EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוספה ברק 3: לוביסטית זבל בכנסת על תקרת הזכוכית הקריירה המחוסלת השוחד המיני לשוטר רווה כהן ולעו”ד אביתר כהן, ההחפצה אצל השופט הארי קירש והאובססיה להטריד באמצעות בתמ”ש אצל אדנקו סבחאת

יוספה ברק התראינה אצל גיא לרר תחת הכותרת שרמוטה

עדנה קרנבל נאלצת לבזבז עוד זמן עיתונאי יקר על אושיית הזבל “יוספה ברק”.  הנ”ל משמשת דוגמא ומופת לתנועה הפמיניסטית ומסמלת את כל מה שמאפיין את הפמיניזם:  טפשות, רוע, זדון, מלחמות סרק בשטויות ועיוורון לכשלים והפגמים באישיותה הפסיכופטית והמעורערת.

יוספה ברק מגדירה עצמה “לוביסטית בכנסת”.  פעם אחת רויטל סוויד הביאה אותה לכנסת ומאז הסתומה מכתירה עצמה “לוביסטית” בכנסת.  גם הביקור הזה בכנסת היה לא מוצלח.  היא ניסתה לחזר אחרי חה”כ יהודה גליק, להפיל אותו בפח ואח”כ להעליל עליו שהטריד אותה מינית.  יוספה חשבה שזה יעשה לה כותרות על חשבון תנועת ה”מי טו”….   באמת קיבלה כמה כותרות עד שהמשטרה סגרה את התלונה המטופשת שלה נגד יהודה גליק.

יוספה ברק התראינה אצל גיא לרר תחת הכותרת שרמוטה
יוספה ברק התראינה אצל גיא לרר תחת הכותרת שרמוטה

בתמונה:  שחזור צילום מסך מראיון של  יוספה ברק אצל גיא לרר ששם עליה כותרת “השרמוטה”. 7/11/2018.  קרדיט:  גיא לרר

כך בבת אחת אחרי שפרצה את תקרת הזכוכית והצליחה להגיע לכנסת!!!!! בתלונה מטופשת אחת נגד יהודה גליק חיסלה לעצמה את כל הקריירה הפוליטית המטאורית כ”לוביסטית” במו פיה כאשר המשטרה פרסמה שהיא מעלילנית שווא.

הטיפשה כרתה לעצמה בור ונפלה בו.  עכשיו אין אף אחד בכנסת שיעיז להזמין אחת כמוה לעשות לובינג בכנסת.  כולם בכנסת מפחדים מהמוח החולני שלה ומה יכול להמציא ועל מי היא תיפול בפעם הבאה.

ראו כיצד יוספה ברק לא מהססת לאיים על יהודה גליק בתביעת מיטו, מכתב שכתב לה עו”ד אביתר כהן, הפרייר החדש שמצאה.

אביתר כהן שכב עם יוספה ברק תמורת מכתב התראה חינם
אביתר כהן שכב עם יוספה ברק תמורת מכתב התראה חינם
אביתר כהן יוספה ברק התראה בטרם נקיטה בהליך משפטי- יהודה גליק 20-6-2021

יוספה ברק פנתה לשופט הארי קירש וגילתה לו כמה חובות יש לה

לאחר שחיסלה לעצמה את הקריירה הפוליטית כלוביסטית בכנסת, המפגרת גם חיסלה לעצמה את האופציה לעקוץ לקוחות כמומחית ליחסי ציבור.  הנ”ל צברה לעצמה מאות אלפי שקלים בחובות למנתחים פלסטיים שעשו לה רמונט קומפלט.  במקביל גם עקצה כמות לא מבוטלת של לקוחות וצברה חובות במע”מ.  הנ”ל פנתה לבית משפט אל השופט הארי קירש וכתבה לו שהיא גרושה מסכנה, שיש לה מעל 650,000 ש”ח חובות למנתחים פלסטיים, ושירחם עליה ויורה למע”מ לבטל את חובות המס שלה.

אלא מאי?  כל מה שהגישה הנ”ל לשופט הארי קירש התפרסם, ובמקום לקבל שמיטת חובות ממע”מ, היא קיבלה פסק דין שחושף את כל הסודות שלה, כל הפרטים על החובות שלה והעקיצות שלה, וכל זה פורסם כפסק דין במאגרים משפטיים ובאינטרנט.

וכך כל מי שעושה גוגל על יוספה ברק יכול לקרוא את המידע שהיא עצמה סיפקה על עצמה בבקשת הסרק שלה לשופט הארי קירש שימחק את החובות שלה למע”מ.  כך במו פיה, בדברים שהיא עצמה סיפרה על עצמה המפגרת יוספה ברק חיסלה לעצמה את הקריירה כמומחית ליחסי ציבור.  מי עכשיו ייקח אותה לעשות יחסי ציבור, כשהיא עשתה לעצמה יחסי ציבור אווילים בתביעה המטופשת שהגישה נגד מע”מ?

פסד יוספה ברק נגד מעמ המלצות להקלה בחוב כי היא גרושה הארי קירש

בתמונה השופט הארי קירש שיוספה ברק גילתה לו את כל החובות שלה על הסיליקונים והמנתחים הפלסטיים

שירבבה עצמה להרשעה של השוטר רווה כהן  ששכב איתה תמורת חדירה למחשבי המשטרה

ואם זה לא מספיק, הנ”ל גם חיסלה לעצמה את כל הקשרים שהיו לה במשטרה.  הנ”ל פתחה כוס ותחת לשוטר רווה כהן, שכבה איתו, החפיצה לו כל נקב מנקביה, וסיחררה אותו – כל זה על מנת לשדל אותו לעבור עבירות ולחדור למחשבי המשטרה ולהוציא גיליונות ר”פ נגד האויבים והאויבות שלה.  השוטר ששכב איתה אכל על זה כתב אישום ממח”ש, שבו אוזכר השם שלה כמי שנותנת שוחד מיני להגשמת הפנטזיות שלה, ושוב פעם השם שלה נכרך בפרשה מלוכלכת ומבישה שנכנסה לכל המאגרים המשפטיים והועברה לאינטרנט דרך פרסום פסק הדין נגד השוטר שאכל הרשעה ופיטורין בגללה.

רווה כהן שכב עם יוספה ברק ואיבד את עבודתו וחטף הרשעה ממחש
רווה כהן שכב עם יוספה ברק ואיבד את עבודתו וחטף הרשעה ממחש

עכשיו יקרא טיפש כל מי שישכור את שירותיה של יוספה ברק אחרי שקוראים על מעלליה באינטרנט דרך פסקי דין שנכנסים למאגרים משפטיים?

הגישה הטרדה מאיימת נגד משה הלוי ואכלה חרא מכרמית בן אליעזר

ואם הפדיחות האלה לא מספיקות, יוספה ברק ממשיכה להרוס לעצמה את המוניטין בפניות מטופשות לבתי המשפט שרק מטנפות את השם שלה.  הנ”ל הסתכסכה עם בחור חתיך מעכו בשם משה הלוי.  היא החליטה שהוא אויב שלה והלכה לבית המשפט ועשתה לו צו הטרדה מאיימת.  ראו את הבקשה המטורללת שהגישה בעצמה.  כל מי שקורא את מה שהיא כתבה, את העילגות, המשפטים המבולבלים, את המסמכים שהגישה כראיות שמוגשים בבלבלה, באופן מפוזר וללא כל היגיון, מבין מהר שזו ממש לא אחת שאפשר לשכור את שירותיה כיחצ”נית ליחצ”ן משהו. עילגת.  אמרנו?

בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת יוספה ברק נגד משה הלוי הט 19925-04-21

ושוב פעם כרמית בן אליעזר השופטת זרקה את יוספה ברק מכל המדרגות.  ראו ה”ט 19925-04-21.  הבקשה לצו הטרדה מאיימת נמחקה בתאריך 11/4/2021, אבל מה שנשאר זה הכתם שנכנס לאינטרנט על כך שמדובר באישה שמגישה תביעות מטופשות לבתי משפט ומפסידה פעם אחר פעם, ולא לומדת לקח.

השופטת כרמית בן אליעזר שמטפלת בתביעות לשון הרע כיסחה את יוספה ברק
השופטת כרמית בן אליעזר שמטפלת בתביעות לשון הרע כיסחה את יוספה ברק

הכתם באינטרנט נשאר, וזה כתם על המוניטין שהיא בעצמה יצרה לעצמה.  מי ייקח אחת כזו לעשות יחסי ציבור, כשהיא הורסת לעצמה את כל יחסי הציבור של עצמה?

פסד הטרדה מאיימת יוספה ברק נגד משה הלוי כרמית בן אליעזר 11-4-2021

יוספה ברק הצטלמה אצל גיא לרר תחת הכותרת שרמוטה

והכי מביש זה שמי שקורא את החומרים האלה, את מה שיוספה ברק בעצמה הגישה לשופטת כרמית בן אליעזר, יוכל לראות שהיא צירפה צילום מסך של ראיון שהיא התראיינה אצל גיא לרר, וגיא לרר הדביק מעל התמונה שלה את המילה “שרמוטה”.  ועכשיו ישאל השואל, מי הטיפשה שמתראיינת אצל כתב טלוויזיה שמציג אותה לאומה ושם עליה כותרת “שרמוטה”, וזה משודר לכל האומה בטלוויזיה, והיא עוד הולכת לבית המשפט ומפרסמת את הפדיחה הזו עוד פעם????

מי ייקח אחת כזו לעשות יחסי ציבור, כשהיא משרמטת על עצמה בפומבי פעם אחר פעם?

גיא לרר צדק.  שרמוטה נשארת שרמוטה.  הנה פמיניסטית שפרצה את תקרת הזכוכית, הגיעה עד הכנסת!!!! וריסקה לעצמה את הקריירה באובססיה להטריד אנשים בבתי המשפט ולחסך לעצמה את כל הקריירה.

מדוע רודפת יוספה ברק את עו”ד נוגה ויזל? 

היוספה הזו מנהלת מאבק חסר פשרות מול עו”ד נוגה ויזל.  יודעי דבר מספרים שמניעיה של יוספה הן קנאה בהצלחתה המסחררת של נוגה, לעומת עליבות הנפש בה מתבוססת יוספה.  בתביעה שהגישה יוספה ברק נגד נוגה ויזל היא ספגה עוד מפלה.  היא חויבה להפקיד ערבון של 12,000 ש”ח ע”י השופטת אדנקו סבחאת.

השופטת אדנקו סבחאת מצטטת את פסק הדין של הארי קירש אותו פרסמה עדנה קרנבל (היחידה בארץ).  אילולא עדנה קרנבל השופטת אדנקו לא היתה יודעת שיוספה שקועה בחובות עד צוואר 663,000 ש”ח למנתחים פלסטיים וחובות עתק למע”מ בגין עקיצת לקוחות.  ראו החלטה מתאריך 25/10/2021.

יוספה ברק תפקיד ערובה כספית 12000 שח בתביעתה נגד נוגה ויזל 25-10-2021
Views: 40

One Comment

  1. הערה לתחקירן האמיץ – זה גם מופיע ברשת – הגברת הוזמנה לראיון בערוץ 20 איתמר בן גביר. הנ”ל למד משפטים, למד את המערכת, למיטב זכרוני היתה המלצה שאיתמר השתנה הוא לא ימכור את הגברים כמו הליכוד, ימינה, פייגלין ועוד ועוד – אפילו לא ניתן לומר “אשרי המאמין”.

    לטעמי רק אנשים מהגרעין הקשה של האבות הגרושים שיכנסו לכנסת , יביאו שינוי הן בזכות החסינות הפרלמטרית שלא תאפשר לסתום את הפה וגם לדעתי ברצון שלהם למהלכים דרמטיים במשרד הרווחה, בחקיקה וכדומה.

    איילת שקד לדוגמא מילאה את בית המשפט העליון בשופטים שמרנים – אבל כולם גרועים יותר ביחסן לאבות גרושים – צריך נציג אבות בתנועה קיימת

    אם אביר קארה יכול, הרבה יכולים לפניו ויותר טוב לייצג אבות גרושים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *