונית כי היא “נבהלה מהרשויות ולכן התחבאה” • נהגי מונית שהסיעו את השלוש מבית הסבתא בגדרה, לדירת המסתור בקריית ים, הובילו לאיתור • האם נכנסה לבית המשפט דומעת ובדיון בכתה והביעה צער עמוק

פרשה קורעת לב: מעצרה של האם החשודה בחטיפת שתי בנותיה, ליבה בת ה-8 ושרה בת ה-12 תוך הרחקתן מאביהן – הוארך ב-3 ימים.

החשודה, שנעצרה הלילה בדירת מסתור בקרית ים, הגיעה היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט המחוזי בראשון לציון. לפי דיווח בחדשות 12, עם כניסתה לאולם, החלה האם לדמוע ולהביע צער על מעשיה: “אני מתחרטת”.

שתי הילדות, שהגיעו עם האם לביקור בישראל, נלקחו לדירת מסתור בקריית ים. סבתן בת ה-72 שנעצרה אמש, שוחררה היום לביתה בתנאים מגבילים.

לפי הטוען המשטרתי: “שלושה ימים אחרי שהאם הגיעה עם הבנות ארצה, היא ניתקה אותן מהאב והפרה את תנאי המשמורת עליהן – כפי סוכם מראש בבית משפט בארה”ב”.

הוא הדגיש: “בית המשפט בחיפה קבע שמדובר בחטיפה ולא בוויכוח על הסדרי משמורת”.

לדבריו, שלושה  ימים לאחר שנחתנו בארץ האם לקחה לבנות את המכשירים הניידים כדי שלא יתקשרו עם אביהן. האם, ששמעה את ההאשמות הקשות, החלה למרר בבכי והביעה צער עמוק וחרטה.

השופט שמעון שטיין הבהיר, כי החקירה עדיין בעיצומה והציע להאריך את מעצרה עד יום חמישי – כפי שלבסוף סוכם.

סנגורה של האם, עו”ד ירון פורר, הדגיש כי החשודה נתונה במצב נפשי מורכב.

ירון פורר פיתח נישה ייצוג נשים חוטפות
ירון פורר פיתח נישה ייצוג נשים חוטפות

בשיחה עם חדשות 12 אמר הסנגור: “מרשתי יצאה כדין מארה”ב עם שתי בנותיה לאחר שהגיעה לארץ. לאחר מסכת חיים קשה שעברה במשך שנים ארוכות עם גרושה, בדקה את האפשרות להשאיר את הבנות בארץ ואף התייעצה עם עורך דין. כשהיא הגיעה לארץ, היא בחנה את האפשרות לעכב את מתן הילדים לאביהם עד שיימצא פתרון מוסכם לכך”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, האם מסרה היום פרטים חדשים על חטיפת בנותיה בחקירת המשטרה.

“רציתי שהבנות לא יחזרו לאבא כי חששתי לשלומן ונבהלתי מהרשויות, לכן התחבאתי”, הסבירה.

מהחקירה עלה שהאם לא פרצה לדירת המסתור בקריית ים, אלא נכנסה אליה ברשות. נהגי מוניות שהסיעו את השלוש, אותרו, והם והובילו בין היתר למציאתן, ביניהם אחד הנהגים שהסיע אותן מבית הסבתא בגדרה לדירה בקריית ים.

גורם במשטרה אמר: “הבנות אותרו שכובות על הרצפה, בדירה מוזנחת, הן היו בהלם עם כניסתנו”.

קורע לב • האימא שחטפה את שתי בנותיה מררה בבכי: ‘אני מתחרטת’ – חרדים 10 : חרדים10 (ch10.co.il)

https://ch10.co.il/news/842902/

 

ממתי אכפת למשטרה בישראל כשאישה חוטפת ילדים????

הסיפור מאוד מוזר.  בדרך כלל נשים כאלה שחוטפות ילדים, מסתירות את הילדים ומייד רצות לבית דין רבני, טוענות שהן מסורבות גט, שהחיים שלהן בישראל, שהאבא נעלם, ומגישות שלל תביעות.  האבא שצריך להגיע לישראל להתגונן מייד חוטף צו עיכוב יציאה.  מאות גברים כל שנה נופלים במלכודת.

איך עופר גודלשמידט הצליח להתבדל מכל השאר ולזכות לעזרת המשטרה (שבד”כ אף פעם לא ששה לעזור לגברים)… לא ידוע.

לא מספיק שאף אחד בעיתונות הישראלית לא העז לפרסם תמונה שלה או של האמא שלה, עכשיו מתחיל פסטיבל הווגינה בכל העיתונים עם כותרות כמה שהיא מסכנה ומצטערת וצריך לרחם עליה.

 

פרטים נוספים על החטיפה – כתבה של יואב איתיאל בוואלה 26/10/2023

“אמרה שתקנה פאה ותחטוף אותן”: שתי אחיות אמריקניות נעלמו עם אמן הישראלית

המשטרה החלה בחיפושים אחר שרה וליבה גולדשמידט, בנות ה-12 וה-8, שגדלות אצל אביהן בארצות הברית. הן הגיעו לחופשה בארץ עם אמן הישראלית, ובמהלכה נעלמו עקבותיהן. האב היה אמור לקבל בחזרה את הבנות, וסבור שנחטפו על ידי גרושתו: “היא אמרה שאינה מתכוונת להחזיר אותן”

הוריהן של שרה וליבה גרושים, ישראלים לשעבר המתגוררים שנים בארה”ב. עופר הוא אזרח אמריקני, המגדל את הבנות בביתו. האם, טלי, היא אזרחית ישראלית שבית המשפט בפנסילבניה אישר לה לצאת לחופשה עם השתיים בארץ, אך תחת תנאים מיוחדים. בפסק דין מפורט, הורה בית המשפט כי על הבנות להיות בקשר יומיומי עם אביהן, ושלאחר 10 ימי חופשה, הוא יגיע לישראל והן יעברו לרשותו. מקום וזמן העברת הבנות נקבע לאתמול ב-17:00, בתחנת הרכבת האוניברסיטה בתל אביב. עופר הגיע למקום כפי שנקבע. הוא המתין לטלי, שתבוא עם בנותיהם שרה וליבה – אך השלוש מעולם לא הגיעו.

דאגתו של עופר החלה ימים לפני כן. עו”ד לירון אוכמן ועו”ד שי אוכמן, המייצגים אותו, דיווחו לוואלה! שביום בו ניתק הקשר, שרה בת ה-12 כתבה לו שהיא שומעת את אמן אומרת שאינה מתכוונת להחזיר אותן אליו, ושבכוונתה לקנות פאה ולחטוף אותן. שעות לאחר ההתכתבות, הגיעו שוטרים לבית סבתן של הילדות, אמה של טלי, כדי לדרוש בשלומן. לאחר הביקור, שבמהלכו דיברו השוטרים עם האם, מיקומן אבד והקשר הטלפוני עימן נותק. לפי גורם במשטרה, הסבתא, תושבת גדרה, טענה כי גם היא אינה יודעת היכן הן נמצאות.

ליבה ושרה גולדשמיט, שעקבותיהן נעלמו במהלך חופשה עם אימן בארץ. 26 באוגוסט 2023. באדיבות המשפחה

ליבה ושרה גולדשמיט, שעקבותיהן נעלמו במהלך חופשה עם אימן בארץ. 26 באוגוסט 2023 (צילום: באדיבות המשפחה)

הודעות בין שרה וליבה גולדשמידט לאביהן בהן הן טוענות כי אמן מנסה לחטוף אותן. 26 באוגוסט 2023. יואב איתיאל

הודעות בין שרה וליבה גולדשמידט לאביהן בהן הן טוענות כי אמן מנסה לחטוף אותן. 26 באוגוסט 2023(צילום: יואב איתיאל)

ההתכתבות בין האב לבתו בת ה-12 החל כשאיחל לה “שבת שלום” בהודעה. זמן קצר לאחר מכן כתבה לו הבת כי האם מנסה לברוח איתן. “היא אומרת שהיא רוצה לקחת אותנו לחופשה”, כותבת הבת, “אני חושבת שהיא מנסה לקחת אותנו לאירופה. “היא אומרת שאתה צריך לשמור על הגב שלך”, אומרת בת ה-12 לאביה.

לאחר מכן מספרת הבת כי היא שמעה את אימה מדברת עם רב ומאחלת שדברים רעים יקרו לאב. הבת שרה ממשיכה ומספרת כי האמא ניהלה שיחה עם בחור ישראלי, בה סיפרה לו “סיפור רע” על עופר. הבת מוסיפה כי הבחור ענה ש”בישראל כבר היינו הורגים אותו תוך שנייה”.

עופר מנסה להרגיע את בתו ואומר לה כי האם לא יכולה לעשות להם כלום, וששום דבר רע לא יקרה. בשיחה האחרונה, כותבת שרה לאביה כי “אמא הולכת לחטוף אותנו!”. היא אומרת כי האם מתכננת לקנות פאה עבור תחפושת, לקחת את הילדים לבית של סבתן ומשם לחטוף אותן

הודעות בין שרה וליבה גולדשמידט לאביהן בהן הן טוענות כי אמן מנסה לחטוף אותן. 26 באוגוסט 2023. יואב איתיאל

“אמא הולכת לחטוף אותנו היום”(צילום: יואב איתיאל)

הודעות בין שרה וליבה גולדשמידט לאביהן בהן הן טוענות כי אמן מנסה לחטוף אותן. 26 באוגוסט 2023. יואב איתיאל

“בישראל היינו הורגים אותו בשנייה”(צילום: יואב איתיאל)

“אנחנו בשיאה של פרשה עצובה בה האם מחזיקה בבנות הקטינות בניגוד לדין, וחוששים לחייהן של הבנות, בשל הנסיבות, אופי ההתפתחות, ניתוק הטלפונים, ההודעות מהבת והרקע בעבר”, טענו עורכי דינו של עופר. “האם ניתקה קשר טלפוני, ולמעשה נעלמה יחד עם הבנות בימים האחרונים. היא לא מאפשרת לקטינות ליצור קשר עם האב – בניגוד להחלטת בית המשפט. השעות האחרונות לא פשוטות עבור האב ובני המשפחה, שדואגים מאוד לשלומן של הבנות”.

“הוצאנו צו מניעה של הבנות מהארץ, יש החלטה מאתמול מבית המשפט האמריקאי שככל והאם לא מחזירה היום את הבנות, זו תהיה הפרה של פסק הדין. המשטרה בתמונה אך פועלת בקושי רב. גם השגרירות בתמונה, אך אנו בקושי שומעים מהם. אנו שבים ודורשים להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה, לאיתור הקטינות והשבתן בשלום לאביהן וזאת בהתאם להחלטות השיפוטיות שהוצגו לה”.

במחוז הצפוני של המשטרה מסרו לוואלה! כי בעקבות הוראת בית המשפט בטבריה, הם החלו לנקוט בכל הפעולות לאיתור נעדרים, גם בטרם השתיים הוכרזו ככאלה באופן רשמי.

שתי האחיות אמריקניות נעלמו עם אמן הישראלית – וואלה! חדשות (walla.co.il)

https://news.walla.co.il/item/3604407

 

Views: 3

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *