EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוספה ברק 2: יחצ”נית “מרק כוסכוס” שכבה עם השוטר רווה כהן ושידלה אותו להוציא ר”פ על עו”ד ויזל. רווה כהן טען שסבל מ”טשטוש וגינלי”. עינת רון הרשיעה וגזרה של”צ 200 שעות

אתר ההדלפות “פוסטה” מפרסם כי השוטר רווה כהן הורשע בבית משפט השלום בראשל”צ על כך שחדר למערכת המשטרתית והוציא משם גליונות ר”פ, תמונות של עורכת דין שצולמו ע”י המשטרה, ומסר אותם ליחצנית יוספה ברק בתמורה לשירותים המיניים שהעניקה לו.

יוספה ברק מרק מבעבע של מיצי כוס רקוב

למחרת פרסמה יוספה ברק את כל החומר שקיבלה מהשוטר רווה כהן בכל הרשתות החברתיות כדי לבייש את אותה עורכת הדין, כאשר היה ברור לכל מי שראה את הפוסטים שמקורם של החומרים בעבירה פלילית של חדירה למחשב המשטרתי (עבירה על חוק המחשבים) והפרת פרטיות, שזו עבירת פשע שאפשר לחטוף עליה 5 שנים.  יוספה ברק מתגאה בכינוי “מרק כוסכוס”, בגלל שכאשר חודרים לשם, היא מייצרת מרק מבעבע של מיצי כוס.

השוטר רווה כהן כנראה חגג היטב על המיצים האלה שהיה שווה לו לאבד את הג’וב שלו.

יוספה ברק אכלה חרא אצל עופר גרוסקופף - מידע כלכלי וסטטוס גרושה אינם מידע פרטי
יוספה ברק אכלה חרא אצל עופר גרוסקופף – מידע כלכלי וסטטוס גרושה אינם מידע פרטי

בתמונה:  היחצנית יוספה ברק מפעילה את הכוס שלה כדי לגרום לשוטרים לעבור עבירות

יוספה ברק מסרה שהיא רק שכבה איתו כדי להוציא ממנו את המידע שחפצה בו, ושהיא חפצה במידע יותר ממה שחפצה בכישוריו המיניים של השוטר.  השוטר עצמו טען שמערכת היחסים המינית עם יוספה ברק טשטשה אותו, ולכן הסכים לבצע עבורה את העבירה הפלילית.

איך פעלו ההפרשות של יוספה לגרימת טשטוש ווגינלי על שוטר?

לא ברור כיצד השוטר טושטש?  האם הריח העולה מהכוס של יוספה ברק גרם לטשטוש מוחין זמני?  האם הכוס שלה הפיץ מולקולות של משיכה מינית (פרומונים) שהעבירו אותו על דעתו?  כמה זמן עבר בין המפגש עם הכוס של יוספה ברק ועד שהוא ביצע את העבירה?  האם בזמן הזה השפעת המולקולות (הפרומונים) לא פגה עד אז?  כל זה לוטה בערפל, אבל זה מה שהסנגור שלו טען….

לנו צורם מה שכתוב בסוף הכתבה של “פוסטה”:  “הסנגור שלו, עו”ד נעם אליגון, ציין כי הנאשם שילם מחיר אישי כבד בכך שנגדעה הקריירה שלו בחוד החנית של המשטרה, וביקש לסיים את ההליך ללא הרשעת הנאשם על מנת שלא לפגוע בעתידו. לדברי הסנגור, מרבית התיקים מסוג זה מסתיימים בהליכים משמעתיים בתוך המשטרה, ולא בתיק פלילי”.

מדובר בעבירה של פשע.  על עבירת מחשב אפשר לחטוף 3 שנים ועד הפרת פרטיות אפשר לחטוף 5 שנים אם אתה אזרח.  מה שהסנגור אומר זה שלשוטרים יש מסלול כיבוס פשעים פליליים ובמקום לפתוח נגדם תיקים פליליים – כמו שעושים לכל אזרח, שולחים אותם לעמוד בפני פאנל של שוטרים “ההליך המשמעתי” ששם מביעים התנצלות ומסיימים בנזיפה.

הסנגור נעם אליגון טוען שמרבית השוטרים הפושעים לא מגיעים בכלל לכתב אישום פלילי, ומסדרים להם מראש מסלול עוקף בית משפט – שזה ועדת המשמעת של השוטרים.  פשוט גועל נפש.  דין אחד לאזרח ודין אחר לשוטר.  ממש חוות החיות של אורוול.

בשולי הכתבה קשה שלא לחשוב אילו מולוקולות אינטימיות מפרישה יוספה ברק שהיא מצליחה לטשטש, לסנוור ולתעתע גברים עד כדי כך שהם מוכנים לחסל לעצמם קריירה “בחוד החנית” עבורה, וכמה עוד גברים נפלו בפח של החנדאלעך המיניים שיוספה מצודדת לגבר אותו היא מעוניינת להפיל בפח.

וואי יוספה…   הכוס שלך פעיל מעבר למידה יחסית לגילו.

רווה כהן שכב עם יוספה ברק ואיבד את עבודתו וחטף הרשעה ממחש
רווה כהן שכב עם יוספה ברק ואיבד את עבודתו וחטף הרשעה ממחש

להלן גזר הדין שנתנה השופטת עינת רון על השוטר שיוספה ברק פיתתה אותו מינית, כפי שהגיע לידיו הנאמנות של זיו קריסטל מ”פוסטה”:

גזר דין רווה כהן השוטר שקיבל מיוספה ברק שוחד מיני - עי עינת רון

להלן הכתבה:  ,

רווה כהן קצין בכיר הורשע במסירת מידע מהמחשב המשטרתי ליחצ”נית שהיה איתה בקשר

Views: 57

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *