EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוספה ברק 7: יחצ”נית זבל ועוקץ המכוניות הגדול: עקצה סוחר רכב רודי נקש ב 167,000 ש”ח והבטיחה הרפיה מינית. תשלם רק 65,000 ש”ח פיצוי בדיל שסידרה לה השופטת טלמור פרס – ת”א 49783-12-19

בזכות עיקרון פומביות הציבור יכול ללמוד על דרכי התנהלותם של בעלי מקצוע שונים המציעים את שירותיהם לציבור.  דוגמא מוחשית היא תביעתו של רודי נקש נגד היחצ”נית יוספה ברק. יוספה ברק קוראת לעצמה אשת יחסי ציבור, אבל הציבור הוא זה שצריך להיזהר ממנה.

הנה לפניכם פסק דין בדלתיים פתוחות שהשופטת טלמור פרס לא הטילה עליו חיסיון.  ניתן ללמוד מנו המון דברים מועילים כגון האם כדאי לעשות עסקאות עם יוספה ברק, ומה קורה למי שהיא מתחממת עליו.

יוספה ברק זאת גבר זה אישה או קוקסינלית בתחפושת
יוספה ברק זאת גבר זה אישה או קוקסינלית בתחפושת

בתמונה:  יוספה ברק קוראת לעצמה אשת יחסי ציבור.  הציבור צריך להיזהר ממנה

לפניכם פסק הדין, כתב התביעה של התובע רודי נקש, כתב ההגנה של יוספה ברק וגם התצהיר עדות ראשית של רודי נקש.  מדובר בעסקה למכירת רכבים.  יוספה ירשה מאביה רכבים והלכה להציע איזה עסקה סיבובית לרודי נקש שכוללת תיקונים ומכירה ברווח.  היא הצליחה לטמטם אותו שיוציא מכיסו כל מיני סכומי מקדמות על החשבון, אבל לא התביישה לעשות מעשי גניבה ולגנוב מרודי נקש את הרכב.  על כך הוגשו תלונות במשטרה נגדה (שכמובן לא חוקרת הונאות ומפנה את הקורבנות לעשות את עבודתה בבית משפט. כך שמדינת ישראל הפכה לחממה לפושעים).

יוספה ברק בתגובה פתחה בסדרה של הטרדות טלפוניות ובסמס של התובע, ולא הירפתה ממנו כמו זאבת ערבות רעבה הנועצת טלפיה בטרף.

בשביל דברים כאלו יש לנו עיקרון פומביות הדיון, על מנת שיקרא הציבור וישפוט בעצמו.  נזכיר שרק לפני שבוע פורסם עוד פסק דין שבו מעורבת יוספה ברק.  היא תבעה את מע”מ על זה שפקיד השומה סירב לעשות לה הנחות בחובות מס, בגלל שהיא “גרושה ואם יחידנית ל 2”.  באותו פסק דין התברר שהיא עוקצת לקוחות סדרתית ויש לה בהוצל”פ כמעט 650,000 ש”ח חובות למנתחים פלסטיים.

נזכיר גם שמטורללת זו יוספה ברק העלילה עלילת שווא על ח”כ יהודה גליק שהוא כביכול הזמין ממנה שירותי אימון אישי בתנוחות סקס לצרכי הרפייה מינית.

להלן פסק הדין בבית משפט השלום באשדוד ת”א 49783-12-19 אצל השופטת טלמור פרס.  השופטת ניסתה לשכנע את הצדדים לתת לה לפסוק פיצויים לרודי בפשרה לפי סע’ 79 א. יוספה ברק לא הסכימה לכך.

לבסוף ניסתה השופטת לפסוק פשרה באולם שיוספה ברק תשלם 65,000 ש”ח.  היא הודתה שהיא חייבת לפחות את הסכום הזה.  אבל רודי המסכן היה צריך לחכות שנה ו 4 חודשים עד שהגברת הואילה להודות בחוב שלה, וגם אז באופן חלקי.  שימו לב גם להתנהלותה הפוגענית והאלימה, התפרצויות הזעם שלה, אבל בגלל שהיא אישה מותר לה.  אמנם השופטת זרקה אותה מהאולם, אולם בסופו של דבר לא עשתה לה כלום ובאה לקראתה וסידרה לה דיל מהסרטים עם פריסת חוב מתחשבת ביותר. וכך יוספה לומדת כי בישראל, הפשע משתלם.

צפו בסרטון הפיתוי המיני ששלחה יוספה ברק לסוחר המכוניות שעקצה אותו:

את יוספה ברק בתביעת העוקץ הזו ייצג תומר פנחסוב מאשדוד:

תומר פנחסוב מאשדוד ייצג את יוספה ברק שעקצה סוחר מכוניות
תומר פנחסוב מאשדוד ייצג את יוספה ברק שעקצה סוחר מכוניות

להלן כתב התביעה בעוקץ המכוניות של יוספה ברק:

2 כתב תביעה רודי נקש נ יוספה ברק עוקץ מכוניות

להלן כתב ההגנה בעוקץ המכוניות של יוספה ברק:

3 כתב הגנה יוספה ברק בתבעת רודי נקש על עוקץ מכוניות 4-6-2020

להלן תצהיר עדות ראשית של רודי נקש:

4 תצהיר עדות ראשית רודי נקש תביעה נ יוספה ברק על עוקץ מכוניות

להלן פסק הדין לטובתו של רודי נקש נגד יוספה ברק:

1 פסק דין נ יוספה ברק בתביעת רודי נקש על עוקץ מכוניות 13-4-2021
Views: 42

2 Comments

  1. פינגבאק: גרושה מהגהנום יוספה ברק מטרידה את עו"ד בני דקל המייצג את הגרוש עדי טמיר. בהתכתשות פומבית בפייסבוק דקל מתחייב לרטש ליוספה את הפרוסטטה
  2. יש לה 10 אלף עוקבים,והיא מתרימה בפייבוקס עבור מימון ההגנה שלה מול פרייס,מתרברבת שסידרה תפקיד בחיל האוויר לבן שלה,ומנסה לקדם את הבת שלה בת 12,ועכשיו מלקקת לבנט,והעולם שותק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *