EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

סחטנות ידועה בציבור 4 מהגהנום: סנ”צית גליה סלבצקי האשימה שהשופט עודד גרשון אנס אותה וניקבה לו צמיגים. אח”כ אביטל בן נון טענה שהשופט רצה לנשק אותה וציפי לבני פיטרה אותו ב 2015

גליה סלבצקי שכבה עם שופט מחוזי 6 שנים והאשימה אותו באונס

כיצד חוסלה הקריירה המשפטית של שופט המחוזי עודד גרשון ב 2015?  לשופט הזה, היום בדימוס, היו הסתבכויות עם שדולת הנשים.  הוא כתב פסקי דין שלא מצאו חן בעייני פמיניסטיות על המשמעות של המילה כוסית. הוא אמר שזו לא קללה וצדק.

הייתה לו גם מאהבת מטורללת, פרקליטה בשם גליה סלבצקי שפינצ’רה לו את הצמיגים 7 פעמים וגם דפקה לו תלונת שווא על אונס.

היתה גם סנגורית מטורללת שטענה שהוא ניסה לנשק אותה באבהיות.

בגין כל ההסתבכויות האלה, ציפי לבני, פיטרה אותו .

 

השופט עודד גרשון שרד תלונת שווא על אונס והתחיל להטות משפט לטובת נשים
השופט עודד גרשון שרד תלונת שווא על אונס והתחיל להטות משפט לטובת נשים

אבל בסוף הקש ששבר את גב הגמל הייתה תלונה (נשק יום המין) בהצתה מאוחרת, אחרי 18 שנים.  עו”ד אביטל בן נון התלוננה שהשופט ניסה לנשק אותה “נשיקה אבהית”.

על זה התחממה מי שהייתה אז שרת המשפטים הצפעונית ציפי ליבני, ב 2015 והוא סידרה לו פיטורין בשושו על רקע אי התאמה לאג’נדה הפמינאצית. האיש פוטר.

חשוב לזכור שציפי ליבני היא זונה מפלגתית רקדה על הרבה חתונות בניהן הליכוד (איך לא מפלגה פמינאצית) קדימה ויש מצב גם שקיבלה מאחורה על הדרך.

כתבה זו ישנה והיא פורסמה ב 15/11/2014 בכל אתרי הקרנבל המשפטי שהיו קיימים אז.

עודד גרשון הוא השופט המחוזי מחיפה שציפי לבני רוצה לפטר בגלל נשיקה אבהית לעו”ד אביטל בן נון ב 1996

 

מדוע ציפי לבני לא מפרסמת את שמו של השופט החיפאי במחוזי, שאותו היא רוצה לפטר בגלל נשיקה אבהית לעו”ד אביטל בן נון שנשק לה ב 1996?

בזה שציפי לא מגלה את שמו של השופט שאת ראשו היא רוצה להוריד, ציפי גורמת להטלת כתם על כל שופטי המחוזי בחיפה, שכולם בבת אחת הפכו לחשודים.  חרושת השמועות נמצאת בפול ווליום.  פורסם בשבוע שעבר בטעות מחו”ל ע”י שמחה ניר שמדובר ברון שפירא, אבל זה לא באמת רון שפירא.  רון שפירא החל להפעיל מהלכים להסיר את הכתם ממנו, וביקש באמצעות קשריו להדליף את שם השופט האמיתי.  רצונו, כבודו, ואנו לשירותו.

מאהבת מהגהנום גליה סלבצקי פינצ’רה גלגלים 7 פעמים וטענה שהשופט אנס אותה

ובכן, קוראים לו השופט עודד גרשון, ובעברו היה מעורב עם פרקליטה מטורללת שהייתה לה אהבה נכזבת בו, גליה סלבצקי, והיא ניקבה לו את הגלגלים של מכוניתו לפחות 7 פעמים.  סלבצקי גרה עם גרשון 6 שנים, אחרי שהתגרשה מבעלה יוסי סלבצקי, מדען שחוקר דבורים וצרעות.

גליה סלבצקי בצעירותה מי שהעלילה אונס על השופט עודד גרשון
גליה סלבצקי בצעירותה מי שהעלילה אונס על השופט עודד גרשון

ראו   עו”ד גליה סלבצקי, סניגורית מחוז חיפה, חשודה בניקוב צמיגי מכוניתועו”ד גליה סלבצקי הודתה כי חיבלה ברכבו של השופט עודד גרשון;.

גליה סלבצקי סנגורית שנאפה עם שופט בהיותה נשואה ותקעה לו תלונות שווא על אונס
גליה סלבצקי סנגורית שנאפה עם שופט בהיותה נשואה ותקעה לו תלונות שווא על אונס

זה קרה ב 5/12/2006 כאשר גליה סלבצקי נעצרה.  שישה ימים קודם לכן ציפי לבני מונתה שרת משפטים בפעם השנייה.  תפשו את גליה סלבצקי מפנצ’רת את המכונית של עודד גרשון, כי הוצבו מצלמות על מכוניתו של השופט ועובר אורח רשם את מספר המכונית של גליה סלבצקי.  לפחות 7 פעמים היא פינצ’רה לשופט את גלגלי מכוניתו.

המאהבת גליה סלבצקי תפרה עלילת אונס על השופט עודד גרשון

שבוע אחרי שהיא נעצרה, השופט עצמו הוזמן לחקירה עקב תלונה של סלבצקי נגדו בעלילה מינית, כנראה אונס או מין ללא הסכמה.  ציפי לבני שרת המשפטים אז, רצתה כבר אז את דמו.  השופט עודד גרשון נחקר אצל מני מזוז ויצא לחופשה.  ב 27/12/2006   נגנזה תלונת הסניגורית נגד השופט עודד גרשון; המשטרה.  התלונה נגד השופט נגנזה מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה, ובכל זאת למחרת חזר השופט לעבודה.

https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/516/668.html

נגנזה תלונת גליה סלבצקי על עודד גרשון שאנס אותה
נגנזה תלונת גליה סלבצקי על עודד גרשון שאנס אותה

ב 10/3/2008 הפרקליטה המפנצ’רת, גליה סלבצקי קיבלה עבודות שירות, ולא הרשיעו אותה:   עבודות שירות לעו”ד שניקבה את צמיגי השופט – וואלה!.  שירות המבחן אליו הופנתה סלבצקי העריך כי הקשר בין השנים דרדר את מצבה הרגשי של סלבצקי עד כדי אובדן שיקול דעת.

גליה סלבצקי הפרקליטה המטורללת שניקבה צמיגים למאהב השופט
גליה סלבצקי הפרקליטה המטורללת שניקבה צמיגים למאהב השופט

ליאורה גולדנברג ראיינה את סלבצקי על הנשיקה של אביטל בן נון

בטורי הרכילות פורסם דיאלוג בין הרכלנית ליאורה גולדנברג לפרקליטה המפנצ’רת, 8 שנים אחרי הפנצ’ורים:

שלום לבת הזוג לשעבר, את מתנדבת לסנגר על האקס שלך?  “אני מסרתי למשטרה”.

מה זאת אומרת?  “המשטרה ערכה את הבדיקה שלה, ויותר מזה אני לא מעוניינת להגיב. אני נחקרתי ומסרתי עדות. בזה הסתיים חלקי. לבקשת שרת המשפטים, עם הוראה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בבדיקה, זה הוטל על יחידה טובה מאוד של המשטרה. במסגרת הבדיקה הזאת נחקרתי ומסרתי עדות”.

מה דעתך האישית על הפרשה?  “אני נחקרתי ומסרתי עדות. אני לא מתכוונת להגיד דבר מעבר לזה”.

היית מגישה לו עזרה בתור סנגורית עכשיו?  “אני יותר מדי שנים כבר לא בסנגוריה, הוא לא זכאי לפי חוק הסנגוריה הציבורית”.

הכרת את הפרקליטה בן-נון? “ברור”.

מה את חושבת עליה?  “אני לא יכולה לשפוט אותה. אני רק יודעת שהיא אומרת אמת”.  פרשת השופט מהצפוןליאורה דיברה עם האקסית

השופט הסתבך עם הפמיניסטיות:  משמעות המילה “כּוּסית”

לשופט עודד גרשון הייתה הסתבכות עם שדולת הנשים עוד בינואר  2005, כאשר התייחס למשמעות המילה “כּוּסית” בלשון בני אדם רגילים כמחמאת-על, שופט: כּוּסית זו לפעמים מחמאה – חדשות.  אסיר בכלא אמר לעו”סית שהיא כּוּסית וחטף על זה עונש.

השופט לא ראה בביטוי הזה קללה או העלבה, ובצדק.  מיליוני נשים במדינת ישראל מתייפות, קונות קרמים במאות שקלים, מנתחות פנים וציצים, קונות מותגים ועולות על עקבים רק כדי לזכות במחמאה כּוּסית.  אלא שהפמינאציות התלבשו על גרשון כי בעולמן המטורלל המילה כוסית “מבזה את גוף האישה”.

חנה בית הלחמי כלבה פמחנאצית כתבה על השופט גרשון: זין אלוהי, העודדגרשון הזה:  שופט שמכיר במילה “כּוּסית” כמחמאה, הוא מן הסתם שופט שחושב מהזין. רק שם – להגדיר אשת מקצוע באמצעות אבריה האינטימיים, ניתן להגדרה כמחשבה סבירה ונכונה. וגם אז – בתנאי שאותה עובדת סוציאלית בשב”ס בחרה בו כפרטנר. היזמות המצטיינת של השופט גרשון, נבעה אולי מתוך פריזמת התבוננות פטריארכאלית מוגבלת  על עולם – זו של גבר, הגמון, לבן, שופט בישראל. מעניין לדעת, האם עברה בכלל על בדל דעתו האפשרות הקלושה, שמאחורי הכּוּסית יש אישה, עובדת סוציאלית, בעלת עמדה ומעמד שנשברו אל מול ההתייחסות המיננית וההכשר שניתן לה, ושיש בעולמה של האישה הזו מספר תחומי עשייה ועניין נוספים לזה שמספק לה הכּוּס שלה, שיכולים גם הם להיות מקור לא אכזב למחמאות?

אם לחנה בית הלחמי מותר לכתוב על שופט שהוא זין אלוהי, האם לנו מותר לכתוב על שופטת שהיא “כּוּס פמיניסטי?” גם אם אתם חושבים שלא עדנה לא שמה עליכם זין ובטח שלא על הצורר הציוני ישראלי.

את התקדים לשימוש באיברי מין כדי לתאר שופטים או שופטות בישראל חנה בית הלחמי בעצמה יצרה. אם להשתמש בתיאורים של חנה בית הלחמי הרי שגליה סלבצקי “חגגה” על הזין האלוהי של עודד גרשון 6 שנים.  על כל שנת חגיגה ניקבה לא גלגל, והוסיפה עוד פנצ’ר כדי להגיע ל 7, עבור המזל הטוב.

מאז הסיפור עם הכּוס של העובדת הסוציאלית מינואר  2005, עודד גרשון על הרשימה השחורה של הפמינאציות שרק חיכו לו בפינה, כולל ציפי לבני שמונתה שרת משפטים ב 15/12/2004, בדיוק עם פיצוץ הפרשה ההיא, והיא רצתה את דמו של השופט עודד גרשון כבר אז בתחילת דרכה כשרת משפטים, אלא שזה לא הלך לה.  אחר כך ב 2006 עם פרשת הפנצ’רים של סלבצקי, מני מזוז ורז ניזרי סגרו את התלונה של סלבצקי נגדו, ועוד פעם לבני לא הצליחה להעיף אותו.  לבני מחכה בפינה.

אביטל בן נון פלטה שהשופט ניסה להביא לה נשיקה אבהית לפני 15 שנים

נרוץ קדימה לשנת 2014.  יום בהיר אחד, 14/9/2014, פרקליטה חיפאית עם רקע רומנטי מעורער (בהיותה בשירות המדינה התאהבה בעבריין סמים וחצתה את הקווים), עו”ד אביטל בן נון, פתאום שחררה הצהרה שלפני שנים רבות שופט מחוזי הניח יד עליה בחדרו. פרקליטה במחוז חיפה: שופט הטריד מינית וניסה לנשק אותי – גלובס.

אביטל בן נון קיבלה נשיקה אבהית משופט והתלוננה מי טו
אביטל בן נון קיבלה נשיקה אבהית משופט והתלוננה מי טו

כששאלו אותה אם היא רוצה להתלונן ענתה שאין לה על מה להתלונן כי זה קרה לפני 18 שנים.  אולם ציפי לבני לא נרגעה.  היא רצתה לנקום את נקמתה של גליה סלבצקי בעודד גרשון, ולכן ציפי לבני לא הרפתה מהעניין.

אביטל בן נון ייצגה את שלומי בלומנפלד בשקדנות ונחישות
אביטל בן נון ייצגה את שלומי בלומנפלד בשקדנות ונחישות

בתמונה אביטל בן נון.  הגולשים קרעו אותה לגזרים עם הערות מעליבות על איך שהיא נראית כיום.  פעם כנראה היה לה יותר מה להציע, מבחינת אטרקטיביות מינית כמובן.

אז אולי אביטל בן נון חשבה אז ב 1996 שהיא כוסית, ולא ראוי לה להתעסק עם שופט מכוער כמו עודד גרשון.  מה היה קורה אם שופט חתיך ומושך היה מציע לה למצוץ לו או ליקוק חפוז בלשכה?  האם גם אז היא הייתה מסרבת, או שהיא הייתה מוחמאת מעצם הענין של השופט החתיך בה?

הטרדה מינית זה פונקציה של כמה חתיך ומבוקש הגבר

למעשה ההטרדות המיניות הללו, הן ברובן פונקציה של עד כמה מכוער ה”מטריד”.  אם המטריד הוא חתיך ומושך, אז זו בכלל לא הטרדה אלא מחמאה.  אם המטריד הוא מכוער, ו”איך הוא מעיז לפנות אלי”, אז זו כן הטרדה????  בקיצור, התובנה שלנו היא שגבר מכוער, כדאי שבכלל לא ייזום שום פניה לשום אישה.  זה מסוכן מידי.

כששדולת הנשים מתלוננת על שופט הוא מייד מתחיל להתעלל בגברים “לתעודת ביטחון”

כעת נשאלת השאלה האם מגיע לעודד גרשון מה שקורה לו?  התשובה היא בהחלט כן. מדובר בשופט שיודע ששדולת הנשים יושבת לו על הזנב.  כל מעידה קטנה כגדולה של אי יישור קוו עם הפמינאציה עלולה לעלות לו בקיצור הדרך אל הפנסיה.

לכן זהו שופט שמחמיר עם גברים ומקל על נשים.

פעם אחר פעם התגלתה סלחנותו לנשים עברייניות, שקרניות ומעלילניות שווא.  אגב גם רון שפירא מתנהג בדיוק ככה, וגם השופט מנצרת יצחק כהן התנהג בדיוק ככה.

לכן טוב עשתה ציפי לבני שהעיפה את השופט הפחדן, ובמקומו הגיע שופט או שופטת שאין להם חשבון פתוח עם שדולת הנשים.  ככה ייתכן שפסקי הדין יהיו יותר נורמליים ופחות מושפעים מהפחד שלא להיכנס בג’ורה של חנה בית הלחמי, דפנה הקר, רות הלפרין קדרי וחברותיהן.

לא ייתכן שיתנהל כיום צייד מכשפות נגד גברים שניהלו רומנים עם נשים, או שהציעו הצעות מיניות (ע”ע סטרשנוב), והיום כשהנורמות השתנו, יקראו להם סוטי מין, ומנגד כל אותן נשים אשר פתחו רגליים ושכבו, וגם נהנו, וגם התקדמו מקצועית, וזה כולל את עדנה ארבל, דורית ביניש (ע”ע בך), ואפילו סביונה רוטלוי שהייתה ידועה כמזרון הפתוח לרווחה בכל רגע נתון, תמשיכנה לרחוץ בניקיון כפיים צדקני.

אם כבר פותחים מה עשו הגברים, בואו נפתח גם את סיפורי הפרקליטות שאילולא שכבו עם גברים, היו יושבות בבית ועושות בייביסיטר לנכדים.

מה שאמרה אביטל בן נון לא הייתה פליטת פה תמימה, אלא עבודה מכוונת מראש להעיף את עודד גרשון מאיזה תיק שכנראה לא רוצים שיחליט בו.

שופט שמפחד משדולת הנשים הוא שופט רע

אנחנו דווקא בעד שהעיפו אותו, כי “שופט פחדן הוא שופט רע”.  מה שכן, למה לא מקבלים רשימה שלמה של כל השופטים החרמנים שנגעו, ליטפו, מיששו, חרמנו, או אפילו שסתם קיבלו זקפה במהלך עדות, ומישהי ראתה את זה  (בהנחה שזה לא מחזיק מפתחות או מחק)….

אם כבר מנכשים עשבים שוטים, בואו ננכש את כולם.  למה לא מפרסמים על אשר גרוניס שהחזיק פילגש ברח’ 71 והשדרה הראשונה בניו יורק….. אשר גרוניס היטה תיקים לטובת פילגש כלשהי (קשור לבנק הפועלים).   גם עליו יש תיק סמוי שמחזיקה שדולת הנשים….. פרטים רק לאלו שימשיכו לעקוב אחרי עדנה קרנבל

 

Views: 56

One Comment

  1. פשוט הזויות הפמינאציות האלו ובראשן הגורו מירב מיכאלי, נכדתו של הפושע הנאצי קסטנר, זו שאין לה בכלל כוס (כלומר, הפמיניסטית הקלאסית) ולכן קנתה תינוק באמאזון. “כוסית” זו מחמאה לגוף יפה ולא לאבר המין. כשרואים כוס באתרים הרלוונטיים הליבידו מתעורר אך ורק כשרואים את האישה עצמה. אם האישה כוסית כבר לא משנה איזה כוס יש לה: שעיר, מגולח, גדול, בינוני או קטן. הרי גם בתנ”ך כתוב: ).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *